90% časa je na ac tičji kot ostali bencinerji.
super, napredekl torej je.
90% časa je na ac tičji kot ostali bencinerji.
Hibrid je (subjektivno) po vsem prebranem primeren za 30 km v službo in nazaj dnevno, malo regionala malo pa mesto. Zakaj bi kdo kupil hibrida za na AC pa ne vem, imaš menda tudi take....da ima potem en vagovec nižjo porabo kot hibrid, za okolje pa se itak vsakemu jebe, to se samo govori zaradi lepšega
Vsekakor so te zadnje generacije hibridov čisto OK za povsod. Prej sem se vozil s svojim starim avtom (dizel) malo... težko mi je bilo, ker sem se vmes navadil na hibrida. Milina od avta. Bi kupil hibridno corollo še enkrat? Jasno, brez razmišljanja.Jaz pa ne razumem te logike. Če je npr Corolla 2.0 na AC po porabi primerljiva (ali boljša) s popvprečnimi bencinci v mestu, pa ima drastično nižjo porabo, se mi zdi to super. Sam nisem našel niti enega ampak niti enega pametnega razloga da hibrid ne bi bil za avtocesto
LP
Odsluženim ropotalom? Ne seri s takimi. Sem se vozil v marsikaterem novejšem avtomobilu pa so marsikateri na vseh področjih dejansko odsluženi napram mojemu, po tvojem odsluženemu ropotalu.dobro, s tvojim odsluženim ropotalom se verjetno nihče ne bi prav rad podal na kakršnokoli pot...
Sedaj sem imel priložnost voziti Corollo 1.8 po bolj hribovitih področjih in moje vprašanje je, ali ima sploh kakršenkoli smisel dati v B prestavo?
Samo dodam in se tudi pri ročnem menjalniku motor takrat dere !!B je za takrat ko rabiš da motor zavira, ker v d ne zavira nič. In ja normalno delovanje da nabije obrate. Saj če hočeš maksimalno zaviranje z motorjem na ročnem menjalniku tudi daš v čimnižjo prestavo.
Je pa tako, bolj kot optimiziraš motor na porabo manj imaš izgub iz njega ko je treba zavirati.