+ bil bi mnogo bolj hitrejsi.po mojem ja, z 3.0 tdi bi imel 8.
Pri večjih avtocestnih hitrostih se še vedno vidi prednost (manjše porabe) dizla. Sam sem se peljal 14 dni nazaj z enako brzino še kakšnih 100 km dalje, pa je bila poraba 7 litrov (VAG dizel 150 konjev), s tem da imam na strehi še Thule z nastavki za bicikle (brez biciklov seveda).Sem imel porabo na lexusu 2.5 hybrid 11 litrov na poti dolgi 300km Zadar-gruškovje. Dosti?
Po mojem ne, ker je bila povprečna 150km/h
Sem z obema avtoma v primerjavi po spritmonitorju average tam-tam, razlike max. pol litra, s Toyoto še največje odstopanje navzdol zaradi (kot že napisano) pomanjkanja vožnje pri višjih hitrosti. Z dizlom sem pa čisto v average, pa ga sploh ne šparam, ampak zastoji in konice žal naredijo svoje.Sprintmonitor in dovolj veliko število poročevalcev, dajejo precej boljšo sliko, kot natolcevanja tukaj.
Vprasanje. Tam so voznje naceloma daljse, kot pri nas, kjer je pol drkanja po mestu ali se vec.Sprintmonitor in dovolj veliko število poročevalcev, dajejo precej boljšo sliko, kot natolcevanja tukaj.
S temi pogoji kot si jih napisal, nam je verjetno vsem bolj jasno, pa tudi ne vidim pretirane porabe.Upam, da je sedaj vse skupaj malo bolj jasno
Zdaj pa še ena anekdota. Sem šel ročno prati avto s ključem v žepu. Vsakič ko sem prišel do kljuke, četudi samo blizu z vodo, se mi je odklenilo oz. zaklenilo vozilo, ko sem pral pa zadnji blatnik spodaj, se mi je pa odprl prtljažnik 2x.
Kako vi operete avto?!? Ga odklene in nesete ključ stran, ali ga zaklenete in prav tako date ključ nekam stran?
In pa sedaj sem že večkrat ponesreči s kolenom odprl prtljažna vrata (mislim da tega ne naredi, če znotraj na desnih vratih pritisnem gumb, da zaklene vsa vrata), po enkrat pa ugasnil avtomatiko za dolge luči in pa traction control
Pa da se razumemo, to se ne pritožujem, samo pišem, kaj se mi vse dogaja
Točno to dizel pri 150 je mnogo hitrejši kot hibrid.+ bil bi mnogo bolj hitrejsi.
Točno to dizel pri 150 je mnogo hitrejši kot hibrid.
po mojem ja, z 3.0 tdi bi imel 8.
Ta debata ne pelje nikamor, ker eno je povprečna hitrost, drugo je tempomat hitrost, potem je velik vprašaj gneča... Jaz sem na dopustu z dizlom pokuril 11 l/100 km, povprečna 90 kmh, samo en majhen detajl sem vam zamolčal.
Naj se najde nek par avtomobilov in na isti cesti odfura nek odsek enkrat eden spredaj v drugo smer drugi, to bi bila vsaj neka osnova za debato, pa tudi to nebi bilo 100% reprezentativno.
Zdaj pa še ena anekdota. Sem šel ročno prati avto s ključem v žepu. Vsakič ko sem prišel do kljuke, četudi samo blizu z vodo, se mi je odklenilo oz. zaklenilo vozilo, ko sem pral pa zadnji blatnik spodaj, se mi je pa odprl prtljažnik 2x.
Kako vi operete avto?!? Ga odklene in nesete ključ stran, ali ga zaklenete in prav tako date ključ nekam stran?
In pa sedaj sem že večkrat ponesreči s kolenom odprl prtljažna vrata (mislim da tega ne naredi, če znotraj na desnih vratih pritisnem gumb, da zaklene vsa vrata), po enkrat pa ugasnil avtomatiko za dolge luči in pa traction control
Pa da se razumemo, to se ne pritožujem, samo pišem, kaj se mi vse dogaja
bleferKje pri hudiču si lahko naredil povprečno 150? To si moral ja veliko večino časa imet na števcu 200+.