avtomatiki

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
če se lahko pridružim v debato; potem ni nič spornega pri izjavi "sealed for life", če je life span cca 300k km.
Torej dela, dokler ne crkne
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
če se lahko pridružim v debato; potem ni nič spornega pri izjavi "sealed for life", če je life span cca 300k km.
Torej dela, dokler ne crkne
smile-1.gif
evil.gif
 

bakugan

Pripravnik
2. dec 2011
73
0
6
Citat:
Uporabnik softi pravi:
res je. dela dokle rne crkne. to ve vsak bedak.

vprašanje je zakaj crkne

lahko se obrabijo lamele, lahko se zapackajo (kot je nekdo že omenil) solenoidi oz. magnetni ventilčki, ki spuščajo "olje" v določene predele in s tem omogočajo da sklopke (lamele v sklopkah) stisne skupaj, lahko gre wandler (pretvornik navora), lahko gre črpalka "olja", lahko je samo slab akumulator,... Sicer sem malo poenostavljeno povedal in bo spet kdo zlil svoj žolč.
spodaj sta dva linka za malo lažjo predstavo. Gre pa za ZF 5hp24 menjalnik:

http://mymotorsport.com/5hp24show/html/17.htm

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3780457-Auto-Clean-Valve-Body-DIY

pa še postopek menjave "olja" pri tem menjalniku:

http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/autotranservicing.html
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
res je. dela dokle rne crkne. to ve vsak bedak.

vprašanje je zakaj crkne

To ve tudi vsak proizvajalec. Zato pa napiše v navodila za uporabo "sealed for life", oz. ne potrebuje menjavo olja, če je življenska doba cca 300k kilometrov. Logično, takrat je avto že iztrošen in je čas za menjavo ( ali pa menjavo menjalnika, kar ti je lažje )
smile-1.gif

Zakaj crkne? Ker je iztrošen materijal
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ni sicer menjalnik, je pa podobna kunštna reč. Regulatorji obratov (Woodward) na dizel ladijskih motorjih delajo na principu pretoka in tlaka olja, da ne gušim z detajli, na njih piše "do not open", načeloma naj bi se jih menjalo na določeno število ur in to je to. Ker smo bili mi bolj šparovne sorte, smo enega odprli in ugotovili točno to, kar je sedaj debata, če mu menjaš olje, bo delal veliko dlje. Ko smo, kljub zagotovilom proizvajalca, da ni treba, začeli olje menjat, je zadeva imela življensko dobo veliko daljšo (nekajkrat). Res je, da smo izgubili garancijo, samo je bilo to še vedno doooosti ceneje, kot pošiljat 50 kil železja sem in tja, tako ali tako pa so v tovarni naredili isto kot mi, celo mašino so preprali, dali novo olje in zavili v nov celofan, šele po desetih pranjih so ga odprli in natančno pregledali ter zamenjali kakšen del.
Tko da, če imaš namen avto dolgo vozit in ga ne menjaš na dve leti, bi jaz našel mehanika, ki bi mi olje v menjalniku ZAMENJAL, če pa avte menjaš hitreje, naj se s tem ubada naslednji lastnik.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tako je. Živimo v časih, ko se mora denar obračat. Zato pa so zadeve narejene da ne delajo večno. Včasih smo jih primorani zamenjati prej, kot pa bi jih lahko, če bi prej bolj "tuhtali".
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.327
3.001
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
In če je ta recimo 200 000 km potem verjetno sealed for life ni nič napačnega?

Ni nič napačnega, čeimaš namen po toliko kilometrih avto zapeljati na odpad. Jaz pri tej kilometraži šele kupim avto
wink-1.gif




Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:

Tko da, če imaš namen avto dolgo vozit in ga ne menjaš na dve leti, bi jaz našel mehanika, ki bi mi olje v menjalniku ZAMENJAL, če pa avte menjaš hitreje, naj se s tem ubada naslednji lastnik.

Prav zaradi takih debilov so aut.menjalniki na slabem glasu! Pri tem jim pa pomagajo sami proizvajalci, ki ne predvidevajo menjave olja, ti pa z veseljem prodajo nov menjalnik
bonk.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ne boš verjel, obstaja veliko takih, ki avto menja pri 50K kilometrih, večinoma so to podjetja. Že res, da takih pri nas ni veliko in da je to za enega malega sixpoverčka izven miselnega obzorja, zato tega ni, kar še ne pomeni, da ne obstaja. Saj ne misliš, da se bo tak ukvarjal s čem drugim kot tem, da avto na servis zapelje na komando.

8888, brez skrbi, kupuješ drugačne avte.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.327
3.001
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Ne boš verjel, obstaja veliko takih, ki avto menja pri 50K kilometrih, večinoma so to podjetja. Že res, da takih pri nas ni veliko in da je to za enega malega sixpoverčka izven miselnega obzorja, zato tega ni, kar še ne pomeni, da ne obstaja. Saj ne misliš, da se bo tak ukvarjal s čem drugim kot tem, da avto na servis zapelje na komando.

Ne vem kaj bi rad povedal ampak problem je prav v tem, da nekdo proda avto pri 50K kilometrih in novi lastnik ga vozi do 100K ali 150K km in spet tretji ga vozi dokler ne odpove menjalnik, ker se nihče od vseh lastnikov ni obremenjeval z menjavo olja. Še huje pa je, ker noben pooblaščenc ali pa kakšen drugi mehanik kamor so ta čas vozili avto na redne in izredne servise ni priporočal menjave olja v menjalniku, ker to pač ni predvideno s strani proizvajalca
bonk.gif


Sprašujem se zakaj potem sploh menjati olje in filter v motorju?? Naj še motorje naredijo "seald for life" pa bo prodaja novih avtomobilov še večja
bonk.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Ne boš verjel, obstaja veliko takih, ki avto menja pri 50K kilometrih, večinoma so to podjetja.
Podjetja ponavadi med 100 in 150 jurji menjajo. Še nisem slišal, da bi katero avte menjavalo na 50 jurjev.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Kako pa je z ročnimi menjalniki ? Je smiselno menjat, klub "sealed for life" oznaki ?

Na koliko časa ? Kje lahko vidim kdo je proizvajalec ročnega menjalnika?