Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Če so luči na Auto se luči vedno prižgejo v tunelu in če vklopis brisalce in 3 x potegnejo.
Tako da ne nabijat.
Na stikalu za luči pa vidiš kdaj so se prižgale luči pozicija, ko se prižgejo luči gre tudi navigacija na temo grafiko.

Če pa hočeš, da stalno svetijo pa pokličeš mtl ali pa si kupiš dober OBD dongel in nabaviš carista program pa si lahko sam vse urediš.

Glede Pasata, Saj nisem trdil da se ne prižgejo, napisal sem samo da kot voznik tega nisem videl, a je to tako težko razumet. Verjamem da če bi šel brat navodila za uporabo bi vedel v kakšnih pogojih se prižgejo in verjetno tudi piše o kaki skrivni mini lučki, ki se prižge pri teh pogojih, ampak je nisem videl. Kakorkoli obročaš, to me je zmotilo in je za moje pojme en tak sicer pikolovski design fail.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
kaka fama, pač trend. Kot enoprostorci pred 10 leti in SUV danes. ce bi bil dizel takšen mimosun v RL, kot hočete "vegani" prikazat, bi jih nehali delat že 5 let nazaj...tako pa se tole nehanje kar prestavlja naprej in naprej.
Nikjer nisem napisal da je dizel mimosun. Samo napisal sem, da bo daljnoročno najbrž prvi, ki ga bodo ukinili.
Če sploh.

LP
 

Apartcik

Zelenc'
30. jul 2019
3
1
3
Da še sam malce prispevam v precej razširjeno temo.
Organizacija IIHS je pri testu Corolle le-tej podelila zelo dobre ocene (link https://www.iihs.org/ratings/vehicle/toyota/corolla-4-door-sedan/2020), le pri lučeh so ugotovili več slabosti in zato vozilo ni dobilo najvišje možne skupne ocene. Testirali so dve vrsti luči, oboje z LED projektorjem, vendar v enem primeru brez pomoči za osvetlevanje krivin.

Ker berem, da vas je na tem forumu že več lastnikov tega vozila, me zanima kako se te luči obnesejo v praksi? Če prav razumem so pri nas na voljo celo tri vrste LED luči!
Avto sem vozil (1.8 in 2.0 hibrid) in je dejansko super, žal pa ga nisem dobil za več dni, da bi lahko preskusil nočno delovanje luči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Američani nimajo enake luči kot v Evropi, ker imajo malo drugačne zakone, ne vem pa kako različne dejanske so.

Za primerjavo lahko na IIHS pogledaš še kakšne druge znamke in boš videl, da so pri tej oceni pri IIHS kar strogi, poglej Mazdo 3, Golf, Passat...
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Včeraj, na poti na morje, sem s svojim polno naloženim VW Sportsvanom 1.4tsi z vklopljenim tempomatom, brez težav v Vrhniški klanec peljal 140 po števcu in z 3k obrati. Me prav zanima, na koliko bi nabilo obrate pri Corolli hibrid pri istih pogojih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Si lahko izračunaš sam, 1.4 TSI ima pri 3.000 obratih na voljo max 250 Nm, kar pomeni (če znaš računat) 78 kW, seveda če si sploh tiščal pedalo v poden. 2.0 hibrid bi bil pri istih pogojih na 4.000 obratih, če nisi tiščal v poden in si bil v resnici na 3/4 gasa, bi bili obrati podobni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Če lepo normalno pospešuješ ni prav nobenega dretja tudi v hrib ne, jaz govorim o vožnji navzdol, ko zaviraš z motorjem, ker pač v kratkem testnem obdobju pač še nisem pogruntal, kako bi bilo najboljše. Bom ob drugi priložnosti testiral vse vaše nasvete:)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Nimajo. Vsaj toyota/lexus ne. Žal neumno rešeno. Da pa ne bi vzel avta zaradi tega, se seliši malce čudno če ne neumno.

Prav tako dretje po bregu dol. V prius III je menjalnik neumen in sam ne šalta v nižje prestave oz. Ne zavira z motorjem. Moraš dati v B. In ni mi jasno od kdaj obrati škodijo mašini?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nimajo. Vsaj toyota/lexus ne. Žal neumno rešeno. Da pa ne bi vzel avta zaradi tega, se seliši malce čudno če ne neumno.

Prav tako dretje po bregu dol. V prius III je menjalnik neumen in sam ne šalta v nižje prestave oz. Ne zavira z motorjem. Moraš dati v B. In ni mi jasno od kdaj obrati škodijo mašini?

Ne škodijo mašini, škodijo porabi. ;)

In ja, vsak Prius od v1 naprej, gre implicitno v "B", ko je baterija napolnjena in ne more več izvajat regenerativnega zaviranja.
In ko napišem implicitno pomeni, da kaže znake, da je v D, v resnici pa izvaja vse, kot da je v B.

Neustrezna raba B prinaša samo višjo porabo in drugo nič pametnega.
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Ne škodijo mašini, škodijo porabi. ;)

In ja, vsak Prius od v1 naprej, gre implicitno v "B", ko je baterija napolnjena in ne more več izvajat regenerativnega zaviranja.
In ko napišem implicitno pomeni, da kaže znake, da je v D, v resnici pa izvaja vse, kot da je v B.
Neustrezna raba B prinaša samo višjo porabo in drugo nič pametnega.
Dol po klancu, brez gasa je pri 1000 ali pa 4000 obratih poraba 0. Oziroma pri 1000 mogoče mora kaj malega špricnit, da ne kolca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Brez gasa - ko avto zavira z motorjem, je poraba natanko 0 in nič ne špricne not, ker ne rabi.

Problem je pa v tem, da če ti eksplicitno daš v B, kuriš energijo z ogrevanjem motorja. Če ne daš, pa polniš baterijo in lahko del zaviralne energije ponovno uporabiš pri vožnji.
Zato je v B poraba višja, sploh, če je B uporabljena neustrezno, ker po defaultu mečeš stran kinetično energijo vozila, namesto, da bi jo recikliral.