Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Se ne strinjam, da prvo leto cena v % kaj bolj drastično pade kot naslednja leta, govorim na splošno za vse znamke. Če bi bilo to o 25% res potem počakam eno leto in kupim Corollo Sol 1.8 za 17k eur, grem stavit da tega ne bomo videli. Morda to mišlenje izhaja iz tega ker tisti, ki kupuje rabljeno ne ve kakšno ceno je nekdo plačala v salonu in primerja z rednim cenikom? Morda to o večjem padcu velja za fully loaded opremo? Za neko srednjo opremo ziher ne velja.

Moje ocena je 16% letno, po 5 letih tako padeš na 40% prvotne cene.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
če tu sprašueješ če je smiselno in gledaš na stroške...potem je logično da ni smiselno.

2 leti star passat z relativno bogato opremo te pride 24 kilo in 30 prevoženih..za sluzben avto je to to. Vse ostalo ni smiselno razen če ste ne vem kakšna firma in sednevno/tednesko dela po tisoče km in morajo ljudje biti spočiti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
zakaj vse ostalo ni smiselno? Jaz recimo v nobenem primeru ne dam za pasata 24 jurjev, pa če ma pozlačeno armaturko. Oziroma zadnji pasat ki je za mene bil vredn imena avto je bil B5. Da bi meni bil ponujen za službenega pasat ali bilokaj drugega (razen cliota) bi vzel drugo opcijo. To kaj je smiselno je odv od posameznika. Eni kupijo avto ki jim je všeč. Drugi kot recimo MTL pa kupijo tisto kjer imajo najmajn "izgube" in celo življenje samo računajo cente kje bojo najbolj prišparali, namesto da bi živeli. Tretji raje kupijo 5 let star "premium". Vsako tele ma svoje vesele.

Dejstvo pa je da avto prvo leto največ izgubi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
pa dobro passat sem mislil "passat" torej tak velikostni/oprema rang.

Vojnik
Pri zalhtniku so tako naredili..sluzbi ti plača za novo octavio, kar je več pa je tvoj strošek,tudi razlika pri kaskotu..pa je potem vzel 2leti starega alltracka passata relativno full loaded za 24k. Pa ga vozi sluzbeno in za lastne potrebe, pa vsi srečni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Bravo, ravno v temi o Camry so nekateri sanjali kako je odhajajoči Passat poceni, pa ne v primerjavi s Camry ampak v primerjavi s Corollo, tam 30k € naj bi dobil dobro opremljenega Passata. Ti pa sedaj predlagaš, da bi dal 24k € za 2 leti starega, se pravi 20% ceneje kot je nov, to je pa res hudo dober deal, NOT.

Jasno da avtomobili izgubijo največ prvo leto, saj so takrat največ vredni, če pa gledaš v % pa to gre zelo lepo s fiksnimi %, npr, če je nov 30k eur:
1 leto - 25,200 EUR
2 leti - 21,168 EUR
3 leta - 17,781 EUR
4 leta - 14,936 EUR
5 let - 12,546 EUR

Tole je vsako leto 16% izgube, to je sicer za moje pojme dokaj pesimistična lestvica, ampak to uporabljam ko je treba računat stroške, če je potem boljše je pač samo bonus.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
sorazmerno, v čem je problem, avto se proda in je to to...če že. REcimo, sklepam. .Pisan j avto tako ali tako na firmo. se mizdi. Ne vem. Lahko vprašam.
Drugače pa tako na roko ne greš zaposelnemu, ki nima pripadnosti..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
Bravo, ravno v temi o Camry so nekateri sanjali kako je odhajajoči Passat poceni, pa ne v primerjavi s Camry ampak v primerjavi s Corollo, tam 30k € naj bi dobil dobro opremljenega Passata. Ti pa sedaj predlagaš, da bi dal 24k € za 2 leti starega, se pravi 20% ceneje kot je nov, to je pa res hudo dober deal, NOT.

Jasno da avtomobili izgubijo največ prvo leto, saj so takrat največ vredni, če pa gledaš v % pa to gre zelo lepo s fiksnimi %, npr, če je nov 30k eur:
1 leto - 25,200 EUR
2 leti - 21,168 EUR
3 leta - 17,781 EUR
4 leta - 14,936 EUR
5 let - 12,546 EUR

Tole je vsako leto 16% izgube, to je sicer za moje pojme dokaj pesimistična lestvica, ampak to uporabljam ko je treba računat stroške, če je potem boljše je pač samo bonus.
pač mi smo za enga dali, ki je bil nov 34k€ smo dali 24k€pa 30kkm pa še servis en noter. Tankamo-vozimo sistem. Ne delamo pa dosti kmjev z njim, zato nam 34 za novega ni bilo logike.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
OK, če je bil res 34k €, potem je 24k € točno po tej lestvici, ki sem jo dal, če govoriva o 2 leti starem (16% izguba letno). Vprašanje je samo ali je nov res vreden 34k €, ali je to po ceniku, ali je toliko plačal prejšnji lastnik, ali je to cena ki bi jo dobil v Slo salonu...?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Nov Passat z vso opremo je vsaj kakor se spomnim z ene deset let nazaj bil čez 35k (ne morem se točno spomniti ali je s popustom bil 36 ali brez celo 40k).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
passati gredo naprej do 55kilo, ta je high line z high led pametnimi žarometi, kamero, navi, mal boljsimi sedeži..ne vem po ceniku verjetno okol 35 kilo. Za nas je bil to best buy. V avtomatika nismo šli, ker ga noben od teh, ki avto uporabljajo nima..in bi bilo na prvo žogo preveč mindfuka (že keyless in radar je bil WTF efekt ampak so se hitro navadli). :evil:
dsg bi prišel še kakega jurja več. čez par let zagotovo pade avtomatik.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Odvisno a sta ti 2 letna garancija in 5 letno jamstvo brez omejitve kilometrov sprejemljiva ali ne ...
Če ne, lahko menjavaš olje tudi takrat, ko motor zariba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
iz kje si pa to bedarijo zdaj privlekel

avte se jasno servisira po navodilih proizvajalca
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Kar se je že večkrat potrdilo kot napaka :)
Ampak hermann že ve zakaj je proizvajalec tak interval predpisal. No vsaj misli da ve.
Proizvajalec ga je pa glih zaradi hermannov. Kar ti bo tudi vsak inžinir ki sodeluje pri dizajnu motorja potrdil :)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
No v navodilih vse piše, tudi o pogojih delovanja in o pogostosti menjave olja v različnih primerih. Ampak tega verjetno še nihče ni prebral, ker vse zanima samo številka. Normalen avto z normalno relacijsko vožnjo (kar 50 jurjev letno verjetno je, o normalnosti pa ve povedat uporabnik) ne potrebuje menjave olja vsak mesec. Turbo dizlov res ne bi na 30 jurjev na servis vozil, dobrih 20 pa bo vsak normalen preživel brez posledic.

Moja tastara koreta (zdaj jo ima že leta žena) se je redno servisirala na predpisanih 30 jurjev. Manj mi pri 40+ kkm letno ni padlo na pamet. Ko se je začelo manj km delat se je pač olje menjavalo na 2 leti. 13 let, 300 jurjev. Napada ga rja. Najbrž zato, ker ne spušča olja. Saj ne da me takrat ni malo skrbelo, ker so me vsi strašili, da bom že videl pri 100 jurjih. Zdaj se "olje pepčkom" v fris smejem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Saj pravim fajn je posploševat na svojem primeru. Če meni dela dela vsem.
Kaj pa ogromno zaribanih turbin na prvih 1.6 hdi zaradi predolgega intervala? Kaj pa ogromo zaribanih odmičnih na 1.9 zdi zaradi predolgih intervalov (zaj me bo napado kamelči, da olje ni blo pravo. Pa je blo). Pol so tu še Renojevi DCI motorji in njihovi optimistični intervali in s tem povečana pogostost ribanja ležajev.
Kaj pa problemi z goščo v motorju zaradi predolgih intervalov itd.
Tega pa seveda ne vidiš. Važno da tebi velja potem bo že za vse ok. Ko boš pa enkrat vsak dan avte odpiral in videl, da je večina takih okvar povezanih z predolgimi servisnimi intervali boš mogoče mnenje spremenil.
Potem če boš kdaj kako besedo s kakim razvojnim izmenjal na to temo se ti bo samo nasmejal glede dolgih intervalov in ti razložil, da je to marketing, da hermanni raje ta avto kupijo kot tisti ki ima na 15k menjavo olja. In navodil ne piše tisti ki je sodeloval pri zasnovi motorja ampak jih piše tisti ki sodeluje pri tem kak hermannu avto prodat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: model1a in samojan