Tesla MODEL S

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Če je povedal iskreno, je dobro povedal, take ljudi rabimo. Če pa je samo metal populizme, da zviša vrednost delnice, pa ko ga jebe
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Third Tesla fire is a Tennessee CarBQ

Tesla_Model_S_fire.jpg


Citat:
Well, it's happened again, this time in Tennessee, just outside of Smyrna. Yesterday afternoon, A Twitter user witnessed a scene, the likes of which is sure to break the heart of any Tesla fan: a Model S CarBQ. The fire seems a little less dramatic than the two previous incidents and Reuters is now reporting that, according to the Tennessee Highway Patrol, the driver "ran over a tow hitch" that "hit the undercarriage of the vehicle causing an electrical fire." We can't say at this time whether the battery or high voltage systems were involved, or whether it was contained to the 12-volt system.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
No, tole pa že diši po vpoklicu ...

Jp, malo preveč je občutljiv na zadetke od spodaj. Tole je že drugi, ki je zagorel na tak način in tretji, ki je zagorel. Drugi, ki je zagorel, se je pri visoki hitrosti naprej zaletel v zid, potem pa še v drevo.

Npr. noben Leaf ali Volt/Ampera se še ni vžgal na cesti. En Volt se je, ampak 2 oz. 3 tedne po testiranju trkov NHTSA-ja, ker niso po proceduri po trku izpraznili baterije.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
V bistvu tretji, če se prav spomnim. Zgleda, da bodo morali kak kos zaščite dodat.
Še kakšen, pa se bo hitro videlo, a znajo bit resna firma in prav odreagirat ali ne ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sem popravil, kar sem napisal, ker nisem zadosti natančno napisal. Drugi, ki je bil preluknjan od spodaj in tretji, ki je zagorel. Drugi po vrsti, ki je zagorel, se je pri visoki hitrosti naprej zaletel v zid, potem pa še v drevo.

Oz.:
1. Preluknjan od spodaj
2. Pri visoki hitrosti v zid in drevo
3. Preluknjan od spodaj
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
V obeh primerih, kjer je pack preluknjalo od spodaj, je prišlo do naleta na večjikovinski del (v prvem primeru kot prikolice šleparja, v zadnjem pa kos vlečne kljuke), ki se je pod avto dvignil, zapičil v dno avtomobila, hitrost avtomobila pa je povzročila dodaten potisk tega kovinskega dela v podvozje oz. 1/4 inča debele zaščite.
Na dnu se nahaja battery pack in le-ta je bil preluknjan.

Problem je v tem, ker Tesla uporablja bolj 'volatile' kemijo Lo-XX celic, med tem kot GM in Nissan tako, ki se ne vname zlahka. Eden ima Li Cobalt, drugi pa Li Manganese. Na pamet se ne spomnim, kdo ima katerega.

Sem našel:
Citat:
The Model S uses a lithium cobalt oxide cell which has a high energy density but is known to be relatively volatile and susceptible to thermal runaway or short and fire if they are punctured. The puncture will basically cause the anodes and cathodes separated by electrolyte in the cell to contact. This is the same battery chemistry in the batteries on the 787 Dreamliner that has issues months ago. In contrast, the Nissan Leaf uses lithium manganese oxide batteries which are much less susceptible, which is probably why there are no reported Nissan Leaf batteries fires despite the 80k+ on the road today.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Saj ne, da bi si tega želel, ampak take stvari lahko hitro privedejo do več za Teslo neprijetnih scenarijev, od tega, da jim DOT prepove uporabo teh baterij, do tega, da se bo Tesle prijel sloves avta, ki hitro zgori, in bo šla prodaja v poden. Sploh v ZDA sta to neprijetno prveč verjetna scenarije. Padec delnic že dela svoje. Če bi pa prišlo do malo hujšega trka, recimo toliko, da nekdo ostane ukleščen in potem zgori, je pa z njimi konec, sploh sedaj, ko so par primerov že imeli in bi torjej "morali vedeti", da se to lahko zgodi.

Če ne bodo hitro dobro PRovsko odreagirali, to ne bo OK. In sevda potem nekaj naredili,d a se to ne bo ponavljalo (recimo z boljšo zaščito, centi ali dva titan-kevlar plata bi stvar hitro rešila, je pa res, da zna nastati potem problem na crash testu, ker podreš nadzorovano mečkanje karoserije.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ali sabotaži.

Namenska sabotaža s ciljem velikih zaslužkov pri delnicah? No,potem nisem edini,ki dopušča tudi tako možnost,ki jo večina spregleda,ker se pač zdi preveč neverjetna.
cool-1.gif

Točno to sem napisal že 4.10. v tej temi,ko je zagorel prvi Model S.
Še komentar nekoga od bralcev pod člankom na Bloombergu:

If I was a hedge fund short tsla, with options and net short exposure of 100m. How much would I make to spend 100k buy a tsla from owners and write it off? Or ensure it goes on fire even if insurance don't cover it . 100 bucks says a 4th will happen in 6 weeks

A je problem kupiti en avto in ga namensko zažgati,če potem zaslužiš na ta račun par miljončkov? (ker delnice gredo tistega dne garantirano DOL,ko pride novica o vžigu v javnost! In kej je lepšega za borznike kot novica z garancijo?
smile-1.gif
)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik matejm1994 pravi:
http://www.teslamotors.com/blog/model-s-owner-tennessee Ena zanimiva prvoosebna pripoved nekoga, ki mu je zagorel avto. Podpisana z imenom.

Glede na to, mislim, da je Tesla res varen avto. Je pa zanimivo, da ti avto reče, da se bo ugasnil
smile-1.gif

Objavljena na Teslinem sajtu. Ja, res verodostojno.
PR jim malo šteka, zgleda, sploh glede na izjave v smislu, da bi v akkekm konkurenčnem avtu kljuka ziher prebila dno ...
Tole bi morali spraviti (seveda tako, da ne izpade, da to Tesla okoli pošilja) maistream medije, pa bi bilo mnogo bolje.
 

matejm1994

Fizikalc
1. jan 2009
1.119
2
38
Dobro, tisto, da bi prebilo avto je res tako tako, ampak, če je avto res opozarjal, potem je imel voznik 5 minut časa, da je šel ven.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Saj ni vprašanje ali je ali ni opozarjal, sem 100%, da je.
Gre le za to, da če na vse skupaj ne bodo ustrezno (PR in tehnično) odreagirali, jih taka stvar lahko tudi pokoplje.