Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Pelje se boljše kot golf7, sploh če ima prilagodljivo vzmetenje, da se lahko igraš. Golf7 je vseeno že nekoliko v letih in se mu pozna. Bo pa verjetno drugače naslednje leto, ko pride 8.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.684
1.043
113
Ne vem za Corollo ampak Rav4 hibriden mi je na AC (Bosiljevo-Ploče) in nato na Peljesac pil 7.5/100 pri do 130 potovalni hitrosti s trugo in kolesom na strehi. Nazaj sem sel po jadranki do Splita in cez hrib po regionalki do Sibenika, kjer sem nato zaradi pozara namesto na AC, zavil proti Benkovcu ter mimo Obrovca proti Plitvicam, Karlovcu po stari cesti domov na dolenjsko. Nazaj grede, ceprav je bilo vec hribov, mi je pila 5.4. Se pozna da je bilo vec elektrike v igri in predvsem nizje hitrosti (do max 100). Pot nazaj je trajala 2 in pol ure vec, ce racunam samo voznjo. Dejansko pa 5, ker smo se vmes se 2x kopali, sli v Liki na vecerjo, sladoled in podobno. Skratka, nazaj se nam ni mudilo in temu primerna je poraba. Kot sem ze napisal, vedno bolj sem zadovoljen s tem avtom, ceprav me je 'prevzgojil' kar se voznje tice.
 
Nazadnje urejeno:

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.684
1.043
113
Model 2018, kupljena pred pol leta (decembra 2018). Nov model ima sosed, samo se se nisva videla, da bi primerjala kaj je drugace.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Ne vem za Corollo ampak Rav4 hibriden mi je na AC (Bosiljevo-Ploče) in nato na Peljesac pil 7.5/100 pri do 130 potovalni hitrosti s trugo in kolesom na strehi. Nazaj sem sel po jadranki do Splita in cez hrib po regionalki do Sibenika, kjer sem nato zaradi pozara namesto na AC, zavil proti Benkovcu ter mimo Obrovca proti Plitvicam, Karlovcu po stari cesti domov na dolenjsko. Nazaj grede, ceprav je bilo vec hribov, mi je pila 5.4. Se pozna da je bilo vec elektrike v igri in predvsem nizje hitrosti (do max 100). Pot nazaj je trajala 2 in pol ure vec, ce racunam samo voznjo. Dejansko pa 5, ker smo se vmes se 2x kopali, sli v Liki na vecerjo, sladoled in podobno. Skratka, nazaj se nam ni mudilo in temu primerna je poraba. Kot sem ze napisal, vedno bolj sem zadovoljen s tem avtom, ceprav me je 'prevzgojil' kar se voznje tice.


Truga pa bicikli na strehi kar konkretno dvignejo porabo sploh če voziš bolj avtocestne hitrosti.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Malo off topic - je pa v sosled tehnološkemu guruju Toyota in še komu od Japoncev. V nedeljo sem sem peljal po AC v dežju in nobenemu od japoncev (vključno s celim kupom Toyot - res pa je, da nove Corolle nisem videl) ne gorijo zadnje luči. A to slučajno, ali je ta tehnologija preveč znanstvena fantastika, da se ob slabem vremenu (in/ali prižganih brisalcih) prižgejo luči? Se pravi, da avtomatsko preklopi iz dnevnih luči, ki svetijo samo spredaj na navadne luči?

Meni npr. to odtehta več, kot pa 0,5l na 100km, če sploh je takšna razlika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ne razumem nekaterih trditev, ki so popolnoma stereotipne.

hybrid ni za na avtocesto. ne razumem zakaj?

se že 3,5 let s Priusom tretje generacije vozim nekje 30.000-35.000 km letno, ogromno po AC. recimo nekje 80%. se pravi, območje dizla. ko sem kupoval avto, je bil dizel tudi v igri. gledal pa sem izključno rabljena vozila. in sem delal malo raziskave, se malo pogovarjal ... vzdrževanje dizelskih vozil je nekoliko dražje, dodan je bil še riziko, ker sem kupoval rabljene, plus, da je bila zahteva, da ima avto tudi avtomatski avtomatik. z računico nikakor nisem prišel skozi ceneje. tudi če sem gledal porabo in vse. na koncu je situacija sledeča.

all time poraba s Priusom je trenutno 5.73. veliko? meni ne. zakaj? ker sem fcuking lucky bastard in je en del moje službe zelo povezan z avtomobili, tako da sem vozil že celo falango vozil podobnega razreda, kot je moj. in ne glede, kaj vse naredim, se mi poraba vrti tu nekje, z vsemi avtomobili tega razreda. raje še kak deci več. če dodam še vzdrževanje, je dizel konkretno dražji. zakaj bi potem imel dizla, če se s Priusom (oz. hibridno gnanim vozilom) pod črto vozim ceneje?

že samo menjava olja menjalnika - 120.000km vs. 60.000 km. plus, da je menjava olja bila nazadnje nekje cca. 80€, pri ostalih avtomatikih varira nekje od 200-300€, odvisno od menjalnika.

sama vožnja po AC je tiha. nič glasnejša od preostalih vozil tega segmenta. da, je glasnejša v klanec, ampak nič kritičnega. da, ko se med vožnjo navzdol baterija napolni in avto začne vrteti motor, je spet glasnejši, a med prvimi tovrstnimi vožnjami je bila edina reakcija - kaj se pa zdaj dogaja, a je kaj narobe? ugotoviš, da to tako je in da ni nič narobe in ni moteče ...

večino poti v Nemčijo in nazaj ta vikend sva poslušala podcaste. ko berem nekatere poste tule, bi rekel, da se ni slišalo popolnoma nič, ker hibrid se ja dere. pa sva jih poslušala čisto normalno, brez problema. in to pri hitrostih med 140-150km/h. in tudi vožnja pri teh hitrostih je udobna in normalna, čeprav naj bi bil hibrid zgolj in samo za po mestu. ;)

še tale kost za glodanje. LJ - Hockenheim - Heidelberg - Hockenheim (4x) - Heidelberg - LJ - 1667km in 5.0 poraba ... hibrid je tudi na AC čisto ok vozilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Clancy in samojan

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.428
10.675
113
ni kosti za glodanje...pač kompromis. Če ne delaš kompromisa pa je kak liter več na 100, pa se voziš kot gospod. Simple.
 

B81

22. jul 2007
36.879
10.441
113
ne razumem nekaterih trditev, ki so popolnoma stereotipne.

hybrid ni za na avtocesto. ne razumem zakaj?

se že 3,5 let s Priusom tretje generacije vozim nekje 30.000-35.000 km letno, ogromno po AC. recimo nekje 80%. se pravi, območje dizla. ko sem kupoval avto, je bil dizel tudi v igri. gledal pa sem izključno rabljena vozila. in sem delal malo raziskave, se malo pogovarjal ... vzdrževanje dizelskih vozil je nekoliko dražje, dodan je bil še riziko, ker sem kupoval rabljene, plus, da je bila zahteva, da ima avto tudi avtomatski avtomatik. z računico nikakor nisem prišel skozi ceneje. tudi če sem gledal porabo in vse. na koncu je situacija sledeča.

all time poraba s Priusom je trenutno 5.73. veliko? meni ne. zakaj? ker sem fcuking lucky bastard in je en del moje službe zelo povezan z avtomobili, tako da sem vozil že celo falango vozil podobnega razreda, kot je moj. in ne glede, kaj vse naredim, se mi poraba vrti tu nekje, z vsemi avtomobili tega razreda. raje še kak deci več. če dodam še vzdrževanje, je dizel konkretno dražji. zakaj bi potem imel dizla, če se s Priusom (oz. hibridno gnanim vozilom) pod črto vozim ceneje?

že samo menjava olja menjalnika - 120.000km vs. 60.000 km. plus, da je menjava olja bila nazadnje nekje cca. 80€, pri ostalih avtomatikih varira nekje od 200-300€, odvisno od menjalnika.

sama vožnja po AC je tiha. nič glasnejša od preostalih vozil tega segmenta. da, je glasnejša v klanec, ampak nič kritičnega. da, ko se med vožnjo navzdol baterija napolni in avto začne vrteti motor, je spet glasnejši, a med prvimi tovrstnimi vožnjami je bila edina reakcija - kaj se pa zdaj dogaja, a je kaj narobe? ugotoviš, da to tako je in da ni nič narobe in ni moteče ...

večino poti v Nemčijo in nazaj ta vikend sva poslušala podcaste. ko berem nekatere poste tule, bi rekel, da se ni slišalo popolnoma nič, ker hibrid se ja dere. pa sva jih poslušala čisto normalno, brez problema. in to pri hitrostih med 140-150km/h. in tudi vožnja pri teh hitrostih je udobna in normalna, čeprav naj bi bil hibrid zgolj in samo za po mestu. ;)

še tale kost za glodanje. LJ - Hockenheim - Heidelberg - Hockenheim (4x) - Heidelberg - LJ - 1667km in 5.0 poraba ... hibrid je tudi na AC čisto ok vozilo.
Visoka ja. Sam imam manj na tdiju. Ki je bil nov verjetno cenejsi od priusa. Zaradi rentabilnosti se to lih ne kupuje, zgleda. Ampak tu na alteru stroski itak niso vazni, 4.0 benza pa ravno tako nihce ne vozi :evil:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.428
10.675
113
vsak passat ima nižjo porabo... tako da.. pač prius in hibridi so neka fama...bi ga jaz načelno tudi uzel, ampak ne te jajce. ampak nekaj da ima potem sistemsko moč 300+ konjev...

GLC 300e idealka.
 

B81

22. jul 2007
36.879
10.441
113
No mene to nikoli ni zanimalo do te nove corolle, ki je prav vsecen avto, po premisleku pa vidim, da bi s hibridom dal dreku focn, opcija bi bla navadn motor...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Passata 1.6 TDI bluemotion MT nikakor nisem spravil pod 5,5 l na AC, hitrost je ključni faktor. Ali se voziš 120 po števcu ali pa 140 je že zelo velika razlika za porabo.

Še ena cvetka o Passatu, ko so bile ravno omenjene luči v dežju in tunelih, z lučmi na Auto jaz kot voznik nisem nikjer videl ali so se v tunelih in v dežju dejansko prižgale zasenčene luči ali ne, zato sem iz varnostnih razlogov raje luči prižigal kar sam (ziher je ziher).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Če so luči na Auto se luči vedno prižgejo v tunelu in če vklopis brisalce in 3 x potegnejo.
Tako da ne nabijat.
Na stikalu za luči pa vidiš kdaj so se prižgale luči pozicija, ko se prižgejo luči gre tudi navigacija na temo grafiko.

Če pa hočeš, da stalno svetijo pa pokličeš mtl ali pa si kupiš dober OBD dongel in nabaviš carista program pa si lahko sam vse urediš.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Če so luči na Auto se luči vedno prižgejo v tunelu in če vklopis brisalce in 3 x potegnejo.
Tako da ne nabijat.
Na stikalu za luči pa vidiš kdaj so se prižgale luči pozicija, ko se prižgejo luči gre tudi navigacija na temo grafiko.

Če pa hočeš, da stalno svetijo pa pokličeš mtl ali pa si kupiš dober OBD dongel in nabaviš carista program pa si lahko sam vse urediš.

Čisto nič ne nabijam. Sem povedal, da nove Corrole nisem videl. Je bilo pa kar nekaj malo starejših Japoncev in tudi kakšen Renault, ki so vozilo v močnem dežju s prižganimi dnevnimi lučmi, ker očitno voznik ne premore toliko pameti, da bi prižgal dnevne, če avtomatika to naredi sama. Govorim za zato, ker se ne spomnim, kdaj sem nazadnje videl to pri nemških jajcih, da to ne bi delalo.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Pozdrav.

Ne bi rekel, da je hibrid fama. Prej bi rekel da je bolečina za uporabnike dizlov, saj je odlična alternativa le teh. Sam sem poizkusil tako 1.8 kot 2.0 hibridni motor.
Poizkusil sem simulirati vse možne scenarije mesto, avtocesta, hribi....... Ja je malce drugačen občutek ampak v veliko primerih še bolj ugoden kot pri navadnem bencinarju ali dizlu. (tudi ta dva se dereta v visokih obratih) Nikoli nisem prišel v tako skrajne situacije da bi se motor tako noro drl, kot se tukaj hoče prikazat ali da bi bil po avtocesnti nevozen????? Zakaj že. Ne nimam hibrida ampak ampak menim, da pa je zelo dobra alternativa dizlom in lastniki le teh bodo počasi to morali sprejeti in preboleti ;). Tudi v avto novicah vsak dan berem o opuščanju dizelskim modelov in najave hibridnih opcij. Avtošport se tudi čedalje bolj obrača k hibridom. DTM serija na primer. Tako, da si res ne bi upal trditi da so hibridi fama ampak zgolj logična vmesna stopnja pri prehodu na elektriko in opustitvi predvsem dizlov. Toyota pa je s Corollo sedaj prav lepo dokazala še posebno z 2.0 izvedbo, da je hibrid lahko tudi dinamično vozen.

LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: ozze in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.510
113
fiziki ne ubeži nihče, razen voznikov hibridov

isto ko cigo, ki ne ve kaj je 200 kil in prime in odnese, voznik hibrida ne pozna osnovne fizike in je vse super
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.428
10.675
113
kaka fama, pač trend. Kot enoprostorci pred 10 leti in SUV danes. ce bi bil dizel takšen mimosun v RL, kot hočete "vegani" prikazat, bi jih nehali delat že 5 let nazaj...tako pa se tole nehanje kar prestavlja naprej in naprej.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Samo toliko mene je Corolla prepričala in sem jo naročil, ampak tole z dretjem po klancu navzdol pa moram še pogruntat, kako bom to speljal; ker brez heca z bencinarjem do takšnega dretja ne prideš, ker sam prestavljaš in s tem (z motorjem) pomagaš zavoram, da so manj obremenjene; seveda pa še vedno sproti zaviraš z bremzami, ne nabiješ kar vrtljajev na maksimum in upaš na najboljše (ne zaviraš torej samo z motorjem na polno!) :eek:

Ampak ok 2.0 je morda res najbolj optimalna rešitev za to vprašanje, le da bom jaz vzel 1.8 ker hočem pač mal bolj šparat z gorivom:oops1::p