Zonta, Dars in odpad

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.534
3.044
113
Torej ti zavarovanje z asistenco na avtocesti ne pomaga nič ali je ta članek zgolj za tovorne prevoznike? Je pa tako početje svinjarija, to pa vsekakor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in jonny77

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.835
-425
113
kle pri nas imamo ene dolence, ki se furajo z avti gor in dol po ac in cakajo na okvare. ko pridejo do zrtve povejo, da se morjo cimprej umaknit z AC, in valda tujec takoj podleze, in ga odtovorijo v industrijsko cono. seveda mu ponudijo ekstra drag servis, ampak tujec pac podpise, ker se ne znajde. in potem ni kosov za avto, ce se to zgodi cez vikend, pa ni prenocisc...

vglavnem, tele sverc slepsluzbe po ac so ratale ena mafija. ne vem, kako dars nima orodja da jih prezene... al pa nima interesa.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.572
6.657
113
pri taščici
Sem bral zadnjic storijo z AD v franciji/Španiji?
Sicer sem jo bral ko se ni bila koncana, ( niti se postavljena tocna diagnoza okvare, je pa kazalo po opisu sodeč na vecjo okvaro motorja) ampak nasvet Slovencev je bil, avto cim prej spraviti domov v Slovenijo
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.256
2.547
113
Cigani.
Isto delajo našim prevoznikom švabi in avstrijci.
Le da tam s pomočjo policije.
1. končno je romunom nekdo stopil na rep. pač na svoj način.
2. tudi avstrijci in italjani isto. no v tem primeru pa naše veleposlaništvo v teh državah nič.
3. zanimiv članek večera o tej situaciji. torej pri snežiču ni bila podkupnina za IJJ! Komentar: snežič kar nekaj po svoje!
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.387
381
83
Bom tukaj vprasal. Kaj zaena firma operira v prostorih KIV Vransko. Bil v tistem koncu in pozijal kolko razbitin v ograji in obenem nekih majstrov za popravilo ali demontazo pleha.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.608
709
113

In zakaj država ne zaustavi te prevarante?

Država :rolleyes: Zakaj bi si uradne osebe same našle delo?

Očitno so bili pri DARSU dovolj podmazani, (afera Snežič ipd)

Kvečjemu, če bo kakšni dovolj sitni novinar začel dregati v osje gnezno (DARS, policija, STO-slovenska turistična organizacija, ministra).
Ali pa bo kakšen Romun investiral v molotovko....
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.493
3.891
113
Ljubljana
hmpg.net
Pa ne na avtocesti. Tam lahko samo Darsov koncesionar odvaza vozila.
"Sprememba ZCes-2 se ne glede na določila ZPrCP nanaša le na odvoze vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, pa določilo 11. točke 30. člena ZPrCP še naprej določa, da mora voznik vozila (katerega največja dovoljena masa ne presega 3.500 kg), ki je ustavil v sili na odstavnem pasu ali odstavni niši, sam prvenstveno poskrbeti, da se tako vozilo odstrani takoj - tj. v roku 2 ur. V ta namen lahko voznik vozila organizira odvoz vozila preko asistenčne ali katerekoli druge avtovleke, s katero se dogovori za to storitev. Če tega ne stori, pa odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, družba DARS."

V kolikor imaš Hummeer H1 potem to dejansko res velja (weight (lb): 8,114), normalni avtomobili, pa ne tehtajo več kot 3,5 t in jih moraš/lahko sam odstraniš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.534
3.044
113
Na hrvaškem me je ob okvari avta pol ure pred Zadrom najprej sam ujel HAKov kamion, ki se je pripeljal po kontra strani avtoceste. Mi je rekel, da nimajo pogodbe z mojo zavarovalnico in bi vleka do Zadra stala 150-200 eur. Sem mu rekel, da bom poklical svojo zavarovalnico in ni bilo nobenega problema. V roku 45 minut je prišla avtovleka z nadomestnim avtom, naložila mojega in smo šli naprej. Čez 4 dni pa smo se vrnili v zadar po popravljen avto (injektorji na 1.5 dCi).

A pri nas kaj takega ni samoumevno in obstajajo samo zlatarji s koncesijo?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.392
1.393
113
"Sprememba ZCes-2 se ne glede na določila ZPrCP nanaša le na odvoze vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, pa določilo 11. točke 30. člena ZPrCP še naprej določa, da mora voznik vozila (katerega največja dovoljena masa ne presega 3.500 kg), ki je ustavil v sili na odstavnem pasu ali odstavni niši, sam prvenstveno poskrbeti, da se tako vozilo odstrani takoj - tj. v roku 2 ur. V ta namen lahko voznik vozila organizira odvoz vozila preko asistenčne ali katerekoli druge avtovleke, s katero se dogovori za to storitev. Če tega ne stori, pa odstrani vozilo na njegove stroške izvajalec rednega vzdrževanja cest, družba DARS."

V kolikor imaš Hummeer H1 potem to dejansko res velja (weight (lb): 8,114), normalni avtomobili, pa ne tehtajo več kot 3,5 t in jih moraš/lahko sam odstraniš.
Aha, no tega pa nisem vedel. Sem mislil, da tudi osebne pobaše samo koncesionar
 

B81

22. jul 2007
36.747
10.377
113
Pa ni tako, da v vsakem primeru pride Dars, postavi tablo in ti že dobiš račun?
 

B81

22. jul 2007
36.747
10.377
113
Država :rolleyes: Zakaj bi si uradne osebe same našle delo?

Očitno so bili pri DARSU dovolj podmazani, (afera Snežič ipd)

Kvečjemu, če bo kakšni dovolj sitni novinar začel dregati v osje gnezno (DARS, policija, STO-slovenska turistična organizacija, ministra).
Ali pa bo kakšen Romun investiral v molotovko....
da čujem to za snežiča... Če bi že mazal, bi moral politiko - od Darsa, saj ona odloča. Ne da je dars podmazan, kaj sploh govoriš?