Kakšne baterije druge generacije? Te bom vprašal čez 10 let kdaj je bila ta druga generacija
Baterije, ki so sposobne sprejeti tako moč seveda obstajajo že danes, ampak zakoni fizike veljajo in ne moreš imeti visoke gostote energije in velike specifične moči v enem normalno majhnem paketu.
Tesla Model S ima trenutno najboljšo zmogljivost hitrega polnjenja, pa niti ne zaradi ne vem kake hude tehnologije baterij, temveč zaradi visoke kapacitete baterij (85 kWh), kjer tako polnjenje predstavlja 1C. Ponavadi ima pa baterija dokaj simetričen rating praznjenja in polnjenja, tako da če baterija premore 310 kW za pogon, potem bi to za kratek čas zmogla tudi sprejeti. Ampak tako kratek čas pa spet nikoli ne polnimo, da bi to izvajali v praksi.
Si ti tudi razočaran če kupiš 100 kW bencinarja in potem ugotoviš da teh 100 kW proizvaja samo pri 6.000 obratih in da baje ni dobro za motor ga držati stalno na 6.000 obratih. Prepričan pa sem da obstajajo neki idealni temperaturni in drugi pogoji ko je dejansko mogoče za kratek čas dovajati vseh 130 kW, in zakaj jih nebi? Skupen čas se bo tako vseeno malenkost zmanjšal, kljub temu če bo potem povprečje "samo" 80 kW.
Baterije, ki so sposobne sprejeti tako moč seveda obstajajo že danes, ampak zakoni fizike veljajo in ne moreš imeti visoke gostote energije in velike specifične moči v enem normalno majhnem paketu.
Tesla Model S ima trenutno najboljšo zmogljivost hitrega polnjenja, pa niti ne zaradi ne vem kake hude tehnologije baterij, temveč zaradi visoke kapacitete baterij (85 kWh), kjer tako polnjenje predstavlja 1C. Ponavadi ima pa baterija dokaj simetričen rating praznjenja in polnjenja, tako da če baterija premore 310 kW za pogon, potem bi to za kratek čas zmogla tudi sprejeti. Ampak tako kratek čas pa spet nikoli ne polnimo, da bi to izvajali v praksi.
Si ti tudi razočaran če kupiš 100 kW bencinarja in potem ugotoviš da teh 100 kW proizvaja samo pri 6.000 obratih in da baje ni dobro za motor ga držati stalno na 6.000 obratih. Prepričan pa sem da obstajajo neki idealni temperaturni in drugi pogoji ko je dejansko mogoče za kratek čas dovajati vseh 130 kW, in zakaj jih nebi? Skupen čas se bo tako vseeno malenkost zmanjšal, kljub temu če bo potem povprečje "samo" 80 kW.