Število mrtvih na slovenskih cestah

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.948
6.022
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Na slovenskih cestah je lani v enakem obdobju umrlo 30 ljudi, letos pa 41, je bilo prej povedano po televiziji.
Jaz pa sedaj sprašujejm kje je učinek astronomskih kazni, da je v istem obdobju umrlo 11 ljudi več, namesto da bi jih manj?

Sedaj se točno vidi kaj je namen verjetno najvišjih kazni v Evropi. Polnjenje proračuna, ali pa je to totatalna nesposobnost vlade.


Kakšne najvišje kazni ?
Nemčija ima večje, italija ima večje, itd...


Kultura na cesti hmm... Niti k... ne moreš rečt.
Nemčija ima večje plače, če si to mislil.
Daj link za njihov cenik.

tako je bilo 2008
http://macekmuri.blog.siol.net/2008/05/22/prometne-kazni-slovenija-vs-nemcija/

očtino smo že takrat bili država milijonarjev
hysterical-1.gif
.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:Koliko €€€€ bi morala bit kazen za izsiljevanje prednosti, da tisti v cirkovcih nebi zapeljal direkt pred vlak in ubil sebe in še par zraven?

Mogoče se še spomniš. ko sem sm ti pred kratkim naštel nekaj primerov vožnje v rdečo. Pa nisi odgovoril. Zdaj pa te še vprašam, koliko časa bi morala utripat zelena, da tisti omenjeni ljudje ne bi šli v rdečo?
Seveda se spomnim. Tvoje vprašanje je bilo približno na takem nivoju, kot če bi nekdo naprimer ugotovil (številke sem si izmislil, da se ne boš še za to zapenjal) da za rakom na pljučih umre 70% kadilcev, in pa 30% nekadilcev, potem bi pa ti spraševal, kateri točno od tistih zdravih 70% nekadilcev bi pa zbolelo, če bi kadili in obratno, točno kateri od tistih 70% kadilcev nebi dobili raka, če nebi kadili.
Dejstvo je, da je šel pred ukinitvijo UZ komaj kakšen v rdečo, sedaj pa je takšnih ogromno. In če jih je ogromno, je toliko večja verjetnost da povzročijo nesrečo, takšno kot je govora v nekaj zadnjih postih na primeru nesrečnega motorista.
Ti pa povem zase, danes zjutraj sm zapeljal v rdečo, če bi utripala zelena sigurno da nebi. Bi že 5-10 sek prej dal nogo z gasa in se počasi ustavil pri rumeni/rdeči. In za tistega motorista je sedaj slaba tolažba, če je un iz bmw.ja peljal nenamerno al namerno, slučajno, spregledal, neumno, nespretno... z ponovno uvedbo UZ bi se dalo veliko tovrstnih nesreč preprečit. Ampak je nekaterim želja po kasiranju večja od preprečevanja nesreč. Žal.

Za ene tretje voznike, kaj bi počeli , si pa ne upam prognozirat, nisem bil zraven, nisem jih videl, jih ne poznam.... tako da tvoje vprašanje ostaja neodgovorjeno.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

A če zdejle napišem, da sedajle pada v našem kraju dež, boš ti trdil da sije sonce, če hkrati ne bom pokazal znanstvene raziskave da dežuje?
Lej, saj se nič ne sekiram če mi ne verjameš, to je predvsem tvoj problem.

Če hočem zvedet ali pri tebi dežuje lahko to slišim od tebe, preverim na televiziji, internetu, radiju...nisi ti edini vir za to informacijo, ampak jih je cel kup, ki se dopolnjujejo in ustvarjajo jasno sliko stanja na nekem območju (recimo pri tebi).

Za situacijo s utripajočo zeleno pa si edini vir. Trdiš da si naredil znanstveno raziskavo in da na podlagi te zagovarjaš svoje stališče, dokazov, da imaš prav nočeš ali ne moreš (ker ne obstajajo predvidevam) predložit, ko te pa kdo opomni, da glede na obstoječe dokaze tvoji argumenti ne držijo vode pa poskušaš debato speljati na drug tir namesto, da bi s ponosom pokazal sad svojega trdega dela in nas s številkami prepričal da se motimo mi in ne ti. Ampak ne, trdiš nonstop eno in isto, brez da bi kadarkoli predložil delček dokaza, da to kar trdiš ni preprosto krepko debela laž.

Bom počasi resno začel dvomit, da si opravil to raziskavo, ker ti očitno ni znano kako znanost deluje. Ko je Einsten pogruntal splošno teorijo relativnosti, papirjev ni sebično skril pred javnostjo ter sodelavcem rekel "Fantje pogruntal sem nekaj fenomenalnega, ampak mi boste morali verjeti na besedo, ker vam dokazov za to NE bom pokazal." Ne, dec je ugotovitev delil s skupnostjo, kjer jo je do podrobnosti analiziralo cel kup strokovnjakov, preden so si bili enotni, da je pa tale Albert res pogruntal nekaj zanimivega. Zadevo je dal lepo v javnost, ni se jokal v kotu ker mu nihče ni verjel, kljub temu, da jim ni dal nobenega razloga, da bi mu morali verjeti.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
@Moongoose
si ti že videl kako znanstveno raziskavo, da ravno in samo poviševanje kazne x2 vsake 3 leta daje rezultate (manj nesreč, mrtvih, poškodovanih) ?

Vidim, da je tvoje bralno razumevanje nekje na nivoju sintiča. Pokaži mi kje sem trdil, da ravno in samo višanje kazni na vsakih nekaj let daje rezultate. Lahko tudi bolj na splošno, pokaži mi, kje sem sploh omenjal kazni, kazen ali karkoli v tem okolišu. Naj ti pomagam, nikjer. To si si sedaj ti izmislil.

Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Sedaj, ko zelena luč luč v trenutku preklopi na rumeno in rdečo je logično, da se bo posledično več voznikov namerno (in nenamerno) peljajo naprej.
Druga alternativa je da se voziš skozi križišče z nogo na stopalki zavore, fanatično gledaš luči na semaforju in upaš da ne se bo ravno pred tabo prižgala rumena (ker boš nabasal enega od zadaj če boš ustavil).

synthman je dobro napisal, žabo se kuha počasi, drugače skoči iz lonca preden voda zavre

Pojdi na občino ali na cestno podjetne ali do kogarkoli, ki je odgovoren za semaforje, ker če semaforji okoli tebe v trenutku preklopijo iz zelene na rumeno in rdeče, potem ne delujejo pravilno. Tam kjer delujejo pravilno,rumena luč sveti dovolj dolgo da se lahko varno ustaviš.

Seveda pod pogojem, da spremljaš kaj se dogaja v prometu, ne pa da imaš oči vse kje drugje kot na cesti. Če pa nonstop zijaš okoli,pa ti tudi utripajoča zelena ne bo pomagala.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:Koliko €€€€ bi morala bit kazen za izsiljevanje prednosti, da tisti v cirkovcih nebi zapeljal direkt pred vlak in ubil sebe in še par zraven?

Mogoče se še spomniš. ko sem sm ti pred kratkim naštel nekaj primerov vožnje v rdečo. Pa nisi odgovoril. Zdaj pa te še vprašam, koliko časa bi morala utripat zelena, da tisti omenjeni ljudje ne bi šli v rdečo?
Seveda se spomnim. Tvoje vprašanje je bilo približno na takem nivoju, kot če bi nekdo naprimer ugotovil (številke sem si izmislil, da se ne boš še za to zapenjal) da za rakom na pljučih umre 70% kadilcev, in pa 30% nekadilcev, potem bi pa ti spraševal, kateri točno od tistih zdravih 70% nekadilcev bi pa zbolelo, če bi kadili in obratno, točno kateri od tistih 70% kadilcev nebi dobili raka, če nebi kadili.
Lepo, da si spoznal, da so bila moja vprašanja butasta in se ne da na njih odgovorit. Naslednja stopnja je pa, da tudi ti nehaš zastavljat taka vprašanja drugim.

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Dejstvo je, da je šel pred ukinitvijo UZ komaj kakšen v rdečo, sedaj pa je takšnih ogromno. In če jih je ogromno, je toliko večja verjetnost da povzročijo nesrečo, takšno kot je govora v nekaj zadnjih postih na primeru nesrečnega motorista.
To dejstvo boš zdaj moral še dokazat. Ne se vedno znova vračat na uačetek debate in spet ponavljat dejstva, ki si jih že velikokrat napisal.

Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Ti pa povem zase, danes zjutraj sm zapeljal v rdečo, če bi utripala zelena sigurno da nebi. Bi že 5-10 sek prej dal nogo z gasa in se počasi ustavil pri rumeni/rdeči. In za tistega motorista je sedaj slaba tolažba, če je un iz bmw.ja peljal nenamerno al namerno, slučajno, spregledal, neumno, nespretno... z ponovno uvedbo UZ bi se dalo veliko tovrstnih nesreč preprečit. Ampak je nekaterim želja po kasiranju večja od preprečevanja nesreč. Žal.

Za ene tretje voznike, kaj bi počeli , si pa ne upam prognozirat, nisem bil zraven, nisem jih videl, jih ne poznam.... tako da tvoje vprašanje ostaja neodgovorjeno.
Ta tvoja vožnja v rdečo je res problem. A si bil danes zhutraj trezen? Če nisi bil, je mogoče to razlog. Lahko pa tudi prepozno vidiš semafor, ali pa je tvoj reakcijski čas predolg? Mogoče ne obvladaš dobro avtomobila in ne znaš ustavit? Probaj malo o tem razmislit, pa ne samo krivit državo in policijo za tvoje probleme. Ker še vedno pa je veliko ljudi, ki pa jim uspeva ustavljat pri rdeči luči.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Pojdi na občino ali na cestno podjetne ali do kogarkoli, ki je odgovoren za semaforje, ker če semaforji okoli tebe v trenutku preklopijo iz zelene na rumeno in rdeče, potem ne delujejo pravilno. Tam kjer delujejo pravilno,rumena luč sveti dovolj dolgo da se lahko varno ustaviš.
Je to s kakim predpisom določeno, kako dolgo mora svetiti rumena luč?
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik stein pravi:

Je to s kakim predpisom določeno, kako dolgo mora svetiti rumena luč?

Ne izključujem te možnosti, se bo pa moral oglasit nekdo iz te stroke.Sicer nisem nikoli primerjal kako dolgo sveti rumena luč na različnih semaforjih (razen očitne opazke, da pri omejitvi 70, luč sveti tako dolgo da je dobro imet kakšen sendvič v avtu, da te ne pobere od lakote ko čakaš spet na zeleno), ampak se mi je zdelo, da povsod sveti približno enako dolgo. Še nisem naletel na semafor, kjer bi me rdeča luč, zaradi hitrosti rumene, presenetila.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
če se ne motim, na omejitvi 50 gori rumena 3 sekunde, na 60 4 sekunde in 70 5 sekund. kar kaže na to, da ni problem v utripajoči zeleni. tisti voznik, ki ni sposoben varno ustaviti pred semaforjem v treh sekundah (kar znese več kot 40m pri hitrosti 50km/h), tudi ne bo mogel ustaviti pred prehodom za peščce, ko mu bo kdo 40m prej skočil na cesto, ali pa se bo zaletel v vozilo, ki ga bo 40m prej izsililo iz stranske ceste. zdaj pa si predstavljaj, da tak voznik zraven še klepeta po mobitelu, prčka po avtoradiu ali navigaciji, ali pa vozi pijan. žal je kultura in sposobnost nekaterih voznikov zelo slaba in še bolj žal se stroge prometne omejitve postavljajo zaradi njih..
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
če se ne motim, na omejitvi 50 gori rumena 3 sekunde, na 60 4 sekunde in 70 5 sekund. kar kaže na to, da ni problem v utripajoči zeleni. tisti voznik, ki ni sposoben varno ustaviti pred semaforjem v treh sekundah (kar znese več kot 40m pri hitrosti 50km/h), tudi ne bo mogel ustaviti pred prehodom za peščce, ko mu bo kdo 40m prej skočil na cesto, ali pa se bo zaletel v vozilo, ki ga bo 40m prej izsililo iz stranske ceste. zdaj pa si predstavljaj, da tak voznik zraven še klepeta po mobitelu, prčka po avtoradiu ali navigaciji, ali pa vozi pijan. žal je kultura in sposobnost nekaterih voznikov zelo slaba in še bolj žal se stroge prometne omejitve postavljajo zaradi njih..
Lahko pa pogledaš še tistega voznika, ki sicer lahko ustavi v treh sekundah, ampak je ravno takrat za dve sekundi pogledal eno v minici na pločniku, (da ne skoči na cesto) če je kje kakšen otrok, v navigacijo, gleda če kdo iz stranske pelje, opazuje promet..... 10m pred križiščem opazi rumeno, varno ustavit ne more, zato pelje naprej, medtem se pa že rdeča prižge.
Če bi pa zelena utripala, bi bil voznik obveščen 10 sek prej, pa če 3 sek gleda drugam, mu jih še zmeraj 7 ostane za varno ustavljanje pred rdečo.
Ampak nekaterim je ljubše, da imamo samo 3 sek za zaustavitev kot pa da bi imeli 10 sek. Drugih pozitivnih strani, kot večje kasiranje v ukinitvi uz ne vidim.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.989
113
pri taščici
Ko se tebi prizge rdeca, ponavadi traja se nekaj sekund preden se drugemu prizge rumena in potem zelena. In preden tisti spelje in se pojavi v kriziscu (ker pac nekateri pravijo da opazujejo minice, pa navigacijo itd v kriziscih) mine 10 sekund od takrat ko se tebi prizge rumena, do takrat ko se tvoj desni ali pa levi cakajoci pojavi v kriziscu. V 10 sekundah pa ti pri 50 prevozis cca 140m, zavorna pot pri 50 pa je med 10 in 20m.
Sintic; Evropa baje ne pozna vec UZ. Ko ze delas raziskave, jo se naredi koliko se v evropi zgodi vec nesrec v kriziscih zaradi tega, oziroma me zanima kaksne so posledice na 100k prebivalcev v evropi in kaksne pri nas.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.989
113
pri taščici
Naj pridejo posnetki kamer z bavarca od takrat ko je bila nesreca z motorjem na alter in bo vsak sam presodil ali je za smrt kriva UZ ali kaj drugega. Bom pa enkrat posnel ze nekajkrat opisan problem zavijanja v levo(desno) pri "rumeni" puscici(zeleni), ko se ti za nekaj sekund prizge rdeca(se (naj bi)vsi ustavijo), potem ti pa puscica da dovoljenje za zavijanje.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.634
211
63
Kranj
Un z bavarcem je moral prigoniti v križišče ene 60+....drugače ne moreš ubiti motorista pri 30-40 kakor je normalno speljevanje v levo, razen če je bavarc šel naravnost, potem itaq 60+.....
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ko se tebi prizge rdeca, ponavadi traja se nekaj sekund preden se drugemu prizge rumena in potem zelena. In preden tisti spelje in se pojavi v kriziscu (ker pac nekateri pravijo da opazujejo minice, pa navigacijo itd v kriziscih) mine 10 sekund od takrat ko se tebi prizge rumena, do takrat ko se tvoj desni ali pa levi cakajoci pojavi v kriziscu. V 10 sekundah pa ti pri 50 prevozis cca 140m, zavorna pot pri 50 pa je med 10 in 20m.
Sintic; Evropa baje ne pozna vec UZ. Ko ze delas raziskave, jo se naredi koliko se v evropi zgodi vec nesrec v kriziscih zaradi tega, oziroma me zanima kaksne so posledice na 100k prebivalcev v evropi in kaksne pri nas.
Hanzi, za tastaturo je lahko toretizirat in pametovat. Postavi se pol ure za semafor, pa štej, koliko jih bo zapeljalo v rdečo. Če bo kakšen, potem imam jaz prav.
Lahko se pa premakneš takoj čez Ljubelj, pa šteješ še tam. Pa boš videl razliko.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
če se ne motim, na omejitvi 50 gori rumena 3 sekunde, na 60 4 sekunde in 70 5 sekund. kar kaže na to, da ni problem v utripajoči zeleni. tisti voznik, ki ni sposoben varno ustaviti pred semaforjem v treh sekundah (kar znese več kot 40m pri hitrosti 50km/h), tudi ne bo mogel ustaviti pred prehodom za peščce, ko mu bo kdo 40m prej skočil na cesto, ali pa se bo zaletel v vozilo, ki ga bo 40m prej izsililo iz stranske ceste. zdaj pa si predstavljaj, da tak voznik zraven še klepeta po mobitelu, prčka po avtoradiu ali navigaciji, ali pa vozi pijan. žal je kultura in sposobnost nekaterih voznikov zelo slaba in še bolj žal se stroge prometne omejitve postavljajo zaradi njih..
Lahko pa pogledaš še tistega voznika, ki sicer lahko ustavi v treh sekundah, ampak je ravno takrat za dve sekundi pogledal eno v minici na pločniku, (da ne skoči na cesto) če je kje kakšen otrok, v navigacijo, gleda če kdo iz stranske pelje, opazuje promet..... 10m pred križiščem opazi rumeno, varno ustavit ne more, zato pelje naprej, medtem se pa že rdeča prižge.
Če bi pa zelena utripala, bi bil voznik obveščen 10 sek prej, pa če 3 sek gleda drugam, mu jih še zmeraj 7 ostane za varno ustavljanje pred rdečo.
Ampak nekaterim je ljubše, da imamo samo 3 sek za zaustavitev kot pa da bi imeli 10 sek. Drugih pozitivnih strani, kot večje kasiranje v ukinitvi uz ne vidim.

Vedno bolj se razvija slika, da ni problem v utripajoči zeleni, ampak v tem, da si ti zanič voznik. Na vse to kar si naštel se mora pazit že prej med vožnjo, ne pa ko si tik pred semaforjem. Nič čudnega da ti semafor dela takšne probleme, če ga pa očitno sloh opaziš ne, dokler nisi tik pred njim. Navadi se malo predvidevat stvari med vožnjo, na cesto glej dlje kot tistih 10m do prvega avta pred tabo, tudi pred titim avtom se dogajajo stvari, ki bi te utegnale zanimat, pa boš naenkrat videl, da zelena ne bo več povzročala problemov ker boš precej dobro vedel kdaj lahko pričakuješ rumeno luč.


P.S.
Še vedno čakam na objavo rezultatov tvoje znanstvene raziskave...lej če ti jo ni za delit s nami na alterji, vsaj povej ime in številko znanstvene publikacije kjer je bila objavljena, predvidevam, da si tako raziskavo objavil v primernem mediju ne?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Naj pridejo posnetki kamer z bavarca od takrat ko je bila nesreca z motorjem na alter in bo vsak sam presodil ali je za smrt kriva UZ ali kaj drugega. Bom pa enkrat posnel ze nekajkrat opisan problem zavijanja v levo(desno) pri "rumeni" puscici(zeleni), ko se ti za nekaj sekund prizge rdeca(se (naj bi)vsi ustavijo), potem ti pa puscica da dovoljenje za zavijanje.
In posnetka ne boš videl, kaj se je dogajalo v voznikovi glavi, kam je gledal....
Glej, saj se strinjam, da je pri idelnih pogojih 3 sek dovolj da nekdo ustavi pred rdečo, če pripelje po omejitvah in vseskozi opazuje semafor.
Ker pa ljudje ne vozimo 100% skoncentrirani gledamo okol, lahko vozimo prehitro, eni imajo daljšo lajtngo za reagiranje, ve se da je vsaka 50ta odločitev v prometu napačna, pa se je tole zgodilo ravno takrat, eni imajo slabše bremze, gume..... lahko več od tega hkrat.

Ugibam, Tip je od daleč videl zeleno, pa najbrž malo prehitro pripeljal (nebi bil prvi ki pelje recimo 60 v naselju) nato ga je kaj zmotilo na pločniku pa je gledal tja, tik pred križiščem opazi da gori rumena ali celo rdeče, al ostro ustavit al po gasu - se odloči napačno in pritisne po gasu da bo čimprej čez, Motorist v križišču pa ne gleda naprej, ampak samo semafor, spelje takoj in avtomobilistu prečka pot in nesreča je tu. Če bi zelena utripala, bi pa tip že od daleč videl, da utripa, mu dala vedet da je zeleni interval pri koncu, več časa za razmislek in bi ustavil. Z precej večjo verjetnostjo.

In tisti ni danes nič manj mrtev, če boš ti zdej z velikimi pisal da pa bi lahko ustavil, če nebi..... pa da je peljal v rdečo namerno.....tip je mrtev, konec.

UZ pa popravi tudi morebitne napake voznikov, da ustavijo pred rdečo.

A so potem tud ograje na mostu nepotrebne? Saj je cesta dovolj široka, da pelješ po prometnem pasu in če se držiš predpisov ni šans, da zapelješ z mosta dol v reko. Zakaj so potem ograje na mostu?
Bi rekel da ograja na mostu popravi marsikatero napako voznika, da ne zapelje v reko, UZ pa popravi marsikatero napako voznika, da ne pelje v redečo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.647
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Jodlarji imajo v zakonu določeno utripajočo zeleno - glej StVO §38 - odstavek 6 .

Tukaj še moje pripombe na utripajočo zeleno:

1. IMHO - utripajoča zelena ob pravilnem razumevanju in iz tega izhajajočih reakcij pripomore k bolj varnem prometu (ko začne utripati ne pomeni "gas do podna, samo da pridem preko" - ampak ti da še kakšen 4 sekunde dodatnega časa za ocenitev situacije)

2. ukinitev UZ smatram za napako - ampak to je le moje osebno mnenje

3. še bolj me jezi argumentacija naše policije, da so "morali ukiniti UZ zaradi neskladja z evropsko zakonodajo" kar je popolni BULLSHIT - tisto, kar ni bil skladno z evropsko zakonodajo je bilo ob UZ kaznovanje vožnje v rumeno (ki se je (mislim vsaj, popravite me če se motim, takrat kaznovalo enako kot vožnja v rdečo) - pomen rumene (oz. semaforja) je določen z dunajsko konvencijo

4. ob normalni vožnji ti sedaj tudi samo rumena načeloma omogoča varno ustavitev - razen seveda če se vžge 10 m pred tabo - takrat ti pa res ne preostane drugo kot peljati naprej

Pa za konec - od kar imam "umetnega" na ignore se teme o v prometu precej lepše berejo.
grims-1.gif


edit: slovnico - predvsem okrajšave
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.989
113
pri taščici
Lepo si napisal in se strinjam prakticno z vsemi tockami. Ne strinjam pa se z razlogi ki jih je navedel sintic za nesreco na bavarcu. Vecina razlogov ki jih je navedel, UZ ne bi preprecila nesrece, so pa vsi lahko vzrok za nesreco. Dokler pa ni posnetka pa ni sodbe. Najbrz pa je nekdo lovil zeleno in je posteno po gasu pohodil pa kljub temu posteno potegnil v rdeco. Rezultat pa je tragicen.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.989
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Naj pridejo posnetki kamer z bavarca od takrat ko je bila nesreca z motorjem na alter in bo vsak sam presodil ali je za smrt kriva UZ ali kaj drugega. Bom pa enkrat posnel ze nekajkrat opisan problem zavijanja v levo(desno) pri "rumeni" puscici(zeleni), ko se ti za nekaj sekund prizge rdeca(se (naj bi)vsi ustavijo), potem ti pa puscica da dovoljenje za zavijanje.
In posnetka ne boš videl, kaj se je dogajalo v voznikovi glavi, kam je gledal....
Glej, saj se strinjam, da je pri idelnih pogojih 3 sek dovolj da nekdo ustavi pred rdečo, če pripelje po omejitvah in vseskozi opazuje semafor.
Ker pa ljudje ne vozimo 100% skoncentrirani gledamo okol, lahko vozimo prehitro, eni imajo daljšo lajtngo za reagiranje, ve se da je vsaka 50ta odločitev v prometu napačna, pa se je tole zgodilo ravno takrat, eni imajo slabše bremze, gume..... lahko več od tega hkrat.

Ugibam, Tip je od daleč videl zeleno, pa najbrž malo prehitro pripeljal (nebi bil prvi ki pelje recimo 60 v naselju) nato ga je kaj zmotilo na pločniku pa je gledal tja, tik pred križiščem opazi da gori rumena ali celo rdeče, al ostro ustavit al po gasu - se odloči napačno in pritisne po gasu da bo čimprej čez, Motorist v križišču pa ne gleda naprej, ampak samo semafor, spelje takoj in avtomobilistu prečka pot in nesreča je tu. Če bi zelena utripala, bi pa tip že od daleč videl, da utripa, mu dala vedet da je zeleni interval pri koncu, več časa za razmislek in bi ustavil. Z precej večjo verjetnostjo.

In tisti ni danes nič manj mrtev, če boš ti zdej z velikimi pisal da pa bi lahko ustavil, če nebi..... pa da je peljal v rdečo namerno.....tip je mrtev, konec.

UZ pa popravi tudi morebitne napake voznikov, da ustavijo pred rdečo.

A so potem tud ograje na mostu nepotrebne? Saj je cesta dovolj široka, da pelješ po prometnem pasu in če se držiš predpisov ni šans, da zapelješ z mosta dol v reko. Zakaj so potem ograje na mostu?
Bi rekel da ograja na mostu popravi marsikatero napako voznika, da ne zapelje v reko, UZ pa popravi marsikatero napako voznika, da ne pelje v redečo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.989
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
In posnetka ne boš videl, kaj se je dogajalo v voznikovi glavi, kam je gledal....
Ker pa ljudje ne vozimo 100% skoncentrirani gledamo okol, lahko vozimo prehitro, eni imajo slabše bremze, gume..... lahko več od tega hkrat.Tip je od daleč videl zeleno, pa najbrž malo prehitro pripeljal (nebi bil prvi ki pelje recimo 60 v naselju) nato ga je kaj zmotilo na pločniku pa je gledal tja, tik pred križiščem opazi da gori rumena ali celo rdeče, al ostro ustavit al po gasu - se odloči napačno in pritisne po gasu da bo čimprej čez:
Se pravi vse to kar si nastel je OK, in vse posledice ki lahko zaradi tega nastanejo bi resila UZ?
Se ograje; precej ograj je neprimerno, nevarno postavljenih. Precej ljudi je umrlo zaradi ograj. Najvec seveda motoristov, tudi avtomobilisti niso imuni. Nekako imam obcutek da so ograje samo za ustvarjanje dobicka(pretanka plocevina, preslabo vkopana)...