Za šolanje na domu bi moral biti predpogoj, da ima predavajoči starš izobrazbo minimalno magistrske stopnje, da šolanje poteka vsaj 5 ur na dan ter da je otrok vpisan v zunanje družbene aktivnosti, da se druži s sovrstniki. Socialna interakcija s sovrstniki je ključnega pomena za razvoj posameznika, zato bi šolanje na domu morala biti zelo redka izjema, v primerih zaradi bolezni otroka. Za telesno in duševne zdrave otroke imamo zadovoljivo šolstvo, ki svojo nalogo opravlja primerno. Svoja načela, moralo in vrednote pa ste starši dolžni vsaditi sami otroku v glavo - to je vaša dolžnost, ne pa dolžnost učiteljev. Potem pa imaš primere, ko se ena stvar otroku v šoli ne dopade, ker bi on imel ene posebne pravice za vsako stvar, pa takoj vik in krik ter deset odvetnikov zaradi enega mulca prileti v šolo.
Tukaj se je šele potrebno vprašati o psihološkem stanju staršev, ki mislijo, da so večvredni in imajo zaradi svoje ali izobrazbe, ali položaja ali denarja več pravic kot ostali ljudje. Dragi posebneži, tako učenci, učitelji, starši imajo ne samo pravice, ampak tudi DOLŽNOSTI. Ne se zdaj übermensch špilat zaradi tega.
Tukaj se je šele potrebno vprašati o psihološkem stanju staršev, ki mislijo, da so večvredni in imajo zaradi svoje ali izobrazbe, ali položaja ali denarja več pravic kot ostali ljudje. Dragi posebneži, tako učenci, učitelji, starši imajo ne samo pravice, ampak tudi DOLŽNOSTI. Ne se zdaj übermensch špilat zaradi tega.