Oprosti, ampa to pa res ni krivicia, da tisti s 4 ne more popravljat oni z 1,2,3 pa lahko...samo otroku je potrebno malo drugače razložit zadevo.
Hudiča od 1-3 je res slaba ocena (sploh v 1. in 2. VIO) in jasno je, da bodo ti otroci najprej dobili priložnost, da to oceno popravljajo. Predvsem, zato ker se bodo zaradi popravljanja več naučili in dodatno utrdili snov, kar je najpomebneje pri takšnih zadevah. Konec koncev nam mora biti kot širši družbi v interesu, da čim več otrok spravimo na vsaj 3 ali 4, saj to pomeni, da bomo imeli koliko toliko izobražene delavce, ki bodo lahko opravljali neki poklic in ne bodo v breme sistema...
Nekdo, ki piše 4 žal mora počakati, da dobijo priložnost tisti, s slabšim znanjem. Predvsem zato, ker je 4 dobra ocena (po vseh pogledih) in ker tak otrok zna snov, ki jo je pisal. Pa tudi zato, ker se bo na ta način naučil, da ne more kalkulirat v smislu jaz tak znam vse, ampak se je treba za 5 pač potrudit in sproti učit.
In to je to. Ni tu krivic, če slabši učenci dobijo drugo priložnost, to je etika, sociala, družbena odgovornost,....torej skrb za družbo, menda ja nočeš, da bomo vzgajali "übermensch-e" in bodo v svetu imeli priložnost samo najboljši ostali pa bodo capljali nekje pri tleh in prosili za miloščino.