Tezave z novo "premijo"

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.733
5.896
113
Ja pa ne cel avto, zato da lahko tokovne klešče gor obesiš. Ne vem, jaz nebi bil vesel da mi avto razmontirajo do pleha, samo zato ker zgolj iščejo (in ne nakdejo) napake.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.733
5.896
113
Sem pa vedno bolj mnenja da je enostavno vsa elektronika en veliki zauger. Mogoče ji manjka nekaj sleep funkcij.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
vesel ali ne vesel. Včasih je treba podirat čeprav nič ne najdeš. Saj ni zaj to, da se vedno vse podira.
Maš pa še vedno opcijo, da gledaš pokvarjen avto doma :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
Mogoče pa vedo za kaj gre in rabijo Software Update, ki ga pa še niso spesnili v tovarni.
Pač se kupuje čas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Servisu je nogoce ceneje menjati aku (v garanciji) pri nekaj % sitnih strank, druge bodo pa "sprehajal" do poteka garancije
Pa ti resno misliš, da je servisu v interesu izgubljati čas s stranko znotraj garancije praktično brez plačila (obiski, ko se nič ne dela, oz. slabše plačilo, če se garancijsko kaj uredi), če bi lahko namesto tega delal ostale stvari za stranke, ki to plačajo po ceni za stranke?
To bi šlo čez edino, če ne bi imeli dela, kar pa nekako dvomim.

To, kar si napisal, bi bilo potencialno v interesu le proizvajalca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Marxon

Majstr
24. feb 2009
729
376
63
pa se to se premiji (alpa komurkoli) lahko knalu vrne kot bumerang
Dokler bo KemaŁ videl, da mu je Latifi odpeljal SaneŁo pred nosom v Mečki bo zakon, pa tudi če motor menjajo vsake 14 dni. Ni se za bat, da bo šla v Cliota,...

Tisti, ki kupijo tak avto, ga itak ponavadi ne s kešom. Za kupce iz druge roke se jim pa gladko je*e.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
No....

Sem se pozanimal...

Moderni avti....počakaš vsaj 20min da gredo vsi sistemi v mirovanje...

Nastaviš multimeter na mA (miliAmpere)...

Odklopiš minus klemo in meriš tako da daš en "šant" na minus pol od accuja....drug "šant" pa na minus klemo od accuja (pač tok ki gre čez accu)....

Potem (najbolje) en drug vleče varovalke ven eno za drugo (radio.....abs....airbagi...alarm...pač kaj maš)

In ko Odklopiš parazita bo (če si izklopil stropno lučko ker to delaš pri odprti havbi in vratih....recmo da blindiraš tudi stikalo za odprto haubo) .....bo tok padel na 0

Potem pa ko veš kje približno iskat.....ker veja za radio lahko napaja še kak 3ji sistem....sledi veselo razkopavanje avta v tisti smeri....

Pač če kaže na radio....probaš vse kar je na tisti veji gor.... Radio.... Lcd...xyz (vsako stvar posebej odklop priklop da vidiš kdaj mA narastejo) in tako eliminiraš parazita....

Happy now?
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Ja pa ne cel avto, zato da lahko tokovne klešče gor obesiš. Ne vem, jaz nebi bil vesel da mi avto razmontirajo do pleha, samo zato ker zgolj iščejo (in ne nakdejo) napake.

Včasih cel avto, včasih komplet inštalacijo v motornem prostoru.. Čist odvisno od zajebanosti situacije.. :)

1666029278894.png



Pa da vidmo če bo šlo z tem kej lažje :)

1666029459773.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
No....

Sem se pozanimal...

Moderni avti....počakaš vsaj 20min da gredo vsi sistemi v mirovanje...

Nastaviš multimeter na mA (miliAmpere)...

Odklopiš minus klemo in meriš tako da daš en "šant" na minus pol od accuja....drug "šant" pa na minus klemo od accuja (pač tok ki gre čez accu)....

Potem (najbolje) en drug vleče varovalke ven eno za drugo (radio.....abs....airbagi...alarm...pač kaj maš)

In ko Odklopiš parazita bo (če si izklopil stropno lučko ker to delaš pri odprti havbi in vratih....recmo da blindiraš tudi stikalo za odprto haubo) .....bo tok padel na 0

Potem pa ko veš kje približno iskat.....ker veja za radio lahko napaja še kak 3ji sistem....sledi veselo razkopavanje avta v tisti smeri....

Pač če kaže na radio....probaš vse kar je na tisti veji gor.... Radio.... Lcd...xyz (vsako stvar posebej odklop priklop da vidiš kdaj mA narastejo) in tako eliminiraš parazita....

Happy now?
Nekak tako bi bil pravilen postopek. Kako to, da na servisu tega ne znajo narediti?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
No....

Sem se pozanimal...

Moderni avti....počakaš vsaj 20min da gredo vsi sistemi v mirovanje...

Nastaviš multimeter na mA (miliAmpere)...

Odklopiš minus klemo in meriš tako da daš en "šant" na minus pol od accuja....drug "šant" pa na minus klemo od accuja (pač tok ki gre čez accu)....

Potem (najbolje) en drug vleče varovalke ven eno za drugo (radio.....abs....airbagi...alarm...pač kaj maš)

In ko Odklopiš parazita bo (če si izklopil stropno lučko ker to delaš pri odprti havbi in vratih....recmo da blindiraš tudi stikalo za odprto haubo) .....bo tok padel na 0

Potem pa ko veš kje približno iskat.....ker veja za radio lahko napaja še kak 3ji sistem....sledi veselo razkopavanje avta v tisti smeri....

Pač če kaže na radio....probaš vse kar je na tisti veji gor.... Radio.... Lcd...xyz (vsako stvar posebej odklop priklop da vidiš kdaj mA narastejo) in tako eliminiraš parazita....

Happy now?
To je taka učbeniška. V takem primeru ni treba razkopavat, ker itak prej najdeš. Samo kaj, ko niso učbeniške vedno v praksi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
To je taka učbeniška. V takem primeru ni treba razkopavat, ker itak prej najdeš. Samo kaj, ko niso učbeniške vedno v praksi.
Razkopavaš....ker ni nujno radio (enota)....ker ni nujno LCD od radija (drufa enota)......moraš potem vse razkopat da lahko vsako stvar posebaj oklopiš in priklopiš (v tem primeru gre cela al pa pol armaturke ven)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Kaj se zdaj vleces ven. Ta postopek je opisal ze nekdo pred tabo, jaz pa sem ti rekel da nehaj nakladat kako bos meril tok na varovalki ker ga ne mores. Ti pa si zacel o nekih izolatorjih...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
Kaj se zdaj vleces ven. Ta postopek je opisal ze nekdo pred tabo, jaz pa sem ti rekel da nehaj nakladat kako bos meril tok na varovalki ker ga ne mores. Ti pa si zacel o nekih izolatorjih...
Kaj pa prekuri varovalko če ne tok?

Če lahko "ona" zmeri tok in pregori....ga boš tud ti zaznal na posamezni varovalki če ga boš pomeril....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Ne, toka na varovalki ne bos zmeril (ceravno ima kovinske kontakte, katere si nalepil). Lahko ga pa na leziscu. Zdaj pa res nehaj smetiti temo ali pa vzemi v roke kako knjigo z osnovami.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Sn oblubo, da porocam kaj bo na servisu:
diagnostika baje ne pokaze nobene napake, baterija naj bi bila OK, software je tut zadnja verzija,...
se pravi niso naredili nic, ker je vse OK (apgrejdali so sam nek SW za TPMS, ki pa nima veze baje)

so rekli, ce se ta tezava ponovno pojavi, naj pofotkam sporocilo na armaturki, jim posljem, oni bodo to posredovali tovarni skupaj z vso opravljeno diagnostiko in potem bo tovarna dala navodila kako pristopiti in resiti tezavo....
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.014
837
113
Sn oblubo, da porocam kaj bo na servisu:
diagnostika baje ne pokaze nobene napake, baterija naj bi bila OK, software je tut zadnja verzija,...
se pravi niso naredili nic, ker je vse OK (apgrejdali so sam nek SW za TPMS, ki pa nima veze baje)

so rekli, ce se ta tezava ponovno pojavi, naj pofotkam sporocilo na armaturki, jim posljem, oni bodo to posredovali tovarni skupaj z vso opravljeno diagnostiko in potem bo tovarna dala navodila kako pristopiti in resiti tezavo....

a problema nimas vec? torej so ti ga ze prejsnjic uredili?