Ugašanje "vročega" dizla

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, govorim o uradnem servisu in vse lepo z računom, ne pri Mujotu pod kozolcem.
Ampak kot sem napisal, za tiste, ki štancajo kilometre na veliko, je prihranek skozi nižjo porabo goriva lahko enormen in se te razlike povrnejo tik tak.

Ogo
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
Jaz sem omenil le dele, ne samo delo. na AMZS servisu ti lahko vse naredijo, z računo, le sam prineseš dele, katere ti zamenjajo.

Že olje je recimo na uradnem servisu dražje, kot recimo pri lokalni štacunu z avto opremo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Evo ti en konkreten primer:
Razlika pri nakupu avta srednjega razreda je bila vse skupaj 1200€. Moč bencinarja cca.120 KM, diesel 115 KM, oba 1.6.
Zdaj pa poglej porabo 8-9 l/100km bencinca in 4,5-5,5 l/100 km dizelaša in dodaj še ceno litra bencina in dizla pa boš dobil razliko pokrito v 1 letu.
+ dizel lepše vleče, manj glasen, hitreje ga boš prodal, ker bo vsak gledal samo da je dizel, ko omeniš bencina pa je znan odg. to samo pije.
Razlika v letnih servisih pa je cca. 50€...

Pa soli ti pamet komu drugemu..
priden.gif
Ob vožnji pri kateri ti dizel žre 4,5-5,5, ti bo becinar 6,5-7,5. Več kot 2 litra razlike ne bo ... Pa bencinar vleče lepše iz najnižjih vrtljajev, bencinarji so tišji (ne ne ropotajoči dizli, kar vzemi v roke kvaliteten inštrument in se spravi merit) ...
In mimogrede: rabnđljenega bencinarja (6 let star) sem se ob nakupu novega znebil v hipu, pa ga nisem dal poceni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Evo ti en konkreten primer:
Razlika pri nakupu avta srednjega razreda je bila vse skupaj 1200€. Moč bencinarja cca.120 KM, diesel 115 KM, oba 1.6.
Zdaj pa poglej porabo 8-9 l/100km bencinca in 4,5-5,5 l/100 km dizelaša in dodaj še ceno litra bencina in dizla pa boš dobil razliko pokrito v 1 letu.
+ dizel lepše vleče, manj glasen, hitreje ga boš prodal, ker bo vsak gledal samo da je dizel, ko omeniš bencina pa je znan odg. to samo pije.
Razlika v letnih servisih pa je cca. 50€...

Pa soli ti pamet komu drugemu..
priden.gif
Mi ni treba soliti pameti nikomur, vidim pa, da si ti lepo lažeš sam sebi, da upravičiš svoj nakup traktorja. A ga ima tudi sosed, pa si ga zato tudi ti vzel?
Zakaj tako mislim?
1.) Poraba: čudno, da si vzel samo 100% razlike v porabi. Še lepše se sliši dizel 3.5 in bencinar vsaj 10, če ne še več, saj je ja bencinar, a ne? Ob enaki vožnji bo razlika maksimalno 2 litra, če dizel žre 5 litrov. Sam bi pa rekel nekje 30%.
2.) Dizel tišji? Zdej, če je to pri tvojem avtu res, potem gre za eno čangšlang sranje, ker v normalnih avtih je obratno. Izjema so prestižne znamke, kjer zaradi izolacije dejansko skoraj ne ločiš, kakšno srce ima avto.
3.) Razlika v servisih: jaz sem pa mislil, da je to odvisno od kilometrov. Torej, te prosim, da mi pokažeš avto, kjer je razlike zgolj 50 EUR, pa če imam servis 1x letno ali pa 5x letno.
In sploh nisem še začel z glavnimi negativnimi lastnostmi traktorjev.

Pa veselo laganje sebi še naprej.

PS: Imam oboje doma in prekleto dobro vem zakaj imam enega in zakaj imam drugega. Tudi vem, kakšna je razlika v porabi, servisih in zvoku. Tako da, pojdi ti lagat drugim butcem, kateri so te pripravljeni poslušat. Najbolje bo v vaški gostilni, tako da boste lahko vsirazglabljali zakaj je Golf dizel zakon za 3km dolge vožnje.
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... je povedal strokovnjak za vsa področja.
hysterical-1.gif

Vozil bencinarje, vozil dizle. Obojega po 200.000 km. Računi za servise so moja ekspertiza ... Gospod štromar pa lahko pametujejo naprej ...

Ogo

Kot prvo, nisem gospod štromar.
smirk-1.gif


Kot drugo, vsak ki bere malo obširneje ta forum, lahko ugotovi, da si strokovnjak na vseh področjih.
zmaga.gif


Kot tretje - ne, niti približno nimaš pravih podatkov o razlikah (oz. sploh dostopa do zadostnega števila le teh) med ceni servisiranja dizlov ter bencinarjev. Ampak strokovnjak kot si ti, ve več o tem, ko tisti, ki opravlja storitve in za njih izstavlja račune. Ja, ja, račune - da ne boš slučajno kakega kozolca omenjal.
smirk-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
No, pa nam ti povej, kakšne so razlike v servisiranju in v ''izrednem servisiranju'' pri npr. 5 let starem avtu srednjega razreda.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
rezlika med servisi je toliko kot profitiras pri enem rezervoarju goriva
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
rezlika med servisi je toliko kot profitiras pri enem rezervoarju goriva
Fajn (se strinjam, pošten odgovor za avto srednjega razreda), kaj pa ''izredno servisiranje''?
To se bo sicer z downsizingom bencinarjev in tlačenjem kompresorjev in turbov tudi v bencinarje sicer v prihodnosti zelo verjetno spremenilo, ampak pri recimo 5 let starih avtih so zadeve precej ''zanimive''
nahrung002.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
...in kot da z bencinarjem ni nekih izrednih stroskov. Pravtako crkujejo injektori, katalizatorji, vzigalne tuljave,.....
potrebno je menjat svecke, kable,lamda sonde....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
...in kot da z bencinarjem ni nekih izrednih stroskov. Pravtako crkujejo injektori, katalizatorji, vzigalne tuljave,.....
potrebno je menjat svecke, kable,lamda sonde....
Ahm, in verjetnost tega v primerjavi z dizli je? 200% večja? Ali še več?
evil.gif
 

absistem

Pripravnik
3. sep 2008
550
0
16
Ljubljana - Vič
Moja napaka glede glasnosti dizla, sem se zatipkal. Pa že če smo pri temu, koga moti resnično tista glasnost? Kdaj vas moti? na semaforjih ko čakate? toje spet samo en "navidezni" minus.

Vozim pa iz zgoraj navedenega primera bencinca, in napisal sem le kar sem opazu pri drugeih avtih. Tako, da razmišljam v smeri da sem se morda "zajebal" z nakupom bencinca. Govorimo seveda o avtih srednjega razreda, vse drugo bi bilo predpredmetno, ker ko kupiš avto >30k€ te milorečeno boli kita za stroške, porabo itd.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Pa že če smo pri temu, koga moti resnično tista glasnost?
Verjetno nikogar, ker se navadiš.
Ampak ko se potem usedeš v bencinarja, kar naenkrat vidiš, da je pa le lepše, če je tišje. No, to priznaš, če nisi neko govedo, katero mora upravičit nakup traktorja.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Zelo enostavno. Inteligentni ljudje v civiliziranih članicah EU so že davno ugotovili, da se dizel splača.

Splača se, kadar prevoziš veliko kilometrov.

Dizla lažje prodaš, vsaj v SLO.
Toliko kot plačaš več ob nakupu tudi iztržiš pri prodajni ceni.
Poraba je realno za tretjino nižja od primerljivo močnega bencinskega motorja pri enakem modelu vozila.
Izredni servis je dražji, ni pa pogost ob rednem vzdrževanju. (o specifiki "uvozov" vozil iz Nemčije sem že pisal in tudi o nerednem vzdrževanju).

Tudi bencinar ni perpetuum mobile. In ja. Tudi jaz sem vozil ene in druge pa še krepko več kot 200.000 kilometrov vsakega.

V zadnjih letih sem zamenjal 6 vozil s turbodizelskim motorjem različnih proizvajalcev, grupacij (vse evropske). Pri nobenem vozilu nisem doživel "izredne okvare", ki bi me stala goro denarja. Vozila teram, jih ne ujčkam kot da so zlata, so pa redno vzdrževana in pri nakupu se izogibam raznih dilerčkom rabljenih vozil, ki preprodajajo zgonjena vozila s previtimi kilometri.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Zelo enostavno. Inteligentni ljudje v civiliziranih članicah EU so že davno ugotovili, da se dizel splača.

Splača se, kadar prevoziš veliko kilometrov.
Se strinjam 100%, sploh z zadnjim stavkom.
Citat:
Dizla lažje prodaš, vsaj v SLO.

Ahm, pobaraj malo lastnike 1.9dci, 2.2dci in recimo 2.0tdci mašin. Me zanima, koliko se jih bo strinjalo s tem.
grin1.gif


Citat:
Toliko kot plačaš več ob nakupu tudi iztržiš pri prodajni ceni.

Velja isto kot zgoraj.
Citat:
Izredni servis je dražji, ni pa pogost ob rednem vzdrževanju. (o specifiki "uvozov" vozil iz Nemčije sem že pisal in tudi o nerednem vzdrževanju).
Se strijam. Sam sem govoril zgolj o verjetnosti in le ta je žal na strani dizlov. In cene delov isto, žal.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ponesrečeni motorji so pri dizlih in takšne navajaš ti. So pa tudi pri bencinarjih.

Povprašaj lastnike Audijev 1.8T ali pa 1.9 TDI kateri lažje proda svoje vozilo. Zgolj toliko, da bomo uravnoteženi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
No, da slišim za tako hudo ponesrečene motorje pri bencinarjih.
nahrung002.gif

2.5TDI je spet dizel.
13.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nisem takšen ljubitelj in poznavalec bencinskih hlapov, niti me podrobno ne zanimajo že kar nekaj časa. Ekonomika pač. Se mi ne splača ukvarjati z bencinarjem.

Sem pa prepričan, da boste večni zagovorniki bencinarjev zmogli toliko hrbtenice, da boste iz lastnega podrobnega poznavanja tematike bencinsko gnanih motorjev znali izbrskati nekaj primerkov, ki niso ravno v ponos. Samo ne mi trditi, da so vsi bencinarji super duper in da med njimi ni ponesrečenih motorjev. No, trdite lahko, itak si sami krepite ali rušite kredibilnost.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Da gremo nazaj na subject. kaj če ne bi govorili le o "ugašanju vročih dizlov". Kaj pa zagon hladnih dizlov, recimo pozimi? Oboje namreč lahko škoduje motorju, v obeh primerih je posredni krivec olje, njegova temperatura.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Moja napaka glede glasnosti dizla, sem se zatipkal. Pa že če smo pri temu, koga moti resnično tista glasnost? Kdaj vas moti? na semaforjih ko čakate? toje spet samo en "navidezni" minus.
Mene, recimo., posebej pri mestni vožnji. Zelo. In tresljaji tudi. Hočem, da je avto karseda tih. Tudi zato sem kupil bencinca ... Ker primerljiv dizel bi bil (poleg tega da je dražji) glasnejši. Več denarja, potem pa več hrupa? Ne, hvala.