Zavajanje Telemacha!!!

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.378
2.375
113
Pomurje
Kurb..a ste škrt
smile-1.gif
pa brez zamere.

Ponudnik ponudi, stranka se odloči. Čisto kot solza. Jaz sem se in ni mi žal za 25€, čeprav je znesek previsok.
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.797
273
83
Največja slovenska vas
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kurb..a ste škrt
smile-1.gif
pa brez zamere.

Ponudnik ponudi, stranka se odloči. Čisto kot solza. Jaz sem se in ni mi žal za 25€, čeprav je znesek previsok.

Kurb..a maš preveč dnarja, da te molzejo. pa brez zamere.

Ponudnik ponudi, stranka lahko izbere konkurenco. Čisto kot solza. Jaz sem se in na drugih dveh naslovih izbral konkurenco, ker je 25€, kakor si ugotovil previsok znesek.
 

tagelind

Pripravnik
2. sep 2007
228
0
16
Še ENKRAT bom napisal za vse nepismene tukaj. Serviser MORA priti na dom in vzpostaviti povratni pas, da vam sploh dela EPG, VoD, nadgradnje, itn... na 4682. Privzeto je povratni pas filtriran (razen do modema), da ob morebitni napaki ne šumi v omrežje.
Sicer pa se vse menjave na zahtevo stranke računajo (razen, če je oprema v okvari).
 

jendomen

Pripravnik
30. apr 2008
357
11
18
Domžale
Lp
Tagelind, pa je ta vspostavitev povratnega pasu kaj drugega kot telefonski klic na center, oziroma objasni kaj mora serviser narediti?
 

tagelind

Pripravnik
2. sep 2007
228
0
16
jendomen ja, mora fizično linijo preuredit pri stranki, če še ni vzpostavljena. To pa seveda stane
smile-1.gif

popotnik: če nimaš možnosti za conax modul, se dogovori, da ti dajo Handan sprejemnik pa bo verjetno mir. Na ciscotu je sicer drugačen EPG, ampak to ni najbolj pomembno. Idealno pa bi bilo, če si sam nabaviš sprejemnik od Technisata...
 

tagelind

Pripravnik
2. sep 2007
228
0
16
Po standardih se je povratni pas filtriral na vseh vtičnicah, razen seveda na internetni. Zdaj pa se mora ta filter odstraniti in zmontirati tak, ki omogoča povratni pas tudi do tega sprejemnika.
 

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
418
17
18
Tudi sam sem jezen zaradi teh 25 eurov. Kaj pa ce bi rad samo sprejemnik in me ostale stvari (zaradi katerih si zaracunajo to storitev) ne zanimajo ? Pac ne gre, ker so se tako odlocili. Zal nimam moznosti priklopa konkurence...

T.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Čist tak eno bedasto vprašanje nepoznavalca

te probleme mate na kabelskem koaxialcu al na klasičnem bakru (iptv). Sam mam kabelsko pa ne rabim dobenega sprejemnika. 3 luknje v zidu (TV, radio, internet). iz TV luknje direct v tV in zadeva dela. Nobenih SD, HD sprejemnikov.
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
@tagelind

Bi mi morda lahko svetoval katerega Technisat naj vzamem?
Ne rabim snemalnika, važno mi je le, da ima Teletext in da zadeva dela brez zatikanja, ko preklapljaš programe, da si lahko kanale nastaviš po svojem vrstnem redu, če je pa še v Stand by ura na display-u, je pa to samo +
smile-1.gif


p.s.
Za Handan jim gnjavim že lep čas, pa je odgovor vedno isti " nimamo jih več " .
 

Dwayne

Pripravnik
22. avg 2007
357
0
16
Maribor
Dobil sem Technisat DIGIT K1, ki ima režo za SIM, medtem v k3 gre celotna kartica. Ne bi kartice sam rezal, a ve kdo če Telemach to zrihta? (njihov telefonski helpdesk je zabasan)
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.797
273
83
Največja slovenska vas
ksz

Odkar sem na Telemachu (1.10), sem bil več na telefonu z njimi, kako s katerimkoli ponudnikom v zadnjih 10letih.

Včeraj pridem domov, odprem TV, z željo po ogledu filma Bucket list. Kanala A ne dela oz. black screen z napisom naj se obrnem na njihovo številko. Ni problema, bo moja gledala gostilno. Premaknem, isti problem na Pop TV. Se sprehodim z daljincem po programih, ne dela Discovery, National,.... Resetiram vse skupi in še zmeraj isto.

Pokličem na Telemach.
Agentka: Gospod, to se zgodi, če dlje časa ne uporabljate opreme, resetirati jo morate.
Jst: Kaj to pomeni dlje časa? Zjutri sem gledal TV.
Agentka: Aja... To pomeni en teden.... Bom pogledala. Ja res je neki narobe, ampak nč ne morem narest, bodo tehniki jutri.
Jst: Jst hočem danes uporabljati storitev, ki jo plačujem.
Agentka: Na žalost, edino preklopite lahko kabel iz digitalne v analogno, bo verjetno delalo,ampak samo 49kanalov boste imeli.
Jst: Ne da se mi tega delati, ampak OK. A se da kako dogovoriti, da reklamiram zadevo, glede na to, da sem že 10ič z "vami" na telefonu, ker mi vaše storitve ne delajo?
Agentka: Če hočete cenejšo položnico morate poslati pisno reklamacijo.
Jaz: Nočem kur*eve cenejše položnice, hočem da mi TV dela, ko ga prižgem.

Preklopim kabel, TV poišče kanale... Ne dela Pop Tv, Kanal A, Discovery... Poleg vsega, mi ne dela še internet. Pokličem še enkrat


Agent: Ja gospod, bom se potrudil, da bomo uredili danes, da vam bodo delali kanali.
Jst: Lepo od vas. A tega gospa prej ni mogla?
Agent: Ne, imamo to in ono.. (polno izgovorov), lahko še kako pomagam?
Jst: Ja, internet mi ne dela, hvala ker se boste potrudili urediti kanale.
Agent: Vas vežem do agenta odgovornega za internet.

Agent-I: Kako lahko pomagam?
Jst: Internet mi ne dela .
Agent-I: Ja, resetirite modem.
Jst: Sem že, ne samo enkrat (razložim zgodbo od prej). Vam lahko povem katere lučke mi gorijo?
Agent-I: Ja, to bomo pa morali poslati tehnika, imate jutri čas?
Jaz: Ne, imam čas samo od ponedeljka do petka od 20.30 do 22.
Agent-I: To pa ne bo šlo.
Jaz: Kako ne? Prejšnjič v sredo mi je vaš agent zatrjeval, da delajo tehniki do 16. Sem vzel dopust in bil ob 15.00 doma in čakal tehnika naročenga ob 15.15. Ob 15, so mi v vašem KC rekli, da pride ob 16. Ob 16, ko sem poklical so mi rekli, da ima pogreb in da bodo poslali dežurnega, ki dela do 22. Ob 17.00 je prišel en tehnik in uredil stvari (zgleda začasno), 3minute kasneje je poklical dežurni, kam mora priti. Ne vem, a ste logistično neusklajeni, ali se slabo lažete,....
Agent-I: Ja, veste smrt v družini je nepredvidljiva.
Jaz: Rekli so POGREB, a tega se ni vedelo dva dni prej oz. uro prej!!!??? Ali se dva dni prej ni vedelo, da obstaja dežurni!!!???
Agent-I: Ja, se bomo potrudili, vendar težko,.. (polno izgovorov).... Bomo posredovali vaše podatke tehniku.
Jaz: Najlepša hvala, vendar vam moram reči, da ste najbolj nesposobni, pa s tem ne mislim vas osebno, ponudniki s katerimi sem imel opravka.


To je zgodba od včeraj 1.11, danes mi Pop, Kanal,... še zmeraj ne delajo. Glede na to, da je to že četrta taka zgodba od 1.10., ko sem njihov uporabnik, sem se odločil, da bom stvari beležil javno na Alterju. Če bo potrebno, bom snemal pogovore in posnetke prilagal. Agentje na drugi strani so skrajno prijazni, vendar tudi skrajno neučinkoviti, za kar ne krivim njih, vendar ponudnika.

P.S.: Internet za katerega naj bi poslali tehnika, sem usposobil tako, da sem preklopil kabel nazaj iz analogne v digitalno.
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.797
273
83
Največja slovenska vas
Na siolu nisem imel takih problemov v 10letih, kakor jih imam tukaj v 1 mesecu. Sam pač preživiš. Prekipelo pa mi je k se mi je tretjič v mesecu zgodilo, da je bil dober film, ki si ga nisem mogle ogledati zaradi njihove nesposobnosti. Res te mine,da bi še kadarkoli imel karkoli z njimi.

Ni tema kdo gleda kaj
wink-1.gif
.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.005
173
63
Živiš pač na takem mestu, kjer je zastarela infrastruktura... Sprijazni se s tem, ali pa se preseli.
Ampak ne boš verjel, tudi v prestolnici je na posameznih koncih enako.