Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Samo vozilo je kazalo povprečno porabo med 5,8 in 5,9 L na koncu. Sam sem pa izračunal, da je bila povprečna poraba 7l/100 km.

BC laže največ 7%, kolikor sem zasledil pri Corolli laže še manj kot to, mislim da se bo na koncu izkazalo, da si tole nekaj napačno meril, si sigurno štartal s polnim tankom in točil spet polno?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
BC laže največ 7%, kolikor sem zasledil pri Corolli laže še manj kot to, mislim da se bo na koncu izkazalo, da si tole nekaj napačno meril, si sigurno štartal s polnim tankom in točil spet polno?
Vidim, da vi vse tole vzamete dobesedno; to so bile neki vmesni povprečni podatki vozila, ki so se ves čas spreminjali (enkrat je kazalo več, drugič manj na koncu pa pod 6 litrov), tako da ti ne morejo biti merodajni; sem jih zapisal samo toliko v informacijo. Skratka ne trdim, da vozilo laže.

Za 1087 km sem porabil 76 litrov goriva, potem so vsi ostali podatki nekako irelevantni.

Sem pa malo oziroma minuto po štartu tankal najprej tank do konca (od teh "novih" litrov dalje sem štel), morda se to pozna pri kakšnem izračunu? Se pa ne spomnim, ali sem takrat tudi resetiral potovalni računalnik, ali šele kasneje? Potem ko sem pa še na koncu polnil do konca, sem pa na cilju odbil od izračuna 3/4 tanka, ki sem ga še imel na voljo (vsega skupaj sem sicer polnil 4x, pač preventivno dotakal gorivo, vedno do konca).
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Spet odvisno kaj si gledal in kaj resetiral... imaš total average, trip average in tank average. Tank average se ti sam resetira po tankanju. Trip average vsakič ko ugasneš avto, lahko pa vmes resetiraš. Total je pa pač skupni, ki ga pa tudi lahko kadar koli resetiraš.

Se mi pa zdi, da je ta informacija tukaj precej ključna, te citiram:
Se pa ne spomnim, ali sem takrat tudi resetiral potovalni računalnik, ali šele kasneje?
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Kakorkoli obrneš, 7 litrov je za hibrida dosti. Verjetno pa na celi poti skoraj nič ni vozil na elektriko, ampak se je avto obnašal kot navadni bencinar.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Sem imel namen kupit AM za na dopust, pa ga nisem, ni mi žal. V Sloveniji pogrešam nekaj kot je carwow, tudi novi avti imajo vrednost, ki jo diktira trg, nima smisla pisat neke članke in se preveč obračat po cenah iz cenika, pa tako delajo praktično vsi novinarji v Slo, še vsak članek o avtomobilizmu, ki sem ga prebral je imel tam zraven ceno ene 15% višjo kot je realna. Pa se sploh ne gre za to, da bi iskal vsak cent popusta in skakal od salona do salona in nekaj stiskal trgovce. Ko se s prodajalcem usedeš in povprašaš za ceno ti že sam od sebe ponudi kar ti ponudi, ne vem ali je novinarjem to res tako težko storiti, ali so ti popusti morda kakšna skrivnost, ki je avtohiše uradno nočejo razkriti?
Ne gre za to, ampak za to, da se popusti močno razlikujejo od avta do avta (ne samo znamke/moeli, amapk tudi različice), in od trgovca do trgovca. Mi v reviji pač ne moremo pisat cen, ki za koga ne bi držale. Smo to parkrat probali za primerjalce, pa za isti avto pr 3 dirkerjih dobili 3 krpeko različne cene. In potem nit ne veš, ali ti je povedal nižjo ceno, kot bi jo dal relanemu kupcu, ker je pač ugotovil, da si iz revije (čepreav ne poveš, nas večinoma poznajo, poznajo testne avte ipd). Skratna, nerealno, da bi to počeli.
Poleg tega tako pritiskamo na uvoznike, da nehajo s popusti in raje nižajo uradne cene (ker je tako cenejše tudi zavarovanje, kar pri popustih ni), recimo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Glej Clancy ni ti najvolj jasno vidim. Hibrid vedno dela na elektriko. Nikoli se ne obnasa kot navadn benciner.
In ne 7l ni dosti. Navadn benciner bi pil vec dizl bi pil tu tu. Zaj naj samo kdo rukne kak 3.0 tdi pije majn Jafak res? Itak saj smo na alterju. Jaz še nisem bil na vožnji ko bi mi prius + pil več kot 1.9 jtd ali 1.9 mjet. Oziroma prednost dizla bi bla pri konstantno nad 140 na ac. Vse ostalo pije nekje enako ali majn. Pa je avto po teži prazn na zgornji meji za 1.8. naložen pa daleč preko. Itak je pa primerjava z dizlom meni popolnoma nepomembna. Tudi če bi dizl pil 4l majn bmk. Dizla enostavno nočem več. Sem jih mel dovolj in sem zaključil z tem. Naj bo v delovnih strojih.
Drugace je pa moje povprečje ponavadi 1-1.5l višje od spiritmonitorja še na vsakem avtu do zdaj. Ce gledamo na lybri sem mel okoli 7 (1.9 čipan na 150), na cromi 1.9 čipani na 160 pa 6.8. priusa imam 5.9.
Za ene je to katastrofa ker bi moglo bit -3l za ostale je to cisto ok poraba za manjsega bencinskega enoprostorca z avtomatikom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 2CV

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Meni se za hibrida to zdi ogromna poraba. Sem kar malo razočaran, ko berem tole, saj nameravam kupiti Corollo TS Hybrid.
Jaz sem s svojo kiblo Sportsvanom 1.4 92kW, in 225 gumami, imel na morje in nazaj porabo 6,1 na roke izračunano. Sem pa res imel na AC tempomat naštiman na 140 po števcu in gasa.
Verjamem pa, da je poraba hibrida po mestu bistveno nižja.

Naš normni je 1/3 mesto (40 in 50), 1/3 izven (70 in večinoma 90), 1/3 AC (130, en del 100/110). Hibridi so vsi krepko pod 5, tudi recimo Canmry ali Lexus LS.

Pa še dve iz real life: LJ-Pula s C-HR (1,8 hibrid), pri nas tempomat na 150, na CRO AC na 130. Poraba 5,5, če se prav spomnim. Primerljiv bencinec 6,5. Sicer ima avto lifetime 4,7 ali nekaj takega, ker je večinoma v mestu.

Camry in Lexus LS na normnem 4,5 oz 4,7, skupaj (ker je bilo obakrat vsaj 2/3 po AC, pa ne glih pri 130 :evil:) 6,8. Pa je 214 konjev 2,5 hibrid. Corolla hibrid 2.0 je imela v podobnih razmerah 6,2 ali 6,4 (se ne spomnim točne cifre). Ampak tudi pri njej več kot pol AC. Dizli imajo redko nižjo pri podobni vožnji so pa tu nekje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Clancy

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Ne gre za to, ampak za to, da se popusti močno razlikujejo od avta do avta (ne samo znamke/moeli, amapk tudi različice), in od trgovca do trgovca. Mi v reviji pač ne moremo pisat cen, ki za koga ne bi držale. Smo to parkrat probali za primerjalce, pa za isti avto pr 3 dirkerjih dobili 3 krpeko različne cene. In potem nit ne veš, ali ti je povedal nižjo ceno, kot bi jo dal relanemu kupcu, ker je pač ugotovil, da si iz revije (čepreav ne poveš, nas večinoma poznajo, poznajo testne avte ipd). Skratna, nerealno, da bi to počeli.
Poleg tega tako pritiskamo na uvoznike, da nehajo s popusti in raje nižajo uradne cene (ker je tako cenejše tudi zavarovanje, kar pri popustih ni), recimo.


Pomoje cene za cenike diktirajo proizvajalci, da Hans iz Nemčije na prvo žogo ne vidi koliko ga je za njegovega vw ja nategnil Nemški trgovec.

Jaz za mojega službenega Golfa plačujem 1% davka na nemški cenik ki je 35000 eur pri nas smo ga pa kupili za cca 23000 eur.
:nigladek:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.136
740
113
EU
Vprašanje; je v teh hibridnih tudi močnejši akumulator ali ne?

Nekje sem enkrat bral o tem, sam sem že pozabil, zakaj naj bi bilo dobro imeti močnejše akumulatorje :oops1:
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Itak je pa primerjava z dizlom meni popolnoma nepomembna. Tudi če bi dizl pil 4l majn bmk. Dizla enostavno nočem več. Sem jih mel dovolj in sem zaključil z tem. Naj bo v delovnih strojih..
Točno to.
Ne razumem te obsesije z dizli (tudi v tej temi). Nekaterim pač ni jasno, da kupec hibrida ne bo kupil traktorja in da poraba goriva ni vedno prvi razlog za nakup hibrida. Meni je recimo bolj kot poraba pomemben instanten navor pri speljevanju, tiha vožnja in avtomatski menjalnik. In vse to Corolla obvlada.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 2CV in Generik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.098
4.066
113
Točno to.
Ne razumem te obsesije z dizli (tudi v tej temi). Nekaterim pač ni jasno, da kupec hibrida ne bo kupil traktorja in da poraba goriva ni vedno prvi razlog za nakup hibrida. Meni je recimo bolj kot poraba pomemben instanten navor pri speljevanju, tiha vožnja in avtomatski menjalnik. In vse to Corolla obvlada.

Jah nekaj takega dobiš tudi z dizlom. V bistvu če gledamo to temo je tiha vožnja očitno pri toyota hbridih bolj kot ne stvar percepcije in tega kako se bojiš stopalke za gas.

BTW, hibrid je neposredni odgovor toyote na dizla ne na bencinarja, tako da zakaj nebi primerjali to kar tovarniško jasno povejo? Imaš tudi corollo turbo bencinarja v ponudbi, dizla pač ni (ker ga nadomešča hibrid).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.847
6.508
113
Kadar dela na elektriko, je tako tih kot električni avtomobili? Ker tisto je res tiho, pa motorji pa to... Pa to raste ko gobe po dežju. Mene bo enkrat en nabasov, moram se odvaditi promet tudi poslušati in samo še gledati... Sploh se nisem do sedaj zavedala, da ga tudi poslušam.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Jah nekaj takega dobiš tudi z dizlom. V bistvu če gledamo to temo je tiha vožnja očitno pri toyota hbridih bolj kot ne stvar percepcije in tega kako se bojiš stopalke za gas.

Se še nisi vozil z hibridom? Ker potem takšne primerjave ne moreš izustit.

Po mojem mnenju je vsaj 95% vožnje hibrida tišje, da ne govorimo o udobju, od vožnje dizla. To je pri zakonsko omejenih hitrostih.
Tistih 5% je rezerviranih za daljše vožnje v klanec, prehitevanja s polnim gasom in vožnjo pri Vmax.

Hibrida ne kupi tisti, ki je doma na Rogli in se vsak dan vozi v Konjice ali tisti, ki je doma v Nemčiji in svak dan vozi 160km/h in več na večje distance.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Vprašanje; je v teh hibridnih tudi močnejši akumulator ali ne?

Nekje sem enkrat bral o tem, sam sem že pozabil, zakaj naj bi bilo dobro imeti močnejše akumulatorje :oops1:

Ima dva akumulatorja
- 12V svinčev, ki je manjših dimenzij in skrbi samo za "boot" sistema, luči ko je avto ugasnjen in ACC porabnike ko je avto samo v ACC mode. V Priusu sem nadomestno kupil tole, v Corolli je verjetno kaj podobnega. Na uradnem servisu so želeli 160€.
- Hibridna baterija pod zadnjimi sedeži, to pa je močnejši akumulator, če si to mislil :p
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.098
4.066
113
Ok, pa dajmo ...

Sodoben dizel z nekim sodobnim (dvosklopičnim) avtomatikom (zaradi navora in ponavadi relativno kratkih prestav) potegne oz. spelje neverjetno lepo in gladko. Glasnost v sodobnem dizlu je nizka, če s tem misliš na traktorski ropot v štandgasu (v nižjem srednje raredu in več se motorja sploh ne sliši več če imaš radio vsaj malo na glas ali pa ventilacijo). Med povprečno vožnjo je dizel itak manj glasen od bencinarja, in grem stavit da v notranjosti tudi od hibrida istega razreda. Na avtocesti mislim da ni dileme, tam je itak glasnost dovolj močnega pogona (pustimo sedaj jajca ki pri 130km/h vrtijo na 5000rpm) manjša od piša/šuma torej je bolj pomembna aerodinamika.

Se pravi konkretno corolla hibrid je sedaj samo za po mestu cjazit? Torej tojota v golf klasi sploh nima več avta za po avtocesti in v klance al kaj? Al ije mogoče tole sedaj prevzel 1.2T? Krščenduš, tole so pa v kamen pri toyoti potem. V mestih se uvaja javni promet pospešeno in ven meče avtomobile (niso problem samo izpušni plini, tudi pleh kot tak je), tako da so osebna vozila namenjena za izvenmestne relacije, kjer je primarni (najhitrejši/najbolj varen) način vožnja po AC.

Aja s čim naj se vozi nekdo iz Rogle v dolino (recimo Slovenske konjice)? Ker večinoma se za to uporablja bencinarje, dizel ni za kratke fure sploh ne po klancu navdol in direktno gor. Hibrid bi bil tu idealen .. aja, problem je ker ropota atkison v breg kot fičo leta 70 na vršič!;)
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Točno to.
Ne razumem te obsesije z dizli (tudi v tej temi). Nekaterim pač ni jasno, da kupec hibrida ne bo kupil traktorja in da poraba goriva ni vedno prvi razlog za nakup hibrida. Meni je recimo bolj kot poraba pomemben instanten navor pri speljevanju, tiha vožnja in avtomatski menjalnik. In vse to Corolla obvlada.
+1 in to se dizel vernikom sploh ne da dopovedati. Pa da ne bo pomote sam nimam nič proti dizlom.