In kaj če bi učiteljica naredila še en test, pri katerem se upošteva zadnja ocena? Sončeku verjetno spet nebi bilo prav?
No tale tvoj reply je pa meni informacija, da je bolje da ne solas otroka doma. Ker mas ze ti probleme z razumevanjem zapisanega.Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Relevantno je toliko, da dejstvo, da je pisal 5 nima nobene veze s tem kaj se njemu zdi krivicno. Morda se mu zdi tudi krivicno da ljudje pri 18ih umirajo zaradi raka pa nima veze a ma v soli same petke al pa enke.
Sploh ni point v tem kaj se mu zdi krivicno in kake ocene ima. Point je, da po tvoji (in morda njegovi) oceni ni dobil zadovoljivega pojasnila. Ali postopkovno ali vsebinsko - niti nima veze. V zivljenju se to dogaja. In ne, nic bolje ne bo ce ga bos solal doma. Slej ali prej mu tudi ti ne bos dal zadovoljivega pojasnila. Verjetno mu ga ze veckrat nisi dal ampak tega pac ne ves. Nehi dramo delat.
Glede na to, da je zate krivica, da dobiš kazen, ko prvič voziš motor brez čelade, se bom v tej témi raje zanesel na to, da nimaš otrok (kar sicer ne bi smelo vplivati na razumevanje vsebine), kot pa na tvojo presojo o tem, kaj je relevantno in kaj ni.
Numy-jev komentar je odraz njegove življenjske pozicije...
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Na kratko - mistični misli, da njegov sonchek v "navadni" šoli nazaduje oz. ne napreduje tako, kot bi moral. Tako je dober, da s svojiim ocenami sploh nima problemov, še več, ima takšno empatijo, da ga skrbi tudi za druge učence. Kljub vsemu, da mistični nima pojma o pedagogiki in didaktiki (kar je v tej temi že večkrat pokazal), smatra da je pametnejši/boljši od slovenskega šolskega sistema. Za svojega sonchka je pripravljen tudi pustiti službo in se mu posvečati 24/7.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Opazila je izrazito uporabo "višjega" slovničnega jezika, na drugi strani pa njegovo pisanje in izražanje v celoti tega ne nakazujeta - po domače, hoče bit "nekaj več, čeprav to ni." Enako velja za uporabo angleških izrazov, ki niso uporabljeni kot sleng - ne pogovorni, ne tehnični. Zaključek podoben, kot pri prejšnji opazki.
Ostale stvari pa nekako v smeri, kot so že ostali ugotovili - pretiranao poveličevanje svojega otroka, preveliko podrejanje otroku, pripisovanje prevelikega pomena nepomembnim stvarem in/ali dogodkom. Seveda je tukaj še "doseganje in izpolnjevanje ciljev, ki jih sam ni zmogel ali uspel..."
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Fajn bi bilo če bi avtor teme skeniral svoje OŠ spričevalo in ga nalimal sem.
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Fajn bi bilo če bi avtor teme skeniral svoje OŠ spričevalo in ga nalimal sem.
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Zate imam ene par vprašanj, na katere bi te prosil, da mi odgovoriš?
Zakaj misliš da je tvoj otrok nadpovprečen (vožnja z avtobusom, izzivanje avtoritete in empatija je pač bolj tko tko).
Ne mislim. Vem, da je. In sicer čustveno. Je precej bolj napreden od vrstnikov in to je vse. Glede uspeha pa dosega maksimum.
A je še kdo opazil kaj posebnega pri tvojem otroku ( odličen uspeh v OŠ, pač ni nekaj posebnega).
Učiteljica, psihologinja, psihoterapevt,...
Če prav razumem to temo, je tvoj otrok star 9, v najbolšem primeru bo v začetku šolanja na domu star 10. Do sedaj je obiskoval navadno OŠ. Drži ali ne?
Drži.
Glede na to, da bi otrok tako ali drugače moral opravljati standardizirane preizkuse znanja veljavne v RS pred komisijo postavljeno iz sistema iz katerega si ga umaknil, kaj bi pravzaprav rad dosegel?
Tako je, za šolanje doma bi kot okvir uporabljali veljaven šolski načrt, ni pa otrok umaknjen iz sistema, o tem se bomo še odločali. Ideja o šolanju ni zasnovana na podlagi težav z uspehom, ker teh otrok nima. Tudi, v tej témi očitane, pretirane ambicije po več znanja nima(mo). O tej opciji smo začeli razmišljati, ker ugotavljamo (skupaj z učiteljico itd.), da se otrok v šoli dolgočasi (naloge pogosto zaključi v polovici odmerjenega časa) in v strahu pred tem, da razvije odpor do šole, sodelovanja ipd. smo začeli iskati variante, da se takšni situaciji izognemo. Šola zaenkrat ne ponuja drugega, kot opcijo dodatnih, bolj zahtevnih, nalog v prostem času, kar pa po mojem (in tudi učiteljičinem) mnenju, ni primerna oblika spodbude ali koristne zaposlitve. S šolanjem doma bi mu omogočil precej bolj njemu prilagojen način, kjer je precej več možnosti za razvoj lastnega potenciala, lastnih interesov, za preizkušanje samega sebe, razvoj avtonomnega razmišljanja, bolj kvalitetno socializacijo, prilagojen čas za učenje, uporaba naprednejših metod učenja itd...
Po pogovoru z učiteljico in predstavitvijo njenega OBŠOLSKEGA projekta, sem nekoliko bolj optimističen glede pristopa, vendar gre tu za učitelja posameznika, ki vlaga lastno energijo, čas in sredstva, da učence, z drugačnimi metodami motivira in jim predstavi alternativne načine razmišljanja, delovanja. Interes učencev za obiskovanje je pa izreden. Torej bi to lahko obiskoval tudi, če ne bi obiskoval šole. Poudarjam pa, da tega sistem niti ne spodbuja, saj ima učiteljica precej težav (s strani šole, kot tudi staršev) in gre torej za izjemo. Kako bo s tem projektom v prihodnje, ne vem...
Če se navežem na prejšnje vprašanje, zakaj mu nebi nudil dodatne stimulacije po tvojih željah v popoldanskem/vikend/počitniškem času?
Dodatno stimulacijo mu nudimo. Osebno bi mu jo želel nuditi še več, vendar enostavno glede na to, da 10h v dnevu preživimo v službah, to pogosto ni izvedljivo. Kljub vsemu je bistvo, da se zmanjša negativne vplive šolskega sistema, kjer za takšen stimulus ni možnosti pa tudi intence ne.
JBG, bi se posvečal nadgradnji znanja in izkušenj, ne pa postavljanju osnove. Moje mnenje.
Tega najbolj ne razumem.
Če pa se odločiš za ta korak, želim veliko sreče tvojemu otroku. Jo bo potreboval.
Mislim, da je sreča nekoliko overrated. Kljub temu, hvala!