Število mrtvih na slovenskih cestah

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
1. IMHO - utripajoča zelena ob pravilnem razumevanju in iz tega izhajajočih reakcij pripomore k bolj varnem prometu (ko začne utripati ne pomeni "gas do podna, samo da pridem preko" - ampak ti da še kakšen 4 sekunde dodatnega časa za ocenitev situacije)

Jaz sem pa mnenja, da je utripajoca zelena imela ravno to funkcijo, kar se tice percepcije voznikov, torej da lahko se vedno varno prevozijo krizisce tudi ce je zacela utripati 40 metrov prej in bi se (sicer z mocnim zaviranjem) lahko ustavili na crti.

S tem je bila v bistvu nestevilski ekvivalent tistim stevcem, ki so zdaj na nekaterih semaforjih po Ljubljani, kjer voznik vidi da se bo nekaj zgodilo (prizgala zelena) in se lahko ustrezno pripravi na tisto, kar bo sledilo, brez da bi drasticno spreminjal tempo voznje (kar povzroca kolone in je potencialno nevarno za nalet).

Iz tega vidika bi tudi raje videl, da bi utripajoco zeleno vrnili nazaj in to v omenjeni funkciji, voznjo skozi rumeno pa sankcionirali. Ce imas namrec nekaj sekund prej oporozilo, da se bo rumena prizgala, se ti ne more "po nesreci" zgoditi, da peljes skoznjo. Tako bi rumena postala tisti del cikla, ko skozi krizisce ne bo priletel nihce vec in se samo se sprazni do konca. Mislim, da bi zato promet postal malo manj zivcen in bolje pretocen, negativnih strani pa ne vidim (razen da bo spet potrebno vse skupaj preprogramirati, ampak to je enkraten strosek).
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
3. še bolj me jezi argumentacija naše policije, da so "morali ukiniti UZ zaradi neskladja z evropsko zakonodajo" kar je popolni BULLSHIT - tisto, kar ni bil skladno z evropsko zakonodajo je bilo ob UZ kaznovanje vožnje v rumeno (ki se je (mislim vsaj, popravite me če se motim, takrat kaznovalo enako kot vožnja v rdečo) - pomen rumene (oz. semaforja) je določen z dunajsko konvencijo
Z ostalim se strinjam, pri 3. točki se pa motiš.
Vožnja v rdečo se ni kaznovala enako kot vožnja v rumeno ampak več. Tudi pomen rdeče in rumene je bil enak kot sedaj. Le zelena je utripala, kar je označevalo konec zelenega cikla.
Argumentacija naše policije je bullshit. Sklicevanje na 30 let staro konvencijo, ki se že na Ljubelju neha je skrajno čudno, ampak očitno niso našli drugih pametnih argumentov da so prepričali folk o potrebnosti ukrepa. Da so s tem ukrepom želeli povzročiti več prekrškov in nesreč ter tako posledično več pokasirat, pa valjda ne bodo glasno razlagali državljanom.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
In posnetka ne boš videl, kaj se je dogajalo v voznikovi glavi, kam je gledal....
Ker pa ljudje ne vozimo 100% skoncentrirani gledamo okol, lahko vozimo prehitro, eni imajo slabše bremze, gume..... lahko več od tega hkrat.Tip je od daleč videl zeleno, pa najbrž malo prehitro pripeljal (nebi bil prvi ki pelje recimo 60 v naselju) nato ga je kaj zmotilo na pločniku pa je gledal tja, tik pred križiščem opazi da gori rumena ali celo rdeče, al ostro ustavit al po gasu - se odloči napačno in pritisne po gasu da bo čimprej čez:
Se pravi vse to kar si nastel je OK, in vse posledice ki lahko zaradi tega nastanejo bi resila UZ?
Se ograje; precej ograj je neprimerno, nevarno postavljenih. Precej ljudi je umrlo zaradi ograj. Najvec seveda motoristov, tudi avtomobilisti niso imuni. Nekako imam obcutek da so ograje samo za ustvarjanje dobicka(pretanka plocevina, preslabo vkopana)...
Vse našteto je vsakodnevna realnost, ki se pokaže med drugim tudi z vožnjo v rumeno/rdečo. Veliko voženj v rdečo in posledično nevarnih situacij bi preprečila utripajoča zelena. Pa saj smo jo že imeli, in takrat je bilo takšnih voženj v rdečo veliko manj.
Hanzi, govoril sem o ograjah na mostu. Kaj misliš, zakaj je na vsakem mostu ograja, saj je vozišče na mostu povsod dovolj široko, da komot lahko pelješ čez?
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Vse našteto je vsakodnevna realnost, ki se pokaže med drugim tudi z vožnjo v rumeno/rdečo. Veliko voženj v rdečo in posledično nevarnih situacij bi preprečila utripajoča zelena. Pa saj smo jo že imeli, in takrat je bilo takšnih voženj v rdečo veliko manj.
Hanzi, govoril sem o ograjah na mostu. Kaj misliš, zakaj je na vsakem mostu ograja, saj je vozišče na mostu povsod dovolj široko, da komot lahko pelješ čez?


Še vedno trobiš ta svoj nesmisel, brez da bi podal enega dokaza da imaš prav. Naj ti še enkrat napišem, pokaži to tvojo famozno študijo ali pa se nehaj lagat.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Vse našteto je vsakodnevna realnost, ki se pokaže med drugim tudi z vožnjo v rumeno/rdečo. Veliko voženj v rdečo in posledično nevarnih situacij bi preprečila utripajoča zelena. Pa saj smo jo že imeli, in takrat je bilo takšnih voženj v rdečo veliko manj.
Hanzi, govoril sem o ograjah na mostu. Kaj misliš, zakaj je na vsakem mostu ograja, saj je vozišče na mostu povsod dovolj široko, da komot lahko pelješ čez?


Še vedno trobiš ta svoj nesmisel, brez da bi podal enega dokaza da imaš prav. Naj ti še enkrat napišem, pokaži to tvojo famozno študijo ali pa se nehaj lagat.

No pa še ti navedi kak dokaz za svoje trditve da lažem.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Lahko pa pogledaš še tistega voznika, ki sicer lahko ustavi v treh sekundah, ampak je ravno takrat za dve sekundi pogledal eno v minici na pločniku, (da ne skoči na cesto) če je kje kakšen otrok, v navigacijo, gleda če kdo iz stranske pelje, opazuje promet..... 10m pred križiščem opazi rumeno, varno ustavit ne more, zato pelje naprej, medtem se pa že rdeča prižge.
Če bi pa zelena utripala, bi bil voznik obveščen 10 sek prej, pa če 3 sek gleda drugam, mu jih še zmeraj 7 ostane za varno ustavljanje pred rdečo.
Ampak nekaterim je ljubše, da imamo samo 3 sek za zaustavitev kot pa da bi imeli 10 sek. Drugih pozitivnih strani, kot večje kasiranje v ukinitvi uz ne vidim.
zato pa je država za voznike, kot si ti, napisala tole:
Citat:
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
skratka, če meniš da ne moreš obvladovati dogodkov okoli sebe pri 50km/h, preprosto ustrezno zmanjšaj hitrost. saj si se pohvalil, da kadar si pijan za volanom, voziš 2× bolj previdno. mogoče bi to poskusil še z vožnjo v treznem?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Hanzi, govoril sem o ograjah na mostu. Kaj misliš, zakaj je na vsakem mostu ograja, saj je vozišče na mostu povsod dovolj široko, da komot lahko pelješ čez?
iz istega razloga, zakaj je v naseljih omejitev 50 km/h, čeprav bi se na ravnih delih komot peljal 300+
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Hanzi, govoril sem o ograjah na mostu. Kaj misliš, zakaj je na vsakem mostu ograja, saj je vozišče na mostu povsod dovolj široko, da komot lahko pelješ čez?
iz istega razloga, zakaj je v naseljih omejitev 50 km/h, čeprav bi se na ravnih delih komot peljal 300+
No vidiš. Iz istega razloga so pred desetletji tudi uvedli UZ. Pa jo je zdej en bedak ukinil zato, da bo lahko več pokasiral.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
in zaradi ukinitve utripajoče zelene je danes hitrost tistih, ki priletijo skozi rdečo, bistveno nižja kot prej (*ugotovljeno po syntičevi nesporni metodi). posledično je manj izredno hudih nesreč, kot sta bili tista na celovški in tista na titovi v LJ pred leti.
 

alcyx

Fizikalc
19. jul 2007
2.091
0
36
Bizeljsko
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Naj pridejo posnetki kamer z bavarca od takrat ko je bila nesreca z motorjem na alter in bo vsak sam presodil ali je za smrt kriva UZ ali kaj drugega. Bom pa enkrat posnel ze nekajkrat opisan problem zavijanja v levo(desno) pri "rumeni" puscici(zeleni), ko se ti za nekaj sekund prizge rdeca(se (naj bi)vsi ustavijo), potem ti pa puscica da dovoljenje za zavijanje.
In posnetka ne boš videl, kaj se je dogajalo v voznikovi glavi, kam je gledal....
Glej, saj se strinjam, da je pri idelnih pogojih 3 sek dovolj da nekdo ustavi pred rdečo, če pripelje po omejitvah in vseskozi opazuje semafor.
Ker pa ljudje ne vozimo 100% skoncentrirani gledamo okol, lahko vozimo prehitro, eni imajo daljšo lajtngo za reagiranje, ve se da je vsaka 50ta odločitev v prometu napačna, pa se je tole zgodilo ravno takrat, eni imajo slabše bremze, gume..... lahko več od tega hkrat.

Ugibam, Tip je od daleč videl zeleno, pa najbrž malo prehitro pripeljal (nebi bil prvi ki pelje recimo 60 v naselju) nato ga je kaj zmotilo na pločniku pa je gledal tja, tik pred križiščem opazi da gori rumena ali celo rdeče, al ostro ustavit al po gasu - se odloči napačno in pritisne po gasu da bo čimprej čez, Motorist v križišču pa ne gleda naprej, ampak samo semafor, spelje takoj in avtomobilistu prečka pot in nesreča je tu. Če bi zelena utripala, bi pa tip že od daleč videl, da utripa, mu dala vedet da je zeleni interval pri koncu, več časa za razmislek in bi ustavil. Z precej večjo verjetnostjo.

In tisti ni danes nič manj mrtev, če boš ti zdej z velikimi pisal da pa bi lahko ustavil, če nebi..... pa da je peljal v rdečo namerno.....tip je mrtev, konec.

UZ pa popravi tudi morebitne napake voznikov, da ustavijo pred rdečo.

A so potem tud ograje na mostu nepotrebne? Saj je cesta dovolj široka, da pelješ po prometnem pasu in če se držiš predpisov ni šans, da zapelješ z mosta dol v reko. Zakaj so potem ograje na mostu?
Bi rekel da ograja na mostu popravi marsikatero napako voznika, da ne zapelje v reko, UZ pa popravi marsikatero napako voznika, da ne pelje v redečo.

Tvoja teorija ne drži vode.
Rabiš 1 sekundo da opaziš miniko. Zmanjšaš hitrost in ustaviš pri rumeni. Pol maš pa okol minuto časa da analiziraš punco
cool-1.gif
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:

Še vedno trobiš ta svoj nesmisel, brez da bi podal enega dokaza da imaš prav. Naj ti še enkrat napišem, pokaži to tvojo famozno študijo ali pa se nehaj lagat.

No pa še ti navedi kak dokaz za svoje trditve da lažem.

Nak, ne gre se tako ta igra. Če nekdo uleti v debato s neko nezaslišano trditviji je breme dokazov na njem. Samo zato ker nekaj rečeš, ne pomeni avtomatsko da imaš prav, in da moramo vsi ostali dokazat da nimaš, ne svojo trditev moraš podpret s dokazi in dokazat vsem ostalim da ima podlago v realnosti in ne samo v tvoji domišljiji.


Torej.

V to temo (in vse prej) si ti uletel s trditvijo da je zaradi ukinitve utripajoče zelene več vožen v rdečo. Lahko to dokažeš, ali lahko smatramo tvoje poste kot veliko, debelo laž?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:

Še vedno trobiš ta svoj nesmisel, brez da bi podal enega dokaza da imaš prav. Naj ti še enkrat napišem, pokaži to tvojo famozno študijo ali pa se nehaj lagat.

No pa še ti navedi kak dokaz za svoje trditve da lažem.

Nak, ne gre se tako ta igra. Če nekdo uleti v debato s neko nezaslišano trditviji je breme dokazov na njem. Samo zato ker nekaj rečeš, ne pomeni avtomatsko da imaš prav, in da moramo vsi ostali dokazat da nimaš, ne svojo trditev moraš podpret s dokazi in dokazat vsem ostalim da ima podlago v realnosti in ne samo v tvoji domišljiji.


Torej.

V to temo (in vse prej) si ti uletel s trditvijo da je zaradi ukinitve utripajoče zelene več vožen v rdečo. Lahko to dokažeš, ali lahko smatramo tvoje poste kot veliko, debelo laž?
Z debato, da lažem si začel ti, zdej pa dokaži da lažem.
Z debato, da je zaradi ukinitve UZ voženj v rdečo več, sem pa začel jest, predstavil svoje ugotovitve, kar je pametne zadosten dokaz. In to je to.
Če pač iz principa meni ne verjameš in rad zajebavaš je pač to tvoj problem. Nekateri tud Einsteinovi teoriji in Newtonovim zakonom ne verjemejo. Boli me qurac, al ti verjameš ali ne, dejstva se zaradi tega ne bodo spremenila. Zdej čakam na tvoj dokaz da lažem.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik alcyx pravi:
Tvoja teorija ne drži vode.
Rabiš 1 sekundo da opaziš miniko. Zmanjšaš hitrost in ustaviš pri rumeni. Pol maš pa okol minuto časa da analiziraš punco
cool-1.gif
Ja, če ženska v miniki visi na semaforju, potem vidiš semafor in miniko hkrati. Če pa je na drugem koncu, pa zna bit problem, razen če fajn ne škiliš.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
in zaradi ukinitve utripajoče zelene je danes hitrost tistih, ki priletijo skozi rdečo, bistveno nižja kot prej (*ugotovljeno po syntičevi nesporni metodi). posledično je manj izredno hudih nesreč, kot sta bili tista na celovški in tista na titovi v LJ pred leti.

Včasih si videl vožnjo v rdečo le izjemoma, danes je to vsakdanjost. Včasih se je res našel kdo, ki je pri UZ pospešil, ampak je prišel skoz pri rumeni, danes ti isti pospešijo pri rumeni in peljejo v križišče pri rdeči. Kaj bolje? Ampak za prehitro vožnjo imamo radarje, ni treba zato spreminjat semaforje tako, da sedaj množično vozimo v rdečo.

A zdej boš pa že vsako divjanje izpred 4 let opravičeval z UZ ???? Tista nesreča na celovški v kateri so bili udeleženi športniki, nima z UZ nobene veze. Semafor je bil v času trka stalno zelen za oba. Nesreča na titovi? se ne spomnim katero imaš v mislih.
Je pa ta zadnja nesreča v kateri je umrl motorist lep dokaz, da tvoja trditev, da sedaj v rdečo vozijo počasi ne drži.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:

Še vedno trobiš ta svoj nesmisel, brez da bi podal enega dokaza da imaš prav. Naj ti še enkrat napišem, pokaži to tvojo famozno študijo ali pa se nehaj lagat.

No pa še ti navedi kak dokaz za svoje trditve da lažem.

Nak, ne gre se tako ta igra. Če nekdo uleti v debato s neko nezaslišano trditviji je breme dokazov na njem. Samo zato ker nekaj rečeš, ne pomeni avtomatsko da imaš prav, in da moramo vsi ostali dokazat da nimaš, ne svojo trditev moraš podpret s dokazi in dokazat vsem ostalim da ima podlago v realnosti in ne samo v tvoji domišljiji.


Torej.

V to temo (in vse prej) si ti uletel s trditvijo da je zaradi ukinitve utripajoče zelene več vožen v rdečo. Lahko to dokažeš, ali lahko smatramo tvoje poste kot veliko, debelo laž?
Z debato, da lažem si začel ti, zdej pa dokaži da lažem.
Z debato, da je zaradi ukinitve UZ voženj v rdečo več, sem pa začel jest, predstavil svoje ugotovitve, kar je pametne zadosten dokaz. In to je to.
Če pač iz principa meni ne verjameš in rad zajebavaš je pač to tvoj problem. Nekateri tud Einsteinovi teoriji in Newtonovim zakonom ne verjemejo. Boli me qurac, al ti verjameš ali ne, dejstva se zaradi tega ne bodo spremenila. Zdej čakam na tvoj dokaz da lažem.

Če še nisi ugotovil sam od sebe, naj ti jaz pomagam. Za tvoje ugotovitve nisi predstavil nobenega, niti enega samcatega dokaza. Trdiš svoje, praviš da so tvoje trditve osnovane na raziskavi, ki si jo sam opravil, a te raziskave nočeš dat v javnost. Zakaj? Če še en veš kako gre ta igra (kljub temu, da sem ti že povedal), tisti, ki postavi neko trditev, mora tudi dokazati da je ta pravilna. Ti tega nisi naredil, samo nekaj si rekel, zdaj pa pričakuješ, da ti bodo vsi ostali verjeli...na osnovi česa že?

Moji dokazi, da se gladko lažeš pa hitro naraščajo s vsakim tvojim postom. Od vseh nas tukaj, ti najlažje dokažeš, da imaš prav. Edina stvar, ki jo moraš narediti je, da objaviš to tvojo famozno študijo, na podlagi katere trdiš, da se je vožnja v rdečo povečala. Samo to in nič drugega, preprost copy/paste link do študije, pa utišaš mene, in vse ostale, ki ti ne verjamemo na besedo (tako se sicer gre v znanstvenih krogih, na besedo se verjame nič, če pa lahko esedo podkrepiš s pravimi podatki je pa druga pesem) ter zmagaš to debato. Prav ne vidim razloga, zakaj nebi objavil te študije, teh podatkov, da se lahko vsi prepričamo, da imaš prav. Pravi znanstveniki svojih ugotovitev ter metod ne skrivajo pred svetom, ampak jih dajo v javnost, da se lahko vsi na lastne oči prepričajo, da imajo prav. Edino ti, s svojo študijo o tem, kako pogosto se vozi skozi rdečo luš prej in zdaj, si izjema na celem svetu.

Zdaj pa kaj je bolj verjhetno. Da je ta tvoja študija izmed vseh ostalih na svetu tako skrivnostna, da lahko objaviš samo rezultate, ne pa tudi podatkov in emtodologije s katerimi si prišel do teh rezultatev, ali pa se lažeš, kolikor si dolg in širok.

Jaz stavim na to, da se lažeš. Še kdo drug v tej temi najbrž tudi. Tvoja poteza. Pokaži študijo in nas vse utišaj, ali pa nehaj širit umazane laži.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:

Še vedno trobiš ta svoj nesmisel, brez da bi podal enega dokaza da imaš prav. Naj ti še enkrat napišem, pokaži to tvojo famozno študijo ali pa se nehaj lagat.

No pa še ti navedi kak dokaz za svoje trditve da lažem.

Nak, ne gre se tako ta igra. Če nekdo uleti v debato s neko nezaslišano trditviji je breme dokazov na njem. Samo zato ker nekaj rečeš, ne pomeni avtomatsko da imaš prav, in da moramo vsi ostali dokazat da nimaš, ne svojo trditev moraš podpret s dokazi in dokazat vsem ostalim da ima podlago v realnosti in ne samo v tvoji domišljiji.


Torej.

V to temo (in vse prej) si ti uletel s trditvijo da je zaradi ukinitve utripajoče zelene več vožen v rdečo. Lahko to dokažeš, ali lahko smatramo tvoje poste kot veliko, debelo laž?
Z debato, da lažem si začel ti, zdej pa dokaži da lažem.
Z debato, da je zaradi ukinitve UZ voženj v rdečo več, sem pa začel jest, predstavil svoje ugotovitve, kar je pametne zadosten dokaz. In to je to.
Če pač iz principa meni ne verjameš in rad zajebavaš je pač to tvoj problem. Nekateri tud Einsteinovi teoriji in Newtonovim zakonom ne verjemejo. Boli me qurac, al ti verjameš ali ne, dejstva se zaradi tega ne bodo spremenila. Zdej čakam na tvoj dokaz da lažem.

Če še nisi ugotovil sam od sebe, naj ti jaz pomagam. Za tvoje ugotovitve nisi predstavil nobenega, niti enega samcatega dokaza. Trdiš svoje, praviš da so tvoje trditve osnovane na raziskavi, ki si jo sam opravil, a te raziskave nočeš dat v javnost. Zakaj? Če še en veš kako gre ta igra (kljub temu, da sem ti že povedal), tisti, ki postavi neko trditev, mora tudi dokazati da je ta pravilna. Ti tega nisi naredil, samo nekaj si rekel, zdaj pa pričakuješ, da ti bodo vsi ostali verjeli...na osnovi česa že?

Moji dokazi, da se gladko lažeš pa hitro naraščajo s vsakim tvojim postom. Od vseh nas tukaj, ti najlažje dokažeš, da imaš prav. Edina stvar, ki jo moraš narediti je, da objaviš to tvojo famozno študijo, na podlagi katere trdiš, da se je vožnja v rdečo povečala. Samo to in nič drugega, preprost copy/paste link do študije, pa utišaš mene, in vse ostale, ki ti ne verjamemo na besedo (tako se sicer gre v znanstvenih krogih, na besedo se verjame nič, če pa lahko esedo podkrepiš s pravimi podatki je pa druga pesem) ter zmagaš to debato. Prav ne vidim razloga, zakaj nebi objavil te študije, teh podatkov, da se lahko vsi prepričamo, da imaš prav. Pravi znanstveniki svojih ugotovitev ter metod ne skrivajo pred svetom, ampak jih dajo v javnost, da se lahko vsi na lastne oči prepričajo, da imajo prav. Edino ti, s svojo študijo o tem, kako pogosto se vozi skozi rdečo luš prej in zdaj, si izjema na celem svetu.

Zdaj pa kaj je bolj verjhetno. Da je ta tvoja študija izmed vseh ostalih na svetu tako skrivnostna, da lahko objaviš samo rezultate, ne pa tudi podatkov in emtodologije s katerimi si prišel do teh rezultatev, ali pa se lažeš, kolikor si dolg in širok.

Jaz stavim na to, da se lažeš. Še kdo drug v tej temi najbrž tudi. Tvoja poteza. Pokaži študijo in nas vse utišaj, ali pa nehaj širit umazane laži.
Bla bla... očitno nimaš nobenih dokazov da lažem, pa zdej nekaj opletaš a ne. Ti si prvi začel z trditvijo o laganju, dokazov ne predstaviš, a tebi bi pa morali vsi vesjet na besedo?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Včasih si videl vožnjo v rdečo le izjemoma, danes je to vsakdanjost. Včasih se je res našel kdo, ki je pri UZ pospešil, ampak je prišel skoz pri rumeni, danes ti isti pospešijo pri rumeni in peljejo v križišče pri rdeči. Kaj bolje? Ampak za prehitro vožnjo imamo radarje, ni treba zato spreminjat semaforje tako, da sedaj množično vozimo v rdečo.

A zdej boš pa že vsako divjanje izpred 4 let opravičeval z UZ ???? Tista nesreča na celovški v kateri so bili udeleženi športniki, nima z UZ nobene veze. Semafor je bil v času trka stalno zelen za oba. Nesreča na titovi? se ne spomnim katero imaš v mislih.
Je pa ta zadnja nesreča v kateri je umrl motorist lep dokaz, da tvoja trditev, da sedaj v rdečo vozijo počasi ne drži.

obe omenjeni nesreči sta se zgodili, ker zaradi utripajoče zelene voznika nista mirno spustila plina in se počasi ustavila na semaforju, ampak sta še bolj pritisnila na plin in še hitreje priletela skozi rdečo, modtem ko je nasproti vozeči že imel rumeno puščico za levo.
nisem pa rekel, da sedaj v rdečo vozijo počasi. rekel sem samo, da v rdečo vozijo počasneje kot včasih. ta dejstva sem postavil na osnovi mojih ugotovitev in opažanj, kar je pametne zadosten dokaz. In to je to.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
obe omenjeni nesreči sta se zgodili, ker zaradi utripajoče zelene voznika nista mirno spustila plina in se počasi ustavila na semaforju, ampak sta še bolj pritisnila na plin in še hitreje priletela skozi rdečo, modtem ko je nasproti vozeči že imel rumeno puščico za levo..
Samo v tvoji domišljiji. (pišem za celovško, za tisto na titovi mi moraš pa osvežit spomin katero misliš).

Citat:
Uporabnik sass pravi:
nisem pa rekel, da sedaj v rdečo vozijo počasi. rekel sem samo, da v rdečo vozijo počasneje kot včasih. ta dejstva sem postavil na osnovi mojih ugotovitev in opažanj, kar je pametne zadosten dokaz. In to je to.
Isto trdiš kot policija, ki ima tako izostren feeling, da razlikuje od oka hitrosti v križišču prej in potem, koliko jih je pa letelo v rdečo prej in potem pa niso znali preštet.

Sicer pa niti policija ni nikoli zanikala, da zaradi ukinitve UZ ni več voženj v rdečo. Pravzaprav so od uvedbi tega ukrepa še prav glasno opozarjali na povečano nevarnost. Zakaj že?
Po uradni obrazložitvi so UZ ukinili zaradi tega, ker 30 let stara dunajska konvencija UZ ne predvideva, ne pa zaradi (ne)varnostnih razlogov.