Zonta, Dars in odpad

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
da čujem to za snežiča... Če bi že mazal, bi moral politiko - od Darsa, saj ona odloča. Ne da je dars podmazan, kaj sploh govoriš?

samo povzel sem medije

Ta je po naših podatkih osumljen dajanja podkupnine Snežiču. Prav Feštajn je tisti, ki naj bi dal komercialni televiziji posnetke, na katerih Snežič prejema podkupnino. Vse do danes ni bilo znano, da je prav Samo Feštajn tisti, ki je dal podkupnino Snežiču in to tudi posnel, posnetek pa predal medijem. S posnetka je razvidno, da je Snežič prejel 5.000 evrov, vendar naj bi Feštajn takrat razkril, da naj bi mu predal kar 90.000 evrov.


Feštajn se je zdaj znašel v vlogi osumljenca: koliko denarja je v resnici dal Snežiču in za katere posle, bo moral pojasniti preiskovalcem.


Dars je s Feštajnom prekinil sodelovanje, prav tako kot pred kratkim tudi podjetje za vzdrževanje hrvaških avtocest Hac, smo pisali. Po naših podatkih je poleg tega ovaden zaradi več kaznivih dejanj.


Do preiskave prihaja pol leta po medijskem razkritju več sumov nepravilnosti - od favoriziranja pri javnih razpisih do podkupovanja in kartelnega dogovarjanja, poroča spletni portal 24ur.com. Policisti so sicer opravili 23 hišnih preiskav. Kaznivih dejanj je osumljenih šest oseb: nekdanji uslužbenci Darsa zlorabe položaja, Rok Snežič nedovoljenega sprejemanja daril, Feštajn pa nedovoljenega dajanja daril. Vsa kazniva dejanja so bila storjena na škodo Darsa.


POP TV je sicer istočasno razkril tudi sum kartelnega dogovarjanja pri poslu avtovleke. Na Darsu naj bi poskrbeli, da so si posel sami razdelili izbrani podjetniki. Kot so opozorili pravniki, je šlo za sum kartelnega dogovarjanja z Darsovim blagoslovom.

 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
Dars je javna firma kot vsaka druga, in to pomeni korupcija do konca. Tam lahko uspevajo tudi razni Snežiči in Žonte.
 

B81

22. jul 2007
36.988
10.529
113
feštanj se je torej samoprijavil :evil: Torej snežič je prejel denar, da bi ga dal politiki (kateri?), ki bi uredila, da je feštanj še naprej glavni za AC?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Nujno je, da se vozilo, ki ni v SOS niši, odstrani z avtoceste čimprej. 2 uri je kar dolga doba, ki pomeni kilometre zastojev in izgubljenega časa. Če je nekdo v pripravljenosti, kdo to plača? A se to prevali samo na uporabnike storitve? Po mojem bi ure pripravljenosti moral pokrivati DARS iz pobrane cestnine. Še najbolje bi bilo, da bi v večini primerov imel prvi odvoz pokrit kar DARS s svojimi zaposlenimi. Tu zavarovalniška asistenca ne bi smela biti glavna, razen če lahko zagotovi, da je prva na mestu problema. Sicer naj zavarovalnica pokriva čas nepotrebnega zastoja tistim, ki ga morajo zaradi njene počasnosti prenašati. Odstranjevanje posledic prometne nesreče pri nas traja dolgo, predolgo. Ko odidejo reševalci, bi morali biti v stanju avtocesto odpreti v pol ure, ne pa po nekaj urah. Policija meri razdalje z ročnimi metri kot da nismo leta 2024, ko obstaja še kaka druga tehnologija.
Hrvati imajo poleti očitno na najbolj kritičnih točkah vozila za odvoz okvarjenih vozil v pripravljenosti. Spet vprašanje, če to storitev rabiš, ali potem moraš plačati zasoljen račun, da pokriješ še čas pripravljenosti?
Razmišljati moramo, da je odstranitev nevoznega vozila z avtoceste enaka storitev, ki bi jo naj zagotavljal upravljalec avtoceste, kot je na primer odstranjevanje snega. Ali tisto plačamo posebej, ko se peljemo po avtocesti?
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.292
1.539
113
To pišeš za tisti % AC pri nas, ki nima odstavnega pasu? Tisto si sploh imena AC ne zasluži.

Drugje pa ni nobenih zastojev, če pokvarjen avto stoji na odstavnem. Kvečjemu je riziko, da ga kakšen šleper na tablici zradira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Car in Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Naši odstavni pasovi so preozki, da se to ne bi poznalo pri pretočnosti prometa. Ali pa je kaj narobe z vozniki. V vsakem vsakdanje situacije kažejo, da lahko tudi vozilo na odstavnem pasu povzroči zastoj, torej mora tam biti čim manj časa. Enako kot 5 cm snega povzroči resen zastoj in ga je pač treba spraviti stran, čeprav je nekoč veljalo, da 5 cm ni nobena ovira.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.921
6.555
113
Nujno je, da se vozilo, ki ni v SOS niši, odstrani z avtoceste čimprej. 2 uri je kar dolga doba, ki pomeni kilometre zastojev in izgubljenega časa. Če je nekdo v pripravljenosti, kdo to plača? A se to prevali samo na uporabnike storitve? Po mojem bi ure pripravljenosti moral pokrivati DARS iz pobrane cestnine. Še najbolje bi bilo, da bi v večini primerov imel prvi odvoz pokrit kar DARS s svojimi zaposlenimi. Tu zavarovalniška asistenca ne bi smela biti glavna, razen če lahko zagotovi, da je prva na mestu problema. Sicer naj zavarovalnica pokriva čas nepotrebnega zastoja tistim, ki ga morajo zaradi njene počasnosti prenašati. Odstranjevanje posledic prometne nesreče pri nas traja dolgo, predolgo. Ko odidejo reševalci, bi morali biti v stanju avtocesto odpreti v pol ure, ne pa po nekaj urah. Policija meri razdalje z ročnimi metri kot da nismo leta 2024, ko obstaja še kaka druga tehnologija.
Hrvati imajo poleti očitno na najbolj kritičnih točkah vozila za odvoz okvarjenih vozil v pripravljenosti. Spet vprašanje, če to storitev rabiš, ali potem moraš plačati zasoljen račun, da pokriješ še čas pripravljenosti?
Razmišljati moramo, da je odstranitev nevoznega vozila z avtoceste enaka storitev, ki bi jo naj zagotavljal upravljalec avtoceste, kot je na primer odstranjevanje snega. Ali tisto plačamo posebej, ko se peljemo po avtocesti?

Odlicna ideja. To pa najbrž veš, da bos to to storitev vseeno placal ti. Ali mislis, da bo cena vinjete ali pa cestnine enaka? En pavšal, ki sigurno pokrije, je vedno dražji! Pa zdaj bonpol res se vse ostalo neizpravnega sililo na AC, ker avtovleka je "zastonj".

Odstranitev nevoznega vozila, zaradi nesrece ali zato, ker se je pokvaril, pa res ni enaka storitev kot odstranjevanje snega in absolutno ne smemo razmišljati v smeri, da bi se obravnavalo enako. Pri enem se pobira cestnina, ker clovek nima kaj dosti vpliva, pri drugem je vzrok izrazito na strani cloveka, ki pa ima svoj tošl (ali zavarovanje), da to poravna. Pri enih stvareh je ze prav, da skupnost prenese del bremena nase, avti pa pac to niso...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.731
6.734
113
pri taščici
Naši odstavni pasovi so preozki, da se to ne bi poznalo pri pretočnosti prometa. Ali pa je kaj narobe z vozniki. V vsakem vsakdanje situacije kažejo, da lahko tudi vozilo na odstavnem pasu povzroči zastoj, torej mora tam biti čim manj časa. Enako kot 5 cm snega povzroči resen zastoj in ga je pač treba spraviti stran, čeprav je nekoč veljalo, da 5 cm ni nobena ovira.
Ce je sleper na njem je kriza, avto bi pa moral iti mimo. Soloh zato ker imas potem najbrz se en meter do ograje.
"Širina odstavnega pasu je 2,50 m na avtocestah in hitrih cestah s projektno hitrostjo nad 100 km/h oziroma 2,0 m, če je projektna hitrost pod 100 km/h."
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.555
1.149
113
Če vam poči guma pri nas ali v tujini, ne panike zaganjat, lepo počasi se odstranite z avtoceste, na počivališče ali izvoz. V večini primerov, ko vam javi problem, se da lepo v miru še umaknit. Nazadnje mi je na AC v Srbiji kos polomljenega fedra prerezal gumo in se je dalo še 1 uro voziti, preden je šla povsem na feltno. Če je pa nesreča ali okvara motorja, vam predlagam pa klic na AMZS, njihove partnerske asistence so objavljene, tu je prednost pred zavarovalnimi asistencami.


Da se vam ne zgodi žonta v tujini:
1717395752196.png

pa telefonsko številko Policije in reševalcev si tudi vedno pripravim, preden grem na daljšo pot, ker ko imaš silo je ne najdeš. Primer za Italijo, mogoče niste vedeli:
https://www.amzs.si/na-poti/prikaz-prometnih-podatkov-po-evropskih-drzavah/italija in
1717395973975.png

Tole z žonto je pa že večleten javni problem, pa ne vem, kako da ne zrihtajo. Da te iz Kopra vlečejo na Vransko no in da se ne upaš policije poklicat, jurja za menjavo gume. Mafija.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Odlicna ideja. To pa najbrž veš, da bos to to storitev vseeno placal ti. Ali mislis, da bo cena vinjete ali pa cestnine enaka? En pavšal, ki sigurno pokrije, je vedno dražji! Pa zdaj bonpol res se vse ostalo neizpravnega sililo na AC, ker avtovleka je "zastonj".

Odstranitev nevoznega vozila, zaradi nesrece ali zato, ker se je pokvaril, pa res ni enaka storitev kot odstranjevanje snega in absolutno ne smemo razmišljati v smeri, da bi se obravnavalo enako. Pri enem se pobira cestnina, ker clovek nima kaj dosti vpliva, pri drugem je vzrok izrazito na strani cloveka, ki pa ima svoj tošl (ali zavarovanje), da to poravna. Pri enih stvareh je ze prav, da skupnost prenese del bremena nase, avti pa pac to niso...
Potem morajo biti zavarovalnice bolj hitre in imeti v pripravljenosti ljudi in opremo s katerimi se bo odvoz izvajal. To pa bo pomenilo precej višji skok pri ceni asistence kot bi bil potreben skok pri ceni cestnine.
Za voznika, ki stoji v koloni sta sneg ali čakanje, da se odstrani vozilo v okvari ali udeleženo v nesreči, čisto enak scenarij. Upravljalec ceste mora zagotavljati čim boljšo prevoznost ceste, kaj je vzrok, je za uporabnike povsem nepomembno. Če bi bila avtocesta privatna, bi lažje na to gledali tako. Plačal si storitev, storitev pa je slabo izvedena. Upravljalec še najlažje zagotovi dobro prevoznost. Vse ostalo so približki.
Tudi pri plačilu zdravstvenih storitev preko obveznih davkov (oziroma "zavarovanj") še ne ločimo razlikovanja na to, če je človek kriv sam. Čeprav je pacient kriv za ~80 % svojih stanj, ostalih 19 % nosijo starši s slabimi geni, 1 % pa bi lahko krili iz skupne malhe, če bi vzeli ista merila.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.555
1.149
113
Odkar je tisti Aleš izgubil nogo (zamaški) in pri menjavi gume na avtocesti umrl zaposleni pri AMZS se jaz na AC ne ustavim za noben denar, če se le da premikat počasi naprej. Dol z AC in reševat situacijo.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.555
1.149
113
Za potovanja sem si pripravil rezervne gume, ker imam že veliko izkušenj s tem. Tisti set zadošča samo zakonski določbi, nihče ne zna uporabit tistega. V Srbiji sem kljub rezervni gumi, vseeno obiskal vulkanizerja in čisto poceni rešil. Pa še kakšen pir je s potjo padel. Ne bom nikogar obtoževal, samo s predrto gumo se ne ustavljat na AC, za vaše življenje se gre.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.887
113
Ja, zguglaš in zapelješ nekam kjer je odprta delavnica, igrala za otroke, dobro za jest in poceni prenočišče če se menjava zavleče.

Pišeš kot bi imel človek ob okvari na izbiro kam se bo parkiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Sem vedela, da bos tole ven potegnil in tukaj se skriva moj odgovor na to:
Torej pod črto se lepo vidi, kje na prioritetni sta na Balkanu avto in zdravje in v kakem razmerju.
Infrastruktura je zaenkrat še skupna. Lahko pa seveda imamo zasebne odseke avtoceste, zasebne odseke železnice ...
Ključno je to, da upravljalec kakor ve in zna, zagotovi, da infrastruktura dela na maksimumu. Pa čeprav bo izvajalec slekel tistega, ki se mu je pokvaril avto, če mislimo, da je to OK. Po mojem ni. Ključno je, da se vozilo umakne čimprej, ko je to mogoče. Ne zaradi tistega, ki ima težave, temveč zaradi tistih, ki zato zgubljajo čas. Če zavarovalniška asistenca ni prispela prva, potem bi bilo vseeno prav, da vozilo odstrani tisti, ki je bil prvi. Pa se naj zavarovalnica zmeni z njim, koliko je strošek. S svojim koncesionarjem, ki za zavarovalnico izvaja storitev, pa zakaj ni bil prvi. Še zmeraj bo za zavarovalnico precej ceneje kot da npr. 1000 ljudem plača izgubo časa po postavki povprečne plače.
Zavedati se moramo, da zaradi ovir na avtocesti nastajajo resne nesreče (vpliv na zdravje!) in ogromni stroški. Obstaja sicer možnost, da računamo, da lahko ljudi prevzgojimo za majhen denar s par reklamami in napisi na informativnih panelih na avtocesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.555
1.149
113
Pišem na primeru tistega avstrijca, ki se je pred Koprom na AC ustavil, za menjavo gume. Je imel izbiro, bil je pred velikim mestom in je klical v Avstrijo in ga je žonta pohopsal na odstavnem pasu. Verjetno mu je je bilo feltne škoda bolj, kot svojega življenja. Samo to. Ali pa Romuni, ki se za lulat 300m naprej od počivališča ustavijo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.593
9.816
113
40
MB
kolk km se pa s pobruhanim otrokom v sedežu še vozimo dalje? sprašujem za prijatla. :zardelalter: