Tesla MODEL S

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik 007 pravi:
Če se ne motim, je bil danes en Model S udeležen v nesreči med WTC-jem in AMZS-jem, na unem malem križišču pred ta manjšim Petrolom, gledano od obvoznice proti centru...

Čudno, na SPINu se še ni pojavil
evil.gif

Je bil malo zbit, ja. Prednji odbijač. Menda je nekdo povzročil nsrečo nižje na dunajski, bežal, pa v tem križišu uletel v rdečo, oplazil Teslo in treščil v en drug avto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Ena sveža. "Car Needs Service" Kaj je treba olje zamenjat?

Eto, sem izvedel. Avto je ravno takrat delal update software-a.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ravnokar sem uzival v krasni voznji v dvojici moje Ampere in Modela S na AC od Trojan do izvoza Slovenske konjice :)
Srecala sva se nenapovedano na AC in se zdaj imam nasmeh na obrazu.

Se pa lastnika obeh avtov poznava :)
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36

In na podlagi te novice je delnica Tesle včeraj zrasla za neverjetnih 16,5% !!
smile-1.gif

http://finance.yahoo.com/echar...urce=undefined;
Je pa res,da je v zadnjem mesecu in tudi v zadnjih 3 mesecih skupno še vedno v minusu,ker je pred tem nenormalno rasla in nato zaradi vseh slabih novic o požarih močno padla.
Vprašanje pa,kaj se bo zgodilo z delnico po odgovoru NHTSA. Sem nekje prebral,da lahko od Tesle v skrajnem primeru zahtevajo vpoklic vseh avtomobilov...
 
Nazadnje urejeno:

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Zanimivo. Tule je lepo vidno, da je še pri taki strahotni moči (90 kW) polnjenje še vedno počasno v primerjavi s tankanjem fosilnega goriva.
Verjetno nisi bil pozoren? 90kW polnenje je trajalo samo dobrih 5 minut. In posledično v tem času so se baterije precej segrele, in polnenje se je nadaljevalo z zmanjšano močjo. Vse to kaže, da ni problem v polnilcu, ki ga ni težko izdelati še veliko močnejšega, ampak je problem v baterijah, ki niso primerne za hitro polnenje. Tako, da obljube Elona o 130 kW polnilcih v Evropi niso nič drugega, kot vaba, slepilo za nevedne možne kupce. Šele baterije druge generacije bodo delno rešile ta problem.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Zanimivo. Tule je lepo vidno, da je še pri taki strahotni moči (90 kW) polnjenje še vedno počasno v primerjavi s tankanjem fosilnega goriva.
Verjetno nisi bil pozoren? 90kW polnenje je trajalo samo dobrih 5 minut. In posledično v tem času so se baterije precej segrele, in polnenje se je nadaljevalo z zmanjšano močjo. Vse to kaže, da ni problem v polnilcu, ki ga ni težko izdelati še veliko močnejšega, ampak je problem v baterijah, ki niso primerne za hitro polnenje. Tako, da obljube Elona o 130 kW polnilcih v Evropi niso nič drugega, kot vaba, slepilo za nevedne možne kupce. Šele baterije druge generacije bodo delno rešile ta problem.

Sem bil pozoren, ne skrbi. Ravno tako dobro vem, kje so problemi ... in ti so vse prej kot samo v baterijah (v primeru masovne uporabe).