Število mrtvih na slovenskih cestah

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Raziskava prometnih nesreč s smrtnim izzidom med leti 2000-2007.

Slovenija je zmanjšala št mrtvih za par %.
Portugalska je zmanjaša št mrtvih za 42 % če se ne motim.

In kako je Portugalska dosegla tak rezultat? Ni povečala niti ene kazni. Vse kar je storila je to da je kupila 5000 radarjev.

Dobil sem zaupno informacijo, da je naše notranje ministrstvo v postopku nabave 600 novih radarjev.
te statistike se da vedno obračati v svojo korist. slovenija je v obdobju 2000-2007 zmanjšala število mrtvih za 14%, od leta 2007 naprej pa se je število mrtvih vsako leto znižalo za več kot 20% (do letos). le kaj se je zgodilo tistega leta 2007, da so takrat začeli upadati praktično vsi statistični kazalci?
smirk-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
te statistike se da vedno obračati v svojo korist. slovenija je v obdobju 2000-2007 zmanjšala število mrtvih za 14%, od leta 2007 naprej pa se je število mrtvih vsako leto znižalo za več kot 20% (do letos). le kaj se je zgodilo tistega leta 2007, da so takrat začeli upadati praktično vsi statistični kazalci?
smirk-1.gif

Kot si zapisal v prvem stavku - iz istih podatkov se da izvleci vse mogoce rezultate. Najbolj markanten primer za izkrivljanje podatkov s pomocjo statistike, ki ni v nicmer skregano z dejstvi, ki ga servirajo na neki fakulteti (in to niti ne ob predavanjih iz statistike ...), je "upad smrtnosti dojenckov s povecanjem stevila dimnikov v Sloveniji" (druga verzija ima pa namestno dimsnikov navedene vecje izpuste strupenih snovi v ozracje). Ja, res je, leta 1700 (ali kadarkoli ze) je bila smrtnost dojenckov takaintaka, danes, ko pa izpustimo v zrak mnogo vec azbestastih, disokinastih, rakotvornih in drugih skodljivih stvari, kot so jih leta 1700, je pa nizja [iz cisto drugih razlogov]. To je pac statistika; ce jo nekdo zlorablja za svoj namen, rulja je pa glupa in vse pozre.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Lepša je dokazana korelacija med številom dojenčkov in številom štorkelj.
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Raziskava prometnih nesreč s smrtnim izzidom med leti 2000-2007.

Slovenija je zmanjšala št mrtvih za par %.
Portugalska je zmanjaša št mrtvih za 42 % če se ne motim.

In kako je Portugalska dosegla tak rezultat? Ni povečala niti ene kazni. Vse kar je storila je to da je kupila 5000 radarjev.

Dobil sem zaupno informacijo, da je naše notranje ministrstvo v postopku nabave 600 novih radarjev.
Smo pač začeli malo kasneje na tem delat.
Poglej SLO rezultat recimo isto osem let, a z začetkom 2 leti kasneje (2002-2009). -37% ...

Mimogrede: take primerjave so blesave, angleži so šli v istem času kot portugalci dol le za 7%. Pa so prometno izredno varna država.
Če prav izbereš četa,s e da vse dokazat. Iz 2004 na 2005 so šli portugalci dol vsega 3%, mi pa 6% ...

Sicer pa imaš prav: ni rešitev v višini kazni, ampak v pogostosti nadzora in kaznovanja. Kazni lahko mirno razpolovimo (če ne še velč), če hkrati primerno povečamo nadzor.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Torej, za koliko vodimo trenutno?

Pa kakšno preverjanje? A potem bo bolje speljeval iz stranske, bo zato bolj pozoren, ... Pač klapa uleti, se bojo že drugi ustavili. Temu se ni pošlo. Shit happens. Kazni povišat, pa bojo bolje videli.
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
kdaj bo vlada uzakonila preverjanje na vsake 5-10 let?
Sej, če misliš da ti je po teh letih tolk opešalo znanje, da ne znaš več varno vozit, se lahko sam prijaviš na tečaj
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Točno tak.
O drugih primerih smrti nič ne poročajo, pa so prometne nersreče tam 1% smrti v Sloveniji.

Citat:
Najpogostejši vzrok smrti moških je bil rak. Za posledicami tega je umrlo
32,1 % vseh umrlih moških; najpogostejši vzrok smrti žensk pa so bile
bolezni srca in ožilja in za posledicami teh bolezni je umrlo 46,3 % vseh
umrlih žensk
Vir: http://www.stat.si/doc/pub/05-RR-007-0801.pdf
 
Nazadnje urejeno:

disc

Guru
4. feb 2011
2.451
576
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Točno tak.
O drugih primerih smrti nič ne poročajo, pa so prometne nersreče tam 1% smrti v Sloveniji.

Citat:
Najpogostejši vzrok smrti moških je bil rak. Za posledicami tega je umrlo
32,1 % vseh umrlih moških; najpogostejši vzrok smrti žensk pa so bile
bolezni srca in ožilja in za posledicami teh bolezni je umrlo 46,3 % vseh
umrlih žensk
Vir: http://www.stat.si/doc/pub/05-RR-007-0801.pdf

Pravtako se ubije več ljudi v gorah , kot na motorju. Pa se to nikjer kaj posebej ne izpostavlja. Da ne govorimo o številu samomorov v Sloveniji, kjer vsako leto umre veliko več ljudi, kot v prometnih nesrečah. Samo v teh primerih se očitno ne da nič zaslužit, tako kot naprimer pri kaznih v prometu.
 

GoUp

Pripravnik
1. feb 2010
162
0
16
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Zanimivo, da mene radarji sploh ne iritirajo? A ni to zanimivo? :D
Boš tudi ti priletel na mino, brez skrbi. Sreča je opoteča.

Če si pa mislil povedat, da NIKOLI ne kršiš predpisov, ti bi pa mirno rekel, da si lažnjivec,
V 20ih letih nisem naletel ... lahko pa da še bom. Je pa res, da po predpisih ne vozim vedno (mobitel, malo prekoračena hitrost ...).
Tud mene 100x povečanje števila radarjev na cesti ne moti. Ne motijo me tudi policijske kontrole. Še več vesel sem jih, ker upam da bo to spametovalo bedake na cestah. Ti pa me v nasprotju z radarji in patruljami zelo motijo. In na žalost opažam da je tudi povečanje le teh iz leta v leto večje. In kaj mi nuca če jaz vozim po predpisih, ko se mi pa lahko en bedak na AC zabije ob zastoju z 200 v rit, al pa prehiteva kdo v škarje ...
Zato se raje bojte teh, ne pa kontrol in radarjev.
 
Nazadnje urejeno: