Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Kle na polnilni postaji na Miklošičevi ni tok ljudi in se full počasnej fila. Prid kdaj pogledat.
Drgač če bi hotl tekmovat, bi pa tud v bencinca lahko kr 50 litrski sod prevrnl pa bi blo v parih sekundah rešen, sam nekak ne rabmo tekmovat, tko kt vi, mi vas sam mal dražmo.
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Kle na polnilni postaji na Miklošičevi ni tok ljudi in se full počasnej fila. Prid kdaj pogledat.
Drgač če bi hotl tekmovat, bi pa tud v bencinca lahko kr 50 litrski sod prevrnl pa bi blo v parih sekundah rešen, sam nekak ne rabmo tekmovat, tko kt vi, mi vas sam mal dražmo.
Citat:
Uporabnik edup pravi:
@ N75 to niso majhni tokovi, tako da bi stvari lahko tako posploševal, da z malo večjim presekom in konektorjem rešiš vse. Kaj če pride do napake in bo nekoga "pošprical obločni plamen"? Pa še to, govorimo samo o ponlnjenju enega avta, na filmu pa je 6 polnilnh mest. Kaj pa v primeru, da je 6 avtov naenkrat? 1,2 MW na nizki napetosti! Zelo močan TP/20/0,4 kV bo bolj ustrezna definicija. Še tabela vodnikov za kratko razdaljo, če pa bi to bilo na nekem parkirišču z oddaljenostjo nad 100 m, pa o presekih raje ne bi govoril.
tok, dolžina kabla do 1,5 m, dolžina kabla od 1,5 m do 4 m
0 - 25 A 6 mm2 10 mm2
25 - 45 A 16 mm2 25 mm2
45 - 85 A 25 mm2 35 mm2
85 - 125 A 35 mm2 50 mm2
125 - 180 A 50 mm2 70 mm2
180 - 330 A 70 mm2 90 mm2
(to so informativni podatki in za CU vodnike)
Pri hišnem priključku pa ne boš dobil 3x50 A, če nisi zraven TP in nimaš saj 70 mm2. Plačeval boš dražjo elektriko in priključnino. Da o drugih pogojih distributerja ne bi govoril. A bo še vedno 5x6 mm2?
Še nekaj o priključnini enega distributerja in cenik glavnih varovalk glede na priključno moč.
http://www.elektro-celje.si/images/files/OMRENINA_ZA_PRIKLJUNO_MO_2013_ob.pdf
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Kabel 5x6mm2 je mišljen za priklop polnilne postaje , misilm da je dovolj za 3x32A
tako da ni ovir za domače polnjenje 3x32A (22kW), seveda če to potrebuješ.
Tudi druge polnilnice bodo imele kabel poleg polnilne postaje:Citat:
Teslina polnilnica ima to prednost, da je kabel že poleg polnilne postaje in da ga ni potrebno voziti s sabo, ker ne vem kako bi ga drugače zvil v majhen radij in ga spravil v prtljažnik?
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik edup pravi:
@ N75 to niso majhni tokovi, tako da bi stvari lahko tako posploševal, da z malo večjim presekom in konektorjem rešiš vse. Kaj če pride do napake in bo nekoga "pošprical obločni plamen"? Pa še to, govorimo samo o ponlnjenju enega avta, na filmu pa je 6 polnilnh mest. Kaj pa v primeru, da je 6 avtov naenkrat? 1,2 MW na nizki napetosti! Zelo močan TP/20/0,4 kV bo bolj ustrezna definicija. Še tabela vodnikov za kratko razdaljo, če pa bi to bilo na nekem parkirišču z oddaljenostjo nad 100 m, pa o presekih raje ne bi govoril.
tok, dolžina kabla do 1,5 m, dolžina kabla od 1,5 m do 4 m
0 - 25 A 6 mm2 10 mm2
25 - 45 A 16 mm2 25 mm2
45 - 85 A 25 mm2 35 mm2
85 - 125 A 35 mm2 50 mm2
125 - 180 A 50 mm2 70 mm2
180 - 330 A 70 mm2 90 mm2
(to so informativni podatki in za CU vodnike)
Pri hišnem priključku pa ne boš dobil 3x50 A, če nisi zraven TP in nimaš saj 70 mm2. Plačeval boš dražjo elektriko in priključnino. Da o drugih pogojih distributerja ne bi govoril. A bo še vedno 5x6 mm2?
Še nekaj o priključnini enega distributerja in cenik glavnih varovalk glede na priključno moč.
http://www.elektro-celje.si/images/files/OMRENINA_ZA_PRIKLJUNO_MO_2013_ob.pdf
Vidim, da je še kdo na tem podforumu, ki trezno razmišlja. Tudi če odmislimo, da bi do doma imeli potegnjenih 3x50A - mislim, da se malo ljudi zaveda, da je to distribucijski problem pripeljati praktično kamorkoli (in tam masovno polniti več avtomobilov, ne le enega). Da o tem, kako nekateri pričakujejo, da bo superchargerje napajala fotovoltaika, niti ne govorimo.
Nisi upošteval, da se višek nočne energije sedaj v mnogo preteranem obsegu kuri za nočno razsvetljavo, ki bi jo za polnenje baterij EVCitat:
S stališča slovenije je torej trenutno možno furat samozadostno tja do 10% EVja, kar je več bo usulo sistem. Če bo (in verjamem da bo) delež EV vozil v 20 letih dosegel večji delež od 10% bomo priča dnevnim elekričnim mrkom, redukcije, par-nepar. in nekateri lastniki EVjev se bodo prisljeni voziti naokoli z mopedi! Žal je to realnost in tudi če se lotimo danes delat kaj na temu so to projekti takih razsežnosti da v 20 letih ne bodo dokončani.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Doma na polnilcu boš lepo filal z tistimi 16A čez noč, kdo rabi več bo pač imel 3x16A. Zunanje polnilnice, torej nekakšne benz pumpe prihodnosti bodo pa filale vozila s recimo 50A pri 1000+V direktno iz visokonapetostnega omrežja.