Citat:
Uporabnik urby20 pravi:
Ne razumem nekaterih, imajo avto z 19"+ feltnami potem so pa problem € za kvalitetne gume...
Ne vem, le si dobro prebral, € ni težava. Pri kilometrih, ki jih delam, potrebujem "dolgoprogaške" gume, ne športnih. Od premium znamk sta v tej dimenziji omenjeni Bridgestone in Pirelli.
Dilema je 4x B ali P za dve sezoni ali 4x N za eno sezono - torej 8x N za dve sezoni. Pri B je to 800€ za dve sezoni, pri P 1000€ za dve sezoni in pri N 800-900€ za dve sezoni. Vprašanje je, kaj se drugo sezono obnese bolje, nov N ali eno sezono (30.000km) rabljen B ali P.
Vsekakor pa ne mislim dajati 200+€ za premium športno gumo, ki bo morda zdržala eno sezono.
Ko sem spomladi 2015 nataknil rabljene B in menjal nazaj-naprej sem ugotovil, so se sprednje gume začele "stopničiti", posledično mi je treslo pri 130km/h, zato sem spet menjal naprej-nazaj in je bila situacija boljša.
Zaradi tega se sedaj sprašujem, ali ne bi bilo bolje menjati vsako leto? € ni težava, vendar metati stran tudi ne mislim, zato Nexen, ki naj ne bi bila ravno slaba guma?
Če mi lahko kdorkoli zagotovi da Conti SportContact ali Michelin SporPilot zdržita 60.000 km, vzamem takoj.
Pri tem gume menjam krepko pred minimalno dovoljeno globino.
Bridgestone ne bi spet; bolj se odločam med P7 (ki je poleg tega še run-flat, rezerve moj avto nima) in SU1.