Se sploh še splača kupovat nove dizle?

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja, je precej hudo. Neposredna primerjava D vs. B v enakih avtih, razvrščeno od najbolj mile dizel ropotulje do najhujše (zvok v kabini).

Audi A6 2,0 tfsi vs. 2.0 CR
BMW F11 520i vs. 520d
Renault Scenic 1.4 tce (edini, ki nima direktnega vbrizga) vs. 1.6 dci
Nissan X-trail 1.6 dig-t vs. 1.6 dci
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Sicer OFF - ampak zdaj, ko ste 3 valjnike omenili - a so ojnice ustrezno "zamaknjene" ali so vpetja batov vsa v isti ravnini (kot pri 4 cilindrašu)?
17758-icon_confused.gif


Menda ja ne - bi bil 3 cilindrc še bolj nemiren kot je.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Kot sem ze napisal... naj najprej pride... pa s tem sem mislil bolj na to, da se ga bo dalo kupit
wink-1.gif
...

Zdi se mi, da je pri EV je podobno prilagajanje resnice kot pri tej debati o turbo bencincih. Šele, ko bodo trdili, da je na papirju možno narediti 2000 km (ali pa bo zmanjkalo nafte), bom začel pogledovati za EV.
crazy1.gif

Ker vsak dan prevozis 2000km?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Kot sem ze napisal... naj najprej pride... pa s tem sem mislil bolj na to, da se ga bo dalo kupit
wink-1.gif
...

Zdi se mi, da je pri EV je podobno prilagajanje resnice kot pri tej debati o turbo bencincih. Šele, ko bodo trdili, da je na papirju možno narediti 2000 km (ali pa bo zmanjkalo nafte), bom začel pogledovati za EV.
crazy1.gif

Ker vsak dan prevozis 2000km?

Mogoce bolj zato, ker to potem pomeni realnih 500 km... ok... malo je pretiravanja... ampak ni pa dalec od resnice... saj proizvajalci tudi pretiravajo pri navajanju podatkov...
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Nikoli ne glej NEDC podatkov, ker so nerealni. EPA podatki so realni. To ti bo vsak potrdil.

Če EPA reče, da Ampera-e naredi z enim polnjenjem 380km, jim zaupam. Npr. za Chevrolet Volt-a1 je električni doseg po EPA 35 milj, to je 56km. To je doseg, ki se ga izven zimske sezone brez problema preseže, tako da če EPA reče, da se da narediti 380km, vem, da jih bom lahko sam delal vsaj 400km.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Nikoli ne glej NEDC podatkov, ker so nerealni. EPA podatki so realni. To ti bo vsak potrdil.

Če EPA reče, da Ampera-e naredi z enim polnjenjem 380km, jim zaupam. Npr. za Chevrolet Volt-a1 je električni doseg po EPA 35 milj, to je 56km. To je doseg, ki se ga izven zimske sezone brez problema preseže, tako da če EPA reče, da se da narediti 380km, vem, da jih bom lahko sam delal vsaj 400km.

Sicer se ne mislim toliko pogljabljati v te kratice.... ker me niti toliko ne zanima... Ce mogoce ves... koliko ima Zoe dosega po NEDC ali EPA? Ker vecinoma sem zasledil podatek o dobrih 200 km dosega... meni je najvec pokazalo okoli 120 km...
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zoe ni naprodaj v USA, tako da nima EPA ratinga. Pride pa ZOE s 40 kWh baterijo, torej skoraj 2x doseg trenutne, velikost in masa baterije je baje ista.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Sicer OFF - ampak zdaj, ko ste 3 valjnike omenili - a so ojnice ustrezno "zamaknjene" ali so vpetja batov vsa v isti ravnini (kot pri 4 cilindrašu)?
17758-icon_confused.gif


Menda ja ne - bi bil 3 cilindrc še bolj nemiren kot je.

Zamaknjene so za 120 stopinj, tako da niso vsi trije istočasno v zgornji mrtvi legi. To si razlagajo z bolj enakomernim navorom.
Hyundai je izračunal, da je njegov trivaljnik za slabih 10 % cenejši od enakega štirivaljnika, ker ima manj delov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Nikoli ne glej NEDC podatkov, ker so nerealni. EPA podatki so realni. To ti bo vsak potrdil.

Če EPA reče, da Ampera-e naredi z enim polnjenjem 380km, jim zaupam. Npr. za Chevrolet Volt-a1 je električni doseg po EPA 35 milj, to je 56km. To je doseg, ki se ga izven zimske sezone brez problema preseže, tako da če EPA reče, da se da narediti 380km, vem, da jih bom lahko sam delal vsaj 400km.

Sicer se ne mislim toliko pogljabljati v te kratice.... ker me niti toliko ne zanima... Ce mogoce ves... koliko ima Zoe dosega po NEDC ali EPA? Ker vecinoma sem zasledil podatek o dobrih 200 km dosega... meni je najvec pokazalo okoli 120 km...
wink-1.gif

EPA podatka ji, ker ni naprodaj v ZDA. NEDC podatek je nepomemben, ker je pravljica za zelo majhne otroke. 140 km je dosegljivih. 120 je OK.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zoe ni naprodaj v USA, tako da nima EPA ratinga. Pride pa ZOE s 40 kWh baterijo, torej skoraj 2x doseg trenutne, velikost in masa baterije je baje ista.

Tako je.

Se pa npr. v USA in v EU prodaja Nissan Leaf, tako da lahko zelo lepo primerjamo: http://www.greencarreports.com...an-be-deceptive

Eto, Nissan Leaf z baterijo kapacitere 30kWh po EPA (ameriška Enviromental Protection Agency) naredi 107 milj (171 km), po NEDC (New European Driving Cycle) pa 155 milj (248 km).

- Nagradno vprašanje: Kateri doseg od zgornjih dveh je popolnoma nerealen?
- Odgovor: NEDC je krepko preoptimističen in kot tak dela več škode, kot koristi, ker novega kupca zavede, da z vozilom dejansko naredi lahko 248km, ko pa gre na testno vožnjo, ali pa ga celo kupi na osnovi tega podatka, je pa tako razočaran, da ga popolnoma odvrne od EV-jev.

Za razliko od NEDC, so EPA številke realne in večino voznikov brez problema preseže doseg, ki ga navaja EPA (npr. Volt1 je po EPA imel doseg 35 milj = 56km in lastniki Volt/Amper ta doseg brez problema dosežemo, v večini primerov pa presežemo).

Faktor razlike v dosegu EPA : NEDC = 1 : 1.45, kar pomeni, da če ima Ampera-e po EPA dosega 238 milj, bo po NEDC ciklu imela dosega 344 milj, oz 551km.
Ampak, kot sem rekel, NEDC dosegi so
bonk.gif

Kar pomeni, da če hočeš vedeti realen doseg Zoe-ja, vzemi doseg po NEDC in ga deli z 1.45.

Bomo videli danes, ko je tiskovna konferenca Opla na pariškem avto salonu in bodo predstavili Opel Ampero-e (Chevrolet Bolt), za koliko sem se zmotil v dosegu po NEDC ciklu
cool-1.gif


Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Opel’s Paris Press Conference at 12.15 p.m. on September 29

Citat:
Rüsselsheim. Opel will stage the much-awaited world premiere of the new, groundbreaking Ampera-e electric car at the Paris Motor Show. As usual, the show (which opens its doors to the public from October 1-16) begins with two press days. Opel Group CEO Dr. Karl-Thomas Neumann and his team are therefore inviting all journalists to the Opel press conference at the Opel booth (501) in hall 5-2 on September 29 at 12.15 p.m.

Journalists attending the press conference or following it via the dedicated livestream, can look forward to an exciting update on the latest additions to the Opel portfolio – including the brand new Ampera-e. Third party websites interested in embedding the press conference livestream can use the following code:

<iframe width="640" height="360" src="http://opel.gomexlive.com/player?stn=opel&layout=2&autoPlay=false&width=640&height=360&embed=1&lang=en&skin=small" style="border:0;outline:0" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

In addition to the service offered on our media sites, the entire recording from the Opel Press Conference along with Best Of material including statements of Dr. Karl-Thomas Neumann as well as Beauty Shots from the event location will be available through the media platform GOMEX Newsroom and via a satellite feed. Please contact us directly for more information on the exact timings and the satellite data.
 
Nazadnje urejeno:

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Se pravi, da rabiš 2 avtomobila. Električnega in z notranjim izgorevanjem.

Da se lahko tudi čez vikend odpelješ na izlet, brez da rabiš 2 dni do Italije?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne, ne rabiš. Za take situacije imaš Plug-In hibride (Ampera, Outlander PHEV, Prius Plug-In, i3 REX,...).
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Tukaj pišete samo o mlinčkih pa avtomobilih nekje srednjega ranga. Za moj okus so dizli še vedno najboljša izbira v konkretno motoriziranih vozilih srednjega višjega ter višjega cenovnega ranga. Konkretno 204 konjski dizel avtomatik vs 210 konjski bencinar avtomatik, prvi ima povprečje 6,5 l, drugi pa preko 10 l. Isti model avtomobila, ista oprema, razen tega, da si je nekdo zažel bencinarja. Oba dokaj podobne relacije z manjšim odstopanjem. Kje so šele ostale ladje s 300 konji plus. V tem primer sploh ne bi pomislil na kaj drugega kot dizel.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Tukaj pišete samo o mlinčkih pa avtomobilih nekje srednjega ranga. Za moj okus so dizli še vedno najboljša izbira v konkretno motoriziranih vozilih srednjega višjega ter višjega cenovnega ranga. Konkretno 204 konjski dizel avtomatik vs 210 konjski bencinar avtomatik, prvi ima povprečje 6,5 l, drugi pa preko 10 l. Isti model avtomobila, ista oprema, razen tega, da si je nekdo zažel bencinarja. Oba dokaj podobne relacije z manjšim odstopanjem. Kje so šele ostale ladje s 300 konji plus. V tem primer sploh ne bi pomislil na kaj drugega kot dizel.

Tudi ce bi zivel pr Arabcih ali amrikanosih npr?