Če so luči na Auto se luči vedno prižgejo v tunelu in če vklopis brisalce in 3 x potegnejo.
Tako da ne nabijat.
Na stikalu za luči pa vidiš kdaj so se prižgale luči pozicija, ko se prižgejo luči gre tudi navigacija na temo grafiko.
Če pa hočeš, da stalno svetijo pa pokličeš mtl ali pa si kupiš dober OBD dongel in nabaviš carista program pa si lahko sam vse urediš.
Kot zapisano (če bi prebral) nisem voznik hibrida in vprašanje če kdaj bom.fiziki ne ubeži nihče, razen voznikov hibridov
isto ko cigo, ki ne ve kaj je 200 kil in prime in odnese, voznik hibrida ne pozna osnovne fizike in je vse super
Nikjer nisem napisal da je dizel mimosun. Samo napisal sem, da bo daljnoročno najbrž prvi, ki ga bodo ukinili.kaka fama, pač trend. Kot enoprostorci pred 10 leti in SUV danes. ce bi bil dizel takšen mimosun v RL, kot hočete "vegani" prikazat, bi jih nehali delat že 5 let nazaj...tako pa se tole nehanje kar prestavlja naprej in naprej.
to je pa odv od nastavitve občutljivosti senzorja. eni majo v meniju eni majo preko testerjaSe pravi, da avtomatsko preklopi iz dnevnih luči, ki svetijo samo spredaj na navadne luči?
na 6800 ziher dokler nebi motorja vtrgalo ven.Včeraj, na poti na morje, sem s svojim polno naloženim VW Sportsvanom 1.4tsi z vklopljenim tempomatom, brez težav v Vrhniški klanec peljal 140 po števcu in z 3k obrati. Me prav zanima, na koliko bi nabilo obrate pri Corolli hibrid pri istih pogojih.
na 6800 ziher dokler nebi motorja vtrgalo ven.
Ja 100% drži, bravo.na 6800 ziher dokler nebi motorja vtrgalo ven.
Nimajo. Vsaj toyota/lexus ne. Žal neumno rešeno. Da pa ne bi vzel avta zaradi tega, se seliši malce čudno če ne neumno.
Prav tako dretje po bregu dol. V prius III je menjalnik neumen in sam ne šalta v nižje prestave oz. Ne zavira z motorjem. Moraš dati v B. In ni mi jasno od kdaj obrati škodijo mašini?
In ti ne tuuuuuliš ko gre po hribu navzdol prehitro? Oziroma sopihaš ko lezeš gor?V bistvu imam za hribe kar lepo kolo
Dol po klancu, brez gasa je pri 1000 ali pa 4000 obratih poraba 0. Oziroma pri 1000 mogoče mora kaj malega špricnit, da ne kolca.Ne škodijo mašini, škodijo porabi.
In ja, vsak Prius od v1 naprej, gre implicitno v "B", ko je baterija napolnjena in ne more več izvajat regenerativnega zaviranja.
In ko napišem implicitno pomeni, da kaže znake, da je v D, v resnici pa izvaja vse, kot da je v B.
Neustrezna raba B prinaša samo višjo porabo in drugo nič pametnega.