Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To vem, ampak umaknili so pa tudi S85 verzijo (poleg S60), ki je bila cenejša od 70D, imela je daljši doseg in več prostora v prednjem prtljažniku (del tega zdaj zaseda prednji elektro motor).

Ja, ima štirikolesni pogon, ampak pa kaj. Raje imam več dosega in več prostora za nižjo ceno.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
redface-1.gif


S85 je na voljo, le v konfiguratorju je predizbrana 85D verzija, za 85 verzijo je potrebno posebej klikniti in ti odšteje 4.200 EUR.

Vse je ok
smirk-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Dejansko je točno tako, kot je napisal SJTV1. Umaknili so S60, jo nadomestili z 70D, ki je sicer 5.000 dolarjev dražja, ampak dobiš že zraven SuperCharger polnjenje (ki je bil drugače za doplačati 2.500 US$) in prednji motor + 10kWh kapacitete.

Not bad.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.200
1.204
113
www.adriamedia.si
Minus je v bistvu samo omenjeni manjši prednji prtljažnik, ki pa verjetno za kupce ni tako pomemben.

Se pa tu vidi plus zasnove, kot je Teslina: malo kot lego kocke dodajajo in odvzemajo kose tehnike (in lastnosti in ceno).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Edino, kar pogrešam je še to, da so next-gen sedeži za doplačilo (2.100 EUR), ker originalni so res kr neki (še Ampera ima boljše + gretje sedežev ima tudi Ampera boljše), ko bi morali biti next-gen sedeži že v ceni in konfiguraciji vozila, ker le popravljajo napako originalnih sedežev.

Npr. Amperino gretje sedežev je enakomerno toplo po zadnjici, S-ovi orignalni sedeži imajo preveč točkovno gretje in na teh točkah peče v rit, med tem, ko okoli njih ni topolote.
Tudi Prius Plug-In je imel v redu gretje sedežev, kljub temu, da je imel le dve moči gretja na izbiro.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
infinite mile battery and drive warranty.
70
All-Wheel Drive
70 kWh battery with Dual Motor all-wheel drive
240 miles range (EPA)
5.2 seconds 0-60 mph
329 hp
140 mph top speed
85
Rear Wheel Drive
85 kWh battery with rear wheel drive
265 miles range (EPA)
5.4 seconds 0-60 mph
362 hp
140 mph top speed
85D
All-Wheel Drive
85 kWh battery with Dual Motor all-wheel drive
270 miles range (EPA)
4.4 seconds 0-60 mph
422 hp
155 mph top speed
P85D
All-Wheel Drive
85 kWh battery with performance all-wheel drive
253 miles range (EPA)
3.1 seconds 0-60 mph
691 hp motor power
221 hp front, 470 hp rear
155 mph top speed

vse štiri modele imajo na voljo na spletni strani
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
A Guide to Tesla Model S Long Term Parking

Citat:
I lost 14 rated miles over the 2.6 days at an average temperature of 16 degrees fahrenheit. So I lost an average of 2.3% rated range per day which is quite a bit higher than the manual indicates. This wasn’t long enough to qualify as long term parking but it’s still important to take note that the rate in battery discharge can be more than double of what you’re expecting. Plan accordingly.
 

vragec1230

Pripravnik
8. okt 2013
59
0
6
Neomejena (8 let) garancija na drive unit in baterijo tudi ni zanemarljiva (S60 je imela 200.000km).

Tehnični paket so razbili v serijsko opremo (navi, keyless entry, elektro-zložljiva in ogrevana ogledala, blind-spot warning, emergency braking in lane departure warning) in Premium paket (el. zadnja vrata, LED meglenke in osvetljene kljuke).

Ostaja pa ločen "pametnejši" Autopilot paket (na voljo tudi after delivery doplačilo).

Po mojem mnenju je zdaj osnovni model 70D precej bolje opremljen in zanimiv od starega 60kwh.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sem na konfiguratorju opazil, da se navadne bele barve ne da več naročiti. Še par dni nazaj se jo je dalo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Še ena cvetka Modela S: http://www.teslamotorsclub.com...d-to-be-8/page3

Citat:
Had my test drive today and noticed there was no knee airbag (other airbags have the airbag sign on them), queried this as had remembered seeing on the usa site that it has knee airbags and also mentioned on NHSTA testing. The tesla rep said no knee airbags in the EU as EURONCAP doesnt give points for knee airbags and present in the USA as required in the USA to get 5* rating but not required in the EU to get 5* rating. My decade old car in the EU had knee protection, including both my present two cars. And this Tesla car costing more in the EU than USA has inferior driver protection for EU drivers. Anyone concerened about safety feature deletions in EU models should write to EURONCAP crash testing organisation to suitably amend their ratings. I will write to EURONCAP about this. Anyone else not happy about this deletion of safety features in cars sold in the EU please write to car reviewers in the EU to highlight this discrepancy in safety features of tesla cars in the EU.

Modeli S v USA imajo 8 airbagov, v EU le 6 - manjkata airbaga za kolena le zato, ker ju EURONCAP test ne zahteva za 5 zvezdic.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Zanimivo, da so EU testi na področju varnosti, manj zahtevni kot USA. Sem imel občutek, da je EU na področju varnosti (pa ne samo avtomobilizem), bolj strog.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
sem bil v Grazu. "osnovni je 75 tisočakov, 5000 eur je doplačilo štirikolesnega pogona. Močnejša verzija je mislim da 100T eur in ima serijsko štirikolesni. baterija ima garancijo 8 let, potem ti jo lahko menjajo za 10T usd. t