Življenska doba hibrida bo mnogo krajša, kot življenska doba dizla.
Življenska doba hibrida bo mnogo krajša, kot življenska doba dizla.
Bi bil pa že čas, da vsi malo zabremzate svoje komplekse, ker zabluzite vsako temo.
Kakšni konkretni argumeti za tako izjavo ali bolj nabijanje?
LP
Tudi milijon in pol kilometrov za hibrida ni problem. Seveda gre za Toyotinega, ne za neke polizdelke.
Andrew Grant’s 2004 Toyota Prius worked the Vancouver streets until 2011, driving just over 1.5 million kilometres.
http://vanmag.com/city/vancouver-taxi-driver-worlds-first-hybrid-cabbie/
Model je prvič menjal zavorne obloge po 300.000 km.
Lahko se tako vadiš ven. Ampak če pogledaš že recimo na forum Prius Chat boš opazil pisanja lastnikov, da to ni ravno izredno redek pojav. Večina zaviranja na Priusu je pač električno regenerativno.valda da so mu 300k držale če dela gužvo na cesti.
Ja, samo pač si insinuiral, da so hibridi v stilu, da ga zapelješ v graben po prevoženih 100.000 km.
Samo že na razliki v servisnih storitvah hibridi zmagajo. To vidiš, ko se zapelješ v kako manj zahojeno evropsko prestolnico. Recimo dovolj že v Berlin.
Je treba iti naprej. Tudi v Nokii so bili skeptični do touch screena. Danes jih ni. Le posojajo znamko Kitajcem.
Zakaj bi bil slepo črevo?
Je vmesna faza do popolne elektrifikacije. Slednja pa bo. Samo stvar časa je, da tehnologija dozori in se reč prelije za večino populacije.
Cisto narobe. Ce hibrid spije 3 litre, je to dovolj kul. Elektricar stane vec, ne mores okoli sveta v eni furi, zaenkrat še ni dovolj polnilnic po Gani in Zimbabveju npr..kakor koli obrneš hibrid je slepo črevo, ali full electric ali pa full gasoline, ker je hibrid tako super se večina ljudi ki živijo od prometa vozijo in poudarjam ŽAL na nafto
saj največji problem je ta da hibrid ne pije 3 litre,za pot okoli sveta je dizel še vedno topCisto narobe. Ce hibrid spije 3 litre, je to dovolj kul. Elektricar stane vec, ne mores okoli sveta v eni furi, zaenkrat še ni dovolj polnilnic po Gani in Zimbabveju npr..
Cena hibrida je normalna, cena elekticarja zaenkrat previsoka za povprecno rajo.
Skratka kot se mi je zdelo, nabijanje.saj največji problem je ta da hibrid ne pije 3 litre,za pot okoli sveta je dizel še vedno top
takoje kot se ti je zdelo, kot vidiš z aurisa hibrid je povprečna 5,4 na spritmonitorSkratka kot se mi je zdelo, nabijanje.
LP
A tako...no posl.partner ki prevozi veliko km po slo in tujini, mi je rekel, da mu tale Auris pije 3 litre...
Večina zaviranja na Priusu je pač električno regenerativno.
Daj no prosim te. Regenerativnega zaviranja pri priusu je za vzorec. Plus še takoj ob dotiku stopalke se klasične bremze tudi skupaj stisnejo.
Ploščice so pa enake kot pri vseh ostalih avtih.
To da ti 300k držijo je delanje gužve in nič drgega. To da marsikomu pri priusu tolko zdržijo samo potrjuje to o delanju gužve. Ker večina priusarjev dela gužvo.