VAG 2018: zanesljivost novih 1.0 TSI motorjev in DSG menjalnika

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.074
3.559
113
41
Lj

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Ti priporočam, da najdeš še kakšen drug vir, pa ga prej PREBERI preden linkaš ;).
Za Ameriko tam striktno piše, da je bil problem z DSGjih letnik 2008 in 2009 ;).
Pa še to ni ravno neko veliko število vozil.
Lahko pa pogledamo recimo še tja do druge svetovne vojne in vidimo, da je bil VW glavna fašistična znamka. Evo, VW -------) šrot.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
202
61
28
Kolikor mi je znano, so naredili 1.0 namesto 1.2 ravno zaradi tezav s starim motorjem, tu gre za povsem novo zasnovo, motor skonstruiran od zacetka, ne neka dodelava prejsnjega. Enako naj bi bilo z 1.5 namesto 1.4. Verjetno se je nekaj resilo ze z menjavo, ko so zamenjali verigo z jermenom, pa vendar so bile se druge tezave, zato povsem novi motorji. Kaksna je kvalitete, ali so boljsi bo pa pokazal cas (prevozeni km).

Kar se tice DSG kot so ze ostali omenili, “stari” DSG7 (DQ200) ima suho sklopko in naj bi bil tezaven, dolocene kombinacije motorja in menjalnika so dobile DSG7 (DQ380), kjer je mokra sklopka, diesel-i 2.0 so vecinoma z DSG6 (DQ250).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Hvala vsem za info, dotične kombinacije pogona se bom izognil v širokem loku... :cheer:
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Kar se tice DSG kot so ze ostali omenili, “stari” DSG7 (DQ200) ima suho sklopko in naj bi bil tezaven, dolocene kombinacije motorja in menjalnika so dobile DSG7 (DQ380), kjer je mokra sklopka, diesel-i 2.0 so vecinoma z DSG6 (DQ250).
Rahel popravek: z modelnim letom 2018 so imeli recimo tudi Passat in vsi ostali 2.0TDI že nov DSG7 menjalnik z mokro sklopko.
Se mi zdi, da sedaj praktično DSG6 nima več nobeno vozilo, tudi Škoda ima že DSG7 z 2.0TDI motorji.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
malo off. ko se začne problematika pri znamki, ko se problemski prostor širi je čas za pamet v roke.
pri vw gre to od erg, dpf, šob do ketn, pa nazaj na dsg.

zame dovolj, da gledam, sanjam passata v eni verziji in mutivana v drugi...a da ne upam in ne upam.

multivana sem probal, 2014, 20 140KM..menjalnik problemi.
tsi 1.4 gledam v 10 let starem in 80kkm golfu..ketna je itak preskočila, na avtu pa še 100 stvari crknilo. nazadnje recimo vklop tempomata..bi al pa ne bi delal.
aja, seveda dizel gate in par njih, ki so nadgrajevali in sedaj pravijo, da je katastrofa.

vem ne, se je pa znamka zasrala.

pa da ne bo panike, tudi pugija nikoli.
reno je tudi naredils voje in bi verjetno odpadel.
opel..haha
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
1.9 je bil buletproof pa ni blo dobolj zaslužka pa so mogli malo spremenit zadeve (2.0 PD) dokler ni bil CR perajt :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
A mi lohka en magari strokovnjak RAZLOZI v cem je prednost dsg menjalnika pred klasiko s pretvornikom navora? Kje
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Poraba? Kvazi "manjši" stroški ker nima tok olja :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
hitro prestavlanje. Navadn človek nima časa zgublat tistih par milisekund pri vsaki menjavi kot si jih vzame klasičn avtomat.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Mater ta forum je res vedno bolj zablužen, vsako vprašanje, vsako mnenje preraste v sarkazem in šimfanje. Katastrofa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Če smo ontopic, dvomim da obstaja tako kompakten avtomat s pretvornikom navora ki ima več kot 5 prestav da bi šel v sodobna mestna jajčka. Enostavno je klasičen avtomat narejen za RWD (ali 4WD) za direktno linerano povezavo motor, menjalnik, (diferencial), kardan ... kot ga začneš obračat se njegova zasnova z eno osjo in planetarnimi zobniki ne more več enostavno prilagajat. Seveda obstajajo verzije ki so narejene za take primere, ampak so daleč od DSGja (pretežki, prevelike, večje izgube) ki je namensko narejen da paše na evropski layout (FWD, prečna postavitev motorja).

Tako da en od odgovor zakaj klasični avtomati niso popularni v evropi, so pa v USA je čisto enostavno tehnična razlika v sami zasnovi vozila. Zasnova pa izhaja iz potrebe po velikosti in kompaktnosti. V evropi so tradicionalno potrebna mala vozila z veliko prostora in tu nima vzdolžno postavljen motor in kardan kaj delat (izgubiš plac po sredini vozila). Za USA to ni problem ker odvzet plac kompentziraš tako da avto za pol metra podaljšaš v širino in/ali dolžino.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.431
2.428
113
Ma konec koncev nima veze kak avtomatik je, pomembno je zgolj da ti je vozilo všeč, poskusiš ga, pomembno da ti je način vožnje všeč, pomembno je da imaš garancijo/jamstvo, ostalo pa je vse podobno sranje. Pokvari se lahko en ali drug. Pač za vsakega nekaj. Večina ljudi sploh nebi razlikovala med DSG-jem in klasik avtomatikom. Če boš kupoval VAG grupo bo v 99% notri DSG (pod raznimi imeni), nekaj močnejših različic z 3.0 motorjem in nad pa imajo klasični avtomatski menjalnik, pač zaradi tega ker DSG-ji naj ne bi zdržali tako velikih navorov.... Skratka poskusiš in vidiš ali je to zate. Menjuje pa DSG res bliskovito hitro kar je nekaterim všeč, marsikomu pa niti slučajno. Tudi meni gre včasih na kur** ko prehitro menja, sploh če sem prvi na križišču in desno zavijam in ga malo bolj pohodim ko mi sred 90 stopinjskega ovinka takoj menja... stvar okusa.