takih zgodb pri dizlih ki vozijo na dolgih relacijah je mnogo, saj veš
Kakšni konkretni argumeti za tako izjavo ali bolj nabijanje?
LP
Jaz pa menim, da bo dizlov z milijon km vedno manj. Včasih dizel ni šel nikamor, ven je kadilo črno, sedaj z downsizingom in 100KM na liter se je preinžiniring praktično izničil in zanesljivost bistveno zmanjšala. Dokončen udarec bo pa stroškovna nesmiselnost popravil, ko se bodo male kemijske tovarne (aka čiščenje izpuha) začele kvarit in se enostavno ne bo splačalo popravljat, ker bo predrago.
V sloveniji, kjer je folklora previjanje kilometrov, se ne zavedamo, da se ogromno avtomobilov vozi po cesti s 1/2mio km. Sem ravno enega takega prodal, ki sem ga imel v lasti 7let. Z motorjem nobene težave.
In je res, da dizli smrdijo. Tudi kakšen bencinar. Vendar je izrabljenih, nevzdrževanih dizov bistveno več. Tudi za novimi bo smrdelo, ko bodo iztrošeni.
Taka je pač realnost. Kdor nima veliko denarja, mu je vseeno, kaj se dogaja za njegovim avtom.
Daj no prosim te. Regenerativnega zaviranja pri priusu je za vzorec. Plus še takoj ob dotiku stopalke se klasične bremze tudi skupaj stisnejo.
Ploščice so pa enake kot pri vseh ostalih avtih.
To da ti 300k držijo je delanje gužve in nič drgega. To da marsikomu pri priusu tolko zdržijo samo potrjuje to o delanju gužve. Ker večina priusarjev dela gužvo.
ksz
Včeraj sem se konstantno vozil med 150 in 188 km/h (končna hitrost) v dolžini cca 140km (povprečna hitrost 161km/h). Poraba po BC 8,0 L/100km. Corolla 2.0 hybrid touring sport.
Če je to veliko ali malo, presodite sami. Meni osebno je vseeno
Saj veš, sosedov AMG Mercedez z 7 litrskim V12 motorjem in 900 konji ob enakovredni vožnji pije manj kot 2 litra na 100 km.
Glej pri normalni vožnji pri Toyoti regenerativno ni dovolj močno. Pri delanju gužve definitivno zadostuje. Pa nima veze če maš pol miljona km za sabo na hibridih. Ker to pogruntaš pri prvem zaviranju. Če pa gas božaš pri pospeševanju, pol pa 200m božaš še bremzo pa je več kot dovolj. Ti zgleda da imaš normalno vožnjo isto malo čudno razčiščeno tak kot Andy tišanje.Luka, ne nakladaj. Glede na to da imam pol milijona km za sabo na Toyota in Lexus hibridih, lahko trdim, da če nisi ultra dinamik, je vsaj 70% zaviranja regenerativnega.
Prius preklopi na redne zavore šele pod 6 km/h ali pa pri močnejšem zaviranju. Pa še pri teh kombinacijah še vedno zavira tudi regenerativno, le da gre precej večji del v standardno ogrevanje zavornih diskov, namesto v baterijo.
Kdor pa lepo vozi hibrida, kar dobri taxi šoferji znajo z dobrim predvidevanjem situacij, pa ne dvomim, da so lahko tudi 300 jurjev km na originalnih zavorah.
Nič posebnega in nenavadnega porabo si imel ravno par dcl manj kot jo ima bencinski mondeo ob podobni vožnji s to razlkio, da je končna hitrost še malo večja (210 km/h). S svojo vožnjo si enostavno dokazal da še nisi zrel za hibrida oziroma električno vozilo. Hibridi se najbolj udobno počutijo v mestu, kjer je veliko zaviranja in ob znernem pospeševanju komot dosežeš porabo 2,5 l/100 km. ampak treba se je voziti po pameti.....ksz
Včeraj sem se konstantno vozil med 150 in 188 km/h (končna hitrost) v dolžini cca 140km (povprečna hitrost 161km/h). Poraba po BC 8,0 L/100km. Corolla 2.0 hybrid touring sport.
Če je to veliko ali malo, presodite sami. Meni osebno je vseeno
+1Niče se ne vozi izključno samo po AC. Prej kot slej pristaneš v mestu, na semaforjih, križiših, cijazenju po mestu, ...
Pa tudi na avtocestah padeš v zastoje.
Pa da atkinsonov bencinski motor v hibridih dosega svojo termodinamično učinkovitost nad 40% tudi na avtocestnih hitrostih, mi ni treba preveč pisati.
Skratka, bo treba dojet, da je režim samo avtocesta, v praksi nedosegljiv ideal. 80% kilometrov folk na svetu dela ravno obratno, v mestnih, oz. urbanemu okolju, da pride iz enega dela v mesta v drug. Tudi v Sloveniji, Passat dizel, da se pride do 150 m oddaljenega kafiča pokazat avto. Na morje se pa gre enkrat na leto 500 km v obe smeri, pa še takrat padeš v zastoje.