Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
1. IMHO - utripajoča zelena ob pravilnem razumevanju in iz tega izhajajočih reakcij pripomore k bolj varnem prometu (ko začne utripati ne pomeni "gas do podna, samo da pridem preko" - ampak ti da še kakšen 4 sekunde dodatnega časa za ocenitev situacije)
Jaz sem pa mnenja, da je utripajoca zelena imela ravno to funkcijo, kar se tice percepcije voznikov, torej da lahko se vedno varno prevozijo krizisce tudi ce je zacela utripati 40 metrov prej in bi se (sicer z mocnim zaviranjem) lahko ustavili na crti.
S tem je bila v bistvu nestevilski ekvivalent tistim stevcem, ki so zdaj na nekaterih semaforjih po Ljubljani, kjer voznik vidi da se bo nekaj zgodilo (prizgala zelena) in se lahko ustrezno pripravi na tisto, kar bo sledilo, brez da bi drasticno spreminjal tempo voznje (kar povzroca kolone in je potencialno nevarno za nalet).
Iz tega vidika bi tudi raje videl, da bi utripajoco zeleno vrnili nazaj in to v omenjeni funkciji, voznjo skozi rumeno pa sankcionirali. Ce imas namrec nekaj sekund prej oporozilo, da se bo rumena prizgala, se ti ne more "po nesreci" zgoditi, da peljes skoznjo. Tako bi rumena postala tisti del cikla, ko skozi krizisce ne bo priletel nihce vec in se samo se sprazni do konca. Mislim, da bi zato promet postal malo manj zivcen in bolje pretocen, negativnih strani pa ne vidim (razen da bo spet potrebno vse skupaj preprogramirati, ampak to je enkraten strosek).