Tesla MODEL S

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.791
6.774
113
pri taščici
Ksz
Nekje daleč nazaj v temi oglas za model tesla
Dodatna oprema:
zadnja polica 3xy evrov
2 otroška sedeža 1600 evrov.

Včasih smo se norca delali da so šipe na kurbel, sedaj že polic prtljažnika ne privoščijo več, in to v avtu ki stane 10 običajnih (kateri imajo polico).
O ceni otroškega sedeža pa samo : rad bi ga videl, in ugotovil zakaj je cena 5x višja od kvalitetnega sedeža v običajni trgovini.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hanzi, to nista ta otroška sedeža, ki gresta na isofix na drugo vrsto sedežev. To sta šesti in sedmi sedež, torej tretja vrsta sedežev:

2013_tesla_model-s_crg_lt_3172013_600.jpg
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.791
6.774
113
pri taščici
Tako velik kufer, pa brez police v osnovi.... Kaj pa varnost ob trku, ko ti fasungo razmeče po avtu? Takemu avtu bi jaz na Ncap vzel 2 zvezdice najmanj, če (so) jo za opozorila za nepripeti pas dodajali....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tak avto ima rolo (kot po večini vsi karavani in večji enoprostorci). Ima pa verjetno kljukice za obešanje vrečk (še moj malček ima), pa kakšne mreže...
Drugače pa, če poškiliš v rang vozil, kjer se cene žice in pleha končajo... Tudi integriran otroški sedež ni poceni, pa navigacije, pa taki bombončki... Pač drugi svet, kjer je tudi izgled in integracija pomembna...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.791
6.774
113
pri taščici
Lepo si opisal, drugi svet, se strinjam, zato bom ob nakupu naslednjega avta ciljal na ta ” svet pa čeprav bo star že 10+ let. Upam, da se mi ne bo mudilo z nakupom.
Aja če ima serijsko rolo potem ok. H jazz ni imela v prvi seriji ničesar serijsko.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.791
6.774
113
pri taščici
Off sva, možno tudi kaj takega, čeprav bo s starimi vozi mogoče manj sitnosti s švabi kot s švedi (oziroma več pojma, ponaredkov in opreme imeli serviserji)
 
Nazadnje urejeno:

vragec1230

Pripravnik
8. okt 2013
59
0
6
Glede kratkoročnega najema so mi pri Avantcaru odgovorili, da ga trenutno ne ponujajo. Vse novosti pa bodo objavljene na njihovi spletni strani. Kaj trenutno ponujajo glede Tesle je objavljeno tukaj.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hanzi, to nista ta otroška sedeža, ki gresta na isofix na drugo vrsto sedežev. To sta šesti in sedmi sedež, torej tretja vrsta sedežev:

2013_tesla_model-s_crg_lt_3172013_600.jpg

Jaz sem se večkrat peljal v kombiju takole obrnjen in mi je bilo vedno slabo pa če je blo 1km al pa 100 km (ok tle sm že kozlal) za froce je pa pomoje še slabš... pa da mi eden v rit prileti npr pred semaforjem
frown-1.gif
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Mimgrede, a jim na norveskem tesle model s namest igrace zravn happy meala dajeje? K v oslu jih je ogromno...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Jaz sem se večkrat peljal v kombiju takole obrnjen in mi je bilo vedno slabo pa če je blo 1km al pa 100 km (ok tle sm že kozlal) za froce je pa pomoje še slabš... pa da mi eden v rit prileti npr pred semaforjem
frown-1.gif

Tudi jaz se ne morem peljati, da gledam nazaj, ne da bi mi bilo slabo.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Musk še parkrat sikne čez NHTSA sikne, pa se to za Teslo ne bo dobro končalo. Se bo moral naučit pravil igre.
Kdo ve kaj se dogaja? Pred kratkim je bil odstopljen visok NHTSA uradnik, ki je večkrat prišel v spor z Muskom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Musk še parkrat sikne čez NHTSA sikne, pa se to za Teslo ne bo dobro končalo. Se bo moral naučit pravil igre.

Čez nekaj podobnega je šel čez tudi Chevrolet, ko je moral zamenjati uporabnikom napajalne kable:

GM replacing almost all Chevrolet Volt power cords

Razlika je v tem, da je v GM-ovem originalnem napajalnem kablu bil uporabljen pretanka žica, nadomestil pa jih je kabel, ki ima debelino žice 2.5mm2.

V primeru Modela S pa, če prav razumem, je v Nema 15-50 vtikaču, ki premore do 50A single phase, zdaj vgrajena termalna varovalka, ki v primeru pregretja vtikača prekine tok, torej ta zdaj varuje tudi v primeru slabe vtičnice.

Dejansko, kljub temu, da tisti požar v garaži ni nastal zaradi Teslinega polnilnega kabla ali avta, ampak slabe vtičnice (torej napaka uporabnika), zdaj ta termanlna varovalka varuje tudi za primer slabe vtičnice, posodobljen software v avtu pa tudi zazna nenaden padec napetosti in zmanjša hitrost polnjenja za 25%.
Ta drugi ukrep je sicer kontroverzen, ker je določenim uporabnikom začel zdaj manjšati hitrost polnjenja zaradi false positive efekta - torej tudi če je z napeljavo vse ok, ampak so daleč od transformatorja in posledično je padec napetosti na žici od začetka polnjenja, ko linija skoraj ni obremenjena, pa ob polni obremenitvi tak, da software zazna false positive.

Npr, jaz imam cca. 60m žice do avta in ko je neobremenjena, imam napetost čez 230V. Ko polnim s 16A mi pade napetost nekje na 218-222V. To so izgube na žici, ampak to ne pomeni, da je z napeljavo kaj narobe. V tem primeru bi Model S verjetno zaznal false positive, tako da je po moje ta ukrep začasen, dokler recall ni opravljen v celoti, ali pa ga bodo morali izpopolniti, da software ne bo gledal padca napetosti razlke med neobremenjeno in obremenjeno linijo, ampak le paziti na padec napetosti ob obremenitvi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla Model S sells 6,900 units in Q4, eyes top of the charts

Citat:
The California-based automaker beat independent sales estimates by about 20 percent and increased its quarterly sales rate from the third quarter by about 25 percent. More notably, Tesla's fourth-quarter sales beat those of Nissan Leaf EV (6,534 units), and the Chevrolet Volt extended-range plug in (6,334). For the year, Tesla sold about 22,300 vehicles, putting it just behind the Volt's 23,094 vehicles and the Leaf's 22,610. Heck, Tesla sold more green cars last year than Honda, which moved about 20,600 battery-electric, hybrid and plug-in vehicles, combined.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Če jaz prav razumem, imaš na vtikaču NEMA 14-50, dve fazi po 120V, nulo in ozemljitev, kar naj bi pomenilo, da imaš nazivno napetost 240V, 50A. Ta utikač me nekoliko spominja na naše stare telefonske vtičnice, pa tudi mislim, da je nazivni tok za daljšo obremenitev vsaj za polovico preteran.
V članku zgoraj piše, da so vgradili temperaturno varovalko. Po moji logiki je bilo verjetno mišljeno na temperaturni senzor. Ker, če ti vgradiš temperaturno varovalko, potem popolnoma prekineš polnenje, če pa vgradiš senzor, pa lahko samo zmanjšaš tok polnenja do dovoljene temperature utikača.
Vsekakor so pa amerčani glede omrežne napetosti 120/240V precej na slabšem, kot mi z 220/380V.