Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Življenska doba hibrida bo mnogo krajša, kot življenska doba dizla.
Bi bil pa že čas, da vsi malo zabremzate svoje komplekse, ker zabluzite vsako temo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi milijon in pol kilometrov za hibrida ni problem. Seveda gre za Toyotinega, ne za neke polizdelke.

Andrew Grant’s 2004 Toyota Prius worked the Vancouver streets until 2011, driving just over 1.5 million kilometres.
http://vanmag.com/city/vancouver-taxi-driver-worlds-first-hybrid-cabbie/

Model je prvič menjal zavorne obloge po 300.000 km. Prednosti električnega zaviranja. ;)

Tako, da ja, tehnološko smo presegli dizla. Samo nekateri veliki avtomobilski proizvajalci se pač niso premaknili naprej. Še Toyota je imela velike interne fajte, da so spravili prve hbride na svet 20+ let nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

shift

Guru
20. jul 2007
9.886
2.274
113
za šankom

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, samo pač si insinuiral, da so hibridi v stilu, da ga zapelješ v graben po prevoženih 100.000 km.
Samo že na razliki v servisnih storitvah hibridi zmagajo. To vidiš, ko se zapelješ v kako manj zahojeno evropsko prestolnico. Recimo dovolj že v Berlin. Večina taxijev je tam hibridov in električarjev.

Je treba iti naprej. Tudi v Nokii so bili skeptični do touch screena. Danes jih ni. Le posojajo znamko Kitajcem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
valda da so mu 300k držale če dela gužvo na cesti.
Lahko se tako vadiš ven. Ampak če pogledaš že recimo na forum Prius Chat boš opazil pisanja lastnikov, da to ni ravno izredno redek pojav. Večina zaviranja na Priusu je pač električno regenerativno.

Pri čistih električarjih pa domnevam, da je tega še več.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.886
2.274
113
za šankom
Ja, samo pač si insinuiral, da so hibridi v stilu, da ga zapelješ v graben po prevoženih 100.000 km.
Samo že na razliki v servisnih storitvah hibridi zmagajo. To vidiš, ko se zapelješ v kako manj zahojeno evropsko prestolnico. Recimo dovolj že v Berlin.

Je treba iti naprej. Tudi v Nokii so bili skeptični do touch screena. Danes jih ni. Le posojajo znamko Kitajcem.

kakor koli obrneš hibrid je slepo črevo, ali full electric ali pa full gasoline, ker je hibrid tako super se večina ljudi ki živijo od prometa vozijo in poudarjam ŽAL na nafto
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zakaj bi bil slepo črevo?
Je vmesna faza do popolne elektrifikacije. Slednja pa bo. Samo stvar časa je, da tehnologija dozori in se reč prelije za večino populacije.
V EU hibridi za Toyoto predstavljajo že preko 50% prodaje. Ne gre več za neko rariteto.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.886
2.274
113
za šankom
Zakaj bi bil slepo črevo?
Je vmesna faza do popolne elektrifikacije. Slednja pa bo. Samo stvar časa je, da tehnologija dozori in se reč prelije za večino populacije.


ne da bi bil, je slepo črevo, saj si sam napisal, ni ne electric, ne gasoline, ko pa delam 30k km plus na leto je pa dizel še vedno boljši, zato ga ni nikjer v tovornem prometu
 

B81

22. jul 2007
36.875
10.443
113
kakor koli obrneš hibrid je slepo črevo, ali full electric ali pa full gasoline, ker je hibrid tako super se večina ljudi ki živijo od prometa vozijo in poudarjam ŽAL na nafto
Cisto narobe. Ce hibrid spije 3 litre, je to dovolj kul. Elektricar stane vec, ne mores okoli sveta v eni furi, zaenkrat še ni dovolj polnilnic po Gani in Zimbabveju npr..
Cena hibrida je normalna, cena elekticarja zaenkrat previsoka za povprecno rajo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.886
2.274
113
za šankom
Cisto narobe. Ce hibrid spije 3 litre, je to dovolj kul. Elektricar stane vec, ne mores okoli sveta v eni furi, zaenkrat še ni dovolj polnilnic po Gani in Zimbabveju npr..
Cena hibrida je normalna, cena elekticarja zaenkrat previsoka za povprecno rajo.
saj največji problem je ta da hibrid ne pije 3 litre,za pot okoli sveta je dizel še vedno top
 

B81

22. jul 2007
36.875
10.443
113
A tako...no posl.partner ki prevozi veliko km po slo in tujini, mi je rekel, da mu tale Auris pije 3 litre...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.396
5.678
113
Večina zaviranja na Priusu je pač električno regenerativno.
:valjamse:

Daj no prosim te. Regenerativnega zaviranja pri priusu je za vzorec. Plus še takoj ob dotiku stopalke se klasične bremze tudi skupaj stisnejo.
Ploščice so pa enake kot pri vseh ostalih avtih.
To da ti 300k držijo je delanje gužve in nič drgega. To da marsikomu pri priusu tolko zdržijo samo potrjuje to o delanju gužve. Ker večina priusarjev dela gužvo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.886
2.274
113
za šankom
:valjamse:

Daj no prosim te. Regenerativnega zaviranja pri priusu je za vzorec. Plus še takoj ob dotiku stopalke se klasične bremze tudi skupaj stisnejo.
Ploščice so pa enake kot pri vseh ostalih avtih.
To da ti 300k držijo je delanje gužve in nič drgega. To da marsikomu pri priusu tolko zdržijo samo potrjuje to o delanju gužve. Ker večina priusarjev dela gužvo.

ko mi nekdo reče da ploščice menja na 300k km in da mu 2.0 bencinar pije 4 litre potem res ne rabiš IQja več kot 30 da veš da nabija