Če smo ontopic, dvomim da obstaja tako kompakten avtomat s pretvornikom navora ki ima več kot 5 prestav da bi šel v sodobna mestna jajčka. Enostavno je klasičen avtomat narejen za RWD (ali 4WD) za direktno linerano povezavo motor, menjalnik, (diferencial), kardan ... kot ga začneš obračat se njegova zasnova z eno osjo in planetarnimi zobniki ne more več enostavno prilagajat. Seveda obstajajo verzije ki so narejene za take primere, ampak so daleč od DSGja (pretežki, prevelike, večje izgube) ki je namensko narejen da paše na evropski layout (FWD, prečna postavitev motorja).
Tako da en od odgovor zakaj klasični avtomati niso popularni v evropi, so pa v USA je čisto enostavno tehnična razlika v sami zasnovi vozila. Zasnova pa izhaja iz potrebe po velikosti in kompaktnosti. V evropi so tradicionalno potrebna mala vozila z veliko prostora in tu nima vzdolžno postavljen motor in kardan kaj delat (izgubiš plac po sredini vozila). Za USA to ni problem ker odvzet plac kompentziraš tako da avto za pol metra podaljšaš v širino in/ali dolžino.
ali tole zgoraj nekako pomeni, da so aisin, recimo zf11 in espaca ala dsg?