Ugašanje "vročega" dizla

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
nimaš rešitve za to, ker pač pri nas cvetijo prodajalci teh zgonjenih avtov z zbitimi kilometri

praktično edina rešitev je, da avto voziš do konca oz. tako dolgo, da mu tako pade vrednost, da je že praktično vseeno kolk ti ti preprodajalci "zbijejo" ceno

recimo, kupiš rabljenega BMW za 25.000€ in ga prodaš ko je vreden 4-5 tisoč, ker potem ti je že skoraj vseeno, če je tvoj realno vreden 5-6tisoč
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:

Rešitve tega problema še nisem odkril.
Požreš razliko in se ne sekiraš. Žal edina rešitev, ker pri slovenskem kupcu je nabolj važno, da se lahko v gostilni pohvali, kako ugodno je dobil super, duper hudo mrcino. Ni važno, če bo potem zmetal par k EUR noter skozi ''servise'', ker o tistih v gostilni ne bo govoril. in ko tako naredi eden, potem seveda vsi ''kmetje'' dobijo percepcijo, da če kupiš odlično ohranjen avto za nekoliko višjo ceno si pa deb.il. Čeprav ti potem ne bo treba zmetat x denarja noter.
Meni so kolegi točno to bluzili. Kaki lolek sem, ker bi za isti denar lahko dobil avto z manj km in z bistveno več opreme, le do s.p.jčiča bi skočil. Zanimivo, da do sedaj (knock, knock) ni bilo izrednega stroška pa ima avto že preko 200k km. Za par kolegov pa sem izvedel, da so malce stiskali riti, ko je bilo treba kaj popravit.
evil.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
To je v Sloveniji itak nacionalna vrlina, da voziš dizla, pa če tudi narediš 10.000 km letno ...

Sicer pa so stroški vzdrževanja dizlov in bencincev v zadnjih nekaj letih skoraj povsem izenačili. Kaj več napisati bo že problem, glede na stereotipno prepričanost o vsesplošnem crkovanju DPF filtrov in turbin pri dizlih ... Ravno tako kot so pri dizlih za doseganje ekoloških standardov potrebni filtri trdih delcev, so pri bencinskih motorjih z direktnim vbrizgom potrebni dodatni katalizatorji zaradi povečane koncentracije NOx-ev. Ampak hej, vse je v redu, saj se ne kličejo "DPF"!
crazy1.gif
Da so podobno dragi, ne bom niti omenjal, kot tudi ne cene Secondary AIR črpalk pri bencinskih motorjih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ravno tako kot so pri dizlih za doseganje ekoloških standardov potrebni filtri trdih delcev, so pri bencinskih motorjih z direktnim vbrizgom potrebni dodatni katalizatorji zaradi povečane koncentracije NOx-ev. Ampak hej, vse je v redu, saj se ne kličejo "DPF"!
crazy1.gif
Da so podobno dragi, ne bom niti omenjal, kot tudi ne cene Secondary AIR črpalk pri bencinskih motorjih.
Lahko kaj več poveš o tem? Primeri motorjev, okvirne cene? Ker to pa je vsaj ena nova koristna informacija v tej temi.
grin1.gif

Kot sem pa že napisal, bo downsizing pri bencinarjih prinesel svoj davek tudi tukaj.
Aja, pa DPF filter ne crkne, ampak je to normalen in predviden servisni poseg.
smirk-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Počasi bo na tapeti DPF filter. Ta zahteva, da se vsake toliko nekaj minut vozi pod malce bolj konkretnimi obrati in se s tem doseže zadostna temperatura za regeneracijo. Težko si predstavljam, kako bo to izgledalo pri lastnikih dizlov, ki jih vozijo gor in dol po mestu. Potem pa bo jok in stok, ko bo treba pri 100.000 ali še prej menjati DPF filter in zanj plačati kakšnih 1.000 EUR.

O rabljenih z DPF (in previtimi 60.000 km) pa raje ne razmišljam. Bo Franc po par mesecih po ugodnem nakupu ugotovil, da mora plačati jurja in se mu bo utrgalo. Krivi pa bodo itak dizli in ne njegova prirojena zabitost.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ravno tako kot so pri dizlih za doseganje ekoloških standardov potrebni filtri trdih delcev, so pri bencinskih motorjih z direktnim vbrizgom potrebni dodatni katalizatorji zaradi povečane koncentracije NOx-ev. Ampak hej, vse je v redu, saj se ne kličejo "DPF"!
crazy1.gif
Da so podobno dragi, ne bom niti omenjal, kot tudi ne cene Secondary AIR črpalk pri bencinskih motorjih.
Lahko kaj več poveš o tem? Primeri motorjev, okvirne cene? Ker to pa je vsaj ena nova koristna informacija v tej temi.
grin1.gif

Kot sem pa že napisal, bo downsizing pri bencinarjih prinesel svoj davek tudi tukaj.
Aja, pa DPF filter ne crkne, ampak je to normalen in predviden servisni poseg.
smirk-1.gif

Bom povedal kaj več jutri, sedaj je že malo pozno, pa vizualnega materiala na računalniku ne najdem.

Glede DPF filtrov - seveda ne kar crkujejo, ampak tako je v glavah povprečnih uporabnikov. Ravno tako so cene vzdrževanja DPF filtrov izredno različne - nekatere starejše še treba na 30.000 km polnit s posebno tekočino, medtem ko novejši DPF filtri sploh ne potrebujejo posebnega vzdrževanja, ker te tekočine sploh ne potrebujejo več, ker so locirani bližje izpušnemu kolektorju, tako da računalnik sam zazna zasičenost filtra ter ustrezno predozira gorivo, tako da se temperatura izpušnih plinov poveča ter saje v filtru izgorijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:O rabljenih z DPF (in previtimi 60.000 km) pa raje ne razmišljam. Bo Franc po par mesecih po ugodnem nakupu ugotovil, da mora plačati jurja in se mu bo utrgalo. Krivi pa bodo itak dizli in ne njegova prirojena zabitost.
hysterical-1.gif

Točno, o tem, da mora DPF imeti temperaturo za regeneracijo niti nisem razmišljal. Jah, vsak teden bo pač Franc (ko mu bo lučka posvetila) šel na kremšnito do Bleda, pa bo.
grin1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Itak pa verjetno kar dosti zdržijo. Servisni meni v mojem iDriveu kaže, da ima filter trdih delcev pred sabo še 140.000 km, s tem da ima avto že blizu 60.000 sedaj. Torej 200.000 km, če drži zapisano.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Počasi bo na tapeti DPF filter. Ta zahteva, da se vsake toliko nekaj minut vozi pod malce bolj konkretnimi obrati in se s tem doseže zadostna temperatura za regeneracijo. Težko si predstavljam, kako bo to izgledalo pri lastnikih dizlov, ki jih vozijo gor in dol po mestu. Potem pa bo jok in stok, ko bo treba pri 100.000 ali še prej menjati DPF filter in zanj plačati kakšnih 1.000 EUR.

O rabljenih z DPF (in previtimi 60.000 km) pa raje ne razmišljam. Bo Franc po par mesecih po ugodnem nakupu ugotovil, da mora plačati jurja in se mu bo utrgalo. Krivi pa bodo itak dizli in ne njegova prirojena zabitost.

tega jaz tudi nisem vedel, samo sem si pa dejansko prebral navodila za uporabo, predvsem tisti del o opozorilnih lučkah, no zdaj vem
grin1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Evo, pa ti je coolpower prišparal čukca. Po moje si mu dolžen vsaj kakšen pir.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Bom povedal kaj več jutri, sedaj je že malo pozno, pa vizualnega materiala na računalniku ne najdem.
Se priporočam. Morda bi bilo dobro, da odpreš kar posebno temo.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Bom, ko bom imel čas (direkten vbrizg pri bencinskih motorjih). Secondary AIR črpalka pa ni ravno nova iznajdba, gre se pa za to, da črpa zrak v izpušni kolektor pri hladnem motorju, kjer pride do dodatnega vžiga, katerega posledica je dodatno izgorevanje še nezgorele ali delno zgorele mešanice ter posledično doseganje manjših emisij, hitrejšega ogrevanja motorja ter lambda sonde.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je v Sloveniji itak nacionalna vrlina, da voziš dizla, pa če tudi narediš 10.000 km letno ...
Saj ni treba pretiravat, pri nas je dizlov še vedno krepko manj kot polovica prodanih. In povprečni slovenec letno naredi malček manj kot 20kkm. Torej smo čisto nekje povprečni in normalni, sevada pa obstajajo "svetle" izjeme ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:




Kot prvo, nisem gospod štromar.
smirk-1.gif


Kot drugo, vsak ki bere malo obširneje ta forum, lahko ugotovi, da si strokovnjak na vseh področjih.
zmaga.gif

hey electric man
cheer.gif


Can`t wait to read your novel about these DPF`s tomorrow
cheer.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Počasi bo na tapeti DPF filter. Ta zahteva, da se vsake toliko nekaj minut vozi pod malce bolj konkretnimi obrati in se s tem doseže zadostna temperatura za regeneracijo. Težko si predstavljam, kako bo to izgledalo pri lastnikih dizlov, ki jih vozijo gor in dol po mestu.

Sem to enkrat nalašč počel. Po 10 dneh se je prižgala lučka, sem skočil (ker je bilo ravno na celovški) na AAC in ga v malce nižji prestavi malo stisnil ... Tam malo pred Vodicami je lučka ugasnila (pa malo se je pokadilo zadah).
AMpak 10 dni vato ni videl drugega kot nežno počasno jajcanje po mestni gužvi, ne več kot 2 jurja obratov, v povprečju pod 1500 ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je v Sloveniji itak nacionalna vrlina, da voziš dizla, pa če tudi narediš 10.000 km letno ...
Saj ni treba pretiravat, pri nas je dizlov še vedno krepko manj kot polovica prodanih. In povprečni slovenec letno naredi malček manj kot 20kkm. Torej smo čisto nekje povprečni in normalni, sevada pa obstajajo "svetle" izjeme ...

Hehe, saj, ampak še vedno je "vrlina" voziti dizla ne glede na potrebe.
grin1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Kaki so večji minusi dizla, če ne delaš preko 40k kilometrov? To se meni bolj zdi da je nekoč veljalo, danes je stvar napram bencincu tam tam.

hm, hm..kakipa so večji plusi če delaš z njim 40k kilometrov?

Jaz se trenutno vozil z dizlom v službo natanko (sem končno izmeril) 2,3 km, s tem da se po 1,2 km še vmes ustavim. Pa mi ni jasno kaka bi bila prednost bencinarja, če bi se vozil z njim.