Nobena zakonodaja ne pomaga, če nekdo nima glave za to, čemu je namenjena.... Če nekdo zaradi brzine ne zvozi ovinka, je samo in izključno njegova krivda. Tudi če so krive gume ali podobno....Citat:
Uporabnik synthman pravi:
edit:
Ni mi do citiranja vseh tvojih postov
sistemik
Zakaj pa se potem hvalijo in pripenjajo zasluge vsi po vrsti, od policajev do politikov kadar število nesreč pada, kadar pa število nesreč raste pa praviš da so pa zato krivi vozniki.Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Nobena zakonodaja ne pomaga, če nekdo nima glave za to, čemu je namenjena.... Če nekdo zaradi brzine ne zvozi ovinka, je samo in izključno njegova krivda. Tudi če so krive gume ali podobno....
če bi zravem še pisalo, koliko so pokasirali lani in pa letos, bi videli da nov zakon odlično služi svojemu namenu.Citat:
Uporabnik predator pravi:
ksz
Kako da te to tako boli? Si redni plačnik ali si novodobni RobinHood in se boriš za pravice voznikov, ki ne spoštujejo zakonov?Citat:
Uporabnik synthman pravi:
če bi zravem še pisalo, koliko so pokasirali lani in pa letos, bi videli da nov zakon odlično služi svojemu namenu.Citat:
Uporabnik predator pravi:
ksz
Čakam zakon, ki bo poskrbel za večjo varnost ne pa za večji priliv v proračun.Citat:
Uporabnik GoUp pravi:
Kako da te to tako boli? Si redni plačnik ali si novodobni RobinHood in se boriš za pravice voznikov, ki ne spoštujejo zakonov?Citat:
Uporabnik synthman pravi:
če bi zravem še pisalo, koliko so pokasirali lani in pa letos, bi videli da nov zakon odlično služi svojemu namenu.Citat:
Uporabnik predator pravi:
ksz
Točno to. To tudi predstavlja 90% nesreč s smrtnim izidom...Citat:
Uporabnik Jado pravi:
in krožišča 90% folka ne daje smernik!!!!
In koliko bi po tvoje morala znašat kazen za izsiljevanje prednosti vlaku, da nebi un iz Cirkovcev zapeljal pred vlak in ubil sebe in sopotnike?Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Če bi bile kazni strožje (samoplačniški zapor namesto jurja €, trajni odvzem vozniške že po prvem hujšem grehu ipd.) in več policije na cesti, bi bilo veliko boljše... Manj kasiranja, več drugačnega kaznovanja.
Še prej pa bi vse voznike, ki imajo izpit več kot 15, 20 let poslal vnovič v avtošolo na kratek tečaj CPP (teorija in nekaj ur praktične vožnje)....
@ 1. - Za voznika je bila kazen izzid nesreče. Najhujše pa je, da je tovrstna kazen doletela tudi sopotnike... Verjetno so sopotniki prišli do vrat Sv. Petra, voznik pa pred vrata g. Devil-a. Za tovrstne nesreče je vseeno, kakšna je kazen, ker končni rezultat nesreče je v večini primerov enak. Tu je rešitev samo ta, da se vozniki prepričajo, ko gredo čez nezavarovan prehod... V nasprotnem primeru je to ruska ruleta. Je pa vse to v glavi voznika...Citat:
Uporabnik synthman pravi:
1. - In koliko bi po tvoje morala znašat kazen za izsiljevanje prednosti vlaku, da nebi un iz Cirkovcev zapeljal pred vlak in ubil sebe in sopotnike?
2. - Haha tisto populacijo, ki povzroči najmanj nesreč bi pošiljal na tečaje CPP. No sej po svoje je razumljivo, če ti je več do njihovega denarja kot do varnosti. od mulcev 18 do 25 let, ki povzročijo več kot četrtino vseh nesreč je težje kej pokasirat.
3. - Ja , res bi bilo boljše za proračun, če bi se kazni spet zvišale. Število nesreč bi pa tudi poraslo, tako kot ob zadnjem povišnju, kar tudi ugodno vpliva proračun.
4. - Čudno, da se še Avstrijci ne spomnijo tega, ampak imajo raje nizke kazni in manj nesreč.
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Če bi bile kazni strožje (samoplačniški zapor namesto jurja €, trajni odvzem vozniške že po prvem hujšem grehu ipd.) in več policije na cesti, bi bilo veliko boljše... Manj kasiranja, več drugačnega kaznovanja.
Še prej pa bi vse voznike, ki imajo izpit več kot 15, 20 let poslal vnovič v avtošolo na kratek tečaj CPP (teorija in nekaj ur praktične vožnje)...
Če jih to ne bi malo "požgečkalo" v možganih, pa se naj pobijejo - seveda sami na način motorista, da ne nasrka še kak nedolžen.