Število mrtvih na slovenskih cestah

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
E [censored] ga. Zaradi takih 50 pacientov umre na cestah na leto preko 100 ljudi...

Pa verjemi, pacientov je na cesti veliko več kot pa 50. Manjka nekaj ničel na koncu....
Pa saj če voziš normalno, se nimaš kaj bat.

Koliko se jih pa obesi vsako leto? Dajmo prodajo štrikov prepovedat, saj če rabiš kaj za zavezat pa si normalen se boš že brez štrika znašel...
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Kmalu vam bo jasno da tisto kar sintič že celi čas trobi, drži. Državi ni mar za varnost, od nas le želi čimprej spulit čimveč denarja. Bodisi je to preko kazni, preko trošarin na gorivo.
Več kot očitno je da višanje kazni ne odpravi število mrtvih na cestah. Vzrokov zakaj smo slovenci takšni vozniki kot smo je po mojem mnenju več. Naj jih le nekaj naštejem:

1.) Preveč prometa na cestah. Na desnem pasu so kamioni, na levem pa avto ali kamion. Tovrsto ravnanje ljudi spravlja ob živce in delajo sranja po cesti. Posledice so znane....

2.) V sloveniji NI prostora kjer bi lahko videl in probal prag fizike kjer guma še drži potem pa spusti. Na tečaju varne vožnje te hitro umirijo če si preveč pogumen, zato se to počne na cesti. Posledice so znane.....

3.) Na živce nam gre če Kordež, Zidar, Tovšak, Bavčar, Šrot kradejo miljone, jaz pa če se bom peljal 160 na AC bom pa plačal ko žuti. Zakaj oni lahko delajo še večja sranja kot jaz? Folk je živčen. Posledice so znane....

4.) Vozniška kultura je slaba. Nihče ne razmišlja o posledicah svojega početja ko levo-desno šviga med avtomobili. Vsak misli le nase in na tisti trenutek. Če dobiš še enga tazga zraven ko hoče policaja špilat na cesti se začne krivit pločevina. Posledice so znane...

Na hitro, sigurno je še kej.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Pa saj s tem, ko se obesi na svojem podstrešju, ne ogroža nobenega drugega.
Tisti, ki pa vozi malo levo malo desno po cesti, ker je pač praznoval rojstvo kolegovega otroka, pa verjetno ogroža nekaj ljudi več... Ali pa tisti, ki vozi izven naselja 55 km/h.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Državi ni mar za varnost, od nas le želi čimprej spulit čimveč denarja.
Se strinjam... Ampak po videnem na cestah je ljudem malo mar, če bodo plačali 2 jurja kazni. Sploh takim z razdrapanimi Golfi z napisom TAS na kljunu. Za take je očitno kazen še premila, če se jih ne prime, da se ne sme vozit po cesti v takem stanju, da še je pol ure po tistem, ko je odvijugal mimo, v zraku vonj mešanice vina in rakije. Ko pa ga bo policist ustavil, pa ga bo tak lokalni pijanček na koncu še na gobec vžgal, češ kaj ga ima za ustavljat.
Če pa bi še kot trezen vedel, da ga lahko ustavijo in strpajo v zapor za kak mesec, da bo moral vse arestantske storitve plačat in da bo povrh vsega ostal za večno brez vozniškega dovoljenja, bo pa morda malo resneje razmislil, če bo šel rojstvo praznovat s svojim vozilom.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
1. - In koliko bi po tvoje morala znašat kazen za izsiljevanje prednosti vlaku, da nebi un iz Cirkovcev zapeljal pred vlak in ubil sebe in sopotnike?

2. - Haha tisto populacijo, ki povzroči najmanj nesreč bi pošiljal na tečaje CPP. No sej po svoje je razumljivo, če ti je več do njihovega denarja kot do varnosti. od mulcev 18 do 25 let, ki povzročijo več kot četrtino vseh nesreč je težje kej pokasirat.

3. - Ja , res bi bilo boljše za proračun, če bi se kazni spet zvišale. Število nesreč bi pa tudi poraslo, tako kot ob zadnjem povišnju, kar tudi ugodno vpliva proračun.

4. - Čudno, da se še Avstrijci ne spomnijo tega, ampak imajo raje nizke kazni in manj nesreč.
@ 1. - Za voznika je bila kazen izzid nesreče. Najhujše pa je, da je tovrstna kazen doletela tudi sopotnike... Verjetno so sopotniki prišli do vrat Sv. Petra, voznik pa pred vrata g. Devil-a. Za tovrstne nesreče je vseeno, kakšna je kazen, ker končni rezultat nesreče je v večini primerov enak. Tu je rešitev samo ta, da se vozniki prepričajo, ko gredo čez nezavarovan prehod... V nasprotnem primeru je to ruska ruleta. Je pa vse to v glavi voznika...

@ 2. - Velikokrat je vzrok za nesreče nepoznavanje predpisov iz strani tvoje generacije, torej teh, ki sem jih omenil... Nekdo je omenil, da se na rondojih ne daje smernikov. Še slabše pa je, da veliko starejšega folka sploh ne zna uporabljat rondojev, na AC se vozijo ko telebani, če je nekoliko več prometa na cestah, se vozijo kot posrani... Veliko ljudi pa zaradi strahu pred vožnjo vozi 30 tam kjer je 50, 50 tam kjer je 90 ipd.
Problem so tudi divjaki, preseratorji ipd. Poglej pod 3. točko....

@ 3. - A si kje zasledil finančno povišanje kazni? Preberi še enkrat...

@ 4. - Če po mentaliteti primerjam enega Avstrijca in pa tebe, se sploh ne čudim, da so Avstrijci tam kjer so, Slovenci pa tam, kjer smo. Pa tu ne mislim samo na prometno varnost...
@ 1. Čak a potem višje kazni ne preprečujejo nesreč, kot nam vseskozi tumbate?
@ 2. Nesreč zaradi nepoznavanja predpisov je zelo malo, skoraj da nič. Nesreče se dogajajo zaradi nespoštovanja sicer poznanih predpisov. Zaradi nedajanja smernikov ne prihaja do nesreč, kvečjemu kdo kakšno sekundo dlje čaka. Bolj nevarno v rondoju je dvoumno dajanje smernikov, zaradi majhnosti krožišč pa smernika pravočasno ni moč dati.
@ 3. ti vedno zagovarjaš višanje kazni in več represije, ki pa se je še vedno izkazala za neučinkovito glede varnosti, in učinkovito glede polnjenja proračuna.
@ 4. Bla bla, ko ni drugega argumenta pa kulturo ven potegnete. Pejt globoko na balkan pogledat, boš videl kolk je voženj v rdečo manj kot pri nas. Pa ne zaradi mentalitete, ampak zaradi drugačnih predpisov.
Je pa Avstrija lep dokaz da niso visoke kazni tiste, ki zagotavljajo varnost.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Državi ni mar za varnost, od nas le želi čimprej spulit čimveč denarja.
Se strinjam... Ampak po videnem na cestah je ljudem malo mar, če bodo plačali 2 jurja kazni. Sploh takim z razdrapanimi Golfi z napisom TAS na kljunu. Za take je očitno kazen še premila, če se jih ne prime, da se ne sme vozit po cesti v takem stanju, da še je pol ure po tistem, ko je odvijugal mimo, v zraku vonj mešanice vina in rakije. Ko pa ga bo policist ustavil, pa ga bo tak lokalni pijanček na koncu še na gobec vžgal, češ kaj ga ima za ustavljat.
Če pa bi še kot trezen vedel, da ga lahko ustavijo in strpajo v zapor za kak mesec, da bo moral vse arestantske storitve plačat in da bo povrh vsega ostal za večno brez vozniškega dovoljenja, bo pa morda malo resneje razmislil, če bo šel rojstvo praznovat s svojim vozilom.

zato povsod drugod po svetu poznajo take idio.tske kazni, kot jih ti predlagaš a ne? zaradi 50ih ciganov na dolenjskem naj se vsi tresemo od strahu, ko se vsedemo na npr. primorskem za volan?
bonk.gif
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
zato povsod drugod po svetu poznajo take idio.tske kazni, kot jih ti predlagaš a ne? zaradi 50ih ciganov na dolenjskem naj se vsi tresemo od strahu, ko se vsedemo na npr. primorskem za volan?
bonk.gif
Marsikje po svetu se policiste spoštuje, marsikje imajo ljudje rešpekt pred njimi in že zaradi tega je večja previdnost. Pri nas pa bi jih tepli...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ti se raje vprašaj zakaj je tako, ne pa da predlagaš neumnosti

20 let nazaj tega problema s policisti ni bilo
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Ne pametuj pa raje malo razmišljat začni.
Sicer pa dvomim da sploh imaš izpit in se očitno ne zavedaš da so določene omejitve postavljene butasto.
Da o tem da če voziš 30 hitro čisto podzavestno prideš tud na 40 ali 45 in posledično ostaneš brez plače. To te bo ziher MANJ živčnega naredilo a?
Kazen mora bit ampak mora bit smiselna. Ne pa za en prekršek ki se lahko zgodi vsakemu ostaneš brez plače pa še zapufat se morš da skos mesec prideš.

Za take kot jih ti opisuješ jim je pa malo mar tudi če je 2k kazni ker itak nimajo in itak nimajo namena plačat tud 50€ kaj šele 2k€.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Ne, zdaj bom pa resen...
Kot sem že napisal, marsikdo bi moral it še enkrat v avtošolo, da se nauči osnovnih prometnih predpisov. Sploh starejši vozniki... Pa da ne pozabim na zdravniški pregled, ker nekateri očitno niti prometnih znakov več ne vidijo (omejitev 70 km/h, vozijo pa 40, pa ni gužve na cesti).

Ko sem bil pred časom v Turčiji (v Carigradu) z avtom, sem prav užival v njihovem načinu vožnje. Dinamično, tekoče... V vsem času, kar sem bil tam doli, nisem videl niti ene prometne nesreče, pa ima mesto blizu 20 mio prebivalcev, nekaj miljonov vozil, da ne omenjam širše okolice in tranzita.
Če bi poslal v tole mesto vse prebivalce Maribora s svojim vozilom, bi vsakih nekaj metrov bila prometna nesreča, zastoji bi bili nenormalni, zaradi nesposobnosti nekaterih slovenskih voznikov bi tam nastal kaos.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Državi ni mar za varnost, od nas le želi čimprej spulit čimveč denarja.
Se strinjam... Ampak po videnem na cestah je ljudem malo mar, če bodo plačali 2 jurja kazni. Sploh takim z razdrapanimi Golfi z napisom TAS na kljunu. Za take je očitno kazen še premila, če se jih ne prime, da se ne sme vozit po cesti v takem stanju, da še je pol ure po tistem, ko je odvijugal mimo, v zraku vonj mešanice vina in rakije. Ko pa ga bo policist ustavil, pa ga bo tak lokalni pijanček na koncu še na gobec vžgal, češ kaj ga ima za ustavljat.
Če pa bi še kot trezen vedel, da ga lahko ustavijo in strpajo v zapor za kak mesec, da bo moral vse arestantske storitve plačat in da bo povrh vsega ostal za večno brez vozniškega dovoljenja, bo pa morda malo resneje razmislil, če bo šel rojstvo praznovat s svojim vozilom.
V Iranu roke sekajo, če kradeš, pa javno bičajo in kamenjajo, pa ljudje še kar kradejo.
V ZDA imaš smrtno kazen za umor, pa ljudje pe kar morijo.
Tud pri nas VSAK pijan, ki sede za volan ve, da lahko pride no nesreče, kjer bo izgubil življenje, razbil avto, plačeval odškodnino...... pa ljudje še kar pijani vozijo. Enako velja za prehitre. torej jih v skrajni fazi doleti tud smrtna kazen, pa jih to ne odvrne od divjanja.

Torej ni dolgoročna rešitev v višjih kaznih, ampak v vzgoji in preventivi od vrtca dalje.
Ampak država ni tolk neumna, da bi zmanjšala število nesreč in prekrškov, saj od tega dobro pokasirajo. Le zakaj bi žagala vejo na kateri sedi. To kar ti Žlender trobi kako višje kazni in represija zmanjšuje nesreče in ti to brezmejno verjameš je samo pesek v oči. resnica je drugačna. Kako zakon z višjimi kaznimi in več represije deluje pa vidiš, ko primerjaš število mrtvih v letos in lani.
Jaz še vedno trdim (tako kot Žlender), da nov zakon dobro deluje, pač deluje čemur je namenjen. namreč polnjenju proračuna.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
opa celih 8 več kot lani......vsako leto je stanje SLABŠE!!!!

Naj se pofukani policaji spravijo v semaforje 3/4 ČEZ RDEČO in krožišča 90% folka ne daje smernik!!!!

Kar sam gledam je slabše in bo slabše, statistika pa se slabša predvsem in samo zaradi motoristov. Kar je logično, avtomobili so vsako leto bolj varni in hujših nesreč bo vsako leto manj (pa če sprejmejo 100 zakonov in hujših kazni ali pa nobenega).

Motor dobi pa vedno več bedakov, ker je trg postal tako velik (dosti je rabljenih) je sedaj motor na voljo celo tistim, ki prej niso imeli za tak špas.

Napoved: relativno število mrtvih bo sedaj do konca leta padalo, takoj ko postane mraz in se motoristi spokajo s ceste!
tongue-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Ne, zdaj bom pa resen...
Kot sem že napisal, marsikdo bi moral it še enkrat v avtošolo, da se nauči osnovnih prometnih predpisov. Sploh starejši vozniki... Pa da ne pozabim na zdravniški pregled, ker nekateri očitno niti prometnih znakov več ne vidijo (omejitev 70 km/h, vozijo pa 40, pa ni gužve na cesti). .
Ampak zanimivo, da ravno tisti, za katere trdiš da najmanj poznajo predpise povzročijo najmanj nesreč,
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Ko sem bil pred časom v Turčiji (v Carigradu) z avtom, sem prav užival v njihovem načinu vožnje. Dinamično, tekoče... V vsem času, kar sem bil tam doli, nisem videl niti ene prometne nesreče, pa ima mesto blizu 20 mio prebivalcev, nekaj miljonov vozil, da ne omenjam širše okolice in tranzita.
Če bi poslal v tole mesto vse prebivalce Maribora s svojim vozilom, bi vsakih nekaj metrov bila prometna nesreča, zastoji bi bili nenormalni, zaradi nesposobnosti nekaterih slovenskih voznikov bi tam nastal kaos.
Zdej pa še napiši, kako so turki upoštevali prometne predpise. So se vedno ustavili pred prehodom za pešce, so strikno dajali žmigovce v rondojih, so kaj vozili v rdečo, izsiljevanje v križiščih, je kdo prevozil kako polno črto.......
Pa pojd še malo dlje v Azijo pogledat. tam bi se ti usral v prvem kilometru, nesreč nisem videl, pač pa prehitevanje v škarje, neupoštevanje prednosti, vožnje potnikov na strehi avtobusov, kasonu tovornjakov, brez luči....skratka ni da ni, pa je vse lepo laufalo ...... Ja zastoji so bili, ampak zaradi preobilice prometa.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
opa celih 8 več kot lani......vsako leto je stanje SLABŠE!!!!

Naj se pofukani policaji spravijo v semaforje 3/4 ČEZ RDEČO in krožišča 90% folka ne daje smernik!!!!
V rdečo vozijo množično odkar so ukinili utripajočo zeleno. Prej si vožnjo v rdečo videl le izjemoma, in še danes le izjemoma vidiš vožnjo v rdečo v križiščih, kjer zelena še utripa.
Ampak ni panike, to državi prinaša samo dobiček, in nobene škode.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Zdej pa še napiši, kako so turki upoštevali prometne predpise. So se vedno ustavili pred prehodom za pešce, so strikno dajali žmigovce v rondojih, so kaj vozili v rdečo, izsiljevanje v križiščih, je kdo prevozil kako polno črto.......
Pa pojd še malo dlje v Azijo pogledat. tam bi se ti usral v prvem kilometru, nesreč nisem videl, pač pa prehitevanje v škarje, neupoštevanje prednosti, vožnje potnikov na strehi avtobusov, kasonu tovornjakov, brez luči....skratka ni da ni, pa je vse lepo laufalo ...... Ja zastoji so bili, ampak zaradi preobilice prometa.
Ne boš verjel, ampak turki so vozili tako kot me sprašuješ. Ustavljali so pred rdečo, uporablajli žmigavce, tudi dajali prednost vozilom, ki so prihajala iz stranske ceste, obvladajo pravilo zadrge (v nasprotju z našimi loleki, ki sploh ne poznajo tega pravila) itd.. Ampak kar je še najbolj zanimivo, ko je prišlo v kaki ozki ulici zaradi dostave do ozkega grla, so si vsi medsebojno pomagali, iz treh ali štirih avtomobilov so se voznik in potniki spravili pomagat vozniku kamiona, da je čimhitreje spraznil kamion, da je lahko odpeljal dalje in da se je promet sprostil. Kaj bi bilo pri nas? Trobili in drli bi se na reveža, ki razvaža mleko za 500 eur na mesec.

Ni tako, kot si ti videl v filmih. Včasih res gre za centimetre, ko se dva srečata v kakem ozkem predelu, ampak popraskanih avtomobilov je pa zelo malo... Najlepše pa je, da vse poteka tekoče in po predpisih.
Boš moral it kdaj v živo pogledat kak tak kraj.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Zdej pa še napiši, kako so turki upoštevali prometne predpise. So se vedno ustavili pred prehodom za pešce, so strikno dajali žmigovce v rondojih, so kaj vozili v rdečo, izsiljevanje v križiščih, je kdo prevozil kako polno črto.......
Pa pojd še malo dlje v Azijo pogledat. tam bi se ti usral v prvem kilometru, nesreč nisem videl, pač pa prehitevanje v škarje, neupoštevanje prednosti, vožnje potnikov na strehi avtobusov, kasonu tovornjakov, brez luči....skratka ni da ni, pa je vse lepo laufalo ...... Ja zastoji so bili, ampak zaradi preobilice prometa.
Ne boš verjel, ampak turki so vozili tako kot me sprašuješ. Ustavljali so pred rdečo, uporablajli žmigavce, tudi dajali prednost vozilom, ki so prihajala iz stranske ceste, obvladajo pravilo zadrge (v nasprotju z našimi loleki, ki sploh ne poznajo tega pravila) itd.. Ampak kar je še najbolj zanimivo, ko je prišlo v kaki ozki ulici zaradi dostave do ozkega grla, so si vsi medsebojno pomagali, iz treh ali štirih avtomobilov so se voznik in potniki spravili pomagat vozniku kamiona, da je čimhitreje spraznil kamion, da je lahko odpeljal dalje in da se je promet sprostil. Kaj bi bilo pri nas? Trobili in drli bi se na reveža, ki razvaža mleko za 500 eur na mesec.

Ni tako, kot si ti videl v filmih. Včasih res gre za centimetre, ko se dva srečata v kakem ozkem predelu, ampak popraskanih avtomobilov je pa zelo malo... Najlepše pa je, da vse poteka tekoče in po predpisih.
Boš moral it kdaj v živo pogledat kak tak kraj.
Sem že bil v Turčiji, pa bi rekel da so po spoštovanju prometnih pravil daleč za nami.
Po tolerantnosti, človečnosti, pomoči pa verjamem da so boljši od nas.

In tudi pri nas so bili policaji včasih tolerantni, človeški... danes pa samo čakajo, kje bo videl kak prekršek da bo človeka upilil.
Pa sebe poglej, kaj zganjaš če kdo ne da žmigovca v rondoju, pa moraš par sekund dlje čakat, da zapelješ v rondo, če je zavil izvoz prej in ni dal žmigovca. Pa kako zagovarjaš represijo. Daleč od kakšne tolerance, ki je pomemben del varnosti v prometu. Kolikokrat si že spustil koga iz stranske?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Pa saj če voziš normalno, se nimaš kaj bat.
Kako ne? 5 sekund prej si napisal, da lahko umreš zaradi pacientov.
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Po videnem očitno kazni še niso dovolj visoke in dovolj stroge...
rolleyes-1.gif
Dajmo tepst mrtvega konja.
Ni važno, da ni učinka.
Glavno da "se nekaj naredi".

Ob koncu dneva pa se čudiš, zakaj ni rezultata.
Ampak naslednje jutro tepeš mrtvega konja s še večjo vnemo. Ne predamo se!!!! Nikoli!

Balkan, se strinjam. Tahudi balkan.
 
Nazadnje urejeno: