Tesla MODEL S

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
S stališča slovenije je torej trenutno možno furat samozadostno tja do 10% EVja, kar je več bo usulo sistem. Če bo (in verjamem da bo) delež EV vozil v 20 letih dosegel večji delež od 10% bomo priča dnevnim elekričnim mrkom, redukcije, par-nepar. in nekateri lastniki EVjev se bodo prisljeni voziti naokoli z mopedi! Žal je to realnost in tudi če se lotimo danes delat kaj na temu so to projekti takih razsežnosti da v 20 letih ne bodo dokončani.
Nisi upošteval, da se višek nočne energije sedaj v mnogo preteranem obsegu kuri za nočno razsvetljavo, ki bi jo za polnenje baterij EV
veliko bolj koristno porabili.

... in kaj ti garantira, da se "takrat" to ne bo dogajalo? Bomo nočno razsvetljavo magično ukinili?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.089
113
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
S stališča slovenije je torej trenutno možno furat samozadostno tja do 10% EVja, kar je več bo usulo sistem. Če bo (in verjamem da bo) delež EV vozil v 20 letih dosegel večji delež od 10% bomo priča dnevnim elekričnim mrkom, redukcije, par-nepar. in nekateri lastniki EVjev se bodo prisljeni voziti naokoli z mopedi! Žal je to realnost in tudi če se lotimo danes delat kaj na temu so to projekti takih razsežnosti da v 20 letih ne bodo dokončani.
Nisi upošteval, da se višek nočne energije sedaj v mnogo preteranem obsegu kuri za nočno razsvetljavo, ki bi jo za polnenje baterij EV
veliko bolj koristno porabili.

Tile viški so v sloveniji hecna stvar. Viškov dejansko nimamo, več ali manj vse HE so delno ali polno akumulacijskega tipa in ponoči filajo zaloge. Tudi pretočne HE imajo del regulacije tako da ponoči niso na 100%. Termoelektrarne lahko regulirajo moči oz. ker je obratovanja termoelektrarn "najdražja" se jih ko ni potrebe enostavno regulira na min. NEK je edini vir konstatne energije, ki se ga ne da regulirat in bi tehnično lahko proizvajal viške, ampak jih ne ker gre 100% proizvodnje tudi v porabo.

Sicer pa po potrebi se viške lahko kuri za črpalne HEje. Recimo naša HE Avče ima moč črpalke okoli 200 MW. To je 1/4 ali celo več celotne proizvodnje v slo v nočnem času.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
... in kaj ti garantira, da se "takrat" to ne bo dogajalo? Bomo nočno razsvetljavo magično ukinili?
Ni potrebno, da jo ukineš, jo pa lahko močno zmanjšaš z uporabo varčnih sijalk, s skrajšanim časom, saj ni potrebno, da ti vse luči gorijo od mraka do jutra, nekatere naprimer se bi lahko ugasnile že po 11h zvečer.....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer pa po potrebi se viške lahko kuri za črpalne HEje. Recimo naša HE Avče ima moč črpalke okoli 200 MW. To je 1/4 ali celo več celotne proizvodnje v slo v nočnem času.

Zanimivo, 200 MW.

- ali 1.538 superchargerjev.
- ali 100.000 počasnih 8 urnih 2 kW polnjen doma, za dnevne potrebe nekih 50 km.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

HE Avče porabi 180MW/h za črpanje ter proizvede 185MW/h. V eneodnevenem ciklu (če razdelimo to na 50/50) je to 60MW elektrike.

Ampak po tvoje je boljše postavi supercharherje (zmetat xy denarja not), da se bodo ekofriki lahko malo vozili naokoli.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
... in kaj ti garantira, da se "takrat" to ne bo dogajalo? Bomo nočno razsvetljavo magično ukinili?
Ni potrebno, da jo ukineš, jo pa lahko močno zmanjšaš z uporabo varčnih sijalk, s skrajšanim časom, saj ni potrebno, da ti vse luči gorijo od mraka do jutra, nekatere naprimer se bi lahko ugasnile že po 11h zvečer.....

V odebeljenem delu se skriva problem. Naivno je računati, da zato ker lahko to naredimo, bomo v resnici tudi res naredili. Varčne sijalke se pa tako ali tako že praktično povsod uporabljajo v zunanji razsvetljavi.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
HE Avče porabi 180MW/h za črpanje ter proizvede 185MW/h. V eneodnevenem ciklu (če razdelimo to na 50/50) je to 60MW elektrike.

Ampak po tvoje je boljše postavi supercharherje (zmetat xy denarja not), da se bodo ekofriki lahko malo vozili naokoli.

Kako si to mislil, 50/50 dnevni cikel?
confused-1.gif
ČHE Avče je suma sumarum porabnik električne energije, ne pa proizvajalec.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Gargy, kakšna enota je to MW/h?

Gre se samo za "the big picture" nikjer nisem rekel, da je smotrno postaviti nekaj tisoč superchargerjev na območju Slo. Danes pa dovoljujemo, da se vsak lahko vozi z odrezanim DPF-jem v svojem dizlu, na tehničnem še podmazati ni treba nobenemu. Res super.
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Nič skrbet. Supercharger-je bo itak Tesla postavila na svoje stroške (ko in če bo v SLO), ter bo namenjen samo njihovim uporabnikom. Kje in kako bo dobival zadostno elektriko pa tudi ne bo uganka. Če so lahko povsod, kjer so, zagtovili, bodo pa tudi pri nas.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Tako. Smiselno je, da napišemo mail ELESu, da so brez potrebe zgradili 400 kV daljnovod Krško - Beričevo (ki je - mimogrede - dober mesec nazaj pričel s testnim obratovanjem). Tesla bo postavila dva panela poleg superchargerja in to je to.
zmaga.gif
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Kako si jaz predstavljam polnjenje električnih avtomobilov za naslednjih 30 let naprej:

1. Domača garaža
Maksimalna moč polnjenja do 22kW, več ni smiselno za domačo garažo,
tako da Tesla S napolniš v 4-ih urah popolnoma napolniš avto
priklop 3x50A mislim da bo zadostoval za naslednjiih 30 let tudi če imaš 2 električni vozili.
Tam kje je problem priklop 3x50A je zaradi slabega električnega omrežja.
Za stanovanjsko hišo je bil običajno priklop
leta 1980 1x25A(5.7kW)
leta 2000 3x20A(13.8kW)
leta 2020 3x50A(34.6kW)

Doma potrebuješ hitrejše polnjenje:
- se ustaviš doma samo za krajši čas npr. kosilo
- polni avto nekdo, ki pride k tebi na obisk

2. Trgovsko centri
dovod 20kV po kablu trafo 1MVA 20/0,4 in gor prikjučana 100 polnilnih
mest 22kW, polnilna mesta povezana v mrežo in ko moč polnjenja preseže
1MW se ustrezno zniža polnjenje na polnilnicah,
moč na polnilnice se giblje od 9 do 22kW


3. Hitre polnilnice
dovod 20kV po kablu trafo 1MVA 20/0,4 in gor prikjučena 10 do 20
hitrih polnilnic moči 50 do 100kW
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Nič skrbet. Supercharger-je bo itak Tesla postavila na svoje stroške (ko in če bo v SLO), ter bo namenjen samo njihovim uporabnikom. Kje in kako bo dobival zadostno elektriko pa tudi ne bo uganka. Če so lahko povsod, kjer so, zagtovili, bodo pa tudi pri nas.

Ptička mi je namignila, da naj bi tudi v Sloveniji, v ne tako daljni prihodnosti, bila postavljena vsaj ena Supercharger polnilna postaja. Kaj več, pa žal, ne smem povedati.

Namig: Poglejte si video Musk Elon-a iz Muenchna nekaj strani nazaj
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Mogoče izgleda, kot da nasprotujem, vendar to ne drži. Hočem vam samo predstaviti drugo plat za varno uporabo in reči da EV ni za vsakogar in vsepovsod. Polnilni kabli so sedaj še novi, vendar se neprestano prelagajo, poleti so na vročini in soncu, konektrorji se bodo počasi izrabili in bo lahko prišlo do slabih spojev. Kdo bo to pregledoval? Uporabnik sam? Dvomim.
Pa ja ne misliš, da bi uvedli nekaj podobnega, kot je dimnikarski zakon?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik edup pravi:
Mogoče izgleda, kot da nasprotujem, vendar to ne drži. Hočem vam samo predstaviti drugo plat za varno uporabo in reči da EV ni za vsakogar in vsepovsod. Polnilni kabli so sedaj še novi, vendar se neprestano prelagajo, poleti so na vročini in soncu, konektrorji se bodo počasi izrabili in bo lahko prišlo do slabih spojev. Kdo bo to pregledoval? Uporabnik sam? Dvomim.

Te stvari zmore in bo zmožna sama polnilna elektronika nadzirat.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ksz...

včeraj v Črnučah srečal tole Teslo S. Moram rečt, da dobro zgleda v živo. Če nebi bil 400 eurov za rentat na dan, bi ga pa še stestiral.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
A 400 EUR/dan je najem? Kje si pa to izvedel? Namreč, dokler nisi tega napisal, nisem vedel, koliko stane najem Modela s.