Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
1. - In koliko bi po tvoje morala znašat kazen za izsiljevanje prednosti vlaku, da nebi un iz Cirkovcev zapeljal pred vlak in ubil sebe in sopotnike?
2. - Haha tisto populacijo, ki povzroči najmanj nesreč bi pošiljal na tečaje CPP. No sej po svoje je razumljivo, če ti je več do njihovega denarja kot do varnosti. od mulcev 18 do 25 let, ki povzročijo več kot četrtino vseh nesreč je težje kej pokasirat.
3. - Ja , res bi bilo boljše za proračun, če bi se kazni spet zvišale. Število nesreč bi pa tudi poraslo, tako kot ob zadnjem povišnju, kar tudi ugodno vpliva proračun.
4. - Čudno, da se še Avstrijci ne spomnijo tega, ampak imajo raje nizke kazni in manj nesreč.
@ 1. - Za voznika je bila kazen izzid nesreče. Najhujše pa je, da je tovrstna kazen doletela tudi sopotnike... Verjetno so sopotniki prišli do vrat Sv. Petra, voznik pa pred vrata g. Devil-a. Za tovrstne nesreče je vseeno, kakšna je kazen, ker končni rezultat nesreče je v večini primerov enak. Tu je rešitev samo ta, da se vozniki prepričajo, ko gredo čez nezavarovan prehod... V nasprotnem primeru je to ruska ruleta. Je pa vse to v glavi voznika...
@ 2. - Velikokrat je vzrok za nesreče nepoznavanje predpisov iz strani tvoje generacije, torej teh, ki sem jih omenil... Nekdo je omenil, da se na rondojih ne daje smernikov. Še slabše pa je, da veliko starejšega folka sploh ne zna uporabljat rondojev, na AC se vozijo ko telebani, če je nekoliko več prometa na cestah, se vozijo kot posrani... Veliko ljudi pa zaradi strahu pred vožnjo vozi 30 tam kjer je 50, 50 tam kjer je 90 ipd.
Problem so tudi divjaki, preseratorji ipd. Poglej pod 3. točko....
@ 3. - A si kje zasledil finančno povišanje kazni? Preberi še enkrat...
@ 4. - Če po mentaliteti primerjam enega Avstrijca in pa tebe, se sploh ne čudim, da so Avstrijci tam kjer so, Slovenci pa tam, kjer smo. Pa tu ne mislim samo na prometno varnost...