Ne ne dobiš kar takoj računa.Pa ni tako, da v vsakem primeru pride Dars, postavi tablo in ti že dobiš račun?
Ne ne dobiš kar takoj računa.Pa ni tako, da v vsakem primeru pride Dars, postavi tablo in ti že dobiš račun?
da čujem to za snežiča... Če bi že mazal, bi moral politiko - od Darsa, saj ona odloča. Ne da je dars podmazan, kaj sploh govoriš?
Ta je po naših podatkih osumljen dajanja podkupnine Snežiču. Prav Feštajn je tisti, ki naj bi dal komercialni televiziji posnetke, na katerih Snežič prejema podkupnino. Vse do danes ni bilo znano, da je prav Samo Feštajn tisti, ki je dal podkupnino Snežiču in to tudi posnel, posnetek pa predal medijem. S posnetka je razvidno, da je Snežič prejel 5.000 evrov, vendar naj bi Feštajn takrat razkril, da naj bi mu predal kar 90.000 evrov.
Feštajn se je zdaj znašel v vlogi osumljenca: koliko denarja je v resnici dal Snežiču in za katere posle, bo moral pojasniti preiskovalcem.
Dars je s Feštajnom prekinil sodelovanje, prav tako kot pred kratkim tudi podjetje za vzdrževanje hrvaških avtocest Hac, smo pisali. Po naših podatkih je poleg tega ovaden zaradi več kaznivih dejanj.
Do preiskave prihaja pol leta po medijskem razkritju več sumov nepravilnosti - od favoriziranja pri javnih razpisih do podkupovanja in kartelnega dogovarjanja, poroča spletni portal 24ur.com. Policisti so sicer opravili 23 hišnih preiskav. Kaznivih dejanj je osumljenih šest oseb: nekdanji uslužbenci Darsa zlorabe položaja, Rok Snežič nedovoljenega sprejemanja daril, Feštajn pa nedovoljenega dajanja daril. Vsa kazniva dejanja so bila storjena na škodo Darsa.
POP TV je sicer istočasno razkril tudi sum kartelnega dogovarjanja pri poslu avtovleke. Na Darsu naj bi poskrbeli, da so si posel sami razdelili izbrani podjetniki. Kot so opozorili pravniki, je šlo za sum kartelnega dogovarjanja z Darsovim blagoslovom.
Nujno je, da se vozilo, ki ni v SOS niši, odstrani z avtoceste čimprej. 2 uri je kar dolga doba, ki pomeni kilometre zastojev in izgubljenega časa. Če je nekdo v pripravljenosti, kdo to plača? A se to prevali samo na uporabnike storitve? Po mojem bi ure pripravljenosti moral pokrivati DARS iz pobrane cestnine. Še najbolje bi bilo, da bi v večini primerov imel prvi odvoz pokrit kar DARS s svojimi zaposlenimi. Tu zavarovalniška asistenca ne bi smela biti glavna, razen če lahko zagotovi, da je prva na mestu problema. Sicer naj zavarovalnica pokriva čas nepotrebnega zastoja tistim, ki ga morajo zaradi njene počasnosti prenašati. Odstranjevanje posledic prometne nesreče pri nas traja dolgo, predolgo. Ko odidejo reševalci, bi morali biti v stanju avtocesto odpreti v pol ure, ne pa po nekaj urah. Policija meri razdalje z ročnimi metri kot da nismo leta 2024, ko obstaja še kaka druga tehnologija.
Hrvati imajo poleti očitno na najbolj kritičnih točkah vozila za odvoz okvarjenih vozil v pripravljenosti. Spet vprašanje, če to storitev rabiš, ali potem moraš plačati zasoljen račun, da pokriješ še čas pripravljenosti?
Razmišljati moramo, da je odstranitev nevoznega vozila z avtoceste enaka storitev, ki bi jo naj zagotavljal upravljalec avtoceste, kot je na primer odstranjevanje snega. Ali tisto plačamo posebej, ko se peljemo po avtocesti?
Ce je sleper na njem je kriza, avto bi pa moral iti mimo. Soloh zato ker imas potem najbrz se en meter do ograje.Naši odstavni pasovi so preozki, da se to ne bi poznalo pri pretočnosti prometa. Ali pa je kaj narobe z vozniki. V vsakem vsakdanje situacije kažejo, da lahko tudi vozilo na odstavnem pasu povzroči zastoj, torej mora tam biti čim manj časa. Enako kot 5 cm snega povzroči resen zastoj in ga je pač treba spraviti stran, čeprav je nekoč veljalo, da 5 cm ni nobena ovira.
Potem morajo biti zavarovalnice bolj hitre in imeti v pripravljenosti ljudi in opremo s katerimi se bo odvoz izvajal. To pa bo pomenilo precej višji skok pri ceni asistence kot bi bil potreben skok pri ceni cestnine.Odlicna ideja. To pa najbrž veš, da bos to to storitev vseeno placal ti. Ali mislis, da bo cena vinjete ali pa cestnine enaka? En pavšal, ki sigurno pokrije, je vedno dražji! Pa zdaj bonpol res se vse ostalo neizpravnega sililo na AC, ker avtovleka je "zastonj".
Odstranitev nevoznega vozila, zaradi nesrece ali zato, ker se je pokvaril, pa res ni enaka storitev kot odstranjevanje snega in absolutno ne smemo razmišljati v smeri, da bi se obravnavalo enako. Pri enem se pobira cestnina, ker clovek nima kaj dosti vpliva, pri drugem je vzrok izrazito na strani cloveka, ki pa ima svoj tošl (ali zavarovanje), da to poravna. Pri enih stvareh je ze prav, da skupnost prenese del bremena nase, avti pa pac to niso...
Pri enih stvareh je ze prav, da skupnost prenese del bremena nase, avti pa pac to niso...
Infrastruktura je zaenkrat še skupna. Lahko pa seveda imamo zasebne odseke avtoceste, zasebne odseke železnice ...Sem vedela, da bos tole ven potegnil in tukaj se skriva moj odgovor na to:
Torej pod črto se lepo vidi, kje na prioritetni sta na Balkanu avto in zdravje in v kakem razmerju.
Če je pa nesreča ali okvara motorja, vam predlagam pa klic na AMZS, njihove partnerske asistence so objavljene, tu je prednost pred zavarovalnimi asistencami.