Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vem, kako je to. Tudi mojega Vectrix-a moraš znati uporabljati in je bilo vozilo, na katerem so se še učili z našo uporabo. Pa je šel NiMH pack ker so jih pustili preveč prazniti, meni je šel prvi pack, ker en ventilator za hlajenje ni delal, pa so crknile 125A High Voltage varovalke sredi pospeševanja in so jih nadgradili z 200A.
Ni biti prijetno poskusni zajček, še posebej, če v avtu voziš tudi družino.

Za avtopilota pa, ponovno, ne moreš kar predvidevati, kaj bo in česa ne bo imel. Pustimo se presenetiti. Obljubljajo veliko in Tesla na veliko 'krade' software-ske kadre Apple-u
wink-1.gif


http://www.cnet.com/news/carmaker-tesla-hiring-apple-employees/
 
Nazadnje urejeno:

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Tesla je Frankestein avto. Če bi se peljal kdaj v njem, bi vedel o čem govorim. Po eni strani so vložili precej truda v določene stvari, po drugi strani pa Teslo pestijo tako banalne napake, da je groza.

Ni fora v tem, da ostali player-ji nebi znali naredit avta, podobnega Tesli. Ampak ne za takšno garažno ceno in ne za tako šrot kvaliteto. Drivetrain okvare, DC/DC preklopniki brez povratne informacije, beta programi v kao ne-beta vozilih, popravilo le pri pooblaščencih, kjer ti za manjšo odrgnino naračunajo en mali avto... Čaka se še začetek odpovedi battery-packov, saj so vgrajene celice bolj "poceni" varianta (v nasprotju z recimo i8)...

Teslo model S primerjaj z avti primerljivega električnega dosega,
ne mešat sem i8 ki niti 50 km ne naredi na elektriko,
mogoče bo v prihodnosti tudi i8 z 300 ali 500km dosega
in bomo takrat primerjali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Nič niso zajebali. Jasno je bilo povedano, da je to feature, ki še ni aktiviran, ker še ni bil do konca stestiran - to velja tudi za pospeške. Poleg tega je imel ob štartu prodaje P85D večjo porabo od načrtovane in so morali delovanje še fine-tune-ati, med drugim tudi, da gre sprednji pogon v idle mode (sleep).

Boš rekel, da so jih tudi zajebali, ko so jasno povedali, da bodo vsi Modeli S, od novembra naprej, že opremljeni s hardware-om za autopilota, vendar da vsi feature-ji še niso aktivirani, ker niso dovolj potestirani ali razviti?
Zadeva je enaka.

Za oboje (250km/h, autopilot) je bil potreben nov hardware in ne le aktivacija v software-u.

Ja, točno to je njihov zajeb. S tem dajo vedet, da sami sebi ne sledijo. Zame osebno je to signal, da je treba prste stran držat.
Mimgrede: HW za avtopilota (na tej stopnji, kot ga imajo avto sedaj) ima praktično vsak avto, ki ima aktivni tempomat in senzor mrtvih kotov.

Ampak za razliko od standardnih proizvajalcev avtomobilov, kjer avto ostane fiksen do konca njegovega življenja, Model S, skozi nadgradljiv software, raste.

Za koliko proizvajalcev avtomobilov lahko rečeš, da te bo avto, ki si ga kupil danes, lahko čez eno leto, z uporabo avtopilota, pripeljal sam od točke A do točke B. Dvomim, da bodo konvencionalni proizvajalci nadgrajevali software obstoječih avtov, ki so na cesti, z novimi feature-ji, ki bi ti kaj takega omogočali.

Bodo, če bo to omogočal vgrajen HW. Ampak zakaj bi v vsak avto tlačil vsak HW in ga tako dražil? Naj VW začne v Up! tlačeit vse možne senzorje, da ga bodo nekoč nadgradili še s SW, ki jih bo izkoriščal?

Poleg tega lahko gledaš tudi drugače: Model S nič ne rasete, le odpravljajo tisto, česar niso znali ali so zaj... To se jim pa že na začetku ne bi smelo zgodit. Oz. bom rekel drugače: saj zaj... vsak proizvajhalec, ampak iz tega delat feature, je pa smešno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Avto je še v razvoju in, kot je napisal SJTV1, še ni dozorel. Ampak, na tem mestu je potrebno ločiti designerske napake, ki mu uničuje ugled in nadgradljivost avtomobila, ki mu je lahko samo v plus.

Problem je samo v tem, da jih različni definiramo različno. Končno sodbo bodo dali kupci, ampak šele, ko bomo govorili o resnih proizvodnih količinah (in prodaji), ne napol manufakturni proizvodnji.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Vem, kako je to. Tudi mojega Vectrix-a moraš znati uporabljati in je bilo vozilo, na katerem so se še učili z našo uporabo. Pa je šel NiMH pack ker so jih pustili preveč prazniti, meni je šel prvi pack, ker en ventilator za hlajenje ni delal, pa so crknile 125A High Voltage varovalke sredi pospeševanja in so jih nadgradili z 200A.
Ni biti prijetno poskusni zajček, še posebej, če v avtu voziš tudi družino.

Za avtopilota pa, ponovno, ne moreš kar predvidevati, kaj bo in česa ne bo imel. Pustimo se presenetiti. Obljubljajo veliko in Tesla na veliko 'krade' software-ske kadre Apple-u
wink-1.gif

Se upam. Znal bo vozit v svojem pasu po AC in v zastojih. Če bo res dober, bo morda še sam menjal pasove na AC (pa ne verjamem, že zaradi zgodbe o odgovornosti ne).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Lane departure warning ima trenutno sedaj (ne še lane keep), drugo, kar omenjaš, pa že ima. Zna brati prometne znake za hitrost in opozarja prekoračitve glede na znake.

Tole pa je Google-ov self driving avto znal že tri leta nazaj:



Eno leto nazaj je znal že to:

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Lane keep, lane change in uboganje hitrosti po prometnih znakih pa so imeli delujočega pri Tesli že 5 mesecev nazaj, le še produkcijo ga niso dali:

 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Prepoznavanje znakov 5 mesecev nazaj? Komercialno je to pri BMW in Mercedesu že od leta 2008, skoraj vsi Volvoti od 2013 naprej, tudi za vse ostale premium znamke je to že nekaj povsem običajnega.

Prepoznat omejitev na znaku je precej preprosta naloga, verjetno jo zna opravit kakšen nadobuden programer v prvih letnikih faksa. Vse funkcionira super, dokler je znak čist, barve kontrastne in ne bleščanja. Probelmi nastanejo (kn to je v večini primerov), ko znak blešči, je zamazan ali delno zasnežen, ko črke niso več kontrastne ali poškodovoane. Tukaj se potem zrnje loči od plevela in komaj, ko je ta algoritem pošlihtan, potem je zadeva lahko komercialna in uporabna v prometu. Zgleda, da je še Tesla plevel v tem trenutku, ne dvomim pa, da bo nekoč zrnje.
Lane assist in change je podobna zadeva - dokler imaš kontrastno črto, ni noben problem. Ko pa prideš do slabih, zbledelih označb, belega asfalta, kontrastnih flik ali celo manjkajočih črt, pa zadeva odpove.
Teslin pristop je, da bodo s pomočjo zajema videa vgrajenih kamer (mislim, da ima eno naprej in eno nazaj) lahko interpolirali in izluščili objekte okrog avtomobila. Ko ti enkrat ot uspe, je potem kratka pot do kontrole vseh sistemov.

Malo me blebetanje spominja na mojega profesorja na faksu, ki je za doktorat delal prepoznavo roke s pomočjo kamere. Najprej na zelenem ozadju in je zadeva dokaj dobro funkcionirala. Tu je že delal neke smele načrte, kako bo patentiral zadevo (to je blo kakšnih 10 let nazaj) in kaj vse thenologija omogoča itd. Ko pa je bilo treba roko prepoznati na naključnem ozadju, pa je zadeva začela blokirat in to do te mere, da je bilo popolnoma neuporabno. Težave so tudi bile, če roka ni bila belčeva... Doktoriral sicer je, ampak kaj prida od njegovega "izuma" pa ni bilo... Še najbližje uporabnosti brez LIDAR-ja bi lahko bil Kinect, a tudi ta je preveč nenatančen za resno uporabo + tega ima prevelik lag...
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Eni ste se pa resno "vžgal" na to avtonomno vožnjo Tesle S P85D! Nikjer ni bilo rečeno, da bo avtonomna vožnja predstavljena konec aprila. Morda bodo pa samo doseg podaljšal za novih 60milj ! Kaj pa zdaj ? A bodo menjali morda dobavitelja baterij? Te študije baterij me mal spominja na vojno znamk npr. med BMW Xdrive in Audi Quattro in prikazom drug drugega, ko pa njihov awd pogon ni za nikamor!
Je pa Musk v parih zadnjih intervjujih dejal, da je človeški faktor največji krivec za avtomobilske nesreče in da si "on" prizadeva, da postane vožnja avtonomna (AC in urbano okolje)!
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Šlo se je o tem, da bo "morda" Musk predstavil konc aprila "the next big thing." Fora pa je bila, da je to tvitnil takoj po tistem, ko so začele delnice Tesle padati. Po tvitu so zrasle za 5%... Naključje?

Jaz sem rekel, da bo zadeva bagatelna novica, ki jo pa bodo pristaši Tesle (ti že spominjajo na Apple kult) pograbili kot neko revolucijo (podobno, kot pospešek za 0.1 sec), AndY pa je namignil, da bi lahko bila avtonomna vožnja, ker da Tesla ima že ves potreben HW v avtomobilu. Jaz pa trdim, da Tesla nikakor nima HW za avtonomno vožnjo, ima pa HW za skorajda avtonomno vožnjo po AC.

Veliko proizvajalcev že ima avtonomne avomobile, ki super funkcionirajo v nadzorovanem okolju. Probelmi nastanejo pri ne-standardnih situacijah in problemih, kjer ti zdrava logika pove, kako odreagirat, algortiem pa reagira povsem nasprotno... Zelo dober primer je predstavil Clarckson v TG, kjer se je morda moralni vidik zdel večini smešen (ali se v neizogibni situaciji zaletet in ubit voznika ali zavit na pločnik in povozit otroka), vendar je problematika spot-on.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Zato pa, počakajmo na konec aprila in se po objavi vkopljemo vsak v svoj jarek (pro et contra) in razmontiramo objavo!
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
No, glede na zadnji tvit oz "upgrade"...sem skoraj ziher da tudi tokrat ne bo nič kaj pretirano revolucionarnega. Saj musk tudi ni nor, počasi plasira javnosti novitete in s tem umetno viša tržno vrednost firme in dokler gre tako, nima smisla dajat ven neke iber novosti, ker samo sebe zajebe...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nima ga še v produkciji (torej rednim avtomobilom), na predstavitvi pred petimi meseci, ga je imel. Ne bi pa vedel, zakaj ga še nima v produkciji.

Vem pa, da je razlika le v SW
wink-1.gif
Konec koncev sem razvijalec programske opreme.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Saj je jasno zakaj...ko bodo delnice padle ali predolgo stagnirale, bodo spet plasirali "udarno novico", itn...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.369
2.745
113
Mogoce bo pa nov senzacionalen pripomocek auto lunch control na zeleno luc, za semaforje in drag racing. HW je ze, sam se SW nalozijo.
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Tile dragrace-i so postali že hudo dolgočasni... Ali je res to edini feature, na katerega so lastniki Tesel ponosni?