Res je, podobno je pri mojem.
Sam pomoje bi to kriticno spraznilo baterijo po 4 do 6 tednih neuporabe avta.
Sam pomoje bi to kriticno spraznilo baterijo po 4 do 6 tednih neuporabe avta.
-Gps je lahko samo zadnje stanje shranjeno na serverju, dokler se avto ne premakne (zatrese), je ta podatek legit.Pri mojem avtu je ravno komunikacija z zaklenjenim avtom bistvena. Prek aplikacije lahko:
- preverjam, kje je avto (torej je tudi gps modul aktiven),
- prižgem luči in hupo, če ga na parkirišču ne najdem,
- preverim nivo goriva v rezervoarju,
- preverim opravljene poti v zadnjih 100 dneh in statistiko le-teh,
- zaklepam/odklepam,
- nastavim webasto časovnik ali ga direktno zaženem/ugasnem,
- zaženem motor (fino, da se npr poleti shladi, preden pridem do avta).
Kako pa misliš, da avto, ko je ugasnjen/zaklenjen, javlja podatke (stanje baterije, vrat, gretja ipd ...)? Ampak to še ne pomeni, da je vse prižgano. Navi modul, recimo, ni, zato ne prenese cilja takoj.Sicer pa dvomim, da je LTE modul "aktiven" tudi, ko je avto zaklenjen.
Recimo, vcasih na telefonu poiscem zeljeno lokacijo/naslov in posljem v avto. App sporoci, da se bo naslov sinhroniziral/prenesel v avto naslednjic, ko ga statrtam.
In če LTE modlul ni online, tudi teh pingov, ki jih omenjaš, ne bo. Zato je online.-Gps je lahko samo zadnje stanje shranjeno na serverju, dokler se avto ne premakne (zatrese), je ta podatek legit.
-Luči in hupa je en ping, ki se pošlje v avto, poraba almost 0.
-Nivo goriva, shraniš na server ob zaustavitvi, poraba 0.
-statistika, sproti na server, poraba 0.
-zaklep odklep, 1 ping, almost 0.
-časovnik, server, samo en ping ob izpolnjenem pogoju, almost 0.
-zagon motrja, almost 0. (a ni to skregano z neko eko EU politiko - razen če je električen?)
piezzo crkne tudi če uporabljaš redno, tak da....Pri starsih je tudi 5+ let star kitajski cheap gsm za dobrih 100€ stalno prižgan, stalno spremlja klice in SMS pa se kako neumnost pa mu baterija drzi teden ali dva.
Se pravi pri sodobnih premijskih vozilih bo tezava ze ko se boš vrnil z dopusta in ti bo na parkingu letališča napisal welcome back, low baterry....
Jaki napredek je to....
Da o kakšni prodaji pri dilerjih ne pisem.
Danes sem bral da po nekaj mesecih nedelovanja motorja lahko pride do okvar piezo Conti šob pri Fordu.... WTF
Sicer to ni preverjena info, so pa bili priloženi računi za šobe,
Pri manj kot 100k?piezzo crkne tudi če uporabljaš redno, tak da....
Na dvorišču doma, sluzbe....Naj ti dajo nadomestni avto na sevisu in naj se potem sami igrajo in doktorirajo na kao "izpravnem akumulatorju"