Ampak pri 50kkm+ na leto je verjetno potrebno vzeti tudi to v račun?
Zanima te cena servisa, ne moti te pa, da pri taki kilometrini gledaš avte, ki imajo predpisane zelo pogoste redne servise? Pa še prav poceni niso.
Ampak pri 50kkm+ na leto je verjetno potrebno vzeti tudi to v račun?
kaka neznanka? Saj pa niso včeraj začeli delat hibridov. Prius je na trgu že 22 let. in v teh 22 letih je dovolj podatkov da težko govoriš o neznankah.kapaciteta baterija po X letih je neznanka.
Kako se pa to potem kompenzira ob izgubi/menjavi službe?..sluzbi ti plača za novo octavio, kar je več pa je tvoj strošek,tudi razlika pri kaskotu.... Pa ga vozi sluzbeno in za lastne potrebe, pa vsi srečni.
pač mi smo za enga dali, ki je bil nov 34k€ smo dali 24k€pa 30kkm pa še servis en noter. Tankamo-vozimo sistem. Ne delamo pa dosti kmjev z njim, zato nam 34 za novega ni bilo logike.Bravo, ravno v temi o Camry so nekateri sanjali kako je odhajajoči Passat poceni, pa ne v primerjavi s Camry ampak v primerjavi s Corollo, tam 30k € naj bi dobil dobro opremljenega Passata. Ti pa sedaj predlagaš, da bi dal 24k € za 2 leti starega, se pravi 20% ceneje kot je nov, to je pa res hudo dober deal, NOT.
Jasno da avtomobili izgubijo največ prvo leto, saj so takrat največ vredni, če pa gledaš v % pa to gre zelo lepo s fiksnimi %, npr, če je nov 30k eur:
1 leto - 25,200 EUR
2 leti - 21,168 EUR
3 leta - 17,781 EUR
4 leta - 14,936 EUR
5 let - 12,546 EUR
Tole je vsako leto 16% izgube, to je sicer za moje pojme dokaj pesimistična lestvica, ampak to uporabljam ko je treba računat stroške, če je potem boljše je pač samo bonus.
? Za katerega mislis? Afaik je 15000 kar normalen servisni interval prakticno pri vseh kistah. Kaj ima Toyota to na 30000?Zanima te cena servisa, ne moti te pa, da pri taki kilometrini gledaš avte, ki imajo predpisane zelo pogoste redne servise? Pa še prav poceni niso.
? Za katerega mislis? Afaik je 15000 kar normalen servisni interval prakticno pri vseh kistah. Kaj ima Toyota to na 30000?
Jernej