ksz
Odkar sem na Telemachu (1.10), sem bil več na telefonu z njimi, kako s katerimkoli ponudnikom v zadnjih 10letih.
Včeraj pridem domov, odprem TV, z željo po ogledu filma Bucket list. Kanala A ne dela oz. black screen z napisom naj se obrnem na njihovo številko. Ni problema, bo moja gledala gostilno. Premaknem, isti problem na Pop TV. Se sprehodim z daljincem po programih, ne dela Discovery, National,.... Resetiram vse skupi in še zmeraj isto.
Pokličem na Telemach.
Agentka: Gospod, to se zgodi, če dlje časa ne uporabljate opreme, resetirati jo morate.
Jst: Kaj to pomeni dlje časa? Zjutri sem gledal TV.
Agentka: Aja... To pomeni en teden.... Bom pogledala. Ja res je neki narobe, ampak nč ne morem narest, bodo tehniki jutri.
Jst: Jst hočem danes uporabljati storitev, ki jo plačujem.
Agentka: Na žalost, edino preklopite lahko kabel iz digitalne v analogno, bo verjetno delalo,ampak samo 49kanalov boste imeli.
Jst: Ne da se mi tega delati, ampak OK. A se da kako dogovoriti, da reklamiram zadevo, glede na to, da sem že 10ič z "vami" na telefonu, ker mi vaše storitve ne delajo?
Agentka: Če hočete cenejšo položnico morate poslati pisno reklamacijo.
Jaz: Nočem kur*eve cenejše položnice, hočem da mi TV dela, ko ga prižgem.
Preklopim kabel, TV poišče kanale... Ne dela Pop Tv, Kanal A, Discovery... Poleg vsega, mi ne dela še internet. Pokličem še enkrat
Agent: Ja gospod, bom se potrudil, da bomo uredili danes, da vam bodo delali kanali.
Jst: Lepo od vas. A tega gospa prej ni mogla?
Agent: Ne, imamo to in ono.. (polno izgovorov), lahko še kako pomagam?
Jst: Ja, internet mi ne dela, hvala ker se boste potrudili urediti kanale.
Agent: Vas vežem do agenta odgovornega za internet.
Agent-I: Kako lahko pomagam?
Jst: Internet mi ne dela .
Agent-I: Ja, resetirite modem.
Jst: Sem že, ne samo enkrat (razložim zgodbo od prej). Vam lahko povem katere lučke mi gorijo?
Agent-I: Ja, to bomo pa morali poslati tehnika, imate jutri čas?
Jaz: Ne, imam čas samo od ponedeljka do petka od 20.30 do 22.
Agent-I: To pa ne bo šlo.
Jaz: Kako ne? Prejšnjič v sredo mi je vaš agent zatrjeval, da delajo tehniki do 16. Sem vzel dopust in bil ob 15.00 doma in čakal tehnika naročenga ob 15.15. Ob 15, so mi v vašem KC rekli, da pride ob 16. Ob 16, ko sem poklical so mi rekli, da ima pogreb in da bodo poslali dežurnega, ki dela do 22. Ob 17.00 je prišel en tehnik in uredil stvari (zgleda začasno), 3minute kasneje je poklical dežurni, kam mora priti. Ne vem, a ste logistično neusklajeni, ali se slabo lažete,....
Agent-I: Ja, veste smrt v družini je nepredvidljiva.
Jaz: Rekli so POGREB, a tega se ni vedelo dva dni prej oz. uro prej!!!??? Ali se dva dni prej ni vedelo, da obstaja dežurni!!!???
Agent-I: Ja, se bomo potrudili, vendar težko,.. (polno izgovorov).... Bomo posredovali vaše podatke tehniku.
Jaz: Najlepša hvala, vendar vam moram reči, da ste najbolj nesposobni, pa s tem ne mislim vas osebno, ponudniki s katerimi sem imel opravka.
To je zgodba od včeraj 1.11, danes mi Pop, Kanal,... še zmeraj ne delajo. Glede na to, da je to že četrta taka zgodba od 1.10., ko sem njihov uporabnik, sem se odločil, da bom stvari beležil javno na Alterju. Če bo potrebno, bom snemal pogovore in posnetke prilagal. Agentje na drugi strani so skrajno prijazni, vendar tudi skrajno neučinkoviti, za kar ne krivim njih, vendar ponudnika.
P.S.: Internet za katerega naj bi poslali tehnika, sem usposobil tako, da sem preklopil kabel nazaj iz analogne v digitalno.