Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
V B je poraba višja SAMO, če je uporaba neustrezna. Pa tudi ko je baterija polna se v B in D še vedno obnaša bistveno drugače, res je da bo tudi v D sodeloval motor z zaviranjem, ampak samo z nizkimi vrtljaji, v B pa jih konkretno "navije" in je zaviralna sila veliko bolj občutna, zavore pa veliko bolj hvaležne.

Jasno mora biti edino da v B nimaš kaj šaltat, če se res ne spuščaš po nekem klancu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Avto šprica ko padejo obrati pod določeno mejo, kar je recimo tammalo nad štandgasom

Pa zavore ne trpijo ne v B in ne v D. Ker zavore so za to, da se uporabljajo in so narejenne za vse mogoče scenarije v prometu. Breg je en izmed teh scenarijev. Vršic ne predstavlja nekega napora bremzam na priusu+ z 7 potniki in tremi pecikli zadaj v D. Nic ni blo skurjeno, nič ni nenormalno smrdelo itd. Samo nesmeš skos na bremzi stat. Tak, da nehajte utrujat s temi obremenjenimi bremzami. Al si pa avto doma v vato zavijte, da se mu kaj ne zgodi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ne gre se samo za to kdaj šprica bencin, ampak zato ker v B kinetično energijo mečeš stran z vrtenjem motorja, v B se pa motor skoraj vedno vrti, kljub temu da je še dovolj prostora v bateriji.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
kaj si ti nor..sej pravim, za v hribe drug avto,kjer kinetične energije ne mečeš skozi okno. Predlagam hummer V3. al kaj podobnega.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
saj že ko tuhtaš kaj in kako zapraviš več energije in časa, kot potem prišparaš

govorijo pa kako je vožnja s hibridom nestresna :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Nekatere nas pač zanima kako stvari delujejo iz samega firbca in čisto nič drugega. Drugi pa pač pametujete kako je neka bočna linijia neskladna z nosom, ali pa kako je štrleča tablica na armaturki grda...

Vsakemu svoje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Če bi vas stvari zanimale kako delujejo nebi blo tu spisanih 53 strani bedarij in kompliciranja, ker bi se dejansko poglobili v stvari in jih naštudirali.
Tak pa bereš o močnem zaviranju z regeneracijo (ki je v bistvu iste kot pecikl premze), pa bereš o metanju stran kinetične energije če je v B in podobne.
pa ne se zajebavat fantje no. Kam pa naj gre energija drugam kot v toploto če je baterija polna. Baterija je pa polna v 500m zaviranja po bregu dol. Tak da je ista P**** al maš v D ali v B po nekem dalšem bregu. Oziroma ni. V enem primeru bo en jokal ker preveč bremze obrabla, drugi bo pa jokal ker preveč motor obrabla na visokih obratih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Fantje vidim, da vi to malo tko po domače razumete zadeve :confused:

Sam sem bil v limuzini višjega cenovnega razreda, avtomatiku, bencinarju, kjer so se skurila zavore (ogromen dim in smrad po zažganem - ampak ni pa jih uničilo do konca, so bile še vedno uporabne), ker je voznik vozil po zelo strmi hriboviti cesti navzdol le v D in ves čas sproti bremzal poleg. Jasen nasvet je bil, da bi moral prestaviti v 2 ali 3 prestavo (ki ju je imel poleg D; odvisno do naklona), da bi tako razbremenil zavore (s katerimi moraš sproti seveda še vedno zavirati; le da jim je zaviranje motorja poleg v veliko pomoč pri manjši obrabi).

In tako kot to 2 in 3 prestavo sem jaz razumel ta B, le da meni res ni bil všeč ta hud zvok obratov čez 4.000. Zdaj tu mi svetujete, da to ni nič hudega za motor (kar priznam, da težko verjamem, ampak to je stvar tehnike ne vere, tko da vzamem pač na znanje) in da naj sproti po potrebi pritisnem na stopalko za plin, ker bo avto sam malo znižal te obrate (in posledično manj zaviral z motorjem) - to pa se mi zdi podobno kot pri klasičnem avtomatiku, ko lahko z gasom malo reguliraš v kateri prestavi naj bo (ampak lahko pa nima to nobene veze s tem)o_O

Obtem pa še pravite, da naj dam v B le ko je baterija že polna, ker sicer nima smisla (ker v primeru, ko je baterija še prazna, pa zavoram v D pomaga regeneracija).

To je vse:)
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.757
808
113
toti Maribor
Ali je možno v avtomatiku, ki ima možnost ročnega prestavljanja (manual mode) dati v nižjo prestavo in tako po bregu dol vozit v 2 ali 3 prestavi?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Po mojem to ne bi smel biti problem, če misliš na Corollo 2.0, ker nekdo je tu na forumu zapisal, da ta B-ja sploh nima. Sam sem pa vozil 1.8. in tam te ročne možnosti pač ni.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.098
4.066
113
Ali je možno v avtomatiku, ki ima možnost ročnega prestavljanja (manual mode) dati v nižjo prestavo in tako po bregu dol vozit v 2 ali 3 prestavi?

VSI avtomatiki imajo možnost izbire nižje prestave, namen tega je primarno ravno vožnja po klancu navzdol.

Glede krjole in večih B prestav je itak vseeno, fizika je fizika - dalje napisano ob predpostavki da ni več regeneracije. Če ima prius in krjola 1.8 samo B mode v katerem zavira z motorjem tako da izkorišča kompresijo (več obratov = več energije izgubiš med kompresijo) zavira najbrž enako kot 2.0 na max. S tem da pri 2.0 lahko ročno daš na manj zaviranje (kao višja prestava in nižji obrati motorja) pri 1.8 pa daš gas pa menjalnik spusti obrate. Efekt je enak, kako ga dosežeš je pa drugače rešeno.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
in ves čas sproti bremzal poleg.
predvsem tole. Nima veze kaki avto je. lahko je tudi ročni menjalnik in če si skos na bremzi boš pregrel. Spustiš in bremzaš ko je treba, da malo zadihajo. Ampak take ceste dvomim da so kje v EU, da bi mogo konstantno na bremzo stiskat. Pustimo zaj na roko vklesane prelaze v himalaji ali andih.
Pol pa maš folk ko pride dol iz Rogle kjer ni potrebno kaj dosti bremzat, lepa tekoča cesta kjer stisneš na kratko pred ovinkom. Takim pol že dol proti Zrečam tak bremze smrdijo, da že v avtu zadaj težko dihaš. Samo štop luč pa tudi ni ugasnila niti za trenutek od vrha.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
To se je zgodilo nekje pri spusti iz avstrijskih Alp in če mene vprašaš ni šanse, da avto kar spustiš v prostem teku navzdol (s samo malo zaviranja). Ampak ja, lahko je bil tudi samo slab voznik.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
saj zaviraš pred ovinkom, med ovinkoma pa spuščaš. Kratko in močno. Ne pa da celi breg bremze božaš.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Ne vem, jaz si predstavljam, da je to zelo (pre)huda sila na zavore. In da preprosto moraš zavoram pomagati še z zaviranjem z motorjem poleg.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
predvsem tole. Nima veze kaki avto je. lahko je tudi ročni menjalnik in če si skos na bremzi boš pregrel. Spustiš in bremzaš ko je treba, da malo zadihajo. Ampak take ceste dvomim da so kje v EU, da bi mogo konstantno na bremzo stiskat. Pustimo zaj na roko vklesane prelaze v himalaji ali andih.
Pol pa maš folk ko pride dol iz Rogle kjer ni potrebno kaj dosti bremzat, lepa tekoča cesta kjer stisneš na kratko pred ovinkom. Takim pol že dol proti Zrečam tak bremze smrdijo, da že v avtu zadaj težko dihaš. Samo štop luč pa tudi ni ugasnila niti za trenutek od vrha.
https://www.vecer.com/na-rogli-zara...tela-s-ceste-in-obvisela-nad-globeljo-6301228
:D
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Kako to da je prius+ z 7 osebami in tremu pecikli bp preživel te zelo prehude sile iz Vršica z menjalnikom v D.

Kako to da te zelo prehude sile zdrzijo avti z ročnim menjalnikom kjer voznik ne bremza z motorjem.

Kako te zelo prehude sile zdrzijo avti ko je divjak za volanom?

Bigpoppa tipičn primer takega ki skos na bremzi stoji. Valda se pregreje. Sploh če so ploščice že na koncu.
 
Nazadnje urejeno: