Ugašanje "vročega" dizla

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kršim Zakon o varnosti v cestnem prometu, to pa še ne pomeni, da sem samomorilec. Dinamično in hitro vozim tam, kjer je to možno in varno, četudi pri tem kršim predpise. Dejstvo je, da se na naših avtocestah da povsod brez problema peljati 160 kmh, marsikje pa še bistveno hitreje. Seveda tega normalen človek ne počne v gneči ipd.

Doslej še nisem nikoli plačal kazni na avtocesti pa sem po njej naredil že vsaj 300.000 kilometrov, od tega zagotovo 70% nad omejitvijo hitrosti. Res pa je, da ne pretiravam. Povprečno presegam za 20 kmh, pri tem je potencialna kazen relativno skromna pa tudi kazenskih točk še ni.

Sorry, ni prav, ampak glupo se mi zdi z BMW voziti po enakih omejitvah kot v času jugecev in fičekov. Avti so neprimerno boljši, lega je brez primerjave, elektronika, zavore, pnevmatike itd. Zbran pa je treba biti še bolj kot včasih zaradi prometa.

Sicer pa trdim, da se Yugo s Tigar gumami pri 130 kmh ustavi kasneje kot BMW z Bridgestone pri 150 kmh.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Če se zaletiš v cestninsko hišico, se oba ustavita enako hitro, hehe
wink-1.gif


Drugače pa se popolnoma strinjam, da je na avtocestah hitrost 130 km/h prenizka.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Pri Peugeotih je dobro to recimo, da imajo tudi kazalec za temperaturo olja in točno veš, kakšno je stanje glede temperature,

to pri turbini nima veze. Ker je temp. v njejod 10 do 15 krat višja kot. temp olja....,tako da je vseeno ali ima olje 80, 100 ali 120 stopinj...oz. kot že rečeno..olje ima pri višjih temperauruah boljše hladilne sposobnosti (ker je redkejše).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Pri Peugeotih je dobro to recimo, da imajo tudi kazalec za temperaturo olja in točno veš, kakšno je stanje glede temperature,

to pri turbini nima veze. Ker je temp. v njejod 10 do 15 krat višja kot. temp olja....,tako da je vseeno ali ima olje 80, 100 ali 120 stopinj...oz. kot že rečeno..olje ima pri višjih temperauruah boljše hladilne sposobnosti (ker je redkejše).

Vse res, samo še enkrat .. olje ni redkejše/gostejše ker je gostota povezana z volumnom in maso. Olju se s temperaturo spremeni viskoznost (sposobnost "tečenja") ne pa gostota!!! Amen!
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Meni kraj pameti ne pride da z dizlo "smrdim" na mestu predenj ga vgasnem. Ce ga hudo teram potem se kak zadnji kilometer peljem umirjeno da olje shladi turbino. Sedaj imam pri pol milijona se vedno prvo turbino.
Je pa super ce je kazalec za temperaturo olja, ker ce olje nima visoke temperature tudi turbina ni nadpovprecno segreta.
Vsa finta je v tem ce je turbina mocno pregreta lahko zogleni olje v kanalih turbine ker ga je tam noter zelo malo in se zato hitro pregreje in potem zogleni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Kaki so večji minusi dizla, če ne delaš preko 40k kilometrov? To se meni bolj zdi da je nekoč veljalo, danes je stvar napram bencincu tam tam.
hysterical-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
pri večini proizvajalcev je tako, da so bencinarji cenejši in se potem to gleda, kot prednost...

servisi, itd..pa že dolgo niso več tako dražji pri dizlu
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
treba se je racunat z 30% vecjo porabo(pri srednjem razredu) in da se bencinca ne mores znebit. Kaj se mene tice nad 20T letno km DIZEL
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Res je, redno servisiranje dizla ni nobena umetnost in poseben stošek v primerjavi z bencincem. Sploh če imaš interval na 30.000km. LAhko pa so izredne okvare drage, to pa je res...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Servis dizlov je dražji, to ni dvoma. Od oka 30%. Za tiste, ki štancajo kilometražo na veliko, pa to ni nujno problem. Okvare so seveda posebna kategorija.

Ogo
 

absistem

Pripravnik
3. sep 2008
550
0
16
Ljubljana - Vič
Evo ti en konkreten primer:
Razlika pri nakupu avta srednjega razreda je bila vse skupaj 1200€. Moč bencinarja cca.120 KM, diesel 115 KM, oba 1.6.
Zdaj pa poglej porabo 8-9 l/100km bencinca in 4,5-5,5 l/100 km dizelaša in dodaj še ceno litra bencina in dizla pa boš dobil razliko pokrito v 1 letu.
+ dizel lepše vleče, manj glasen, hitreje ga boš prodal, ker bo vsak gledal samo da je dizel, ko omeniš bencina pa je znan odg. to samo pije.
Razlika v letnih servisih pa je cca. 50€...

Pa soli ti pamet komu drugemu..
priden.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Res je, redno servisiranje dizla ni nobena umetnost in poseben stošek v primerjavi z bencincem. Sploh če imaš interval na 30.000km. LAhko pa so izredne okvare drage, to pa je res...

Kdo ti je kriv če si ga servisiraš na 30.000km
smirk-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... je povedal strokovnjak za vsa področja.
hysterical-1.gif

ne rabiš bit ravno strokovnjak.....sam plačat si morš kak servis pa začneš mal preračunavat....ni kle umetnosti
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... je povedal strokovnjak za vsa področja.
hysterical-1.gif

Vozil bencinarje, vozil dizle. Obojega po 200.000 km. Računi za servise so moja ekspertiza ... Gospod štromar pa lahko pametujejo naprej ...

Ogo
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ogo daj mi prosim rečt kaj točno je dražjega pri servisu dizla v primerjavi z bencicem? Olje? Filter? Še kaj?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsega po malem. Olje je malo dražje, pa kak literček ga je več. Kak filter je več, oz. se ga menjuje pogosteje, recimo filter goriva, normativ za določen servisni poseg je daljši, recimo namesto ena delovna ura, je normirana ura pa pol in tako naprej. Skratka od oka 30% dražje.

Kot sem že napisal, za tiste, ki delajo veliko kilometraže, je dizel, kljub temu višjemu strošku, lahko super izbira. Za dede, ki vozijo kazat avto pred lokalno oštarijo in delat zavist pri kolegih pijancih, pa definitivno ne.

Ogo
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
seveda je govora o uradnem servisu, cene "ponaredkov" so pa nekje enake za dizla in navadni avto...original deli so "namerno" dražji, z istim namenom, kot je dizel avto dražji od bencinarja.