Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Dejansko vsi večji igralci že imajo vozila ki vozijo sama. Še več statistika že sedaj kaže da so taka vozil v prometu bolj varna kot pa človek.
In ni problem dat taka vozilo na cesto danes, mehanika povprečnega vozila danes omogoča povsem samodejno upravljanje. Senzorika za avtonomno vožnjo je prisotna tudi že v večini vozil srednjega razreda. Algoritmi vožnje (SW) so pa tudi že razviti kot sem omenil v prvem odstavku do nivoja da so bolj zanesljivi kot človek.
Glavni problem je trenutno da trg na to še ni pripravljen, vzporedno s tem pa tudi zakonodaja. Avtonomne vožnje ne dovoli nobena zakonodaja na svetu, vsi prototipi ki danes vozijo v prometu so s posebnimi dovoljenji ki prinašajo tudi določene zahteve.
Musk s Teslo trenutno ne dohaja v smislu avtonomne vožnje niti povprečnih vozil nižjega srednje razreda kaj šele če gremo v višje razrede kamor model S cenovno spada. Tako da dvomim da je sposoben preskoka na nivo nad konkurenco.
Pozabljaš da ima povprečno vozilo danes še vedno ročni menjalnik, koliko % novih vozil v Slo se proda avtomatikov? Mogoče 5%?
V kontekstu te teme je za avtonomno vožnjo pravo vprašanje "koliko vozil ne more imeti avtomatskega menjalnika" ... v bistvu se sedaj ne spomnem nobenega, torej očitno je da je takih vozil zelo malo!