Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa saj to se vidi v praksi. A so prioriteta hermann-i ali pa si proizvajalec upa dat 5 let jamstva brez omejitve km in brez 2 ali 3 jurjev doplačila za slednje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
Lukec...

Ni vse v dolžini intervala ampak je največ v načinu vožnje. 15 jurjev po mestu in 15 jurjev na relacijo ni niti približno isto. Zato raje vzamem avto z daljšim intervalom, ker vem, da mu pri mojem stilu vožnje (penzionistično po ac z lepo ogretim motorjem) ne bo hudega, če bo na servisu par km kasneje. Ampak glede tega itak vse piše v navodilih. Težji in lažji pogoji uporabe, tega nihče ne prebere.

Pri zdajsnjem avtu sicer menjam olje tja do 20k.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
https://www.avto-magazin.si/novice/...kia-ceed-mazda3-toyota-corolla-lepi-in-dobri/
Povsem na drugi strani je Focus. Z uradnimi popusti stane skoraj tretjino manj od Corolle, je pa seveda opazno manj zmogljiv, njegov samodejni menjalnik (vemo iz izkušenj z drugimi Focusi) ni tako uglajen in nima digitalnih merilnikov. A vseeno: dovolj zmogljiv avtomatik s kupom asistenčnih sistemov za manj kot 21 tisočakov?

SJTV1 ali lahko pojasniš tele številke? V galeriji je na koncu tabela, očitno ste pri Corolli zaradi BSM v primerjavo dali Executive opremo, pri Focusu je pa dovolj Trend in nekaj dodatkov, s tem da pri digitalnih merilnikih ste pa pri Focusu mirno pustili "N", torej jih ni na voljo v nobeni opremi? Potem pa popusti, pri Focusu ste ga upoštevali, drugje kjer ni izrecno napisan v ceniku pa očitno ne. Ne vem a to v salonu samo vzamete ključe, a dejansko koga še kaj vprašate kakšna je cena?

Primerjat opreme je seveda praktično nemogoče, ampak da bi šel z glavo skozi zid in samo zaradi BSM doplačal 5k € (Luna->Executive) bi pa moral biti res rahlo ubrisan. Iz zgornjega članka se bere samo eno "Hibrid je predrag", redko kateri bralec bo dojel, da je v vašem testu Corolla draga samo zato ker mora imeti BSM.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
focusa so cenovno postavili na čisto drugo stran kot corollo :D

avto, ki je postal praktično sinonim za precenjena jajca in ki ga malokdo povoha.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Naslednje leto bo zunaj že kot paket dodatne opreme, v stilu technolog package, ...
Mora se nabrat malo neprodane zaloge, zaenkrat je namreč vse pošlo. :)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
v Sloveniji gre po podatkih Sekcije za motorna vozila corolli čisto malo bolje kot focusu, ki mu zares ne gre

ampak te številke so še vedno majhne v primerjavi s kakšnimi golfi, megani pa octavijami
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Posebej zanimiva se nam je zdela ponudba hibridnega pogona pri Toyoti, a Corolla za zdaj še ni na voljo z nekoliko manj zmogljivim, 1,8-litrskim hibridom – zato smo preizkusili tistega z dvolitrskim motorjem.
Sem moral prav datum članka pogledat...
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
v Sloveniji gre po podatkih Sekcije za motorna vozila corolli čisto malo bolje kot focusu, ki mu zares ne gre

ampak te številke so še vedno majhne v primerjavi s kakšnimi golfi, megani pa octavijami


Podatki Sekcije vkljucujejo tudi dnevne registracije, kjer pa z naskokom vodijo modeli, ki jih nastevas, plus se kaksen Polo, Clio... zato si ti podatki popolnoma nerelavantni o domaci prodaji.

Glede Focusa si ti strokovnjak, tista zirija, ki mu je dala nagrado, pac nima pojma https://media.ford.com/content/ford...12-awards-and-achieves-42-100-sales-in-f.html
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
za focusa so strokovnjaki kupci, ki jih ni (bog pomagaj, če se ti zdi v prvih 6 mesecih prodaje 42000 dobra številka)

mene osebno bk za focusa
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
za focusa so strokovnjaki kupci, ki jih ni

mene osebno bk za focusa

Glede na prodajne stevilke, jih ocitno ni tudi za Corollo, kljub 87 stranem pametovanja o Corolli. Je pa Slovenija po stevilkah nepomemben trg, podatki pa kot sem napisal se zdalec od relanega. Res pa je, da to ne pomeni, da se Focusov ali Coroll proda vec, se pa bistve manj tistih, ki jih to omenjas, ker greeo v izvoz.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
No na cesti so predvsem golfi, megani, clioti, poloti in podobna solata, ne glede na tvoje sanje o izvozu (zakaj točno izvažajo samo golfe in cliote in ne focusov verjetno ne ve nihče), novega focusa sem v skoraj 1 letu prodaje uspel v Sloveniji videti 1 (enega), ki ni bil poliman z reklamami. Uspel sem še videti 1 (enega) v Avstriji in 1 (enega) nemškega turista s focusom karavanom. V Sloveniji je prodaja v primerjavi s prejšnjim modelom vsaj 3x manjša.

42000 v pol leta je za nov model sicer dosti bedna prodaja. Koliko pa prodajo letno coroll ne vem natančno, ampak te cifre so bile nekoč tam okrog miljona, pri golfu pa okrog 600000.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic in sad

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
https://www.avto-magazin.si/novice/...kia-ceed-mazda3-toyota-corolla-lepi-in-dobri/


SJTV1 ali lahko pojasniš tele številke? V galeriji je na koncu tabela, očitno ste pri Corolli zaradi BSM v primerjavo dali Executive opremo, pri Focusu je pa dovolj Trend in nekaj dodatkov, s tem da pri digitalnih merilnikih ste pa pri Focusu mirno pustili "N", torej jih ni na voljo v nobeni opremi? Potem pa popusti, pri Focusu ste ga upoštevali, drugje kjer ni izrecno napisan v ceniku pa očitno ne. Ne vem a to v salonu samo vzamete ključe, a dejansko koga še kaj vprašate kakšna je cena?

Primerjat opreme je seveda praktično nemogoče, ampak da bi šel z glavo skozi zid in samo zaradi BSM doplačal 5k € (Luna->Executive) bi pa moral biti res rahlo ubrisan. Iz zgornjega članka se bere samo eno "Hibrid je predrag", redko kateri bralec bo dojel, da je v vašem testu Corolla draga samo zato ker mora imeti BSM.

Hvala za tole. Sicer mislim, da gre za sport opremo ampak nekaj podobnega o testih v Avtomagazinu sem ugotavljal malo nazaj, samo eni se enostavno ne dajo.

LP
 
Nazadnje urejeno:

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Lukec...

Ni vse v dolžini intervala ampak je največ v načinu vožnje. 15 jurjev po mestu in 15 jurjev na relacijo ni niti približno isto. Zato raje vzamem avto z daljšim intervalom, ker vem, da mu pri mojem stilu vožnje (penzionistično po ac z lepo ogretim motorjem) ne bo hudega, če bo na servisu par km kasneje. Ampak glede tega itak vse piše v navodilih. Težji in lažji pogoji uporabe, tega nihče ne prebere.

Pri zdajsnjem avtu sicer menjam olje tja do 20k.

Meni golf v 11000 skuri toliko olja, da se prizge lucka. In ga dolijem dobre pol litra in potem zdrzi do servisa na 15000. Torej druge kot taksen servisni interval pri meni ni. Vozim se pa povsod, po vaseh vecinoma po predpisih, izven se pa prilagajam razmeram na cesti ;). Ampak mislim, da je 15k kar v redu številka za servis. To z oljem se mi dogaja praktično od novega in tudi pri prejšnjih sem moral dolivati.

Ker odgovarjam bolj pozno, so se nabrali že novi komentarji na temo prodanih.Po pravici povedano nisem srečal še nobene nove corolle na cesti, vsakič ko je kaj podobnega corolli, je to še Auris ;). Kaj imajo naši prodajalci na zalogi samo testna vozila in jih še ne smejo prodati ;)?

Jernej
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Je že nekaj malega novih Karjolic na cestah. Tudi v naših vukojebinah jih vidim. Enega hatchbacka in celo enega karavana.

Ne gre pa sem mešati Cliotov, ker za ceno ene Karjolice s srednjo opremo, se dobijo dva. Star model je na razprodaji, ker jeseni prihaja novi v avtosalone.
Pri Golfu in Octaviji se pa v roku leta dni obeta podobno in se ravno tako talajo popusti in razprodaje iz zaloge.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
v Sloveniji gre po podatkih Sekcije za motorna vozila corolli čisto malo bolje kot focusu, ki mu zares ne gre

ampak te številke so še vedno majhne v primerjavi s kakšnimi golfi, megani pa octavijami

Vse te stevilke so bullshit ker se tja stejejo tudi enodnevne registracije za prikaz "prodaje". V tem prednjacijo ravno Vag grupa in Renault.