Tesla MODEL S

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
http://offgridquest.com/news/tesla-unveils-designs-for-a-plug-in-hybr

Kaj pa Tesla H
smile-1.gif
?
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
EleCtric Underground je tole objavil pred dobro uro!
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla nabs Red Bull mechanic for service training

Citat:
If you're at all familiar with pit stops during modern Formula 1, you know that the cars race through the process in the blink of an eye. Red Bull even managed one in a scant 2.05 seconds during the 2013 Malaysian Grand Prix. Now, Tesla has decided to take advantage of some of that speed and skill by hiring Kenny Handkammer (pictured above), the team's former chief mechanic, as global director of service training.

Based on his Twitter profile, Handkammer spent 25 years in F1 and had a hand in a thoroughly impressive 13 world championships and 97 race victories in that time. He even worked with champions like Michael Schumacher and Sebastian Vettel, according to Engadget.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
čestitke, da bodo še lahko hitrej menjaval gume
bonk.gif
Tale samopromocije s strani tesle meji že na burlesko.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.616
716
113
Citat:

Poškodovana Tesla lahko lastnika sleče do golega
Matej Kačič

Hrvaška revija Auto klub je pod drobnogled vzela stroške kleparskih in ličarskih popravil električne Tesle. Nad visokimi zneski popravil so bili nemalo presenečeni

"Kdor razbije Teslo, lahko ostane brez hlač" so ugotovili v Auto klubu ob podrobnejšem pregledu stroškov kleparskih in ličarskih popravil v primeru še tako majhnih trkov. Stroški popravil tudi najmanjših poškodb aluminijaste karoserije so ekstremno visoki, večja popravila razbite Tesle pa neredko presežejo vrednost vozila, piše Marin Tomaš.

Ameriška Tesla pod vodstvom vizionarja Elona Muska je vodilni proizvajalec luksuznih električnih vozil. Priljubljenost jim raste iz dneva v dan, napovedujejo nove modele, cena delnice na borzi se znova krepi, tudi naše izkušnje pa kažejo, da se s Teslo po dosegu za zdaj ne more primerjati nobeno drugo vozilo. Ker jih po svetu vozi že več kot 50 tisoč (približno 20 po Sloveniji) je jasno, da se zapletajo tudi v prometne nesreče.

Pri Auto klubu so tako ugotovili, da ima Tesla s ceno od 70 tisoč evrov tudi temnejšo plat medalje. Stroški popravil v primeru nesreč so namreč visoki, tudi če gre za najbolj banalne poškodbe, ki jih avto mimogrede pridela na parkirišču ali ob rahlem trčenju. Lastnike Tesle ob izstavljenem računu tako mimogrede zaboli glava.

Citat:
Koliko stane popravilo poškodb pri Tesli?

Vdrta vrata: 11.200 evrov

Praska na boku (denimo od ključa): 9.400 evrov

Zadnji odbijač in luč: 7.500 evrov

Poškodovano platišče: 2.820 evrov

Prednji odbijač in pokrov motorja: 9.500 evrov

Prednja vezna stena: 2.200 evrov

Plastični del odbijača: 2.500 evrov

Vrata in del boka: 10.500 evrov

Vir: Auto klub

Tomaš je osvetlil zgodbo nekega lastnika Tesle, ki se je zaletel v vozilo pred seboj. Po trku je vožnjo lahko nadaljeval, kot da se ni nič zgodilo, lažje poškodovan je namreč imel prednji odbijač, luč in pokrov motorja. Za popravilo je na koncu odštel 18 tisoč evrov, na uradnem servisu so mu zaračunali 7.500 evrov za rezervne dele - kar vključuje tudi zakovice po ceni 33 evrov za kos - ter 92 delovnih ur.

Ko popravilo nosa stane 42.300 evrov

Ob debati v klubu ljubiteljev Tesle so se oglasili tudi drugi lastniki s podobnimi zgodbami. Tako je popravilo manjše vdrtine in praske (brez rezervnih delov) lastnika stalo 6.500 evrov, tretji je 9.400 evrov odštel za popravilo tanke, vendar dolge praske, 10.300 evrov je veljalo popravilo poškodbe na zadnjem boku, kar 42.300 evrov pa je znašal račun za popravilo razbitega prednjega dela.

Nekaj preglavic povzroča aluminijasta karoserija

Težava je, ker je karoserija pri Tesli izdelana pretežno iz aluminija, kar onemogoča poceni popravila kot pri pločevini. Aluminijasta zgradba ob tem zahteva spajanje z zakovicami in dragim lepilom, kar podaljša in podraži popravilo. Draga pa je tudi oprema za popravilo, potrebna oprema tako stane 100.000 evrov, popravila pa se lahko lotijo le usposobljeni mojstri. Musk morda misli, da kdor za avto odšteje med 70-100 tisoč evrov, bo plačal tudi visoke zneske popravila poškodb.

Na servis h konkurenci

Ker imajo karoserijo iz aluminija tudi nekateri drugi premijski proizvajalci (Audi, BMW, Jaguar, Mercedes), je visoka cena ure dela in dolgo č akanje na popravilo (tudi po več mesecev) lastniki Tesel kleparske in ličarske storitve iščejo drugje. Tam jih popravilo manjših poškodb stane pol manj, za večje pa jim ostane zgolj uradni servis ter astronomske cene - tudi zato je kasko zavarovanje za Teslina vozila v ZDA prvo leto po začetku prodaje poskočilo za 30 odstotkov, še piše Auto klub.

http://avto.finance.si/8820202/Po%C5%A1kodovana-Tesla-lahko-lastnika-sle%C4%8De-do-golega

Spet na pol opravljeno novinarsko delo.
Audi A8 je tudi precej aluminijast, kakšne so cene popravil?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Kaj ti pomaga kasko, ce je avto po dveh praskah in 4 kovicah ekonomska totalka.
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Dvomim da je strošek popravila prva skrb lastnikov teh vozil, verjetno to ne kupuje folk, ki ima mesečni prihodek 500 eur.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
O tem (visoki stroški kleparsko/ličarskih popravil) sem že pisal in ja, jih skrbi. Predvsem, ker avto hitro postane ekonomska totalka.
Kakšni pa bodo stroški rednih servisov se bo pa pokazalo, ko bodo začele avtom potekati garancije.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Mogoče te eco frike ja, s katerimi si ti v zvezi, kakšnemu bogatunu (ki so imo najbolj pogoste stranke) pa dol visi. Bo pač šel po novega.

Kdo kupi teslo iz kateregakoli drugega razloga, kot pederišenja, je ali izjema ali pa ne najbolj bister.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ga pač zavaruješ pri več zavarovalnicah, oziroma s posebno, tesli prlagojeno odbitno franšizo. Za dober denar se da vse dogovoriti.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tole so pa naredili kr neki. Namesto S85, s pogonom le zadaj, ki je bil cenovno dostopnejši, so zdaj dali ven 70D, ki ima manjši doseg kot prej S85, S85 pa se ne da več naročiti:

http://my.teslamotors.com/en_EU/models/design

Edit: Poleg tega je S85 omogočal več prostora v frunk-u, ki ga zdaj zaseda prednji motor.

Dvojnega chargerja (22kW) pa se sploh ne da več naročiti pri novem Modelu S
bonk.gif
niti ne Mennekes kabla, ki je, mislim da, stal 130 EUR.
 
Nazadnje urejeno:

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dvomim da je strošek popravila prva skrb lastnikov teh vozil, verjetno to ne kupuje folk, ki ima mesečni prihodek 500 eur.

Ne pametovat, po cestah se vozi malo morje avtomobilov enake ali večje vrednosti in večini teh niti na pamet ne pade, da bi plačal toliko za servisna popravila. To je smešno kar si ti nabijajo...če mam sedaj 10M na kupu ne kupim Tesle, ker se ne pustim izkoriščat nekomu, da me bo obral za delo vredno 1000€ pač 8000-1000€, ker je to pač neki japi avtek...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tole so pa naredili kr neki. Namesto S85, s pogonom le zadaj, ki je bil cenovno dostopnejši, so zdaj dali ven 70D, ki ima manjši doseg kot prej S85, S85 pa se ne da več naročiti:

http://my.teslamotors.com/en_EU/models/design

Edit: Poleg tega je S85 omogočal več prostora v frunk-u, ki ga zdaj zaseda prednji motor.

Dvojnega chargerja (22kW) pa se sploh ne da več naročiti pri novem Modelu S
bonk.gif
niti ne Mennekes kabla, ki je, mislim da, stal 130 EUR.

70D je namesto 60.