Na mojem laže toliko, kot je lagalo že na Yarisu dizelci, ki sem jo imel 9 let nazaj. Aka 9 km/h pri 130 km/h.
Drugače je pa normativ EU, da mora pri realni hitrosti 130 km/h števec kazati med 130 in (130/10)+4 km/h. Skratka vse med 130 km/h in 147 km/h je pravilno. Če števec kaže pod 130 km/h ali nad 147 km/h ni OK.
Svetovni normativ je prava hitrost + 5% + 10km/h, skratka med 130 in 146 km/h je pravo za 130 km/h. V nekaterih državah je tudi predpisano minimalno odstopanje v plus, torej mora števec vedno kazati več, če ne merilec hitrosti v avtu ni izpraven.
Ker se proizvajalcem ne da za vsako državo štelat zadeve posebej, praviloma vržejo v neko kategorijo napake, ki je sprejemljiva za večino trgov. Prius je globalni model, ki se enak prodaja v ZDA, EU, Japonskem in še kje. In so se odločili za tako napako kot so se.
Isti EU normativ pa od števca prevoženih kilometrov želi odstopanje v rangu +/-2%. Tukaj je dovoljeno odstopanje v obe smeri. Pri hitrosti pa izključno v plus.
Kot so že ostali napisali, Prius ve svojo pravo hitrost. Razen če nekdo gor vrže nehomologirane pnevmatike in/ali platišča.
Na pravilnih testih porabe goriva in podobnega se seveda ne uporablja števcev in v samem avtomobilu, ampak se meri s profi tehniko, tako hitrosti, prevožene kilometre, kot mililitre pretočenega goriva. Zato slednje tudi ni za vsakega vaškega pisuna člankov o avtomobilih.
Drugače je pa normativ EU, da mora pri realni hitrosti 130 km/h števec kazati med 130 in (130/10)+4 km/h. Skratka vse med 130 km/h in 147 km/h je pravilno. Če števec kaže pod 130 km/h ali nad 147 km/h ni OK.
Svetovni normativ je prava hitrost + 5% + 10km/h, skratka med 130 in 146 km/h je pravo za 130 km/h. V nekaterih državah je tudi predpisano minimalno odstopanje v plus, torej mora števec vedno kazati več, če ne merilec hitrosti v avtu ni izpraven.
Ker se proizvajalcem ne da za vsako državo štelat zadeve posebej, praviloma vržejo v neko kategorijo napake, ki je sprejemljiva za večino trgov. Prius je globalni model, ki se enak prodaja v ZDA, EU, Japonskem in še kje. In so se odločili za tako napako kot so se.
Isti EU normativ pa od števca prevoženih kilometrov želi odstopanje v rangu +/-2%. Tukaj je dovoljeno odstopanje v obe smeri. Pri hitrosti pa izključno v plus.
Kot so že ostali napisali, Prius ve svojo pravo hitrost. Razen če nekdo gor vrže nehomologirane pnevmatike in/ali platišča.
Na pravilnih testih porabe goriva in podobnega se seveda ne uporablja števcev in v samem avtomobilu, ampak se meri s profi tehniko, tako hitrosti, prevožene kilometre, kot mililitre pretočenega goriva. Zato slednje tudi ni za vsakega vaškega pisuna člankov o avtomobilih.
Nazadnje urejeno: