Pogled nazaj na ZPrCP (mrtvi na cestah)

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Kakšen vir ali bolj na pamet?

Študija EU, zaradi kater EU tudi načrtuje spremembo odnosa do dizlov (predvsem pri trošarinah). V dveh ali treh letih bo dizel za 10-20% dražji od bencina.

Ampak trditi, da trdi delci ubijejo 300 ljudi na leto v Ljubljani je bedarija. Izpuh dizla brez filtra je bolj kancerogen kot bencinski (zaradi trdih delcev), ampak v emisijah bencinskega motorja je 500x več toluena in 600x več benzena, ki pa sta zelo močni mutageni spojini.
Z uvedbo filtra trdih delcev so naredili pri dizlu ogromno, problem so še starejši motorji. Z dvigovanjem cene dizla pa ne bodo naredili nič, razen več denarja državi. Če hočejo izboljšati zrak, naj uvedejo omejitev vstopa v mesto avtomobilom, ki so pod določenim EURO razredom.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Če hočejo izboljšati zrak, naj uvedejo omejitev vstopa v mesto avtomobilom, ki so pod določenim EURO razredom.

Glede na vsa opozorila EU, ki jih prejemajo naši se čudim, da nima že marsikatero mesto pri nas prepoved do EURO 2 ali 3.

Vmes so uvedli prepoved za EURO 0 in 1 v MB, ki sploh ni tako problematičen, kot kakšna druga mesta, v LJ pa samo o zaporah cest sanjajo
tongue-1.gif
Me zanima kdo bo prevzel odgovornost za kazni, ki nas bodo doletele zaradi tega.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
kaj je bil razlog? folk ni znal voziti fičkote? slaba kvaliteta avta? saj več kot 100 na uro ni šlo nikjer....
I
To so bili časi, ko uporaba varnostnega pasu ni bila obvezna... Hitra cesta Arja Vas - Maribor je bila morišče. Ko je tam počilo, je bil redko samo en mrtev. Ravno tako Dolenjka. Še nekaj let nazaj, ko je zaradi lokalnih politikov in zasebnih interesov zamujala AC mimo Trebnjega, je bilo v eni nesreči 7 mrtvih... NSU Prinz je bil konstrukcijsko zgrešen in je lahko ob preobremenitvi prišlo do prekrmarjenja...
Nič ne vidim govora o načinu vožnje. Prehitevanje se je takrat izvajalo bolj na pamet in srečo, v škarjah si bil recimo na relaciji Ljubljana-Novo mesto vsaj 3x v eni vožnji že če si vozil po predpisih, veljalo je, da ima večje vozilo prednost, vozniki na relacijah so redno zaspali za volanom in tako naprej. Kako se je vozlo včasih, se še da doživeti v marsikaterih afriških in azijskih državah.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Za začetek naj se troširini za bencin in diesel izenačita.

Ampak zdaj smo že OT.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Kakšen vir ali bolj na pamet?

Študija EU, zaradi kater EU tudi načrtuje spremembo odnosa do dizlov (predvsem pri trošarinah). V dveh ali treh letih bo dizel za 10-20% dražji od bencina.

Ampak trditi, da trdi delci ubijejo 300 ljudi na leto v Ljubljani je bedarija.

Poglej raziskavo in število smrti, ki je tam zapisano, samo preračunaj na 250.000 prebivalcev, kolikor ima cca Ljubljana. Cifra, ki jo dobiš ven, ne bo bedarije. In ne bo majhna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Že tako so dizli dražji pri nakupu, pa kolikor vem so dizli manj potratni ob istih pogojih. Zanimivo pa bi bilo naredit raziskavo kateri avti se več kvarijo (dizli ali bencinarji), ter koliko km imajo ti avto, ko se pokvarijo.
Kar se tiče recimo CO2 je pa to zgodbica za zabite ljudi, ki verjamejo tem pripovedovalcem zgodbic. Ampak hej, tudi taki so med nami, pa jim ni pomoči.
Pa še tole: kaj bodo pa prevozniki porekli na tole? Kolikor mi je znano so kamioni na dizlu ne na bencinu.
Res pametno početje EU. To EU je eno sranje, ki ga je potrebno čim prej zapustiti!! Samo tri prednosti sta in sicer to, da ni več meje, da ni treba kazat osebnega dokumenta na mejnih prehodih, druga prednost je da ni carine med državami EU, tretja pa skupna valuta, ampak le v tem smislu, da ni treba menjat denarja, če greš kam po Evropi, pa še to je morda slabo.
Upam da bomo sledili poti VB, ki naj bi šla ven, ter ITA, kjer Silvio tudi napoveduje odhod ITA iz EU, če ECB ne bo tiskala denarja.
smile-1.gif

Kaj ima vse, kar si napisal, zveze s tem, da dizel bolj škodi zdravju in da so trošarine nanj umetno nižje kot tiste za bencin?
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
...ali pa zdravje?

Ma kako zdravje dej. To je sam krinka, ker pali za rajo, da se lahko mastno služi
wink-1.gif


Namreč...
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Kar se tiče recimo CO2 je pa to zgodbica za zabite ljudi, ki verjamejo tem pripovedovalcem zgodbic.

Vse za biznis. Kar so govorili 15 let nazaj, bi nas mogli bit samo še 2milijardi. Ampak na to pumpanje jaz ne palim več. Vedno se zgodi, NIČ.

Bla bla bla bla bal
hysterical-1.gif


Super duper padec mrtvih.
zmaga.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Že tako so dizli dražji pri nakupu, pa kolikor vem so dizli manj potratni ob istih pogojih. Zanimivo pa bi bilo naredit raziskavo kateri avti se več kvarijo (dizli ali bencinarji), ter koliko km imajo ti avto, ko se pokvarijo.
Kar se tiče recimo CO2 je pa to zgodbica za zabite ljudi, ki verjamejo tem pripovedovalcem zgodbic. Ampak hej, tudi taki so med nami, pa jim ni pomoči.
Pa še tole: kaj bodo pa prevozniki porekli na tole? Kolikor mi je znano so kamioni na dizlu ne na bencinu.
Res pametno početje EU. To EU je eno sranje, ki ga je potrebno čim prej zapustiti!! Samo tri prednosti sta in sicer to, da ni več meje, da ni treba kazat osebnega dokumenta na mejnih prehodih, druga prednost je da ni carine med državami EU, tretja pa skupna valuta, ampak le v tem smislu, da ni treba menjat denarja, če greš kam po Evropi, pa še to je morda slabo.
Upam da bomo sledili poti VB, ki naj bi šla ven, ter ITA, kjer Silvio tudi napoveduje odhod ITA iz EU, če ECB ne bo tiskala denarja.
smile-1.gif

Kaj ima vse, kar si napisal, zveze s tem, da dizel bolj škodi zdravju in da so trošarine nanj umetno nižje kot tiste za bencin?

Kaj pa tisto ko je uporabnik @Lateral napisal? Aja ne, tisto ne drži za bencinarje, samo dizli so slabi. lool
Pa če se že gredo neki okrog zdravja mešat, potem naj testirajo VSE izdelke v trgovinah in tisti, ki vsebujejo pesticide in podobne stvari naj jih kar ukinejo! Meni se zdi da tudi pesticidi škodujejo zdravju. Drugače pa nosi masko, tako kot na Kitajskem pa bo.
smile-1.gif

Ampak veš kaj bi bilo potem ko bi bile trošarine iste za pogonska goriva? Vsi bi se razburjali, ker bi se cene izdelkov v trgovini šle gor za nekje 25% ali več! Potem pa spet ne bi bilo v redu ane? Tisti, k to predlaga ga je treba poslat direkt v eno našo ustanovo.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
kaj je bil razlog? folk ni znal voziti fičkote? slaba kvaliteta avta? saj več kot 100 na uro ni šlo nikjer....
I
To so bili časi, ko uporaba varnostnega pasu ni bila obvezna... Hitra cesta Arja Vas - Maribor je bila morišče. Ko je tam počilo, je bil redko samo en mrtev. Ravno tako Dolenjka. Še nekaj let nazaj, ko je zaradi lokalnih politikov in zasebnih interesov zamujala AC mimo Trebnjega, je bilo v eni nesreči 7 mrtvih... NSU Prinz je bil konstrukcijsko zgrešen in je lahko ob preobremenitvi prišlo do prekrmarjenja...
Nič ne vidim govora o načinu vožnje. Prehitevanje se je takrat izvajalo bolj na pamet in srečo, v škarjah si bil recimo na relaciji Ljubljana-Novo mesto vsaj 3x v eni vožnji že če si vozil po predpisih, veljalo je, da ima večje vozilo prednost, vozniki na relacijah so redno zaspali za volanom in tako naprej. Kako se je vozlo včasih, se še da doživeti v marsikaterih afriških in azijskih državah.

Ja, na to sem pa kar pozabil
CPP so bila bolj priporočila, kot predpisi. V naseljih je bila omejitev 60, držal se je ni praktično nihče. Pred kratkim se tu pisal, kako je včasil letelo skozi Medno - pod 80 praktično nikoli; danes je 60 hitro...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Ok, naj zvišajo, ampak potem pa ko bodo izdelki dražji za minimalno 25% pa bo kaj?? A misliš da bodo trgovine zniževale cene oz. da bodo pustile iste cene, kljub višjim dobavnim cenam? Ja seveda.
Kar se tiče DDV-ja pa tole: DDV NI!! enako kot trošarina!! DDV ni drugačen, je pa cena drugačna, črnega in belega kruha, kjer je črni dražji od belega.
smile-1.gif
Pa vedi tudi to, da so pogonska goriva nujna za preživetje, ker brez njih lahko ne moreš niti v službo priti.
Primerjaš pa seveda jabolka in hruške.
Pa potem naj zvišajo še trošarine za kurilno olje, pa še avtoplina zraven, če smo že pri tem. Zakaj pa ne? V bistvu lahko vse rabiš za poganjat avto, torej?? Zakaj bi potem imel recimo avtoplin samo 7,1 centa trošarine, če lahko ima krepko več? Saj je pogonsko gorivo.
Pa še davek na zrak naj dajo!!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Poglej raziskavo in število smrti, ki je tam zapisano, samo preračunaj na 250.000 prebivalcev, kolikor ima cca Ljubljana. Cifra, ki jo dobiš ven, ne bo bedarije. In ne bo majhna.
Imamo eno raziskavo?
Kje je tu kaka verodostojnost? Lepo prosim... Pri neki stvari, kjer lahko iščeš edino statistično povezavo med več spremenljivkami... Lahko povezava res obstaja, lahko pa je še zmeraj naklučje odvisno od drugih spremenljivk, ki jih nismo zajeli.
Na tak način so tudi ugotovili, da je kava najbolj zdravo živilo na svetu, če želiš, pa bodo tudi, da cigareti podaljšajo življenje za 3 leta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Ampak veš kaj bi bilo potem ko bi bile trošarine iste za pogonska goriva? Vsi bi se razburjali, ker bi se cene izdelkov v trgovini šle gor za nekje 25% ali več! Potem pa spet ne bi bilo v redu ane? Tisti, k to predlaga ga je treba poslat direkt v eno našo ustanovo.

Matematika ti ni ravno blizu, ne? Dajva malo izračunat: recimo, da je cena transporta 25% cene izdelka (kar je pretiravanje), pa da je cena goriva 50% vene transporta (kar je spet pretiravanje). Če gre cena goriva za 10% gor, se transport podraži za 5%, kar ceno izdelka dvigne za 1,25%. Kar daleč do tvojih 25%, ne? Liter mleka bi torej stal recimo 0,75 centa več.

In argument, da je vseeno, če je dizel škodjiv, ker so itak škodljive tudiu druge stvari, je na nivoju 3-letnega otroka. A potem tudi razne kancerogene stvari v hrani, ki so že prepovedane, ne bi smele biti, ker takrat, ko so jih prepovedali, jiso kakšni drugih tudi zdravju škodljivioh stvari prepovedali?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Poglej raziskavo in število smrti, ki je tam zapisano, samo preračunaj na 250.000 prebivalcev, kolikor ima cca Ljubljana. Cifra, ki jo dobiš ven, ne bo bedarije. In ne bo majhna.
Imamo eno raziskavo?
Kje je tu kaka verodostojnost? Lepo prosim... Pri neki stvari, kjer lahko iščeš edino statistično povezavo med več spremenljivkami... Lahko povezava res obstaja, lahko pa je še zmeraj naklučje odvisno od drugih spremenljivk, ki jih nismo zajeli.
Na tak način so tudi ugotovili, da je kava najbolj zdravo živilo na svetu, če želiš, pa bodo tudi, da cigareti podaljšajo življenje za 3 leta.

Če je raziskava neodvisna in če je narejena po znastvenih principih potem ja, je verodostojna.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.970
113
pri taščici
Nafta se ne rabi samo pri transportu mleka. Bistveno več jo porabiš da sploh prideš do mleka.
Aja to ni res, mleko se dobi v trgovini, krave so nepotrebne, celo škodljive saj izločajo co 2 in druge strupene zadeve