več ali manj renaulti in vwji na cestah so pa fatamorgana
alter, itak.
alter, itak.
VW verniki - itakveč ali manj renaulti in vwji na cestah so pa fatamorgana
alter, itak.
VW verniki - itak
https://www.avto-magazin.si/novice/...kia-ceed-mazda3-toyota-corolla-lepi-in-dobri/
SJTV1 ali lahko pojasniš tele številke? V galeriji je na koncu tabela, očitno ste pri Corolli zaradi BSM v primerjavo dali Executive opremo, pri Focusu je pa dovolj Trend in nekaj dodatkov, s tem da pri digitalnih merilnikih ste pa pri Focusu mirno pustili "N", torej jih ni na voljo v nobeni opremi? Potem pa popusti, pri Focusu ste ga upoštevali, drugje kjer ni izrecno napisan v ceniku pa očitno ne. Ne vem a to v salonu samo vzamete ključe, a dejansko koga še kaj vprašate kakšna je cena?
Primerjat opreme je seveda praktično nemogoče, ampak da bi šel z glavo skozi zid in samo zaradi BSM doplačal 5k € (Luna->Executive) bi pa moral biti res rahlo ubrisan. Iz zgornjega članka se bere samo eno "Hibrid je predrag", redko kateri bralec bo dojel, da je v vašem testu Corolla draga samo zato ker mora imeti BSM.
Samo to kar je v katerem nivoju opreme vgrajeno je stvar uvoznika za drzavo in njegovih odlocitev, ne pa samega avta kot takega.
Me res zanima kako se to odlocajo pri uvozniku in kaj jemljejo kot neke kriterije.
Se strinjam.To v eu. Kaj pa globalno. Tam pa čisto druga razmerja.
Bluziš non stop in tu in še kje drugje !Upoštevamo samo popuste, ki jo v uradnih cenikih. Vse ostalo je odvisno samo od pogajalskih sposobnosti in je neprimerljivo in nepreverljivo.
Kar določimo, da mora biti v opremi, mora biti, BSM je nujen. Edino, kar izpustimo je tam, kjer se za noben denar ne da dobit (digitalni števci pri Focusu, CarPlay pri Toyoti ipd - take stvari potem primerno kaznujemo pri ocenjevanju). Če bi bol hibrid predrag ne bi bil na koncu tretji ...