Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

luka51

Guru
16. avg 2007
14.396
5.678
113
fak ej kako pa eni delate iz tega kurčevega hibrida to ni več res.
Čisto isto si bremze obremenjene, ker so popolnoma enake kot na na ostalih avtih. Pa poglej kolko folka ne zna zavirat z motorjem. Če gledamo aurisa ima hibrid enako velike zavore kot 2.0D. torej večje kot vse ostale bencinske ali dizelske verzije. Torej 1.6 bencinerja bi kupo za po bregih, hibrida pa ne ker zavore niso dovolj močne. pa ne me **bat no. Saj ni čudno d 3/4 folka na svetu sovraži hibridarje če so ista sekta kot vegani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in Gonzo

B81

22. jul 2007
36.879
10.441
113
fak ej kako pa eni delate iz tega kurčevega hibrida to ni več res.
Čisto isto si bremze obremenjene, ker so popolnoma enake kot na na ostalih avtih. Pa poglej kolko folka ne zna zavirat z motorjem. Če gledamo aurisa ima hibrid enako velike zavore kot 2.0D. torej večje kot vse ostale bencinske ali dizelske verzije. Torej 1.6 bencinerja bi kupo za po bregih, hibrida pa ne ker zavore niso dovolj močne. pa ne me **bat no. Saj ni čudno d 3/4 folka na svetu sovraži hibridarje če so ista sekta kot vegani.
Ded se razpizdo
:valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
luka51, veliko sem spremljal delovanje po hribih, ker se tam veliko vozim in moje zavore na Priusu (sprednje in zadnje) zdržijo ca. 90k km, pa vedno uporabljam B način. Težko bi me kdo obtožil da ne znam vozit, ker pri ostalih avtih so mi zavore zdržale preko 100k km, tudi porabo imam nižjo od povprečja na spritmonitor in imam zelo malo mestne vožnje.

Druga stvar z dnevnimi vožnjami po hribih je pa baterija, pri napolnitvi na vseh 8 črtic se najbolj segreje, ponavadi tam na 40°, ni pa redkost da doseže 50°, ob določenih pogojih je temperatura šla na 62° (se je zgodilo samo 1x). Saj ne vem, po eni strani je to lahko dobro, saj ti jo Toyota zamenja, če ti crkne prej kot v 10 letih, hudič je ker ti po Murphiju crkne ravno pri 11 letih.

Evo malo pljuvanja od mene, ljubitelja hibridov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.396
5.678
113
Ja in če se je baterija segrela na 50°C saj ni iz masla narejena. če se nimh zagreje na 50° ne pomeni nič drugega kot to, da se je do konca napolnila. Vsaka NIMH se med polnjenjem zagreje. Razen če so tokovi nižji od 1/10C Pri hitrem polnjenju je ~45° znak da je baterija polna. Večji tok kot teče skozi bolj se bo segrela in hitreje.
Isto je Li-ion. Večji tokovi kot letijo bolj topla bo. Isto je z baterijo ko poln gas tišiš in more dat največ od sebe. Bo tudi topla.

Valda da bremze na priusu prej skuriš, saj jih na vsakem avtomatiku prej skuriš v primerjavi z ročnimi. Glih zaradi zmanjšanega zaviranja z motorjem. Pustimo tu robotizirane menjalnike.

Res je cajt da nehate delat celo znanost iz tega hibrida kot da je najmajn spaceX program. Smo se znebili utrujanje Andy-ja kak je ampera raketna znanost zaj bote pa vi začeli iz te jebene Toyote delat raketno znanost. Ko je tak preprost trotl ziher sistem z starimi preverjenimi tehnologijami. Nobene visoke znanosti ni zadaj. ne v motorju, ne v baterijah, nikjer.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
na mondeu imam še vedno prve zavore (175000 km). Pa ga veliko vozim čez Ljubelj 3x / mesec že 9 let. Večino zaviram z motorjem.
Tud moj dizel tuli, ko vržem dve prestavi dol v 4000+ obratov. Ok, enkrat sem pretiraval čez Zgornje Jezersko in sem odlomil nosilec motorja.

Drugače so mi pa hibridi zakon. Ni lepšega, ko soseda s toyoto na tiho prijadra ali odjadra. Prav tak poseben filing dobim.
Ali ko sem eno soboto stal na prehodu za pešce v Ljubljani. Pozoren sem postal na nenavadno tišino. Pred semaforjem trije avti in tišina. Se prižge zelena, BMW i3 tiho odjadra dalje, nato pa zaropota ko se SUVju (premium) za njim zbudi motor, pol po spet ropota polna hiša.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Ok fantje sicer hvala, da ste se razpisali, ampak ...:p

... jaz znam čisto lepo vozit z normalnim benciranjem in zavirat z motorjem in to tako, da se ne dere in da ni pri visokih obratih, kar je enostavno, saj imaš vendar več prestav :cool:

Tudi ko sem vozil avtomatika in je imel še tretjo in drugo za po klancih motor ni tako tulil, ker logično, da kljub vsemu še zaviraš poleg (a so bremze ob tem manj obremenjene, saj zavira še motor poleg).

Tu pri hibridni Corolli me pa samo zanima, kako to počneš pravilno, ker to da se motor dere na 4.000 obratih je očitno narobe (bo slej ko prej nekaj pregorelo).

Pri iskanju rešitve si lahko pomagam z naslednjimi odgovori:

Uporabnik Toporisic je napisal:
Teorija je pa naslednja:
Hibrid pri zaviranju računa na vsaj delno pomoč rekuperacije in zato nima zavor dimenzioniranih tako, da bi dlje časa zaviral samo z njimi.
Pri daljšem klancu navzdol se ti baterija zaradi rekuperacije napolni "do vrha" in potem rekuperacije pri zaviranju več ni. Same zavore so takrat preobremenjene, zato imaš na razpolago način "B", kjer zaviraš z motorjem.

Samo še ta del teorije dodam - v "B" prestavi tudi Atkinsonov motor preklopi v manj optimalen način dela z več izgubami (ne kot v "D"), da bolj pripomore k zaviranju.

Obrate v B načinu se da lepo kontrolirati z gas pedalom, nežen pritisk na pedalo tako zniža obrate in avto manj zavira. Tako lahko obdržiš način vožnje, da po klancu malo bolj spustiš in nato malo močneje pobremzaš, kot bi sicer vozil pri klasičnem avtu.

Je pa tako, bolj kot optimiziraš motor na porabo manj imaš izgub iz njega ko je treba zavirati. Zato je motor v hibridu bolj slab pri tem delu in ko napolniš baterijo do konca so po mojih izkušnjah zavore kljub dretju motorja še vedno bolj obremenjene kot pri nekem klasičnem avtu.

1.) Dejansko drži, da je bila pri vožnji navzdol po hribu baterija praktično takoj polna, kar pomeni, da rekuperacije pri zaviranju več ni in so zavore najbrž res zelo obremenjene.
2.) pomeni, da je treba zavoram pomagati z motorjem
3.) torej preklopiš v B

Od tu dalje imam jaz težave, ker so obrati preprosto previsoki in sem pritisnil vmes tako na bremze kot gas in za trenutek je res boljše, a že v kratkem zopet nabije v obrate.

Po spominu, če je bila cesta zelo ovinkasta to še ni bila takšna težava, ker tudi hitrost ni prevelika (max 40 km/h), ampak ko so pa bili ravni nekaj km spusti na AC (s hudim naklonom ob omejitvi 80 km/h), pa jaz preprosto nisem imel srca pustiti avto v B, ker je to bilo res prehudo dretje, preveč obratov; če bi šel pa počasneje od 80 km/h bi pa delal vsem gužvo po nepotrebnem.

Zagotovo obstaja nek optimalen način vožnje po hribih navzdol, ali?!? :oops1:
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Tu pri hibridni Corolli me pa samo zanima, kako to počneš pravilno, ker to da se motor dere na 4.000 obratih je očitno narobe (bo slej ko prej nekaj pregorelo).

Res ne vem kaj bi tu pregorelo, zakaj tak strah pred temi obrati?

Način kako v B prestavi obrate znižat na nekih bolj življenjskih 3.000 sem ti že napisal, rahlo pobožaš pedal za plin in obrati padejo. Nobenega vbrizga goriva tu ne bo, kljub temu, da rahlo pritiskaš na plin.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Pa saj 4000 obratov ni nek problem za bencinarja? Glede na to, da imajo kakšni tako prestavno razmerje, da so obrati pri 130 km/h okoli 3200-3500 ovratov, pa sigurno ne bo motorja razneslo pri 4000 obratih, pa še to brez obremenitve (vožnja navzdol)? Ko sem imel bencinarja in sem se dosti vozil čez Ljubelj sem tudi zaviral z motorjem, pa so šli obrati tudi čez 4000, pa je avto še kar delal in bil prodan s slabimo 300k na števcu (pa zna bit še kaj podlage)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.428
10.675
113
mojga dizla v breg dol drži na 2,500 ,je ni fajn poslušat (pač elektronska pamet), zato ga dam v ročni način... Da bi pa s tem bilokaj narobe pa ne verjamem.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Morda sem res le preveč navajen, da bi pri klasičnih vozilih ni tako hrupno vse skupaj. Je pa kolega rekel, da je pri Priusu oz Lexusu (se ne spomnim več kateremu) skuril neko elektroniko pri takšni vožnji "z dretjem"; saj lahko da je bil morda razlog čisto drug.

Res ne vem kaj bi tu pregorelo, zakaj tak strah pred temi obrati?

Način kako v B prestavi obrate znižat na nekih bolj življenjskih 3.000 sem ti že napisal, rahlo pobožaš pedal za plin in obrati padejo. Nobenega vbrizga goriva tu ne bo, kljub temu, da rahlo pritiskaš na plin.
Pri klasičnem avtomatiku si s pritiskom na pedal za plin menjal prestave, samo tukaj to najbrž ni tako? Skratka praviš, da ves čas z gasom popravljam situacijo? Ampak ne glede na to da s pritiskom na pedal za plin praktično ne dodajam plina, bo avto najbrž manj zaviral in bo šel čez omejitev (ki je bila v mojem primeru 80 km/h)?
 
Nazadnje urejeno:

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Čak mal zdej, govorimo le o neki Toyoti in ne Mercedesih ipd. pomeni, da jaz niti ne pričakujem ne vem kakšne hude zvočne izolacije. Če bi hotel kaj več, je še vedno tu na voljo Lexus (če bi želel ostati pri istem proizvajalcu avtomobilov).:cool:

Mene le zmoti k ti direkt nabije na 4.000 in več obratov kot prestaviš v B, ker pač doslej nisem bil vajen tega, to je vse.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Spet en razlog več, zakaj raje vzeti 2.0 motor. Ta ni ma položaja "B", ampak lahko z predprogramiranimi prestavami, po želji prestavljaš gor/dol in se izogneš siljenju motorja v visoke obrate. Je tako?
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Ja, samo ima prav. Ko tulajsnje umotvore beres se lahko samo zjokas. Slabse bremze in podobne bedarije. Skoda besed.

Meni so vsi vwji do sedaj zdržali z zavorami okoli 150000, pa imam golfa 5 2.0 TDI DSG (še vedno), imel sem GTI-ja 6 DSG (no ja, tega sem prodal pri 115000 ampak so bile ploščice še povsem ok, potem Tourana 2,oTDI ročnega (spredaj je novi lastnik menjal pri 170000, zadaj pa že jaz pri 100, ker so cvilile, ampak jih je bilo še 3/4) in sedaj golfa alltrack DSG, kjer sem menjal ploščice tudi na 145000, ampak je bilo videti, da bi zdržale še vsaj 25000. Ampak ker sem že podiral, sem jih menjal. Me pa po pravici povedano ta toyota žuli in bi jo rad peljal na dvodnevni sprehod. Kot sem napisal že enkrat, en dan bi šel čez Cerkno do Kobarida in potem nazaj čez Predel v Kranj, drugi dan bi se pa vozil po Ljubljani. Če sem prav izračunal iz vseh mogočih komentarjev, bi 2.0 po avtocesti s potovalno hitrostjo 140-150 km/h pil cca 8 litrov (pa še kakšno bremzanje in potem pospeševanje nazaj na potovalno hitrost ga ne bi zmedla), ampak po mestu in primestju (relacija Kranj - Medvode-Ljubljana in po Ljubljani) bi pa poraba občutno padla? Pa avto naj bi se peljal po ovinkih podobno kot golf, torej spodobno? Oblika je sicer bolj tako tako, ampak ko se ga navadiš, niti ni tako grd :). Mi pa golf s takšno vožnjo v povprečju pije 6.7. Pod 6.5 skoraj ne pade, veliko čez 7 ga pa tudi ne spravim. Očitno 4motion vzame svoj davek...

Jernej