Peugeot 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) P1339 napaka

heinz

Pripravnik
29. apr 2016
75
14
8
McGiver hvala za kontakt

Meritev kompresije je bila izvedena ene 5× pred tem in vsakič je bila OK na vseh 4 cilindrih... zdej pa na dveh ni OK.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Nevem no. ne da težko verjamem. Sploh nemorem verjet tega. Razen če je bilo takrat še vse ok z sedeži. Pa si bil zraven ko so merli? Si videl rezultate?
Ker v taki poziciji ni niti teoretične šanse da se ventil v nulo vsede.
 

heinz

Pripravnik
29. apr 2016
75
14
8
Ja sem bil zraven vedno OK, smo lovili da bi ujeli trenutek ko ni kompresije pa ni uspelo. Očitno so ventili občasno štekal...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Za 1.6 thp sm odnparih mehankarjev slisal da jim najbolj skodi ce se ga spara, sepravi enkrat ko je ogret na visjih obratih vozit ne pa na 2000 saltat v visjo da bo manj benza slo, je vem pa kolk mata 1.6 vti pa 1.6 THP skupnega, niti ce to o voznji v visjih vrtlajih drzi al je malo za lase prvleceno
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
to drži za vse motorje ne samo 1.6 thp. Vožnja na prenizkoh obratih nobenemu ne paše,
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Da to ze ampak naj bi bil THP se posebaj obcutljiv na to, mehanik je reku dobesedno: "to masino je treba zgat pa bo delala".