Sej zato je pa tako kot je v Sloveniji, ker obstajajo taki kot ti, ki dajejo na ''ugled''. Čim večja Mečka, Armani obleka, pa Rolex ura in takoj pade posel. Zato so pa SCT-ji in vsi ostali lepo furali, ker so prišli v oblekah do naročnika, pol pa podizvajalce, kateri ne poznajo oblek najemali in potegnili lepo provizijo.
Za posel so glavne reference (uspešne), katere se preveri, cenovna konkurenčnost (to nujno NE pomeni, da je najbolj poceni) in pa stabilnost podjetja. Se strinjam, da mora minimalni standard obstajat, tako da če se gre za posel par 100k EUR, potem je fajn, če ne pride ravno v Cliu, ampak bo kakšna Insignia, Passat več kot dovolj. Ker to kaže, da razmišlja o poslu in ne o ''ugledu''.
Malo si poglej s čim se vozi okrog direktor Strabaga v Sloveniji in s čim so se vozili Hilda in kompanija. No, če mene vprašaš mi je kristalno jasno s kom bi raje delal posel, pa čeprav se direktor Strabaga pripelje z Insignio za 30 jurčkov in ne Mečko za 200 jurčkov.
In btw. tista firma, katera ni vzela tvojega kolega z dolgimi lasmi si je zajeb. 1 leto, ko bi lahko imela odličnega sodelavca. In ja, če sodijo po izgledu pač tako je. Malo poglej po kakšnih geekih, kateri so razvili nove uspešne zadeve. Sem prepričan, da si vse firme, katere so jih zavrnile, pulijo lase. No, pri nas ne, ker se jim itak jeb.e...
Aja, pa še meni osebno najlepši izgovor, zakaj imajo podjetniki kvazi hude avte na lizing. Zato, da gre v stroške in si zmanjšajo davke. Meni to pove zgolj to, da nima niti najmanjše ideje, kako bi svoj posel fural in ga razvil. Ker če bi imel, bi ves dobiček vložil v razvoj, ne pa v avto.
Ampak ja, tako pač je v Sloveniji. Vi kar poslujte s kvazi ''uglednimi'' podjetji, jaz bom pa raje s tistimi, katere mi nudijo preverjeno kakovost za pošteno ceno, pa tudi če bo prišel dolgolasec do mene...