Test zimskih gum za sezono 2017/2018

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
KSZ

Živjo,

letos moram kupiti nove gume, za Grand Scenica, v dimenziji 205/55/17 >>> ja, mal je smotana dimenzija - poleg tega, da imam od vsake znamke na voljo zgolj eno ali dve pnevmatike, so po večini vse z oznako XL >>> avto je sicetr kar težek (v prometni mi piše 1600kg, verjento z voznikom), vendar so homologirane gume brez XL oznake, trenutno so tudi letne gor, ki nimajo oznako XL... Po mojem občutku se gume neki ne zvijajo v ovinkih - nikoli pa nisem vozil XL gum >> so dejansko ojačane pnevmatike in s enaj bi guma manj zvijala? Posledično to pomeni, da bo avto tudi malenkost bolj trd? (to me niti ne moti, je bolši občutek med vožnjo, I guess..)

Razmišljam pa med Dunlop 5, Continental 850P, GY Performance... pol pa že počas zmanjka za to dimenzijo premium znamk
smile-1.gif


Hvala za odgovore
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
XL oznako lahko ignoriras, pomembna je nosilnost. Podobno kot pri hitrostnem razredu tudi tule velja, da lahko namontiras enako ali vecjo (ne pa tudi manjso) nosilnost
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Je pa še ena opcija. Sem poslušal pri Felnarju na Ptuju, ko je prodajalec eni stranki prodajal zgodbo kak so Atlas gume Belgijska firma in znanje proizvodnja na Kitajskem. In da je to zdaj praktično top nakupu. Sam vozi BMW (prodajalec) in ma gor Atlas. Ni še vozo bolše gume. Lani je pri njih kupo ded z porše kajenom Atlas gume. Ded je bil tak zadovoln z totimi gumami, Da jih je potem še za S klaso kupo.

Jaz pa zadaj komaj komaj zadrževal naval smeha.
Ampak jebeštrga prodal pa je set Atlas gum tistemu ki mu je to zgodbico prodajal.
Tu ne vidim nobenega problema. Večina si je komaj avto umislila v tem razredu,

In takrat nihce ni pomislil na strosek gum.
Prodajalec na mestu. Prebral kaj rabi stranka in mu to tudi prodal.
 

krofica

Fizikalc
24. feb 2010
376
94
28
KSZ

Sem zadnjič s kolegom govoru k je v Goodyear-u malo višje in pravi da so zadnjič delali saržo Savinih pnevmatik in se je izkazalo kasneje na testih da ''so zadeli posrečeno mešanico'' materialov in da je bila boljša od Goodyear-a, ki naj bi bil TOP v njihovem koncernu. Uglavnem je šlo vse v mlin pa še mešanico so malo poslabšali
stupid-1.gif
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.599
4.532
113
50
Na sončni strani ALP
Sem že vozil XL gume vendar samo zato, ker so bile cenejše od "navadnih" istega proizvajalca. Pri vožnji ne vem, da bi bila kakšna razlika.

Aja... Imam karavana dizla in po navadi polnega otrok, torej nisem referenčen alter dikač...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Je pa še ena opcija. Sem poslušal pri Felnarju na Ptuju, ko je prodajalec eni stranki prodajal zgodbo kak so Atlas gume Belgijska firma in znanje proizvodnja na Kitajskem. In da je to zdaj praktično top nakupu. Sam vozi BMW (prodajalec) in ma gor Atlas. Ni še vozo bolše gume. Lani je pri njih kupo ded z porše kajenom Atlas gume. Ded je bil tak zadovoln z totimi gumami, Da jih je potem še za S klaso kupo.

Jaz pa zadaj komaj komaj zadrževal naval smeha.
Ampak jebeštrga prodal pa je set Atlas gum tistemu ki mu je to zgodbico prodajal.
Tu ne vidim nobenega problema. Večina si je komaj avto umislila v tem razredu,

In takrat nihce ni pomislil na strosek gum.
Prodajalec na mestu. Prebral kaj rabi stranka in mu to tudi prodal.

Oprosti ampak nemoreš kitajske jajce prodajat kot nekaj nadmočnega. Čeprav maš za 3-5€ po komadu dražje dejansko gume izdelane v EU
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.429
113
Skratka jaz ko sem X let nazaj kupil A6 in nisem bil tako pozoren na te indekse sem kupil normalen indeks pnevmatike 225 55 16 indeks nosilnosti 95. No kje je bila glavna fora, ravno v tem boku ki ni bil ojačan, avtomobil je ves čas izgledal kot da so gume napol prazne čeprav so bili bari ustrezni in tudi med vožnjo se je morda čutilo in gume je po robovih bolj pobiralo. Od tedaj naprej vse gume XL oz. indeks 99 v moji dimenziji, nobenih težav, nič ne žre in lepo se pelje, tudi občutek je bolj stabilen. Torej nevem zakaj iščete obvoze, če so predpisani višji indeksi jih pač gor namontirati. So pa dražje te XL gume, vsaj v moji dimenziji, včasih celo bistveno, odvisno od modela...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.174
3.637
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Je pa še ena opcija. Sem poslušal pri Felnarju na Ptuju, ko je prodajalec eni stranki prodajal zgodbo kak so Atlas gume Belgijska firma in znanje proizvodnja na Kitajskem. In da je to zdaj praktično top nakupu. Sam vozi BMW (prodajalec) in ma gor Atlas. Ni še vozo bolše gume. Lani je pri njih kupo ded z porše kajenom Atlas gume. Ded je bil tak zadovoln z totimi gumami, Da jih je potem še za S klaso kupo.

Jaz pa zadaj komaj komaj zadrževal naval smeha.
Ampak jebeštrga prodal pa je set Atlas gum tistemu ki mu je to zgodbico prodajal.
Tu ne vidim nobenega problema. Večina si je komaj avto umislila v tem razredu,

In takrat nihce ni pomislil na strosek gum.
Prodajalec na mestu. Prebral kaj rabi stranka in mu to tudi prodal.

Oprosti ampak nemoreš kitajske jajce prodajat kot nekaj nadmočnega. Čeprav maš za 3-5€ po komadu dražje dejansko gume izdelane v EU
Felnar je kar obseden s temi Atlas gumami, očitno jih nekje zastojn dobiva. Pred 2 letoma sem presekal eno Michelin in sem hotel kupit 2 novi, pa mi je takoj začel najedat s temi Atlas gumami. Bolj mu pravim, da sploh nočem na avtu imeti 2 Michelinki in 2 Atlas, pa mi je hotel že prodat 4 Atlas gume, ki so cenejše od 2 Michelink.
tongue-1.gif
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Je pa še ena opcija. Sem poslušal pri Felnarju na Ptuju, ko je prodajalec eni stranki prodajal zgodbo kak so Atlas gume Belgijska firma in znanje proizvodnja na Kitajskem. In da je to zdaj praktično top nakupu. Sam vozi BMW (prodajalec) in ma gor Atlas. Ni še vozo bolše gume. Lani je pri njih kupo ded z porše kajenom Atlas gume. Ded je bil tak zadovoln z totimi gumami, Da jih je potem še za S klaso kupo.

Jaz pa zadaj komaj komaj zadrževal naval smeha.
Ampak jebeštrga prodal pa je set Atlas gum tistemu ki mu je to zgodbico prodajal.
Tu ne vidim nobenega problema. Večina si je komaj avto umislila v tem razredu,

In takrat nihce ni pomislil na strosek gum.
Prodajalec na mestu. Prebral kaj rabi stranka in mu to tudi prodal.

Oprosti ampak nemoreš kitajske jajce prodajat kot nekaj nadmočnega. Čeprav maš za 3-5€ po komadu dražje dejansko gume izdelane v EU

iz tvoje perspektive je tako.

On osebno pa očitno več zasluži s temi gumami, kot par EUR dražjimi evropskimi (kar je logično).
V stvari je win-win kombinacija za vse. Zadel je prodajno ceno, ima krog kupcev, ki to rabijo in stvar deluje. Kvaliteta pač ni tako pomembna, kot jo vsi poveličujemo.
Vsekakor pa ne zagovarjam teh gum.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Skratka jaz ko sem X let nazaj kupil A6 in nisem bil tako pozoren na te indekse sem kupil normalen indeks pnevmatike 225 55 16 indeks nosilnosti 95. No kje je bila glavna fora, ravno v tem boku ki ni bil ojačan, avtomobil je ves čas izgledal kot da so gume napol prazne čeprav so bili bari ustrezni in tudi med vožnjo se je morda čutilo in gume je po robovih bolj pobiralo. Od tedaj naprej vse gume XL oz. indeks 99 v moji dimenziji, nobenih težav, nič ne žre in lepo se pelje, tudi občutek je bolj stabilen. Torej nevem zakaj iščete obvoze, če so predpisani višji indeksi jih pač gor namontirati. So pa dražje te XL gume, vsaj v moji dimenziji, včasih celo bistveno, odvisno od modela...

467716-post_slo.gif


P.S. sem ti zrihtal stranko.
wink-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Da ne odpiram nove teme, prvič prodajam rabljene gume, pa nimam pojma kje se to najhitreje proda? Bolha? Pa še vprašanje, koliko na ceni ca. izgubijo 1 sezono vožene? Gume so pirelli sottozero 3 17 col.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.019
1.472
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
60.000 km še nisem naredil na nobenih zimskih, ponavadi prej kot po 40k km romajo v smeti, pri meni je to 4 leta.

Ali jih uporabljaš tudi pozimi?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Zimske pozimi? A se hecaš? Ne jaz jih imam poleti
stupid-1.gif


Resno, pri meni so zimske na avtu samo 4-5 mesecev, od skupno 20k km letno, zimske prevozijo tam do 8k km letno.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Skratka jaz ko sem X let nazaj kupil A6 in nisem bil tako pozoren na te indekse sem kupil normalen indeks pnevmatike 225 55 16 indeks nosilnosti 95. No kje je bila glavna fora, ravno v tem boku ki ni bil ojačan, avtomobil je ves čas izgledal kot da so gume napol prazne čeprav so bili bari ustrezni in tudi med vožnjo se je morda čutilo in gume je po robovih bolj pobiralo. Od tedaj naprej vse gume XL oz. indeks 99 v moji dimenziji, nobenih težav, nič ne žre in lepo se pelje, tudi občutek je bolj stabilen. Torej nevem zakaj iščete obvoze, če so predpisani višji indeksi jih pač gor namontirati. So pa dražje te XL gume, vsaj v moji dimenziji, včasih celo bistveno, odvisno od modela...

Se pravi ni nobenega problema ali negativnih posledic dati na avto večji indeks teže kot je predpisan?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.019
1.472
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zimske pozimi? A se hecaš? Ne jaz jih imam poleti
stupid-1.gif


Resno, pri meni so zimske na avtu samo 4-5 mesecev, od skupno 20k km letno, zimske prevozijo tam do 8k km letno.

Pač napaka, ne rabiš biti seronja zaradi tega. Zanimalo me je, če jih uporabljaš tudi poleti. No, si že odgovoril.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.429
113
Citat:
Uporabnik 2CV pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Skratka jaz ko sem X let nazaj kupil A6 in nisem bil tako pozoren na te indekse sem kupil normalen indeks pnevmatike 225 55 16 indeks nosilnosti 95. No kje je bila glavna fora, ravno v tem boku ki ni bil ojačan, avtomobil je ves čas izgledal kot da so gume napol prazne čeprav so bili bari ustrezni in tudi med vožnjo se je morda čutilo in gume je po robovih bolj pobiralo. Od tedaj naprej vse gume XL oz. indeks 99 v moji dimenziji, nobenih težav, nič ne žre in lepo se pelje, tudi občutek je bolj stabilen. Torej nevem zakaj iščete obvoze, če so predpisani višji indeksi jih pač gor namontirati. So pa dražje te XL gume, vsaj v moji dimenziji, včasih celo bistveno, odvisno od modela...

Se pravi ni nobenega problema ali negativnih posledic dati na avto večji indeks teže kot je predpisan?

Lahko, indeks nosilnosti in hitrostni razred morata biti enaka ali večja predpisanemu v homologaciji...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.429
113
Morda sem kaj izpustil ampak ni mi jasno zopet zakaj bi gor tiščal večji indeks od predpisanega, razen če dobiš pnevmatiko res bistveno ugodneje v kar dvomim. Jasno da na račun ojačanih bočnic guma ne bo enako ali bolj udobna?
smile-1.gif
Je pa res da tukaj od viška ne boli glava... boljše ojačana bočnica od ne-ojačane, tukaj se strinjam...