Ni sicer menjalnik, je pa podobna kunštna reč. Regulatorji obratov (Woodward) na dizel ladijskih motorjih delajo na principu pretoka in tlaka olja, da ne gušim z detajli, na njih piše "do not open", načeloma naj bi se jih menjalo na določeno število ur in to je to. Ker smo bili mi bolj šparovne sorte, smo enega odprli in ugotovili točno to, kar je sedaj debata, če mu menjaš olje, bo delal veliko dlje. Ko smo, kljub zagotovilom proizvajalca, da ni treba, začeli olje menjat, je zadeva imela življensko dobo veliko daljšo (nekajkrat). Res je, da smo izgubili garancijo, samo je bilo to še vedno doooosti ceneje, kot pošiljat 50 kil železja sem in tja, tako ali tako pa so v tovarni naredili isto kot mi, celo mašino so preprali, dali novo olje in zavili v nov celofan, šele po desetih pranjih so ga odprli in natančno pregledali ter zamenjali kakšen del.
Tko da, če imaš namen avto dolgo vozit in ga ne menjaš na dve leti, bi jaz našel mehanika, ki bi mi olje v menjalniku ZAMENJAL, če pa avte menjaš hitreje, naj se s tem ubada naslednji lastnik.