Tezave z novo "premijo"

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
In ti upaš, da bo en pooblaščenec imel takle inštrument!

Sem bil zadnjič na enem večjih Renault servisev v Mariboru in jih vprašal, če mi lahko z obremenitvenim testom malo akumulator pomeri, pa me je samo čukasto gledal, da oni pa tega inštrumenta nimajo.
Ne vem kako sploh lahko potem redne servise delajo. Da ne pomerijo Akuta pa rečejo stranki veste vaš Aku je pa še samo 40 % novega in mogoče bi ga bilo fajn zamenjati pred zimo ali vročim poletjem.

Mislim da je narod zelo srečen ko mu Akumulator shodi en teden po servisu po možnosti nekje na dopustu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Po nasvetu sajkek sem v "workshop" meniju probu poiskat podatke o bateriji
taksno je stanje, ce je avto ugasnjen:
1666384202835.png


A se iz tega da razbrat, ce je baterija OK oz. stanje le te?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.251
113
Skratka, ce servis napake ne odpravi, seštevaš dneve (vse koledarske dni), ko je bil avto (ali karkoli drugega) zaradi tega na servisu. Ko dosezes 45 dni, lahko uveljavljas stvarno napako. Pri tem se sam odlocis, kako ti bo proizvajalec (katerega zastopnik je prodajalec) kompenziralnstroske: Vrnil celotno kupnino, vrnil del kupnine, zamenjal izdelek z novim enakim ali boljsim.

Strosek prevoza avta na servis je na proizvajalcu (oz. Njegovem zstopniku).

Zato pridno pisno vlagaj zahteve za popravilo in delovne naloge iz katerih je razvidno koliko dni je bil avto na servisu.

Lahko tudi narocas avtovleko, da zvisas strosek popravila in s tem motiviras proizvajalca, da napako hitro odpravi, a to bo treba iztozit.

Lp
Malo nabijas… si malo rekla kazala sistem, za stvarno napako ne rabis cakat 45 dni lahko jo uveljavljas kadarkoli v obdobju 24 mesecev, 45 dni pa je rok za popravila v garanciji in dnevi na popravilu se resnicno sestevajo, to je pa tudi edina stvar, ki si jo povedal prav, vecino ostalih stvari je pa tako kot sem rekel na nivoju starih bab…
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Tega ne bos resil sam, ker ne smes menjati baterije v lastni reziji. In verjetno ne gre za okvaro ampak napacno polnilno logiko. Morda res probas na servisu v drugi drzavi. Ce pa se da izklopit stop-start ob vsakem zagonu, pa se zapelji do obale in ponovno preberi voltazo. Problem je ker najprej verjetno alternator polni taveliko baterijo, nato sele 12V. Zato najbrz rabis kakih 200km prevozenih brez luci in nabijanja Radio Morava 81....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Malo nabijas… si malo rekla kazala sistem, za stvarno napako ne rabis cakat 45 dni lahko jo uveljavljas kadarkoli v obdobju 24 mesecev, 45 dni pa je rok za popravila v garanciji in dnevi na popravilu se resnicno sestevajo, to je pa tudi edina stvar, ki si jo povedal prav, vecino ostalih stvari je pa tako kot sem rekel na nivoju starih bab…
To velja za slovenijo.
Evrokrat je v Belgiji al kje ze.
Dvomim da imajo tam enako zapisano.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Zakaj pa ne poklices/mejlas one Hrvate iz zgornje objave? Zgleda da obvladajo v nulo. So to neki tipi iz kroga Rimca?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
Zakaj pa ne poklices/mejlas one Hrvate iz zgornje objave? Zgleda da obvladajo v nulo. So to neki tipi iz kroga Rimca?
Za avto v garanciji, boš sam iskal serviserje in jih plačeval?
Rajši pusti avto v kleti in kliči asistenco pa naj se sami zajebaljelo z tem.
Najboljše še da greš malo na izlet v Stuttgart
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Jaz sem 100%, da mati Stuttgart ve kaj dogaja. Servis mogoče ne, ker ni obvestil, navodil in se stvar rešuje po znanih postopkih. Ko pa seveda ne vodijo do rešitve. Žal boš talec takšnega odnosa korporacij da potrošnika. Bolje bi ti bilo s klasičnim ne(mild)hibridnim MBjem, če se ga sploh dobi.
Ostane ti spremljanje napetosti in pošiljanje info servisu. Ter se z njimi bockat.
Ali manjat avtomobil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Evrokrat

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Mene pri vsem tem moti nekaj drugega. Gre za premijski razred vozila, servis se pa obnaša identično kot pri low budget renaultu. Kdo zdaj koga tu nateguje?
Pred nekaj časa sem se pogovarjal z osebo, ki skrbi za floto vozil družinskega podjetja in je rekel, da je z zadnjo generacijo S klase že šestič na izrednem servisu v manj kot enem letu zaradi težav z elektroniko. Seveda njim dol visi, ker je denarja veliko v podjetju, da imaš pa privat tako pa je samo za pop***...

Evrokrat, vem da ti s tem zapisom ne pomagam, mi pa strašno najeda to kar se ti dogaja in odnos, ki ga imajo do tebe. Sicer pa je Mercedes lepo pokazal svoj poprodajni odnos do strank, ko so pred nekaj časa samemu Robertu Lešniku dali "prst u dupe", ko so ga čez vikend pustili s predrto gumo sredi ljubljane (vir: atmosferci podcast).

Kaj je torej mercedes? Plačaš veliko, pelješ se odlično, ko pride pa do težav si pa lahko prst nekam vtakneš. Zdaj ali je vse to vredno x3 glede na ostala vozila pa vsak presodi sam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Mene pri vsem tem moti nekaj drugega. Gre za premijski razred vozila, servis se pa obnaša identično kot pri low budget renaultu. Kdo zdaj koga tu nateguje?
Pred nekaj časa sem se pogovarjal z osebo, ki skrbi za floto vozil družinskega podjetja in je rekel, da je z zadnjo generacijo S klase že šestič na izrednem servisu v manj kot enem letu zaradi težav z elektroniko. Seveda njim dol visi, ker je denarja veliko v podjetju, da imaš pa privat tako pa je samo za pop***...

Evrokrat, vem da ti s tem zapisom ne pomagam, mi pa strašno najeda to kar se ti dogaja in odnos, ki ga imajo do tebe. Sicer pa je Mercedes lepo pokazal svoj poprodajni odnos do strank, ko so pred nekaj časa samemu Robertu Lešniku dali "prst u dupe", ko so ga čez vikend pustili s predrto gumo sredi ljubljane (vir: atmosferci podcast).

Kaj je torej mercedes? Plačaš veliko, pelješ se odlično, ko pride pa do težav si pa lahko prst nekam vtakneš. Zdaj ali je vse to vredno x3 glede na ostala vozila pa vsak presodi sam.
Saj to se ve že precej časa, da je poprodaja pri Mercedesu šrot od šrota. In izdelki vedno slabši s popolnoma nesprejemljivimi napakami. Samo poglej recimo plastiko v S klasi. Pač Kitajci bi to pokupili tudi če bi bila iz kinder jajčka. Dejstvo je, da je recimo BMW dobil po gobcu, ko se jevto šel in so potem kvaliteto dvignili, Mercedeau dol visi, dokler je kupcem važna samo zvezda. VW je tudi na podobni ravni. Plastika v ID3 je na nivoju kinder jajc. Avto za 40-50 tisočakov, plastika pa skoraj slabša kot v Daciiza 15.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Ja, tut sam sem podobnega mnenja.
Vedo za tezave, ampak ne znajo porihtat.
Jebiga.....dandanes je pač tako da je vse bolj ko ne pofl...

Zdej pa al se zajebes za 100jurjev al pa za 15jurjev....crkuje več al manj vse...

Vsaka firma ma pa pač 2-3 bulletproof modele v svoji floti...

Če obstaja varjanta.....da pač "že vrabci čivkajo" kaj je narobe z avtom.....bi se jaz osebno v tvojem primeru zapeljal do kakega uglednega kozolčarja južno na "balkan".....pa naj popravi tisto kar uradni servis ne zna/ ne sme (ni uradni postopek pač)....

Pač marsikatera premija se dandanes popravi v "bosni" ko se gastarbajterji vračajo na obisk k svojim...

Edit : pa z popravi mislim pac da se zrihta 100%.....tko da je rešeno!
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Mene pri vsem tem moti nekaj drugega. Gre za premijski razred vozila, servis se pa obnaša identično kot pri low budget renaultu. Kdo zdaj koga tu nateguje?
Pred nekaj časa sem se pogovarjal z osebo, ki skrbi za floto vozil družinskega podjetja in je rekel, da je z zadnjo generacijo S klase že šestič na izrednem servisu v manj kot enem letu zaradi težav z elektroniko. Seveda njim dol visi, ker je denarja veliko v podjetju, da imaš pa privat tako pa je samo za pop***...

Evrokrat, vem da ti s tem zapisom ne pomagam, mi pa strašno najeda to kar se ti dogaja in odnos, ki ga imajo do tebe. Sicer pa je Mercedes lepo pokazal svoj poprodajni odnos do strank, ko so pred nekaj časa samemu Robertu Lešniku dali "prst u dupe", ko so ga čez vikend pustili s predrto gumo sredi ljubljane (vir: atmosferci podcast).

Kaj je torej mercedes? Plačaš veliko, pelješ se odlično, ko pride pa do težav si pa lahko prst nekam vtakneš. Zdaj ali je vse to vredno x3 glede na ostala vozila pa vsak presodi sam.
Kje pa bi lahko čez vikend dobili gumo, ko je vse zaprto? Nič ga niso pustili sredi Ljubljane. Imel je zagotovljeno vleko in nadomestni avto. In kaj bi drugače naredil BMW? Šel v tovarno Continental, vlomil vanjo in vzel gumo? Ali mora imeti po tvojem servis vse dimenzije gum na zalogi?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Kje pa bi lahko čez vikend dobili gumo, ko je vse zaprto? Nič ga niso pustili sredi Ljubljane. Imel je zagotovljeno vleko in nadomestni avto. In kaj bi drugače naredil BMW? Šel v tovarno Continental, vlomil vanjo in vzel gumo? Ali mora imeti po tvojem servis vse dimenzije gum na zalogi?
Mislim, da je bil petek popoldne in ne vikend. Kaj jaz pričakujem od premijskega avtomobila in poprodaje je, da imajo na zalogi nekje v mreži servisov po državi vse dimenzije, ki jih imajo "obute" aktualni modeli vozil, ki se prodajajo in so to sposobni pripeljati. Pa da ne kompliciran preveč, recimo od E klase naprej vsi modeli. Jebiga, če se greš premijo pa imej tudi premijsko poprodajo, ne pa na nivoju renaulta. Pretežko? Predrago? Potem pač sodiš v povprečje in nimaš kaj za zaračunavat zlatarskih storitev ter cene vozila. Pika.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
Za avto v garanciji, boš sam iskal serviserje in jih plačeval?
Rajši pusti avto v kleti in kliči asistenco pa naj se sami zajebaljelo z tem.
Najboljše še da greš malo na izlet v Stuttgart
To je načeloma vse res.
Samo če pošljel email v zagreb ne stane nič.
Včasih je pač bolje "požret" par evrov pa imet vozen avto, kot pa se mesece jajcat s servisom. Pa koker zgleda, lahko še celo kje obstane...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Kje pa bi lahko čez vikend dobili gumo, ko je vse zaprto? Nič ga niso pustili sredi Ljubljane. Imel je zagotovljeno vleko in nadomestni avto. In kaj bi drugače naredil BMW? Šel v tovarno Continental, vlomil vanjo in vzel gumo? Ali mora imeti po tvojem servis vse dimenzije gum na zalogi?
Ce je nimajo v skladišču, naj jo pa iz tistega v salonu dol snamejo.
Mal sarkazma mlanzares.
Slišal sem kako je neka druga znamka sravfala armaturo iz novega avta, ker za popravilo niso dobili delov v doglednem casu.
Da se nadomestnega ne bi dobil, bi pa emilnfrey lahko sel.mal na zagovor
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Generik