Tezave z novo "premijo"

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.547
4.691
113
Na mojem avtu se mi je vzratna kamera začela vklapljati vedno ob zaviranju pri semaforjih in podobno. Pa sem se peljal naprej. Naprej vprašal na servis, če je kakšna znana napaka, je bil odgovor, da nimajo pojma in naj pripeljem in bo diagnostika, itd. Sem kljub temu še malo googlal in našel, da je to čisto klasična občasna napaka na tem modelu avta. Rešitev je reset kamere. Kako to naredit? Pol minute se moraš peljat z manj kot 10 km/h. Kamera se resetira, pospravi in je mir naslednje leto, ko se običajno zadeva spet ponovi.

Servis še vedno ne ve nič o tej napaki. Kode v sistemu ni. Meni osebno pa je bolj zanimivo to, da je proizvajalec predvidel opcijo reseta kamere na tak način...
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA in bertoncl

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.890
11.026
113
za odpiralca...

1. v meniju nekje (tovarniškem) ne vem za w206 (pobrskaj) prideš v servisni meni in lahko spremljaš v živo stanje baterije in kaj se dogaja z amperažo in voltažo. ugasneš avto, greš v meni in potem pač spremaljaj kaj se dogaja, vzemi se 20+ minut če to to res veseli ...

2. servisiranje na uradnem servisu ti daje tudi mobilno garancijo mobilo. Torej, ne vozi ga več taj ko bo baterija riknila, ampak klic in koriščenje mobilne garancije... boš dobil avto, povrnjene kakšne stroške in podobno, vejretno bo temu botrovalo tudi malo bolj resno iskanje napake. Ponavadi so tele električne neke take banalne kot kakšen problem s kabli, konektorjem, kakšno končno stikalo nekje v kakšni vratih in podobno.

3. iz firbca, prej nobenegega problema potem pa se začelo pojavljat iz lepega? si kaj nenavadnega naredil ne vem,, kar pač običajno ne... ne vem eni 2 mesecea prtljažnika ne odprejo, potem pa ga enkrat odprejo pa recimo ne zapre lepo itd, pa pride do neki imaginarnih pi.zdarij... in podobno. Pišem samo za ilustracijo.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
zacelo se je kr naenkrat, brez razloga,
odklenem, odprem vrata, slisim "ping" zvok in sporocilo na zaslonu, da je baterija prakticno prazna in naj se vozim, da se napolne,
OK, sem mislu pac enkratna zadeva, zatem dva dni avto normalno v uporabi, parkiram za 4 dni, spet isto opozorlilo
drgac avto redno v uporabi, po pol leta 13kkm.

se pravi, da lahko ob ugasnjenem avtu na sredinskem zaslonu spremljam stanje baterije? Bom pobrskal kako se to naredi.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
Isti nasvet si dobil tko ze ene 33x.. naslednjic ko se ti to zgodi - klici njihovo avtovleko, da te pridejo iskat, prej preberi kaj ti vse pripada (nadomestno/rok popravila/podaljsana garancija/??) - seznani se s svojimi pravicami in jih uveljavi.. sploh ce nisi v slovenistanu (ala “lako cemo”) - to ne bi smel biti problem.
ne studiraj kako lahko svoj avto sam popravis - seznani se s svojimi pravicami in jih uveljavi.. na malo bolj hard - k po dosedaj napisanem te sprehajajo..

prelozi “problem” na prodajalca/serviserja.. sej zato pa so garancije in servisi..
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Pa bemu sunce - s katerim razlogom naj kliče avtovleko? Avto vžge - samo sitnari, da je baterija prazna (ki pa to očitno ni …).
Ali neki parazit res sprazni pod nek nivo, al ke sfuqn kak senzor al se SW kje “zacikla”.
Sam bi rekel, je HW problem - nekje je začelo “prebijati” ali kaj crknilo ali je tik pred tem. Žal očitno nekaj za kar ni „programirane napake”.

Meni je na Škodi po ca. enem letu uporabe začelo iz čistega mira izpisovati, da TravelAssit ne dostopen (čeprav sploh vključen ni bil) - in to na random. Tester pokazal 0, po kakšnem tednu se je umirilo, po dveh mesecih spet, pa spet mir. Sam sem sumil kamero ozr. kak kondenz tam okoli, ker se je bolj pogosto pojavljalo v hladnem vremenu … no potem sem dobil vpoklic - menjava celotnega volana. Krivec za “sranje” - nekaj okoli modula za gretje volana …
Edino kar zamerim servisu je, da niso proaktivno javili, da vedo kaj je napaka (nekako dvomim, da so zvedeli šele takrat, ko so dobili volan za moj avto). Bi mi prišparali kak živec - po drugi strani pa razumem, saj se je zaradi zamud pri dobavi “volanov” precej čakalo. Sam sicer ne bi težil (delam v branži, ki je precej povezana z avtomobilsko industrijo in pač imam vpogled v določene situacije) - a marsikdo drugi bi.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.890
11.026
113
ja sej pod mobilo uveljavljaj, da ti dajo nadomestnega za 14 dni dokler pac zadeve ne odpravijo, ce se to se ponovi.

service meni
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.596
1.499
113
Ne, slo je za to, da je en brihtnez predlagal, da naj vzame tip z mećko multimeter v roke, in se sprehodi zvrha po varovalkah in odkrije kje mu prazni aku. Ce znas ti na tak nacin to diagnosticirati...svaka cast! Pri cemer pa sploh ne gre za problem s praznjenjem akuja, ampak za nek bug, ki ga mercedes ze nekaj mesecev ocitno bolj ali manj uspesno resuje z vpoklici. Za zacetek moras baje biti bolj nezen s kljukami vrat...
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
Smeha polna skleda. Zakaj nekdo izmeri ali ne izmeri ni razlog mećka, pač pa znanje. Če tega nima nekdo ki vozi jugeca, potem tudi on ne bo znal. Drugače pa ja, z običnim multimetrom natančno izmeriš tok skozi varovalko, brez jo ven pobrat, če znaš računat. V dobi analognih multimetrov si to tko ali tko vedno moral počet, ker odčitek 27.5 na skali od 0 do 30 ti ni še čisto nič povedal koliko si dejansko izmeril, dokler nisi pogledal na množilnik na gumbu za izbiro meritve. Zdaj v dobi digitalnih multimetrov ti res ni več treba računat, ker to namesto tebe naredi že multimeter. Mogoče bi pa moral kdaj pa kdaj uporabit analogni multimeter, da bi obnovil znanje (računanja), sploh takšno enostavno.

Verjamem pa, da je to brezveze počet, če si gospod in to z veliko začetnico ker to lahko namesto tebe naredi tudi nešolan mehanik, sploh če drago plačaš za premijo, misleč da si končno dosegel najvišji cilj svojega obstoja, a vidiš da te zeza lih tolk ali pa še bolj kot stari jugec.

Ps: itak da gre za bug in to z varovalkami ne bo rešilo nič. Ni prvi, ni zadnji s takšnim problemom. Mu lahko svetujem samo obilo strpnosti s servisom.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.411
386
83
Ljubljana
Eno trapasto vprašanje: Mogoče ti bo pomagalo, mogoče ne.
Zadnja generacija Renaultov in prostoročnih kartic (keyless) so imele težavo da so praznile akumulator. Pa to ne le onega na bateriji ampak tudi onega v avtu. V večino primerih je prišlo do tega, da je bil ključ/kartica oddaljen nekje do 3 m od avta. In ker je avto vseskozi iskal signal kartice, je le ta izpraznil akumulator v nekaj dneh. Če si npr kartico prestavil na drugo stran hiše, se tega ni dogajalo. Naj bi prišla kasneje ven neka posodobitev, katera naj bi ta problem rešila.

ALi imaš ključ bližje kot 3 m od avta, ko je le ta zaklenjen?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.890
11.026
113
premija se kupuje, ko je konec lizinga in tovarniške garancije. Takrat je vse porihtano in tankaš ter voziš.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
Miliohm meter tam za 400 do 600€ je že uporaben, grejo pa cene seveda kolkr hočeš visoko. Obstaja pa tudi DIY scena, za par 10€.