Ker vas v tej temi precej vozi Toyote en link za nadgradnjo
http://carnavigations.ga/
Za priusa je 65 za lexusa je 70
Vaše mnenje? Je za zaupat 135€?
Povsem na drugi strani je Focus. Z uradnimi popusti stane skoraj tretjino manj od Corolle, je pa seveda opazno manj zmogljiv, njegov samodejni menjalnik (vemo iz izkušenj z drugimi Focusi) ni tako uglajen in nima digitalnih merilnikov. A vseeno: dovolj zmogljiv avtomatik s kupom asistenčnih sistemov za manj kot 21 tisočakov?
redko kateri bralec bo dojel, da je v vašem testu Corolla draga samo zato ker mora imeti BSM.
Sem moral prav datum članka pogledat...Posebej zanimiva se nam je zdela ponudba hibridnega pogona pri Toyoti, a Corolla za zdaj še ni na voljo z nekoliko manj zmogljivim, 1,8-litrskim hibridom – zato smo preizkusili tistega z dvolitrskim motorjem.
v Sloveniji gre po podatkih Sekcije za motorna vozila corolli čisto malo bolje kot focusu, ki mu zares ne gre
ampak te številke so še vedno majhne v primerjavi s kakšnimi golfi, megani pa octavijami
za focusa so strokovnjaki kupci, ki jih ni
mene osebno bk za focusa
https://www.avto-magazin.si/novice/...kia-ceed-mazda3-toyota-corolla-lepi-in-dobri/
SJTV1 ali lahko pojasniš tele številke? V galeriji je na koncu tabela, očitno ste pri Corolli zaradi BSM v primerjavo dali Executive opremo, pri Focusu je pa dovolj Trend in nekaj dodatkov, s tem da pri digitalnih merilnikih ste pa pri Focusu mirno pustili "N", torej jih ni na voljo v nobeni opremi? Potem pa popusti, pri Focusu ste ga upoštevali, drugje kjer ni izrecno napisan v ceniku pa očitno ne. Ne vem a to v salonu samo vzamete ključe, a dejansko koga še kaj vprašate kakšna je cena?
Primerjat opreme je seveda praktično nemogoče, ampak da bi šel z glavo skozi zid in samo zaradi BSM doplačal 5k € (Luna->Executive) bi pa moral biti res rahlo ubrisan. Iz zgornjega članka se bere samo eno "Hibrid je predrag", redko kateri bralec bo dojel, da je v vašem testu Corolla draga samo zato ker mora imeti BSM.
Lukec...
Ni vse v dolžini intervala ampak je največ v načinu vožnje. 15 jurjev po mestu in 15 jurjev na relacijo ni niti približno isto. Zato raje vzamem avto z daljšim intervalom, ker vem, da mu pri mojem stilu vožnje (penzionistično po ac z lepo ogretim motorjem) ne bo hudega, če bo na servisu par km kasneje. Ampak glede tega itak vse piše v navodilih. Težji in lažji pogoji uporabe, tega nihče ne prebere.
Pri zdajsnjem avtu sicer menjam olje tja do 20k.
v Sloveniji gre po podatkih Sekcije za motorna vozila corolli čisto malo bolje kot focusu, ki mu zares ne gre
ampak te številke so še vedno majhne v primerjavi s kakšnimi golfi, megani pa octavijami