Fantje vidim, da vi to malo tko po domače razumete zadeve
Sam sem bil v limuzini višjega cenovnega razreda, avtomatiku, bencinarju, kjer so se skurila zavore (ogromen dim in smrad po zažganem - ampak ni pa jih uničilo do konca, so bile še vedno uporabne), ker je voznik vozil po zelo strmi hriboviti cesti navzdol le v D in ves čas sproti bremzal poleg. Jasen nasvet je bil, da bi moral prestaviti v 2 ali 3 prestavo (ki ju je imel poleg D; odvisno do naklona), da bi tako razbremenil zavore (s katerimi moraš sproti seveda še vedno zavirati; le da jim je zaviranje motorja poleg v veliko pomoč pri manjši obrabi).
In tako kot to 2 in 3 prestavo sem jaz razumel ta B, le da meni res ni bil všeč ta hud zvok obratov čez 4.000. Zdaj tu mi svetujete, da to ni nič hudega za motor (kar priznam, da težko verjamem, ampak to je stvar tehnike ne vere, tko da vzamem pač na znanje) in da naj sproti po potrebi pritisnem na stopalko za plin, ker bo avto sam malo znižal te obrate (in posledično manj zaviral z motorjem) - to pa se mi zdi podobno kot pri klasičnem avtomatiku, ko lahko z gasom malo reguliraš v kateri prestavi naj bo (ampak lahko pa nima to nobene veze s tem)
Obtem pa še pravite, da naj dam v B le ko je baterija že polna, ker sicer nima smisla (ker v primeru, ko je baterija še prazna, pa zavoram v D pomaga regeneracija).
To je vse